Mutsen in de mist

20-11-2009 16:47 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
en waar het op slaat... ik heb geen idee! maar het bekt wel lekker
héél handig, ja! hier houdt het volgens buienradar binnenkort op met sneeuwen, maar in het oosten gaat het nog wel ff door.
Zo, wat hadden jullie gisteren gedronken

Het is hier heel mooi wit. Pluis vond het wel leuk, maar niet te lang. Ik ben benieuwd hoeveel van zijn verjaardagsbezoek de barre tocht aandurft (de meesten wonen net niet op loopafstand).

Anky, sterkte - zowel met de rit als met Andre. Ik zou in allebei geen zin hebben
Ik één wijntje. Soms is dat voldoende

Is Pluisemans vandaag jarig?

Ik zou dit ook een prachtig excuus vinden om Rieu over te slaan

Pamman is de hele tijd sneeuw aan het schuiven buiten maar het gaat iedere keer weer dikke vlokken sneeuwen. Volkomen nutteloos dus. Maar goed, hij vindt het leuk. Mini speelt bij de buren, Mannie kijkt tv, ik heb net de nasi voor morgen gemaakt. En ik blijf maar naar buiten kijken, zoveel sneeuw heb ik hier nog nooit gezien.
He, het sneeuwt niet meer. Ik ben benieuwd of we echt een witte kerst gaan krijgen, en of het er dan nog een beetje mooi uit ziet.

Pluis wordt twee vandaag. Leuk, hij heeft echt helemaal door dat hij jarig is, met slingers, "dootjes" en taart.

Hiep hiep voor Pluisje!!

Hier waren drie grote kerels in een sneeuwballengevecht verwikkeld. Buurman wilde net weg gaan met de auto maar hij had zijn zomerbanden er nog onder zitten... Hij kwam geen 10 centimeter vooruit Gingen nog 3 buurmannen hem helpen weg te komen, hilarisch. Hij blijft overigens thuis, is geen doen.

En het sneeuwt nog steeds.
Mijn schoonvader gaat toch de trein in om die tas te halen (vanuit nog voorbij Citro). Echt oliedom maar goed, hij is er niet van af te brengen. Het sneeuwt nog steeds hard en het ziet er niet dat het binnenkort stopt.
Hieperdepiep Hoera voor de kleine PLuis

Van harte!

Ik had gisteren ook 1 wijntje op

En ik vind Gelredome ook dom

En Anky ook beetje
En schoonvader ook
Ik begin met wel af te vragen hoe ik morgen naar mijn werk moet.
Pamman zegt net dat als het morgen nog zo is, ik niet mag gaan werken En hij ook niet. Gezellig.
Pluisje een grote Pluis vandaag? GEFELICITEERD!
Nou, ik ben dus weer thuis. Wel op weg gegaan en hier was ondanks dikke sneeuwlaag op de wegen nog prima te rijden, maar halverwege werd ik al door moeder en zus gebeld dat ze het niet aan durfden vanuit R'dam.

Nou houd ik niet genoeg van André Rieu om in mijn eentje in het Gelredome te gaan zitten, dus ik ben wat mensen in de Achterhoek gaan bellen om te zien of er iemand mee wou. Maar mensen waren in gesprek, niet thuis of konden niet weg, dus ik had A-man maar gebeld dat ik weer thuis zou komen (ik stond op een pechvak om even te bellen).

En toen deed de auto (ofwel de startmotor) niets meer. Accu dacht ik: dus eerst 10 min buiten staat zwaaien met open motorkap en startkabel in mijn hand. Niemand stopte (heel veel gvd's heb ik geslaakt). Toen maar de nooddienst van de verzekering gebeld die een sleepwagen vanuit Duitsland zouden sturen (wat wel even kon duren, ik was natuurlijk niet de enige met pech). Werd toch wel erg koud (buiten was niet te doen in de middle of nowhere, dus toch maar in de auto gebleven). Wel elke keer geprobeerd te starten en na 2 uur startte hij toch weer (dus toch geen accuprobleem waarschijnlijk). Sleepdienst weer afgebeld en snel naar huis gereden, waar ik 45 min later weer was.

Enfin, ipv dagje uit dus 1,5 uur gereden, 2 uur gekoukleumd onder een deken in de koude auto en 270 euro verdampt in de lucht. En nu thuis met een stel chagrijnige kinderen.
En er rust dus gewoon een vloek op dit uitje (verjaardagscadeau voor mijn moeder). Eerste theaterevent bleek overboekt door internetstoring. Geld teruggekregen en kaarten geboekt voor Herman Finkers. Dat werd afgelast door ziekte. Toen andere voorstelling Herman Finkers geboekt, maar die werd ook afgelast. Toen kaarten voor kerstgala A.Rieu geboekt en ik baalde al zo van alle afzeggingen, dat ik dacht: "ik doe eens gek en boek eerste rang". Nu nodig ik mijn moeder maar gewoon een keer uit voor lekker eten hier thuis, voorstelling durf ik niet meer aan.
Jeetje Anky, dat was een avontuurlijk uitje. Balen dat het niet lukt, naar een voorstelling met je moeder.

Miffy, van Harte Gefeliciteerd met Pluis zijn 2e verjaardag. Kregen jullie nog wel visite met die sneeuw? En wat heeft ie gekregen ?

Hier eindelijk ook sneeuw, veel sneeuw, het sneeuwt nog steeds. NIeuwe slee eindelijk uitgeprobeerd. Mandarijn piept wat sneller dan Limoen, Limoen krijg je niet meer naar binnen, maar Mandarijn houdt niet van nat en koud.

Hij lijkt trouwens wel weer helemaal opgeknapt dus toch geen AB meer gegeven. Alleen was ie vanmorgen om 5 uur klaarwakker. Na een doorwaakte nacht de nacht ervoor had ik stiekem toch gehoopt een beetje uit te slapen.

Ik weet ook niet of het aan mijn vermoeidheid ligt of aan d kinderen maar ik vind ze echt heel vervelend. Niet luisteren, alsmaar schreeuwen, ruzie, stout doen (vooral Mandarijn). Al sinds gisterenavond eigenlijk. Mandarijn is ook heel vervelend met eten, niet willen eten, wel willen eten, gooien, stout doen, en drinken doet ie al helemaal neit. Ik hoop dat ie snel weer een beetje normaal gaat doen.

Rijden er nog wel treinen hier dan? ik kan het me niet voorstellen eigenlijk.
Man was trouwens de stad in met de auto, (volgens mij is ie gek) hij wilde hardloopschoenen en kleren, dumbells (hoe schriijf je dat), springtouw, en schaatsen voor Mandarijn, het lijkt wel of ie sportief geworden is ofzo.. ben benieuwd hoe lang deze hobby weer duurt.

Ben wel blij dat ie schaatsen heeft gevonden trouwes, want als er echt ijs ligt zijn die dingen vast niet te vinden.
Gosh Anky. Toustand. Maar gelukkig b en je heelhuids thuis.

Dat kan ik overigens niet van mijn mini zeggen. Die logeert bij opa en oma, zou vandaag terugkomen, maar zit dus nu vast. En ik mis em :(
bijna vergeten:

van harte met Pluis! hebben jullie nog een beetje bezoek gehad of heeft het merendeel afgehaakt? wel begrijpelijk, maar zou toch jammer zijn.
en Anky, inderdaad: wat een toestand! fijn dat je heelhuids teruggekomen bent, maar leuk is anders. Gelukkig dat er iig niks met je auto is (maar misschien toch maar even naar de garage?)

en arme remma zonder mini!
Arme Remma

Arme Ank Blij dat je weer heel thuis bent gekomen. Op de site van de ANWB adviseerden ze mensen met extra warme kleding, eten en drinken op stap te gaan. Als ze echt moesten dan. Ik ben benieuwd hoe vol de Gelredome is vanavond.

Pamman heeft vader gebeld dat we ingesneeuwd zaten in de straat en dat er al 2 auto's helemaal niet wegkwamen (dat was er maar eentje en wij hebben het niet eens geprobeerd). We konden dus niet naar het station om tas aan hem te geven en toen is hij maar thuis gebleven. Thank god.
Ik had gelukkig wel warme dekens, extra truien, eten, drinken, schep, handschoenen enzovoorts in de auto (ik ga altijd uit van het ergste), maar je staat toch even vreemd te kijken als je auto dan niets meer doet.

Ik ben over de ergste frustatie heen, baalde voornamelijk even dat het eten erna niet doorging. Ik eet zo zelden zonder kinderen dat ik daar onbewust toch wel erg naar uitgekeken had. Nou was mijn eigen nasi ook wel lekker, maar toch.

Ik ga aan Gelredome toch maar even een email schrijven. Geld terugkrijgen zal wel een illusie zijn, maar ik wil toch even laten weten dat het redelijk onmogelijk het was om er te komen (geen treinverkeer, weeralarm, advies om niet de straat op te gaan) voor mensen die wat verder weg wonen.

Vinden jullie het trouwens ook niet asociaal dat er niemand stopte toen ik in de sneeuwstorm stond te zwaaien op een pechstrook met een startkabel in mijn hand? Kijk dat je als vrouw alleen niet stopt, dat snap ik wel, maar als man, op klaarlichte dag? Uiteindelijk stopte er, 2 uur nadat ik was gestrand en 1 min nadat ik de auto weer aan de praat had gekregen een man, die me op de heenweg ook al had zien staan. Dat was dus de enige hè. En er kwamen echt heel veel auto's voorbij.
Ghe, we krijgen vervangende kaarten voor een concert in september! Nou, dat is dan in ieder geval een positieve afsluiting van de avond.
En scheelt mij weer een email schrijven.
Gosh, dat duurt dan nog even, maar volgens mij sneeuwt het dan in elk geval niet

Dat ze je zo lang in de kou hebben laten staan, vind ik wel triest trouwens.
Nee, bedacht ik me ook al: geen sneeuwperikelen dan . Ach, vier ik mijn verjaardag dan gewoon in de A'dam Arena.
Lullig inderdaad dat er niemand stopte. En fijn dat je naar een ander concert mag (mag je dan ook voor iets anders kiezen dan Rieu? )

Ik ga me toch de straat op wagen, de kat van de buren moet nog eten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven