Good Luck
vrijdag 18 december 2009 om 20:32
quote:bambino schreef op 18 december 2009 @ 20:26:
Hier nog wel een leuke opmerking van Juul.
Ik ben vanmorgen naar de kapper geweest en ik kom terug thuis.
Zegt Juul: Mamaaaaa je haar is anders en die kop die hij erbij trok, hahaha. en er nog gauw achteraan zeggen, en waarom zijn de kleurtjes haar anders? haha wijsneusAttent hoor, voor een manspersoon
Hier nog wel een leuke opmerking van Juul.
Ik ben vanmorgen naar de kapper geweest en ik kom terug thuis.
Zegt Juul: Mamaaaaa je haar is anders en die kop die hij erbij trok, hahaha. en er nog gauw achteraan zeggen, en waarom zijn de kleurtjes haar anders? haha wijsneusAttent hoor, voor een manspersoon
vrijdag 18 december 2009 om 20:32
quote:Jinny schreef op 18 december 2009 @ 20:27:
Ik heb het van 10.30 tot 13.30 gedaan. Taart eten, en een tafelbom laten ontploffen (dan vliegen er kleine speeldingen door de lucht en een berg confetti waar ik vast spijt van krijg), zaklopen, de hindernisbaan opbouwen en gewoon lekker spelen. Ik heb medailles gekocht (echt Hema) en het laatste uurtje pannenkoeken eten. Klaar!
Mijn geheime wapen is de akela....Bedoel je een pinata?
Ik heb het van 10.30 tot 13.30 gedaan. Taart eten, en een tafelbom laten ontploffen (dan vliegen er kleine speeldingen door de lucht en een berg confetti waar ik vast spijt van krijg), zaklopen, de hindernisbaan opbouwen en gewoon lekker spelen. Ik heb medailles gekocht (echt Hema) en het laatste uurtje pannenkoeken eten. Klaar!
Mijn geheime wapen is de akela....Bedoel je een pinata?
vrijdag 18 december 2009 om 20:35
vrijdag 18 december 2009 om 20:39
quote:Jinny schreef op 18 december 2009 @ 20:35:
http://www.jako-o.de/shop ... tail.productdetail.0.html
Kun je dit openen Bam?
Nee maar de zoekfunctie doet het leuk.
Leuk zeg,
die van jouw star zijn ook erg leuk
http://www.jako-o.de/shop ... tail.productdetail.0.html
Kun je dit openen Bam?
Nee maar de zoekfunctie doet het leuk.
Leuk zeg,
die van jouw star zijn ook erg leuk
vrijdag 18 december 2009 om 20:40
quote:Star schreef op 18 december 2009 @ 20:38:
We hebben je lang niet gezien Bam.
Ik heb amalia pas nog gezien, tsssssssssss
Maar ik ben kortgewiekt en nee ik ga niet op de foto,
Misschien dat er vanmiddag foto's zijn gemaakt in de sneeuw, maar ga dus no way poseren, hahahah
heb wel wat van juul op de group gezet
We hebben je lang niet gezien Bam.
Ik heb amalia pas nog gezien, tsssssssssss
Maar ik ben kortgewiekt en nee ik ga niet op de foto,
Misschien dat er vanmiddag foto's zijn gemaakt in de sneeuw, maar ga dus no way poseren, hahahah
heb wel wat van juul op de group gezet
vrijdag 18 december 2009 om 21:19
vrijdag 18 december 2009 om 22:35
Ow, heel bericht getypt, verkeerde knop en alles weg. En ik was al zo moe.
Bam, leuke site van die shetlandbedoening, thanks! Hoe kwam je daar aan, wel eens geweest? Gaan was vast nog wel eens terecht komen! Erg benieuwd naar je korte haar!
Wat gaaf, de prijs voor Energy for All!!
Amalia, wat een mooie sneeuwpopo zag ik vorbij komen op hyves. Heeft 'ie al een vriendje?
Star, hopeloze toko zeg.... Mailtje gestuurd?
Jin, stoer, een echt kinderpartijtje! Ben hier nog in dubio. Denk gewoon maar weer familie en buren (hoewel ik met die laatste weer in m'n maag zit, buurjongetje is nogal ongeleid projectiel en Mare vindt het niet leuk als hij hier is, maar het voelt als soort van "not done" om ze niet uit te nodigen...).
Heeft H&M nog skibroeken? Mss morgen eens kijken. ONline duurt natuurlijk weer een eeuw, hebben we niks aan. Slee hebben we gelukkig al wel.
Goed, ik ga lekker slapen, doeidoei!
Bam, leuke site van die shetlandbedoening, thanks! Hoe kwam je daar aan, wel eens geweest? Gaan was vast nog wel eens terecht komen! Erg benieuwd naar je korte haar!
Wat gaaf, de prijs voor Energy for All!!
Amalia, wat een mooie sneeuwpopo zag ik vorbij komen op hyves. Heeft 'ie al een vriendje?
Star, hopeloze toko zeg.... Mailtje gestuurd?
Jin, stoer, een echt kinderpartijtje! Ben hier nog in dubio. Denk gewoon maar weer familie en buren (hoewel ik met die laatste weer in m'n maag zit, buurjongetje is nogal ongeleid projectiel en Mare vindt het niet leuk als hij hier is, maar het voelt als soort van "not done" om ze niet uit te nodigen...).
Heeft H&M nog skibroeken? Mss morgen eens kijken. ONline duurt natuurlijk weer een eeuw, hebben we niks aan. Slee hebben we gelukkig al wel.
Goed, ik ga lekker slapen, doeidoei!
zaterdag 19 december 2009 om 07:03
Pff.. beetje jammer zo vroeg. Robin was al om 5.45 wakker, heel hysterisch. Dus die heb ik maar uit bed gehaald en Tobias kwam om half 7, dus nu zitten wel al een half uur 'gezellig' beneden.
Naatieman mag vandaag uitslapen, die is de hele week al om 5 uur uit bed.
Maar beetje jammer dus, want ik lag er vrij laat in. Ben gister naar 'komt een vrouw bij de dokter' geweest en daarna nog wezen eten.
Samen met de man van mn overleden vriendin. We hebben er nog goed over kunnen praten, dus we vonden het allebei fijn, dat we samen daar naar toe zijn geweest!
Ik ga eens even wat bijlezen.
Naatieman mag vandaag uitslapen, die is de hele week al om 5 uur uit bed.
Maar beetje jammer dus, want ik lag er vrij laat in. Ben gister naar 'komt een vrouw bij de dokter' geweest en daarna nog wezen eten.
Samen met de man van mn overleden vriendin. We hebben er nog goed over kunnen praten, dus we vonden het allebei fijn, dat we samen daar naar toe zijn geweest!
Ik ga eens even wat bijlezen.