Krik hier je gemiddelde op!

06-01-2010 14:08 1575 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat je pas vanaf een bepaald aantal postings per dag mee mag praten over Belangrijke Zaken, is het van belang dat je het juiste aantal postings op jouw naam hebt staan. Zo hoef ik er zelf nog maar 22 om daadwerkelijk iets te zeggen te hebben.

Dit topic is bedoeld om je gemiddelde omhoog te krikken. Je posts hoeven dus nergens over te gaan, hoeven geen reactie te zijn op anderen, hoeven niks lolligs te bevatten (mag allemaal wel natuurlijk), maar dienen slechts één enkel doel: ERBIJ HOREN.

Nu alleen nog boven water zien te krijgen wie er in Het Groepje zitten, maar dat lijkt me van later zorg. Eerst mijn entréebewijs maar eens verdienen!

N.B. Het volgende doel wordt: forummer van de maand worden. Er mag gedoneerd worden, in de vorm van nominaties en later ook stemmen. Dat kan hier. In ruil hiervoor beloof ik jullie een foto van mij mét vieb. (Of mocht daar meer behoefte aan zijn, juist niet. )

Scoor jij bovengemiddeld?

Totaal aantal stemmen: 109

Ja, ik behoor dan ook bij Het Groepje (22%)
Nee, ik ben een Meelezert (78%)
quote:robo schreef op 06 januari 2010 @ 14:38:

Delphi, als je belooft stevig door te posten om zo snel mogelijk op Kaatje's en mijn niveau te komen, dan ben je erbij hoor!

We worden groot!

Joepie!!!!

Je hebt helemaal gelijk trouwens! En Kaatje ook! En Leaf!

Jullie hebben allemaal heel erg gelijk
quote:qwertu schreef op 06 januari 2010 @ 14:36:

[...]

Shit, in welke kleine lettertjes staat dat?!

Ehhhhhh.... ennehhhhhh.... kan die teller ook terúggedraaid worden?! Nee, sorry, jij hebt je nu officieel opgegeven om bij Het Groepje te horen. Ontgroeningsritueel is gangbang door het gehele forum. Jammer joh, schraal zal die worden die pruim van jou! Eigen schuld dikke bult enzo..
quote:robo schreef op 06 januari 2010 @ 14:36:

Ons beleid voor toetreding van aspirantleden is dat wij per geval besluiten wie erbij mag.

Geheel op gevoel gebaseerd, niks geen regeltjes!Beleid dus. En ik stem vóór!
568 (49)

Schiet al lekker op toch?
quote:delphicat schreef op 06 januari 2010 @ 14:38:

[...]

Hmmm, ik zit net in het nieuwe EetMeter-topic. Dat komt even slecht uit nu Whahaha ik las mee-eter topic
Het sneeuwt hier heel hard.

Totaal nutteloze post maar hé alles voor het opkrikken van het gemiddelde nietwaar=
quote:Charlotte69 schreef op 06 januari 2010 @ 14:39:

[...]

Nee, sorry, jij hebt je nu officieel opgegeven om bij Het Groepje te horen. Ontgroeningsritueel is gangbang door het gehele forum. Jammer joh, schraal zal die worden die pruim van jou! Eigen schuld dikke bult enzo..

En als d'r daadwerkelijk een dikke bult van komt, dat moet ik het resultaat daarvan zeker Viva (of Vivo) noemen?

Waar ben ik aan begónnen!!!!

Mama, kom me rédden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hier schijnt de zon...ghehehe
569 (48)

Misschien wordt het tijd voor een groepjestabel in de OP, met ieders aantal streefposts en of je dat gehaald hebt.
Niet dat ik er wat aan heb, want ik zit hier achter glas aan mijn gemiddelde te werken
Voorzitter: kaatje_85

Penningmeester: robo (oh, hadden Kaatje en ik al gezegd dat lid worden iets kost? )

Ereleden: Leaf en Delphicat.
quote:misschicken schreef op 06 januari 2010 @ 14:40:

[...]

Whahaha ik las mee-eter topic Ik ook. Dacht nog: dat zal bést, na chocolade-walnoottaart!
quote:qwertu schreef op 06 januari 2010 @ 14:38:

[...]

Heb je daar bewijs van dan? Kun je ze misschien even quoten?! Ai...Kun je me niet gewoon geloven op mijn blauwe ogen?
De laagdrempeligheid van het forum verdwijnt nogal als je eerst 17000 posts moet hebben geplaatst om 'mee te kunnen doen'. Daar kom ik als alleen-lezer natuurlijk nóóit aan...

Daarbij komt dat ik mezelf tegenhou veel te reageren. Elke keer lijkt het me hartstikke leuk om aan een discussie mee te doen maar ik ken mezelf: als ik eenmaal begin is het hek van de dam en kom ik nérgens meer aan toe.

Maar goed, dat kom ik met al dat lezen toch ook niet.
quote:Charlotte69 schreef op 06 januari 2010 @ 14:41:

Het sneeuwt hier heel hard.

Totaal nutteloze post maar hé alles voor het opkrikken van het gemiddelde nietwaar=

Oh, dus je wil tóch?!

Zal ik je een gunst verlenen dan? Schuif ik de helft van het forum naar jou door. Wat zeg ik? Je mag ze allemáál hebben. Op eentje na dan...

Qlief heeft namelijk ook ooit een account aangemaakt.
Oh, ja, nu in postst bedenken hoeveel ik nog moet voor de 17.000

Ik heb nu 8967 in 1 jaar en 356 dagen. ROnd af naar 2 jaar. = ++/- 12,5 post per dag.

17000- 8967= in huidig tempo nog 642 dagen voordat ik erbij hoor. Tempo maken dus!
quote:qwertu schreef op 06 januari 2010 @ 14:41:

[...]

En als d'r daadwerkelijk een dikke bult van komt, dat moet ik het resultaat daarvan zeker Viva (of Vivo) noemen?

Waar ben ik aan begónnen!!!!

Mama, kom me rédden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Een slimme meid....

Dus ga nu maar alvast die honderdentien gezinspakken condooms in huis halen misschien dat het dan meevalt met die bult. En niet zeuren, tanden op elkaar en gaaaaan!

(zo, ik heb mijn gemiddelde van 3,4 posts per dag weer gehaald)
Puntje, daar heb je een puntje!

Kon het niet laten. Ik ben te flauw vandaag!
quote:misschicken schreef op 06 januari 2010 @ 14:42:

Niet dat ik er wat aan heb, want ik zit hier achter glas aan mijn gemiddelde te werkenEn je krijgt er geld voor?
quote:qwertu schreef op 06 januari 2010 @ 14:42:

[...]

Ik ook. Dacht nog: dat zal bést, na chocolade-walnoottaart! Nou die is zo goddelijk, daar heb je wel een mee-eter voor over.
quote:robo schreef op 06 januari 2010 @ 14:42:

Voorzitter: kaatje_85

Penningmeester: robo (oh, hadden Kaatje en ik al gezegd dat lid worden iets kost? )

Ereleden: Leaf en Delphicat.

Ja en VIM (very important member) is Brummetje.

Oja, de kosten van een lidmaatschap zijn euhm, eeeuhhhh, 10 euro p.p en dan krijg je wel jaarlijks een gesigneerde foto van de penningmeester en de voorzitter.

Verzendkosten overigens voor eigen rekening, dat dan weer wel.
quote:misschicken schreef op 06 januari 2010 @ 14:42:

Niet dat ik er wat aan heb, want ik zit hier achter glas aan mijn gemiddelde te werken

Maar jij zit toch allang bij het groepje? 23845 berichten lees ik...

570 (47)
quote:qwertu schreef op 06 januari 2010 @ 14:44:

[...]

En je krijgt er geld voor? Niet eens, nog geen viva-abo zelfs!
quote:Schmoepie schreef op 06 januari 2010 @ 14:42:

[...]

Ai...Kun je me niet gewoon geloven op mijn blauwe ogen?

Nee hoor, daar kunnen we niet aan beginnen. Dat zou met twee maten meten zijn en díe eer is enkel weggelegd voor de leden van Het Groepje.

Sorry.
Ja, MdK, typ eens door!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven