Bar de liefde
zaterdag 2 januari 2010 om 13:56
Jeetje Poez en tang wat schrikken zeg.
Poez, ik snap wel als je alle puzzle stukjes bij elkaar legt dat het een druk leven is voor Tom. Maar sommige dingen zouden tijdelijk zijn. En dan nog is het dan de juiste prioriteiten stellen. Hoe diep het zit tussen jullie, dat mag je niet zo aan de kant zetten. Het moeten toch dingen zijn waar uit te komen is. Sterkte zo als hij komt lieverd.
Tang, je vertelde het van de week al over zijn gevoel. Maar erg hard om te horen dat je niet in het lijstje staat. Ik zou toch eens goed met hem gaan praten. en wat ik eerder zei dat ik snap dat het nog te vroeg is om aan te geven dat je niet wilt dat hij weggaat, misschien moet je het wel doen. Jij hebt ook recht op je gevoel. En liever nu horen als hij denkt dat beide situaties niet bij elkaar passen dan dat je toekomstplannen maakt en hij toch naar het buitenland gaat. Zelf hiermee rond blijven lopen helpt ook niet meis.
Yas , geef jezelf de tijd. Maandag al werken is zo vroeg, je leeft nog in een roes, goed dat je alles op papier gaat zetten.
Poez, ik snap wel als je alle puzzle stukjes bij elkaar legt dat het een druk leven is voor Tom. Maar sommige dingen zouden tijdelijk zijn. En dan nog is het dan de juiste prioriteiten stellen. Hoe diep het zit tussen jullie, dat mag je niet zo aan de kant zetten. Het moeten toch dingen zijn waar uit te komen is. Sterkte zo als hij komt lieverd.
Tang, je vertelde het van de week al over zijn gevoel. Maar erg hard om te horen dat je niet in het lijstje staat. Ik zou toch eens goed met hem gaan praten. en wat ik eerder zei dat ik snap dat het nog te vroeg is om aan te geven dat je niet wilt dat hij weggaat, misschien moet je het wel doen. Jij hebt ook recht op je gevoel. En liever nu horen als hij denkt dat beide situaties niet bij elkaar passen dan dat je toekomstplannen maakt en hij toch naar het buitenland gaat. Zelf hiermee rond blijven lopen helpt ook niet meis.
Yas , geef jezelf de tijd. Maandag al werken is zo vroeg, je leeft nog in een roes, goed dat je alles op papier gaat zetten.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
zaterdag 2 januari 2010 om 14:09
Hij gaat eerst in het eerste kwartaal op vakantie en hem kennende denk ik dat het echt nog even duurt voor hij een beslissing neemt over hier blijven of niet... Hij is nu wel in Nederland werk aan het zoeken (ander werk dan dat ie nu heeft), dus ik denk eigenlijk dat ie hier nog wel een tijd blijft. Daar maak ik me nog het minste zorgen om. Hij is niet van vandaag op morgen weg en als ik klaar ben met de deeltijdstudie weet ik zelf ook nog niet wat ik wil en of ik zelf überhaupt wel in Nederland wil blijven. Dus dat komt wel. Als ie er weer over begint zal ik wel zeggen dat ik het erg jammer zou vinden.
Waar ik me wel zorgen om maak, is om zijn gevoel voor mij. Hij gaf ook aan dat ie zowel om de relatie van drie jaar als om de korte fling met die vriendin van hem geen traan heeft gelaten, dat het hem weinig deed allemaal en dat ie bang is dat hij heel kil is geworden door die nare relatie van drie jaar. Dat ie weinig gevoel heeft zeg maar, dat dingen hem weinig doen. Ik durf eigenlijk gewoon niet te vragen wat ik voor hem beteken. Ik vind het een zwaar onderwerp als je nog maar zo kort bij elkaar bent.
Waar ik me wel zorgen om maak, is om zijn gevoel voor mij. Hij gaf ook aan dat ie zowel om de relatie van drie jaar als om de korte fling met die vriendin van hem geen traan heeft gelaten, dat het hem weinig deed allemaal en dat ie bang is dat hij heel kil is geworden door die nare relatie van drie jaar. Dat ie weinig gevoel heeft zeg maar, dat dingen hem weinig doen. Ik durf eigenlijk gewoon niet te vragen wat ik voor hem beteken. Ik vind het een zwaar onderwerp als je nog maar zo kort bij elkaar bent.
zaterdag 2 januari 2010 om 14:13
Denk je niet dat het misschien komt Tang omdat hij nu een beetje depri is? Dan zie je alles al somber en niet zo kijkend naar de toekomst (spreek uit ervaring). Ik snap dat je het nog vroeg vindt om het erover te hebben maar wachten lost ook niets op. Je kan maar beter weten waar je aan toe bent. En ook voor jou dat jij jouw gevoelens kan uiten omtrent de relatie. Je wilt er toch samen uitkomen.
zaterdag 2 januari 2010 om 14:14
He wat vervelend, Tang, dat je nu eigenlijk geen hoogte van zijn gevoelens kan krijgen. Het is idd ook nog wel erg pril. Maar toch heb je wel recht op wat duidelijkheid, vind ik. Misschien leuk verpakken, strik eromheen, en dan heel onschuldig vragen?
Poez, wat maak je me nou. Mannen! Werkelijk waar!! Kan me voorstellen dat je je even de pietjes schrok. Gatver.
Ik dacht dat onzekerheid en depressie enzo alleen iets was waar wij vrouwen aan deden.
Heb mijn man nog niet op zijn eerste glimlach van 2010 kunnen betrappen.
Het gekke is, en nu word ik even persoonlijk... Dat ik door zijn coole gedrag en afstandelijkheid, zo bronstig word als wat. Elke avond bespring ik hem als we in de echtelijke sponde liggen.
Zou ie het erom doen?
Poez, wat maak je me nou. Mannen! Werkelijk waar!! Kan me voorstellen dat je je even de pietjes schrok. Gatver.
Ik dacht dat onzekerheid en depressie enzo alleen iets was waar wij vrouwen aan deden.
Het gekke is, en nu word ik even persoonlijk... Dat ik door zijn coole gedrag en afstandelijkheid, zo bronstig word als wat. Elke avond bespring ik hem als we in de echtelijke sponde liggen.
Zou ie het erom doen?
zaterdag 2 januari 2010 om 14:19
't is ergens ook gewoon een desillusie, voor hen die 't niet weten: ik heb op de middelbare school een 'echt vriendje' gehad, daarna alleen nog maar scharrels . Ik vind Tangaman ontzéttend leuk, maar ik dacht dat die eerste tijd gewoon alleen maar helemaal euforisch moest zijn zeg maar. En nu zegt ie dingen die ik niet kan plaatsen en ik ben bij vlagen (vanaf het begin) ook gewoon onzeker. Ik word er erg blij van, van hem, maar ik word er soms ook gewoon verdrietig van.
Quite frankly voel ik mezelf ook gewoon niet zo geweldig (ik ben in de winter ook niet op mijn best ) dus ik vind het ook lastig in te schatten of mijn onzekerheid en dat ik me soms verdrietig voel er niet mee te maken heeft dat ik mezelf ook gewoon niet super voel. Ik vind het lastig over dit soort dingen te praten, juist omdat het zo vroeg is.
Nijntje, ik denk inderdaad dat ie het erom doet . Mannen, ze doen alles voor goede seks....
Quite frankly voel ik mezelf ook gewoon niet zo geweldig (ik ben in de winter ook niet op mijn best ) dus ik vind het ook lastig in te schatten of mijn onzekerheid en dat ik me soms verdrietig voel er niet mee te maken heeft dat ik mezelf ook gewoon niet super voel. Ik vind het lastig over dit soort dingen te praten, juist omdat het zo vroeg is.
Nijntje, ik denk inderdaad dat ie het erom doet . Mannen, ze doen alles voor goede seks....
zaterdag 2 januari 2010 om 14:23
quote:Nijntje schreef op 02 januari 2010 @ 14:14:
Zou ie het erom doen? Werkt het dan toch "hard to get" spelen?
Zou ie het erom doen? Werkt het dan toch "hard to get" spelen?
zaterdag 2 januari 2010 om 14:26
Ja ik herken dat wel Tang dat gevoel dat alles euforisch zou moeten zijn maar dat niet alles in je eraan meewerkt. Rot onzekerheid en zelfvertrouwen ook. En alles op een weegschaal leggen. Kon je die onzekere periode maar overslaan. Ik moet eerlijk zeggen dat het mij op dit moment een beetje tegenhoudt om open te staan voor een nieuwe relatie. Ik zit alles goed op de rails te zetten en dan komt er een ontspoorde trein op mijn pad ofzo. Vol met onzekerheden. Terwijl ik mijn wagonnetjes net zo lekker leeg heb.
zaterdag 2 januari 2010 om 16:03
Gezellig, Tang. Veel plezier.
Ja Marie, grappige keerzijde idd, van het verhaal. Gek he, hoe dat werkt. Bij onze vorige crisis, 10 jaar geleden (vlak voordat we gingen trouwen), ging het ook zo.
Ik heb ook het idee dat ik tegen de eerste de beste man die me ook maar een beetje aandacht geeft, op ga klimmen. Rrrrrrrrrrrrrrrrr woef!
Ik wil ook wel playing hard to get terug doen, maar dat lukt dus niet. Ik ben haske makkelijk to get.
Ja Marie, grappige keerzijde idd, van het verhaal. Gek he, hoe dat werkt. Bij onze vorige crisis, 10 jaar geleden (vlak voordat we gingen trouwen), ging het ook zo.
Ik heb ook het idee dat ik tegen de eerste de beste man die me ook maar een beetje aandacht geeft, op ga klimmen. Rrrrrrrrrrrrrrrrr woef!
Ik wil ook wel playing hard to get terug doen, maar dat lukt dus niet. Ik ben haske makkelijk to get.
zaterdag 2 januari 2010 om 18:41
Nijn, je hunkert naar warmte van hem misschien, En door seks te hebben krijg je de intimiteit die je heel hard nodig hebt, zou dat kunnen?
Of ben je gewoon een hitsige sloerie? Kan ook natuurlijk.....
Poez, ik hoop dat alles weer koek en zopie ei is bij jou en Tom thuis.
Yas, kom eens hier lekker stuk gescheurd goed van me, knuffel, hiero....
Of ben je gewoon een hitsige sloerie? Kan ook natuurlijk.....
Poez, ik hoop dat alles weer koek en zopie ei is bij jou en Tom thuis.
Yas, kom eens hier lekker stuk gescheurd goed van me, knuffel, hiero....
zaterdag 2 januari 2010 om 18:58
Seks is natuurlijk ook wel een `taal` die mannen goed `verstaan` en `spreken` natuurlijk.
Als je zo moeilijk tot hem doordringt en hem wel wil laten weten hoeveel je van hem houdt en je wil hem niet `af laten drijven`, dan is sex een prima communicatiemiddel natuurlijk
Ik heb vandaag weer eens Komt een vrouw bij de dokter gelezen en heb nu rood behuilde ogen. En Mr N maar af en aan lopen met zakdoeken en glazen wijn
Als je zo moeilijk tot hem doordringt en hem wel wil laten weten hoeveel je van hem houdt en je wil hem niet `af laten drijven`, dan is sex een prima communicatiemiddel natuurlijk
Ik heb vandaag weer eens Komt een vrouw bij de dokter gelezen en heb nu rood behuilde ogen. En Mr N maar af en aan lopen met zakdoeken en glazen wijn
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
zaterdag 2 januari 2010 om 19:34
De storm is geluwd, Leo. En hij weet hoe hij sorry moet zeggen want er staat hier een enorme bos rode rozen met een lief kaartje eraan.
Volgens mij heeft die verhoogde seksdrive in tijden van crisis voor vrouwen ook de functie dat ze hun man aan zich willen binden. En hoe doe je dat beter dan met een goed robbetje seks? Is vast biolohormoferomono wel te verklaren.
Volgens mij heeft die verhoogde seksdrive in tijden van crisis voor vrouwen ook de functie dat ze hun man aan zich willen binden. En hoe doe je dat beter dan met een goed robbetje seks? Is vast biolohormoferomono wel te verklaren.
oh that purrrrrrrrrfect feeling
zaterdag 2 januari 2010 om 22:28
Marie, yep weer En nog harder gejankt dan de 1e keer
Film ga ik niet in de bioscoop kijken. Neef was geweest met een vriend van hem en daarna kwamen ze samen helemaal bedrukt bij mij; `Het was net alsof mama daar lag`.
Ik kijk wel thuis, alleen.
Film ga ik niet in de bioscoop kijken. Neef was geweest met een vriend van hem en daarna kwamen ze samen helemaal bedrukt bij mij; `Het was net alsof mama daar lag`.
Ik kijk wel thuis, alleen.
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.