Bezorgd TNT pakketservice vandaag alweer ?
zaterdag 2 januari 2010 om 12:45
Ok thanks! Dan blijf ik nog even thuis. Ja heb wel een tracktrace nr. maar daar is niets op te zien. Behalve dan dat het op 31 dec. niet gelukt is te bezorgen en dat er een nieuwe afleverpoging zal volgen op de eerstvolgende dag (uitgezonderd zon en feestdagen). Maar dus niet dat het pakket alweer in distributie zit ofzo. Wil even naar de winkel maar wil ook mijn pakketje niet mislopen. Dilemma dus. Toch maar even afwachten nog.
zaterdag 2 januari 2010 om 16:46
Ja precies, heb ook even gekeken. Op zaterdag tussen 9.00 en 17.00. En op tracktrace staat hij nog steeds op 31dec. 1e afleverpoging mislukt. 2e poging volgt. Maar als TNT gewoon vandaag bezorgd snap ik niet waarom mijn pakje niet in de route zat vandaag. Want op het briefje staat dat hij de volgende dag (uitgezonder zon en feestdagen) bezorgd zou worden. SNIF.
zaterdag 2 januari 2010 om 17:14
quote:delphicat schreef op 02 januari 2010 @ 17:09:
In je OP zeg je dat de titel het al zegt. Maar de titel zegt iets heel anders dan jij bedoelt, omdat je Bezorgd met een t had moeten schrijven. Vandaar.
Oeps...
Bedankt voor de uitleg. Ik snapte er werkelijk helemaal niets van.
Jullie zullen vast gelijk hebben en ik zal een denk fout hebben gemaakt maar het is toch "de postbode bezorgDe het pakje gisteren niet" dus ik dacht dat het met een D moest.
In je OP zeg je dat de titel het al zegt. Maar de titel zegt iets heel anders dan jij bedoelt, omdat je Bezorgd met een t had moeten schrijven. Vandaar.
Oeps...
Bedankt voor de uitleg. Ik snapte er werkelijk helemaal niets van.
Jullie zullen vast gelijk hebben en ik zal een denk fout hebben gemaakt maar het is toch "de postbode bezorgDe het pakje gisteren niet" dus ik dacht dat het met een D moest.
zaterdag 2 januari 2010 om 17:18
quote:hompeltjepompeltje schreef op 02 januari 2010 @ 17:14:
In de tegenwoordige tijd is het altijd een T die erachter komt.
De postbode loopT door de straat.
De postbode bezorgT post.
LoopT hij door de straat?
BezorgT hij vandaag?
Het is een van de meest gemaakte spelfouten, dus je bent niet de enige
In de tegenwoordige tijd is het altijd een T die erachter komt.
De postbode loopT door de straat.
De postbode bezorgT post.
LoopT hij door de straat?
BezorgT hij vandaag?
Het is een van de meest gemaakte spelfouten, dus je bent niet de enige

zaterdag 2 januari 2010 om 17:26
zaterdag 2 januari 2010 om 17:26
zaterdag 2 januari 2010 om 17:28
quote:misschicken schreef op 02 januari 2010 @ 17:19:
Ga er maar rustig van uit dat het dinsdag pas komt, op maandag bezorgen ze meestal geen pakketten.Hier staat dat ze wel op maandag bezorgen. Maar hoe het nu zit... ik weet het niet. Het is best een zwaar en groot pakket. Zou niet handig zijn als ik dat op het postkantoor moest ophalen op mijn fietsje. Vandaar ook dat ik bij de 2e poging wel graag thuis wil zijn.
Ga er maar rustig van uit dat het dinsdag pas komt, op maandag bezorgen ze meestal geen pakketten.Hier staat dat ze wel op maandag bezorgen. Maar hoe het nu zit... ik weet het niet. Het is best een zwaar en groot pakket. Zou niet handig zijn als ik dat op het postkantoor moest ophalen op mijn fietsje. Vandaar ook dat ik bij de 2e poging wel graag thuis wil zijn.