alleen met oud en nieuw kletstopic

31-12-2009 15:10 657 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

de afgelopen tijd zijn er diverse topics gestart over hoe het voelt om alleen kerst en oud en nieuw te vieren. Inmiddels is het oudjaarsdag en ik wilde graag een kletstopic openen voor degenen die - net als ik - alleen thuis zijn deze jaarwisseling. Wat doe je, welke conference kijk je (of welke dvd), ga je naar het vuurwerk kijken of zelfs afsteken, et cetera. Ik zie dat sommige bestaande topics wat zwaar zijn of wat 'verzand' in een groepje. Geen probleem, maar het leek mij wel leuk een vers topic te starten voor wie wil. Ik weet zelf nog niet in hoeverre ik hier ga schrijven, maar het lijkt me wel gezellig. Overigens is het ook niet verboden te schrijven over hoe lekker het voelt of juist niet hoor!

Mocht ik toch dubbelop dit topic hebben geopend, dan hoor ik dat wel en laat ik me graag doorverwijzen naar het topic waar 't gebeurt..
Ik moet trouwens even mijn frambozen oogsten. Ben zo weer terug.
Snjókorn falla, á allt og alla
Ik heb deze show van Lewis Black al eens gezien.

Weer terug naar Guido dan maar.
hahaha 'ik ben in de lucht'... Ben benieuwd of janjaap wat is
quote:Sabeltandcavia schreef op 31 december 2009 @ 22:02:

Gaat er nog iemand naar Jaap-Jan kijken?

oh die is wel geinig

welk net?
Jan Jaap vind ik altijd wel leuk. Beetje serieuzigheid kan geen kwaad.
Kijk nu naar jaaroverzicht op 3 met Daphne Bunskoek en nu Hans Teeuwen. Is leuk!
Guido heb ik vorig jaar geprobeerd maar ik werd een beetje tuureluurs van zijn ogen die alle kanten opdraaien. Vond het toen ook niet bijzonder grappig. Ik ga ff zappen.
quote:snjokorn schreef op 31 december 2009 @ 22:01:

[...]

Die van mij zijn ook de baas in huis (ga er verder maar niet over uitweiden...)Een mens heeft nu eenmaal geen katten ; katten hebben mensen
The 6 sense is zo een goede film. Zelfs ik vond het niet eng. Is helemaal niet eng.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Anita Meijer is overigens wel hééél erg Yamuna!
quote:Hemera schreef op 31 december 2009 @ 22:05:

Anita Meijer is overigens wel hééél erg Yamuna!

ach ze is nog geen jaar oud,

mijn moeder zei altijd als ik mn punkrock hard aan zette,; "geeft niet schatje Goede smaak komt met de jaren"

dus yammini heeft nog wat wanstaltige muziek te gaan
quote:snjokorn schreef op 31 december 2009 @ 22:03:

Ik moet trouwens even mijn frambozen oogsten. Ben zo weer terug.

Haha dat is hard werken...

Bij mij is de lavendel nog wel even aan het groeien
quote:mylenevalerie schreef op 31 december 2009 @ 22:05:

The 6 sense is zo een goede film. Zelfs ik vond het niet eng. Is helemaal niet eng.Ik ken de film en ik vind hem dus dóódeng. Het zal toch Shrek worden . (Maar eerst Jaap-Jan op 1)
Ik vind hier dingen van.
ach, ik kan me wel voorstellen dat ze meedeint op 't muziekje, het is wel een meedeiner. Of is dat ene glas me al naar de kop gestegen haha. Ik deinde overigens niet mee.

Ned 1 komt janjaap op.

Mijn vader was moe, dus het was maar een kort gesprek haha. Nou gelukkig heb ik jullie nog
@gebruikersnaambestaatal: thanks. ben ook rustig maar wel verdrietig. ik hoop wel dat hij beseft wat hij mist.

ik geniet erg van mn huisje op t moment, misschien geeft dat me de rust.

jaaroverzicht op 3 is best leuk. straks top 2000 vanuit de hmh waar ik bij was paar weken terug.

fijne avond en nacht iedereen!
quote:MissKiek schreef op 31 december 2009 @ 22:07:

[...]

Haha dat is hard werken...

Bij mij is de lavendel nog wel even aan het groeien

Ik heb een harvester, tractor en seeder dus het was zo gepiept :-)

Heb weer frambozen neergezet zodat ik die dit jaar nog een keer kan oogsten.
quote:Yamuna schreef op 31 december 2009 @ 22:06:

[...]

ach ze is nog geen jaar oud,

mijn moeder zei altijd als ik mn punkrock hard aan zette,; "geeft niet schatje Goede smaak komt met de jaren"

dus yammini heeft nog wat wanstaltige muziek te gaan Wanneer wordt ze één? Ik weet nog dat ik je topic over de bevalling die zo ein-de-loos duurde gezellig heb gevolgd. Met omaYaminni
Jeetje, op RTL 5 is een concert van Robbie Williams, maar das niet om aan te horen live. Vind ik tenminste.
6 januari

vorig jaar zat ik nog in de rolstoel dik te wezen met een glaasje sap.
Ow nee, mijn glas canei is leeg. Nu moet ik wel naar beneden.
Liever elitair dan een pauper!
Bereid je goed voor Kalliope! Wat heb je deze avond nog nodig en hoe plan je dat zo efficient mogelijk zodat je maar één keer die 6 treden omlaag en omhoog hoeft! Sterkte.
ik denk dat ik eens even een paar oliebollen ga verslinden.

en yammini nog wat appelchipjes geven , het is immer een feestelijke avond

Ik word steeds alleener... vriendin moet nog terugkeren van de huisartsenpost, 2 blondjes slapen al en Midi heeft meer oog voor het vuurwerk dan voor mij.
quote:Hemera schreef op 31 december 2009 @ 22:13:

Bereid je goed voor Kalliope! Wat heb je deze avond nog nodig en hoe plan je dat zo efficient mogelijk zodat je maar één keer die 6 treden omlaag en omhoog hoeft! Sterkte.Zoiets wilde ik net zeggen . . ."maak even een lijstje"
quote:snjokorn schreef op 31 december 2009 @ 22:09:

[...]

Ik heb een harvester, tractor en seeder dus het was zo gepiept :-)

Heb weer frambozen neergezet zodat ik die dit jaar nog een keer kan oogsten.

Haha beter! Ik mis de harvester, de rest heb ik uit frustratie nu ook... In de tijden dat nog helemaal niks mechanisch ging, was ik er een eeuwigheid mee bezig.

Binnen nu en een kwartier ga ik er vandoor. Hm dit beviel me eigenlijk wel...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven