Good Luck

03-12-2009 11:03 3111 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ga er ook in. Trusten al tesaam...
Suus: badpak :-)
He Bridge, lieve jankerd! :-)

Oooohhhhh Compu, vergeet ik je helemaal te feliciteren met je goede echo! Wat super dat alles er goed uit ziet. En je schiet al lekker op. Misschien een stomme vraag maar gaan jullie nog iets laten testen? (als je geen zin hebt het te bespreken hoor ik het wel he?)
quote:Suze2 schreef op 04 januari 2010 @ 22:03:

Ik heb bedacht dat ik naar Abu Dhabi ga eind volgende maand en dan moet ik dus in bikini, not a pretty sight yet X--D

O weer naar vriendinnetje???? Lekker!

Juul mee? Meetje mee?
Huilies
Ok, dit is cool: ik kan viva-en in bad. Sinds wanneer hebben die zo'n goeie mobile-site?

Hmmm, dan kan het ook op school :-)
quote:Star schreef op 04 januari 2010 @ 22:06:

Huilies

Wacht maar af... Er komt een moment dat je denkt: "hmmm, die huilies zijn zo gek nog niet..."

(en kom dan maar lekker met ons meejanken en snotteren hoor!)
Ik ga denk ik huilen als mijn broertje volgende week de sleutel van zijn appartement krijgt en naar de stad der Bossche Bollen vertrekt. Van geluk natuurlijk dat hij elk weekend bollen komt brengen

Nee, ga hem missen.
haha cin: dus nu kun je multitasken. is goed dat we het weten!
En nu ga ik echt...
quote:bridges6 schreef op 04 januari 2010 @ 22:08:

[...]

Wacht maar af... Er komt een moment dat je denkt: "hmmm, die huilies zijn zo gek nog niet..."

(en kom dan maar lekker met ons meejanken en snotteren hoor!)Ik weet het echt serieus nog niet Bridge. Ceetje is zo strontvervelend en zit zichzelf zo in de weg en kijkt zo uit naar school, dat ik er alleen maar blij mee ben als ik mijn vrolijke grietje weer terug heb.
Thanx Star, dat was echt de eerste foto waarvan ik dacht: jeej, ik ben niet eens echt dik meer te noemen. (straal ook wel uit dat ik erg blij ben met mezelf, geloof ik)
Als je maar niet arrogant wordt
Ik huil nooit echt, weet het net op tijd weg te slikken om dan in de auto even lekker te snotteren :-)

vanmorgen heb ik m ook niet weggebracht, dat trek ik niet zo goed. En normaal doe ik dat ook nooit (ik haal) dus nu ook maar niet.
Cin is mij soms
Hahaha, arrogant, nee, ZO knap ben ik nou ook weer niet!
Cin, laat eens zien die foto?

Star, oei, dan wel een eind weg. Waarom is dat?

Ik ben d'r morgen ochtend weer, ik ga nu echt echt echt naar bed.
Vriendin is een Den Bosscheserin
Truste maar weer
Dit is echt leuk, zo in bad. Ipod in de hand, kopje thee ernaast. Man er zo nog bij en het feest is compleet!
Dan zet je je telefoon wel uit I hope?
Star, heb jij de link? Ik wel op mn foon maar niet op deze Touch.
Neenee, geen foon in bad, als ik die laat vallen dan ga ik twee jaar in de rouw, een nieuwe touch kan ik nog wel betalen
www.facebook.com?
quote:Cin31 schreef op 04 januari 2010 @ 22:18:

Neenee, geen foon in bad, als ik die laat vallen dan ga ik twee jaar in de rouw, een nieuwe touch kan ik nog wel betalen O nou ja, ik bedoelde, hou je wel op met forummen als je vent erbij komt?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven