Cheers!

13-07-2007 20:13 17693 berichten

Voor Hero...
Alle reacties Link kopieren
Lil, zal ik nog even hier in Toettown bij Zeeman kijken?

Later is nu is wel voorgelezen gister, maar niet door Mims.

Mims had een eigen tekst geschreven. Later is nu is heel erg mooi.

Maar Mims' verhaal was veel persoonlijker. Ontroerend mooi, hartverscheurend emotioneel. Ik kon het niet eens zonder huilen aan Lief navertellen.
nee dat had ik ook. Toen ik vannacht wakker lag lag ik het voor mezelf te herhalen en toen moets ik ook weer huilen.

Lil, ik heb van het voorjaar bij de intertoys setjes van ooglapje met oorring voor 90 ct gehaald. Bij mij hebben ze een piratenmuts geknutseld van zwart karton met een skelettekop erop.

Ik ga me zo begeven naar de hel die speelkasteel heet.....
Later is nu...

Mims haar stukje ging diep. Wat mooi, wat knap en wat ontzettend dapper. Alleen jij kon het op deze manier. De oprechtheid en liefde spatte er van af.

Wat was nou wat een ander zei?

Liever is missen waar je van houdt dan iets hebben wat je toch wel kunt missen? Zeg ik hem zo goed?
Vind het ook zo ontzettend dapper van Mims, dat ze zelf heeft gesproken.

Lil, bij de C1000 hebben ze momenteel een actie met zomercadeaus. Als je bepaalde boodschappen doet, mag je er iets bij uitzoeken. Deze week zijn het verkleedkleren. Volgens mij zelfs bij chocola deze keer. Komt dat ff goed uit.
Lil, ik heb onlangs een piratenpakje kunnen scoren bij Bart Smit voor ongever 5 euro.
Ah, jammer, ben net bij de C1000 geweest, en ik had bést wel chocolade in willen slaan, voor het verjaardagsfeestje van zoon

zal ik hier nog bij de Zeeman kijken of word je dan overstroomd met veel te veel piratendingetjes?

Ik ben nu wel heel benieuwd naar wát Mims heeft verteld. Dat de liefde eraf spatte geloof ik zo. Dat doet het ook van haar stukjes hier op het forum. Ongelooflijk mooi, zoveel liefde

Neefje was moe, van 2x 10 km achterop zitten

Is nu met LE aan 't voetballen.

LE heeft een heel stuk ver, in de verte, voor ons uitgefietst en daar werd ik behoorlijk pissig van. Zodra hij gestopt was, mocht ie alleen nog maar áchter ons fietsen.. Gelukkig stopte hij wel bij een weg, een weg die hij normaliter best al over mag, maar goed...

Was even gezellig bij schoonmoeder, de kinderen genoten er ook van in allerlei dorpjes andere kinderen wél op school te zien
Later is nu
Lieve Mims

Ik ben gisteren in een comateuze slaap beland en ben nog steeds zo duf als een konijn (sterker nog ik ben nog niet eens aangekleed )

Jeetje Bentetje, wat een verrdieitg bericht zeg en wat een moeilijke keuzes vallen er dan te maken.

Wind, ik weet niet meer precies hoe het ging, maar dat stukje komt uit een songtekst van Blof.
Wind, dat stukje kwam inderdaad van Blof, uit Dichterbij Dan Ooit, om precies te zijn:

Liever kwijt zijn waar je echt van houdt

dan iets houden wat je toch niet mist

Liever buiten ook al is het koud

dan naar binnen als daar niets meer is

Hier geen comateuze toestanden vannacht; ben meerdere malen wakker geschrokken, waarbij Mims direct in mijn gedachten was en ik een snijdende pijn door me heen voelde gaan. Ik hoop zó dat dat voor haar anders was.

Ben dus nog erg moe. En nog steeds zo vol van/over gisteren.

Bentetje, wat een kutnieuws zeg
Ik prefereer machineleesbare ontologie.
Stukje van Blöf werd door zijn zus (die door Hero altijd "mijn broer"werd genoemd omdat ze in sommige opzichten mannelijker is dan hij) genoemd.

"Later is nu" door zijn moeder.

En ik...ik had mijn eigen tekst. Ben blij dat ik het mijn strot uitkreeg.

Maar dat is wel het enige waar ik nog een beetje blij over ben. Verder is vandaag kut. Zal later meer posten, dien nu mijn dochter te vermaken want er is hier niemand meer die dat even kan overnemen.

Zelfs eten koken is kut, zeker als je de pot pastasaus met je kippenkracht niet openkrijgt en er geen kerel is die dat, zoals gewoonlijk, met een geintje en een grijns van je overneemt. Maar hey...het is wel gelukt!
Wat wilde ik nou toch typen?
Sorry alvast voor het inbreken op jullie warme plekje...

Maar ik zie net het bericht van Mimsey, met daarin de echte naam denk ik van haar Held.

Ik weet niet of je dit bewust deed, ik snap dat zijn naam continu in je hoofd zit.

Maar ik wilde het toch even noemen, ik zou het vervelend vinden als je dit niet bewust deed, en het blijft staan.

sterkte

*sluipt weer snel weg*
Dank je herfstrood, heb even berichtje gestuurd naar een engeltje.

Mims, shit, natuurlijk is het kut... Meisje, ik zou zo willen dat we er meer aan konden doen, dat we er überhaupt iets aan kunnen doen. Weet je al wanneer de verhuisteams uit kunnen rukken? En hoe groot is je vriezer? (Voor de porties pastasaus, in te vriezen in makkelijk te openen invriesbakjes.) Kussen voor jou en je kleine rode heldinnetje. En een zwaai van Dot, ze doet het allemaal weer; lachen, eten, zwaaien. En ze weet sinds vandaag waar het woord 'neus' voor staat.

Meiden, wat lief dat jullie allemaal meespeuren naar piratendingen! De intertoys hier had niks (meisje keek me aan alsof ik niet goed snik was, ik bedoel; zo raar is een piratenfeestje toch niet, voor jongetje dat 5 wordt?), en heel veel chocola kopen is voor iemand met overgevoeligheid voor suiker misschien minder voor de hand liggend (zou wel GG en de kinderen héél blij maken), maar als jullie ergens nog wat zien... Geef maar een gil. Ik kan pas donderdagavond weer speuren, of zaterdag overdag.

Vanavond heel veel spanning uit mijn lijf gesport. Mist uit mijn hoofd beetje weggetrokkn. Nu met laptop op de bank. Voelt lekker.
Dankje, Lil en Herfstrood. Was niet mijn bedoeling. De naam van Hero klinkt continu in mijn hoofd, maar hij was zelf nogal van de privacy en dat zal ik ook nu nog respecteren (al zou ik zijn naam het liefst van het dak af schallen, alsof dat hem dichter bij me brengt).

Ik weet het even niet. Voel me huilerig. Geamputeerd. Leeg.

De kleine dingetjes mis ik.

Een deur die even opengehouden wordt als ik binnenkom met booschappen en een kind in mijn armen.

Een kus die ik krijg.

Een diepe blik om te kijken hoe het gaat.

Een sterke arm die de pastapot opendraait, terwijl daar quasi "mannelijk"bij gekeken wordt.

Een lach als de pasta overkookt.

Een stem die zegt dat eht niet erg is dat eht eten niet te vreten is, omdat ik de leukste en liefste chaoot ben die er is.

Een corrigerende blik als Mops loopt te klooien, van de enige persoon naar wie ze in zulke buien luisterde.

Een kopje koffie als ik Mopsey naar bed heb gebracht.

Een wisseling van de wacht als Mops ligt te spoken, van de persoon wiens handoplegging haar gelijk ontspande en kalmeerde.

Een paar sms-jes, sommige met lieve teksten, andere met een herinnering aan de te halen boodschappen.

Een reminder of ik mijn "telefoon, portemonne en sleutels" wel in mijn tas heb.

Een glimlach als ik opkijk.

Maar vooral die rustige ademhaling naast me, als ik midden in de nacht wakker word.

Ze zijn er niet meer, zullen er nooit meer zijn. Het beangstigt me. Nooit zal er iemand meer zoveel van mij houden als Hero. Dat zeg ik niet om dramatisch te klinken, dat zeg ik omdat hij zo zeldzaam veel van mij hield. Zo vol overgave, met iedere vezel van zijn grote, mooie lichaam.

Ik heb het gekend, ik ben gezegend. En tegelijkertijd voelt het alsof ik daardoor verloren ben.....
Oh Mims.... het is ook gewoon zoooo kut........... Wat moet het hard zijn, om al die duizenden "dingetjes" in je dagelijkse leven te moeten missen! Wat zou ik het graag voor je verzachten, ook al was het maar iets.

En ach gos, ik las je verhaal op de G-spot. Djeez... wat een verdriet daar in Sprookjesland. Had ook graag gezien dat jullie sprookje nog lang had mogen duren....

'k Vond je toespraak echt heel indrukwekkend en zo goed gedaan. Het is toch gewoonweg zooo knap dat jij schrijft zoals je bent/denkt, praat zoals je bent/denkt en doet zoals je bent/denkt. Daarmee heb je een zaal ademloos gekregen en tot in het diepst van hun ziel geroerd. Diep respect voor je! En geweldig goed gedaan.

Lieverd, je gaat weer een nacht zonder Hero tegemoet. Alvast maar een knuffel vanaf hier.......

Ook hier afgelopen nacht weinig oog dichtgedaan; Sophie had last van 't een of 't ander. Kon me deze keer niet veel schelen; kon mooi alles nog eens overdenken terwijl meissie troost zocht bij mij. Slapen lukte mij toch sowieso ook al niet..... 'k Heb naar de sterren gekeken (het was hier behoorlijk helder) en veel aan je gedacht, Mims.
Je bent lief, Xop...

Maar ik heb net het één en ander eens nagelzen, maar dan ben/denk/praat ik wel met veel spelfouten, zeg... Schaam!

En ik weet ze allemaal wel, maar omdat ik als ik iets duidelijk wil maken als een bezetene op mijn toetsenbord ram en niets nalees, barst het van de domme dingen. Tja....

Kwam er net achter dat ik mijn naamsverspreking natuurlijk ook zelf kan wijzigen. Dat hoeft geen Engeltje meer te doen. Dank, Toet...
Mims, je kunt zijn naam zelf ook wijzigen natuurlijk nu

Meid, wat schrijf je het mooi, ik lees je gemis mee.. wilde dat ik iets voor je kon doen. Dat willen we allemaal en we staan zó machteloos, want datgene dat jij zó graag wilt, dat kunnen we je niet geven

Hier in huis is wat raars gebeurd, trouwens, m'n grote keukenmes is weg, foetsie, pleite. Gisteren was ie er nog, écht waar, heb ik 'm gebruikt voor het aansnijden van een witte kool (en ja, ik heb al in de groentelade bij de witte kool gekeken, daar ligt ie niet) Elvis heeft na het eten de keuken opgeruimd en zegt niets gezien te hebben.. ik heb in de groene container gekeken, ik heb in de vuilniszak gegraaid. Ik heb in de andere keukenlades gekeken, ónder de bank, nota bene (heeeel ver weg) hij is er niet

En 't was ook geen klein mesje, ééntje die je makkelijk over het hoofd ziet. Het was een echt groot groentemes.

Weird.

maar morgen ga ik een nieuwe kopen, want met mijn hernieuwde groentemanie vind ik het snijden met een klein mesje maar enorm irritant.

Goed

dat was weer een probleem in het kader van 'lekker belangrijk' maar het is wél raar..

Lil, ik bedacht me ineens dat hier bij de videotheek massa's spullen zijn voor themafeestjes en dus ook piratenspulletjes. Wat wil je hebben, precies? Er zijn uitnodigingskaartjes, vlaggetjes, snoepzakjes en dergelijke, tenminste, een half jaar terug nog. Ook volgens mij ooglapjes. Zal ik morgen even voor je kijken en je dan bellen?

Als activiteit kun je dan ook leuk een wit t-shirt beschilderen met textielstiften of verf. Eventueel een piraat erop strijken (ik zou niet weten hoe, maar dat heeft een vriendin eens gedaan) Ik zag bij onze AH een opduikschatkist. Géén idee wat je kan doen, maar volgens mij zaten er 'juwelen' in, die onder water glinsteren ofzo. Heb je natuurlijk ook niets aan haha

Toedels
Later is nu
quote:dreamer schreef op 28 augustus 2007 @ 21:48:

Hier in huis is wat raars gebeurd, trouwens, m'n grote keukenmes is weg, foetsie, pleite. Gisteren was ie er nog, écht waar, heb ik 'm gebruikt voor het aansnijden van een witte kool (en ja, ik heb al in de groentelade bij de witte kool gekeken, daar ligt ie niet) Elvis heeft na het eten de keuken opgeruimd en zegt niets gezien te hebben.. ik heb in de groene container gekeken, ik heb in de vuilniszak gegraaid. Ik heb in de andere keukenlades gekeken, ónder de bank, nota bene (heeeel ver weg) hij is er niet

En 't was ook geen klein mesje, ééntje die je makkelijk over het hoofd ziet. Het was een echt groot groentemes.

Weird.

maar morgen ga ik een nieuwe kopen, want met mijn hernieuwde groentemanie vind ik het snijden met een klein mesje maar enorm irritant.

~zucht~

Kan íemand onze plaaggeest tot de orde roepen en Driem haar mes teruggeven?

Mims, dikke knuffel en vol glas voor jou. Ben er nog vol van (en dat weet mijn omgeving inmiddels ook ) .
Heb mijn avatar even gewijzigd...

Mijn Grote en Kleine Grote Liefde.

CandyCandy komt later weer eens terug, al was eht alleen maar vanwege Toet haar blog!
Plaaggeest Hero vond messen maar niets. Had ook te maken met mijn onhandigheid, hihi...

Overigens is hier het keukenlicht kapotgesprongen. Fijn! Nu zie ik de bende daar niet meer.....
Heb mijn avatar even gewijzigd...

Mijn Grote en Kleine Grote Liefde.

CandyCandy komt later weer eens terug, al was het alleen maar vanwege Toet haar blog!
Huh?
Lil, je loopt wat risico met zo'n melding over piratenspul. Je hebt er al snel 100 met zo'n opmerking. Ik zal morgen ook even kijken dus, in Werkdorp.

Enne: is er een jongetje in nederland te vinden die geen piratenfeest heeft gehad dan????

Is Kjong al in den lande? Ik wil wel een update van 5 kantjes hoor......
Ja, ook hier kun je jeniet verstoppen voor de Poltergeist....
Zolang hij zelf geen berichtjes gaat posten vind ik het best....
quote:mimsey schreef op 28 augustus 2007 @ 21:43:

Kwam er net achter dat ik mijn naamsverspreking natuurlijk ook zelf kan wijzigen. Dat hoeft geen Engeltje meer te doen. Dank, Toet... Ik dacht, ik mail je maar even....
Ohhhh wat lief....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven