Good Luck

03-12-2009 11:03 3111 berichten
Alle reacties Link kopieren
quote:Maleficent schreef op 28 december 2009 @ 10:31:

Ben benieuwd of Mamax ook nog is gegaan voor de skipakjes.Zou die ook gaan dan?, heb ik gemist, maar heb ook niet echt bijgelezen.
Jonathan draagt nu jas 110 en die is nog vrij ruim. Hij is 107 cm nu. Dus ik schat zo in dat hij skipakje volgend jaar ook nog wel aan kan. Ik heb ook het knalrode skipak. Ik denk dat Juul wel iets langer al is dan Mr J
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:Maleficent schreef op 28 december 2009 @ 10:31:

Ben benieuwd of Mamax ook nog is gegaan voor de skipakjes.

Mijn mannen hebben ons heerlijk uit laten slapen tot half 9, dus hier is het er niet meer van gekomen. Ga zo nog even kijken en anders maar niet.

Bridge, nog gefeliciteerd met je mannetje!

Lekker weer even cocoonen met m'n mannen. Tot volgende week!
Hai,

Ik heb geen idee waar Lianne zo verdrietig door was, ik heb mezelf natuurlijk afgevraagd of ik iets had gezegd, ze iets op tv kon hebben gezien of zo. Maar ik kan het niet plaatsen.

Ze zei gisterochtend tegen mij dat ze voor altijd bij ons blijft (eerder was het: jullie gaan weg). Later zei man dat ze dat tegen hem ook had gezegd toen hij met haar buiten was. Wij hebben allebei gezegd: Natuurlijk blijf jij bij ons. En nu heeft ze het er niet meer over.

Het greep mij zo aan omdat het diep vanuit haar hart kwam en ik zag het al helemaal voor me.

Wel hebben man en ik laatst gepraat (aanleiding was ons uitje naar Frankrijk, een aantal ongelukken waarbij ouders waren omgekomen): naar wie gaan de kinderen als wij verongelukken en zij zijn er niet bij? Moeilijke kwestie en we zijn er nog niet helemaal uit; maar Lianne heeft daar absoluut niks van gehoord, wij hebben dat 's avonds besproken.

Compu, fijn te lezen dat het goed met je gaat. En spannend..... al zenuwachtig aan het worden?

Enka, gefeliciteerd! Een gezellige dag

Bridges, ik word helemaal blij van je verslag van Ties zijn verjaardag

Bam, een ruitje intikken doe je ook niet iedere dag. Balen.

Ben weer weg. Man moest nog een spoedklusje afmaken (werk) en komt zo thuis. Morgen zijn we twee dagen in Brabant. Doei!
Kokos, arm meiske dat ze zich daar druk om maakt. Op zich is het wel de leeftijd misschien toch, dat dood en alles wat daarbij komt, wat duidelijker wordt voor ze?

Wij hadden hier net een klein drama. Ik wilde even het skipakje passen bij Jonathan. Dus hij helemaal trots ermee rondlopen, toen moest het weer uit, naaaah brúllen! Hij is nu nog boos op me. Beetje warm om binnen met een skipak te lopen. Maar het staat wel schattig, hij lijkt wel zo'n fout duits skileraartje zal zo even de foto op de hyves zetten

Het past eigenlijk precies, alleen de pijpjes wat te lang.
Stressed is just desserts spelled backwards
Haha geweldig, ik zie het al helemaal voor me, helemaal gelukkig in zo'n keilillek rood skipak! Nou als 't maar lekker warm is toch.

Wij vanochtend Compu met CG op bezoek, helemaal gezellig. Gekliederd met mislukte deegklei (per ongeluk dubbele hoeveelheid water dus was erg plakkerig, de pret was er niet minder om, zal even fotootjes op groep zetten) en een frisse neus gehaald (oefening voor twee mama's, twee stepjes en twee peuters ), wat gaat de tijd dan snel...

Mamax, tot half 9 uitslapen, wauw! Tot volgende week, veel plezier!
Zooo, hier ben ik ook weer. Moet een hele berg boodschappen halen, ben net thuis van de kinderen bij mijn ouders brengen en over een uurtje komen hier al vrienden met wie we uit eten gaan dus dat geeft lekker veel rust...

Not.

Ooh Bam, wat een verhaal van die sleutel! Wel nog iets met het raampje kunnen regelen of zit je met een plankje voor het raam?

Die skipakken van de Lidl; ik denk dat ze er echt gewoon maar 5 hebben hoor en dan ook maar in 2 maten. Het is nooit zo dat ze er echt veel hebben. Ik waag me er niet eens aan om daar nog iets te halen.

En Mamax; uitslapen in VEEEEEL beter dan op tijd een skipak halen. Dan maar kou lijden ha ha. Heerlijk, half 9. B sliep 1e kerstdag bij mijn ouders ineens tot 9 uur!!! Doet ie echt nooit thuis! Tsss. Maar ik moet wel zeggen dat het deze vakantie tussen 8 en kwart over 8 is, uur later dan normaal dus. Van mij mag vent altijd zonder wekker opstaan.

L klampte zich helemaal aan me vast net toen ik bij mijn ouders weg wilde. Meneertje heimwee wilde voor altijd bij mij blijven enzo. Aaaaah. Gelukkig stond hij lachend achter het raam toen ik wegreed. En ze hadden het nu heel gezellig.

Hij is alleen maar mijn buik aan het knuffelen en aaien. En praat met de baby: hallo baby, wanneer kom je er uit? Zo schattig. Het wordt ook ineens een buik zeg maar.

Gezellig Hel en Compu zo met z'n allen.

Kokos, soms denk je dat kinderen een 6e zintuig hebben hè? Jullie hebben het over voogdij en zij heeft het erover dat jullie nooit weg mogen gaan. Vind het zo sneu. Wij hebben dat trouwens geregeld vlak na de geboorte van B. We gingen samen skiën en ik wilde pas weg als dat geregeld was. Ze gaan naar mijn zus. En haar kinderen gaan naar mij. Maar doe me een lol, zit ik straks met 6 kinderen! Ha ha. Neee, het is fijn dat het geregeld is, maar in de praktijk mag het natuurlijk nooit gebeuren

Goed, ga maar eens verder met een boodschappenlijstje....
Hee,

Was erg gezellig in het mooie E. van Hel en Mare!! Prachtige plaatjes daar, nu met het zonnetje en zo aan het water. Ik wil hier weg!

Mare en CG hadden afwisselend een peuterbuitje haha.

En na 100 m na het wegrijden huilen, want ze had nog een 'tusje' willen geven. Jahoor, doe maar een kushandje! :-)

Hel, fijn dat het met stappen goed gaat met jou en vriend samen. Als je het vergelijkt met zoveel tijd terug, dan gaan jullie duidelijk vooruit!!

Mal, dankje, ik ga kijken op de groep.

Amalia, ik was bij Bridges langsgereden, moest even bij mijn moeder zijn. En Superman is van een afstand te bewonderen!

CV vond 'm ook te gek.

Leuk dat het voor de kinderen duidelijker wordt je buik. Ben je nu happier t.a.v. kleding enzo?

Jahoor spannend, Kokos! Voel me wel erg zwanger nu hoor, met kwalen enzo. Dat geeft wat geruststelling ofzo.
Ja ben idd nu happier met buik en kleding

Fijn dat het bij jou ook goed gaat! Ik zal binnenkort eens een buikfoto op hyves zetten ok?
Goed...ja het gaat goed, maar ik voel me beroerd. Het is niet even niet anders.
Ben blij met skipak van vorige week want het gaat volgende week onwijs koud worden naar het schijnt.

It giet oan enzo
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa buikfoto's van jullie!
Kokos, wat zieleig voor jullie dat L. zo overstuur was! Fijn dat je haar hebt kunnen troosten.

Star, haha Eetje wordt er eentje!

Amalia, ben benieuwd naar de buik!

Bridges, wat klinkt dat geweldig zeg, die verjaardag! Echt erg leuk!!! Fijn dat het zo geslaagd was.

Bam, handig die vent van jou! Maar jij bent dus wel handig met dat raampje.... Is het al weer gemaakt!

Mal, klinkt goehoed, zo´n klein Duitsertje .
Suze, waar is u?
Wat klinkt dat toch "knus" dat jullie allemaal zo gezellig bij elkaar in de buurt wonen!
quote:compu schreef op 28 december 2009 @ 17:03:

Goed...ja het gaat goed, maar ik voel me beroerd. Het is niet even niet anders.
Amalia: Smakelijk.

Compu & Hel, klinkt als een gezellig ochtendje.

Daar heb ik geen moeite mee, met ruitjes intikken

Raampje moet besteld worden, duurt 2 weken, ze hebben er een noodraam ingezet.

Je Highthea al uitgewerkt Jinny?
Kokos: Wat sneu voor je kleine meisje. Het kan best zijn dat ze toch wat opgevangen heeft. dat ze wakker is geweest toen jullie het erover hadden? Of is het bij jullie niet gehorig?
Wat een toestand Bam! Over twee weken kan man dus weer eens een sleutel vergeten haha.

Nee, heb nog geen idee van die high tea! Heb je tips?

Heb vandaag wel een lekkere taart besteld voor dan bij de bakker en heb bij Rituals verschillende soorten thee gehaald en bij de supermarkt verschillende pads voor de senseo. Maar ja, dat is een beetje karig he?
High Tea is ook met hartige dingen, heb je al iets hartigs?
Ehm nee....
Mini quiches. Sandwiches horen er ook echt bij. Scrambled egg.
ik doe altijd gewoon wat ik denk dat lekker is. Niet wat standaard de bedoeling is.

Verschillende soorten suiker? ( van die leuken kandij stokken bijvoorbeeld) Zelf chocolade gieten in bijvoorbeeld grappige vormpjes, of de leeftijd van de jarige.

Voor de kinderen warme chocomelk en dan uiteraard van die luxe aan een stokje, zodat ze dat leuk zelf kunnen dopen

Fruitspiesjes met pannekoeken stroop en strooisel geregen aan een stokje voor kinderen.
Kandijstokken zijn leuk idd. Was ik gek op vroeger.
Als je kinderen wil vermaken dan laat je ze eierkoeken versieren of zo, of is dat niet te bedoeling?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven