Bezemtopic deel 5 alweer
donderdag 31 december 2009 om 16:22
Hoi Lieverds!
Vandaag heeeeel bewust de PC pas aangezet toen ik mn lijstje voor vandaag had afgewerkt (nu net dus pas).
Oliebollen zijn binnen, laatste boodschapjes gedaan nu alleen nog een beetje opruimen en ff lekker zitten met een pot thee.
Vriend gaat 1 jan (proberen te) stoppen met roken dus ik heb net een pakketje voor hem gemaakt met een lief kaartje, stokjes zoethout, een stressbal, een mini rubixkubus en een pot vit b complex (iemand vertelde me dat dat ondersteunt??!) ik hoop dat ie het kan waarderen. In ieder geval heb ik er zelf wel lol om gehad
Vanavond vieren we Oud & Nieuw bij een groep vrienden, gezellig!
Ik ga zo nog even lekker op de bank met de kat dus ik denk dat ik jullie dit jaar niet meer spreek. Duss.. voor jullie allemaal:
een heeeel mooi, liefdevol, spetterend, relaxed, gelukkig, gezond en gebezemd nieuwjaar!!!!!
Liefs,
Vandaag heeeeel bewust de PC pas aangezet toen ik mn lijstje voor vandaag had afgewerkt (nu net dus pas).
Oliebollen zijn binnen, laatste boodschapjes gedaan nu alleen nog een beetje opruimen en ff lekker zitten met een pot thee.
Vriend gaat 1 jan (proberen te) stoppen met roken dus ik heb net een pakketje voor hem gemaakt met een lief kaartje, stokjes zoethout, een stressbal, een mini rubixkubus en een pot vit b complex (iemand vertelde me dat dat ondersteunt??!) ik hoop dat ie het kan waarderen. In ieder geval heb ik er zelf wel lol om gehad
Vanavond vieren we Oud & Nieuw bij een groep vrienden, gezellig!
Ik ga zo nog even lekker op de bank met de kat dus ik denk dat ik jullie dit jaar niet meer spreek. Duss.. voor jullie allemaal:
een heeeel mooi, liefdevol, spetterend, relaxed, gelukkig, gezond en gebezemd nieuwjaar!!!!!
Liefs,
donderdag 31 december 2009 om 16:56
Dag lieverdjes!
Fijn dan je internet het weer doet en dus fijn je weer te zien Rainz!
Gelfling, dat lijkt mij een heel lief cadeautje om te krijgen hoor
Meisjes en man, ik zal niet zo klef worden als met kerst, maar :
Ik wens jullie een heel fijn en gezond 2010! En ik wens dat al jullie dromen en wensen uit mogen komen. XXX
Fijn dan je internet het weer doet en dus fijn je weer te zien Rainz!
Gelfling, dat lijkt mij een heel lief cadeautje om te krijgen hoor
Meisjes en man, ik zal niet zo klef worden als met kerst, maar :
Ik wens jullie een heel fijn en gezond 2010! En ik wens dat al jullie dromen en wensen uit mogen komen. XXX
donderdag 31 december 2009 om 17:09
Ha liefiepieffies!
Jonna, hoe is het gegaan? HM goed voor je meisje zorgen hoor!
Gelf, lief van je
Wij zijn een stel sukkels zeg. Hadden we gisteravond een fles Bacardi gekocht, duiken we net de kast in om iets te pakken, staat de fles er niet. Hele huis overhoop. in de fietstassen gekeken, niks. Supermarkt gebeld, ja hoor, laten staan..... Dus Mr N is hem ff halen, gelukkig is de winkel tot 18 uur open.
Net nog ff bij paps en mams geweest, het gaat goed daar! M`n ouwe moedertje is gistermiddag zelfs even naar de supermarkt geweest (25 meter verderop) En weer een leuk jurkje gekocht in het kledingwinkeltje daar
Ik ga de keuken aan kant maken en douchen, maar niet voor ik jullie al het goeds en al het moois voor het nieuwe jaar heb gewenst!
Jonna, hoe is het gegaan? HM goed voor je meisje zorgen hoor!
Gelf, lief van je
Wij zijn een stel sukkels zeg. Hadden we gisteravond een fles Bacardi gekocht, duiken we net de kast in om iets te pakken, staat de fles er niet. Hele huis overhoop. in de fietstassen gekeken, niks. Supermarkt gebeld, ja hoor, laten staan..... Dus Mr N is hem ff halen, gelukkig is de winkel tot 18 uur open.
Net nog ff bij paps en mams geweest, het gaat goed daar! M`n ouwe moedertje is gistermiddag zelfs even naar de supermarkt geweest (25 meter verderop) En weer een leuk jurkje gekocht in het kledingwinkeltje daar
Ik ga de keuken aan kant maken en douchen, maar niet voor ik jullie al het goeds en al het moois voor het nieuwe jaar heb gewenst!
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
donderdag 31 december 2009 om 17:57
Jonna.. soms ben ik gewoon even een heel on-attente hork (alleen maar soms hoor ).. ben ik je helemaal vergeten sterkte te wensen!
Dan bij deze maar heel veel sterkte met genezen! Hoop dat de pijn snel minder wordt en dat Happy je goed verzorgd maar dat komt volgens mij helemaal goed
Laat je maar lekker vertroetelen, ook door je meiden.
Dan bij deze maar heel veel sterkte met genezen! Hoop dat de pijn snel minder wordt en dat Happy je goed verzorgd maar dat komt volgens mij helemaal goed
Laat je maar lekker vertroetelen, ook door je meiden.
donderdag 31 december 2009 om 19:19
Wat leuk, Coe, die liedjes langs de deur. Doen ze hierzo niet (stad he?) Die gastjes in P. hier vlakbij wel rond 11 november.
Jonna, sterkte met je voet. Hoop dat het vrij snel minder pijn doet.
Veel plezier vanavond, meiden!
De jongens hebben al een beste aanslag gepleegd op de rotjes en gillende keukenmeiden. Zelf heb ik een pretpakket in huis gehaald
Jonna, sterkte met je voet. Hoop dat het vrij snel minder pijn doet.
Veel plezier vanavond, meiden!
De jongens hebben al een beste aanslag gepleegd op de rotjes en gillende keukenmeiden. Zelf heb ik een pretpakket in huis gehaald
donderdag 31 december 2009 om 23:32
Lieve bezems,
Lieve vrouwen waar ik zo veel aan heb gehad het afgelopen jaar
Ik wens jullie een heel mooi, gelukkig , gezond en liefdevol 2010 !
En ondanks dat ik vanmezelf nog steeds een streng forum limiet heb, denk ik veel aan jullie.
Jullie zijn kanjers,
Stuk voor Stuk. ( en dat stuk mag je letterlijk en figuurlijk nemen )
Ik sluit het jaar af met een ouderwetsche groupshug :
Liefs !
borodini .
Lieve vrouwen waar ik zo veel aan heb gehad het afgelopen jaar
Ik wens jullie een heel mooi, gelukkig , gezond en liefdevol 2010 !
En ondanks dat ik vanmezelf nog steeds een streng forum limiet heb, denk ik veel aan jullie.
Jullie zijn kanjers,
Stuk voor Stuk. ( en dat stuk mag je letterlijk en figuurlijk nemen )
Ik sluit het jaar af met een ouderwetsche groupshug :
Liefs !
borodini .
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
vrijdag 1 januari 2010 om 01:55
Lieve allemaal.
Een heel gezond en gelukkig 2010. Dat het voor jullie allemaal een goed jaar mag worden met veel geluk, liefde, baby's, kindjes en kleinkindjes. (voor dit laatste...wie weet wat ons dit jaar brengt)
Ik wil jullie net als Bor bedanken voor alle steun in het vorig jaar.
Zonder jullie was alles een stuk moeilijker geweest. Dank jullie wel voor alle steun, bemoedigende woorden en natuurlijk de schoppen onder mijn bevallige achterwerk.
Ik hoop dan ook dat we over een jaar kunnen zeggen dat het een geweldig jaar is geweest.
Liefs en een groeps
Zoeb
Een heel gezond en gelukkig 2010. Dat het voor jullie allemaal een goed jaar mag worden met veel geluk, liefde, baby's, kindjes en kleinkindjes. (voor dit laatste...wie weet wat ons dit jaar brengt)
Ik wil jullie net als Bor bedanken voor alle steun in het vorig jaar.
Zonder jullie was alles een stuk moeilijker geweest. Dank jullie wel voor alle steun, bemoedigende woorden en natuurlijk de schoppen onder mijn bevallige achterwerk.
Ik hoop dan ook dat we over een jaar kunnen zeggen dat het een geweldig jaar is geweest.
Liefs en een groeps
Zoeb
vrijdag 1 januari 2010 om 09:40
Ha lieverdjes! Leuke jaarwisseling gehad? Hier was het gezellig met Broer en Schoonzus
Vanmiddag komt de familie N hier, maar da`s pas tegen 4en dus eerst nog ff rust
Geen kater, ondanks de fles rode wijn (maar goed daar heb dan ook van 17 tot 03 uur over gedaan met veel water en cola tussendoor.
Wat een heerlijk weertje hier voor het begin van het nieuwe jaar
Vanmiddag komt de familie N hier, maar da`s pas tegen 4en dus eerst nog ff rust
Geen kater, ondanks de fles rode wijn (maar goed daar heb dan ook van 17 tot 03 uur over gedaan met veel water en cola tussendoor.
Wat een heerlijk weertje hier voor het begin van het nieuwe jaar
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
vrijdag 1 januari 2010 om 11:22
Goedemorgen lieve bezemmerds!
Een mooi,nieuw fris jaar ligt voor ons!Hoop dat iedereen een fijne jaarwisseling heeft gehad.
Hier was het rustig maar gezellig,waren de enige in de straat met vuurwerk.Met ukkie binnen voor het raam staan kijken,lekker warm en veilig!
Vanochtend begon goed,ik stuiterde van de trap af met ukkie in mijn armen.Behalve goed geschrokken mankeert hij niks,ik heb alleen 2 blauwe ellebogen.
Jonna hoe gaat het met pootje?
Boro,wat fijn omje weer te lezen!
Voor vandaag geen plannen,meestal komen er wat mensen aanwaaien en vanavond maken we de restjes van gourmetten op.Lekker makkelijk dus..
Fijne dag
Een mooi,nieuw fris jaar ligt voor ons!Hoop dat iedereen een fijne jaarwisseling heeft gehad.
Hier was het rustig maar gezellig,waren de enige in de straat met vuurwerk.Met ukkie binnen voor het raam staan kijken,lekker warm en veilig!
Vanochtend begon goed,ik stuiterde van de trap af met ukkie in mijn armen.Behalve goed geschrokken mankeert hij niks,ik heb alleen 2 blauwe ellebogen.
Jonna hoe gaat het met pootje?
Boro,wat fijn omje weer te lezen!
Voor vandaag geen plannen,meestal komen er wat mensen aanwaaien en vanavond maken we de restjes van gourmetten op.Lekker makkelijk dus..
Fijne dag
anoniem_84316 wijzigde dit bericht op 01-01-2010 11:54
Reden: bezemnerds?wasda?
Reden: bezemnerds?wasda?
% gewijzigd
vrijdag 1 januari 2010 om 11:43
Goedemorgen!
Iedereen en leuke avond gehad?
Hier was het prima, we waren eerst met z'n tweeën, later kwam er een vriendin langs. En na 12en zijn we de straat op gegaan.
Was trouwens nog wel even een 'spannend momentje'.
Sportman zat op een of andere site te kijken, waar meldingen worden gemaakt van 112. En daar zagen we om 2 uur dat er huis in de fik stond bij mijn ouders in de flat.
Ik nog even gebeld, was geen huis maar alle brievenbussen stonden in de fik.
Ik heb niet echt een kater, maar ben wel goed duf.
Vanmiddag gaan we bij schoonouders eten, maar dat is pas om een uur of 3, hebben we nog even tijd om bij tekomen.
Iedereen en leuke avond gehad?
Hier was het prima, we waren eerst met z'n tweeën, later kwam er een vriendin langs. En na 12en zijn we de straat op gegaan.
Was trouwens nog wel even een 'spannend momentje'.
Sportman zat op een of andere site te kijken, waar meldingen worden gemaakt van 112. En daar zagen we om 2 uur dat er huis in de fik stond bij mijn ouders in de flat.
Ik nog even gebeld, was geen huis maar alle brievenbussen stonden in de fik.
Ik heb niet echt een kater, maar ben wel goed duf.
Vanmiddag gaan we bij schoonouders eten, maar dat is pas om een uur of 3, hebben we nog even tijd om bij tekomen.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
vrijdag 1 januari 2010 om 12:27
*Steekt even een hoofd om het hoekje*
Lieve dames en heer,
Ik wens jullie allemaal heel veel liefde en geluk voor het nieuwe jaar!! Dat moet vast goedkomen met zo'n groep kanjers om alles mee te delen..
Veel liefs, Hizzel
Lieve dames en heer,
Ik wens jullie allemaal heel veel liefde en geluk voor het nieuwe jaar!! Dat moet vast goedkomen met zo'n groep kanjers om alles mee te delen..
Veel liefs, Hizzel
anoniem_79744 wijzigde dit bericht op 01-01-2010 12:35
Reden: Happy vergeten... Sorry Happy!!!!
Reden: Happy vergeten... Sorry Happy!!!!
% gewijzigd
vrijdag 1 januari 2010 om 12:56
Hallo schatjes!
Namens Happy en mij een geweldig, liefdevol en gezond 2010 gewenst!
http://web.icq.com/friendship/swf/0,,16961_rs,00.swf
Geniet!
Namens Happy en mij een geweldig, liefdevol en gezond 2010 gewenst!
http://web.icq.com/friendship/swf/0,,16961_rs,00.swf
Geniet!