*** Bar Too Much *** 182 ***
vrijdag 25 december 2009 om 14:48
Hel, ik had even naar buiten gekeken toen ik uit bed kwam, toen zag alles er prachtig wit uit. Pas tegen 12 uur deed ik de gordijnen open en toen zag het er heel anders uit. Al die tijd al regen en drab buiten. Gelukkig hoef ik de deur niet uit. Nou ja, ik moet wel mijn voordeur uit, maar ik hoef niet over straat. We hebben straks kerstdiner hier beneden in de gemeenschappelijke ruimte. Ga zo es arepa's maken, dat is onze bijdrage aan het kerstdiner (en kinderchampagne).
Don't compare yourself to others. You've got no chance.
Week 25 van de Extremely Demotivational Calendar
vrijdag 25 december 2009 om 16:33
25 arepa's gemaakt en ze zien er geweldig uit, das het halve werk al. Nu nog even de kinderen in fatsoenlijke kleren hijsen. Jongste zit nog in pyjama, oudste heeft een shirt aan wat ie volgens mij al 4 dagen aan heeft gehad, intersseert hem niks. Dus ik schuif zo even mijn neus in zijn oksel en beslis dan dat ie een ander shirt aan moet.
vrijdag 25 december 2009 om 16:34
quote:Helaholalalala schreef op 25 december 2009 @ 15:19:
Mir, dat klinkt als heel gezellig zo'n kerstdiner
Ik hoop dat het gezellig wordt. Ik geloof dat ik wel iedereen ken, maar of ik ook iedereen aardig vind? Dat ga ik dus uitvinden.
Mir, dat klinkt als heel gezellig zo'n kerstdiner
Ik hoop dat het gezellig wordt. Ik geloof dat ik wel iedereen ken, maar of ik ook iedereen aardig vind? Dat ga ik dus uitvinden.
vrijdag 25 december 2009 om 21:59
Zo, we zijn weer thuis. Was erg gezellig. We waren met 13 mensen, iedereen had iets gemaakt, zodat er een uitgebreid 4-gangen-diner werd geserveerd. Heerlijk gegeten, gezellig gekletst, helemaal goed.
Nu even bedenken wat ik nog ga doen.
Nu even bedenken wat ik nog ga doen.
zaterdag 26 december 2009 om 10:24
zaterdag 26 december 2009 om 10:34
quote:Helaholalalala schreef op 26 december 2009 @ 10:21:
Mir, je bent net iets te veel naar links uit de richting en Wies is net iets te veel naar boven uit de richting. En als ik jullie dan eindelijk weer eens zie, moet er vooral lang geknuffeld worden!!!Hel, bij de instelling waar jongste behandeld wordt, werkt iemand die op jou lijkt (tenminste, dat vind ik). Zal ik haar van de week maar even knuffelen.
Mir, je bent net iets te veel naar links uit de richting en Wies is net iets te veel naar boven uit de richting. En als ik jullie dan eindelijk weer eens zie, moet er vooral lang geknuffeld worden!!!Hel, bij de instelling waar jongste behandeld wordt, werkt iemand die op jou lijkt (tenminste, dat vind ik). Zal ik haar van de week maar even knuffelen.
zaterdag 26 december 2009 om 10:37
quote:Helaholalalala schreef op 26 december 2009 @ 10:35:
Dat zal ze vast heerlijk vinden, Mir.En dan stuur ik een foto naar Bea, om te laten zien waar al die virtuele contacten toe kunnen leiden. Dat ik zomaar een 'wildvreemde' mevrouw ga knuffelen.
Dat zal ze vast heerlijk vinden, Mir.En dan stuur ik een foto naar Bea, om te laten zien waar al die virtuele contacten toe kunnen leiden. Dat ik zomaar een 'wildvreemde' mevrouw ga knuffelen.
zaterdag 26 december 2009 om 10:45
quote:Solomio schreef op 26 december 2009 @ 10:37:
[...]
En dan stuur ik een foto naar Bea, om te laten zien waar al die virtuele contacten toe kunnen leiden. Dat ik zomaar een 'wildvreemde' mevrouw ga knuffelen.Overigens is ze natuurlijk niet wildvreemd, ze is de zus van Hela, maar dat moet om de een of andere reden geheim blijven.
[...]
En dan stuur ik een foto naar Bea, om te laten zien waar al die virtuele contacten toe kunnen leiden. Dat ik zomaar een 'wildvreemde' mevrouw ga knuffelen.Overigens is ze natuurlijk niet wildvreemd, ze is de zus van Hela, maar dat moet om de een of andere reden geheim blijven.
zaterdag 26 december 2009 om 11:52
zaterdag 26 december 2009 om 11:56
quote:Helaholalalala schreef op 26 december 2009 @ 11:53:
Dat denk ik ook!
Heb net mijn echtgenoot naar de trein gebracht. Hij gaat ff langs de Hap Met de trein naar de Hap? Hoop niet dat het echt spoed is.
Dat denk ik ook!
Heb net mijn echtgenoot naar de trein gebracht. Hij gaat ff langs de Hap Met de trein naar de Hap? Hoop niet dat het echt spoed is.