3000+ Deel 18
woensdag 6 januari 2010 om 21:51
Ελλα φιλρακια
3000+
het kletsgroepje waar ook serieus gepost wordt, waar we samen geinen en grienen, waar maar drie regels gelden en dat zijn:
-respect voor elkaar.
-persoonlijke postings niet quoten.
-verdriet wordt niet vergeleken: elk leed is leed.
Have fun en we zullen zien hoe snel dit topic weer vol is...
Zus, met je 10.000 postings.
Bam en Floor, volgende week zijn jullie thuis
No en Bi van ons allen
*Minny mag onder geen beding en onder geen enkele omstandigheid geknuffeld worden*[/quote]
.
donderdag 7 januari 2010 om 22:26
Lieverds.. jullie gaan snel!!!!
Ok.. huurcontract moet op mijn naam
Punt 2 ik morgen even met advocaat bellen om dit waterdicht te krijgen
Punt 3 sleutels not done... dan ben ik weer te aardig... dank voor dit inzicht
Punt 4.............. thanks voor meedenken..
Koppie zit te vol.. zo blij dat jullie "ervaringsdeskundige "althans sommige even meedenken...........
Ok.. huurcontract moet op mijn naam
Punt 2 ik morgen even met advocaat bellen om dit waterdicht te krijgen
Punt 3 sleutels not done... dan ben ik weer te aardig... dank voor dit inzicht
Punt 4.............. thanks voor meedenken..
Koppie zit te vol.. zo blij dat jullie "ervaringsdeskundige "althans sommige even meedenken...........
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
donderdag 7 januari 2010 om 22:28
quote:rosanna08 schreef op 07 januari 2010 @ 22:26:
Freak, laat je niet opjagen iig door hem, laat je goed voorlichten over alles
Klopt lieverd mijn emotie is opgejaagd.. in de hoek gedrukt... wat ik net als zei... ik ga mijn grense weer over...pffff lijkt wel een gesprek met mijn therapeut hier op 3000
Maar zo blij dat ik jullie nu heb en niet alleen zit te malen
Freak, laat je niet opjagen iig door hem, laat je goed voorlichten over alles
Klopt lieverd mijn emotie is opgejaagd.. in de hoek gedrukt... wat ik net als zei... ik ga mijn grense weer over...pffff lijkt wel een gesprek met mijn therapeut hier op 3000
Maar zo blij dat ik jullie nu heb en niet alleen zit te malen
donderdag 7 januari 2010 om 22:29
Freak het hele verhaal voelt voor mij alsof we allemaal naar de muis in de kamer kijken en de grote olifant missen. Wat is zijn achterliggende reden hiervoor.
Hij had ook gewoon kunnen zeggen: "freak ik heb een mooi huisje voor je gezien. Hier heb je het telefoonnummer ga eens kijken of het wat voor je is..... Dan had ik er geen stekels van gekregen.
(of praat ik nu te vaag)
Hij had ook gewoon kunnen zeggen: "freak ik heb een mooi huisje voor je gezien. Hier heb je het telefoonnummer ga eens kijken of het wat voor je is..... Dan had ik er geen stekels van gekregen.
(of praat ik nu te vaag)
Heb ik dat?!
donderdag 7 januari 2010 om 22:31
Mocht je straks gaan twijfelen, bedenk dan wat hij allemaal kan flikken straks, als hij ook op het contract staat:
-Ten alle tijden binnenkomen, ook 's nachts of als jij met eventueel nieuwe partner samen bent.
-Van alles verbouwen en veranderen in het huis
-Alles wat in het huis staat is dan ook van hem en mag hij verwijderen en/of veranderen wanneer hij wil
-Hij kan zomaar bij je intrekken
-Hij mag gasten uitnodigen wanneer hij wil
-Hij mag in sommige gevallen zelfs in zijn eentje de huur opzeggen voor jullie beiden
-Enz enz enz...
Niet doen dus.
-Ten alle tijden binnenkomen, ook 's nachts of als jij met eventueel nieuwe partner samen bent.
-Van alles verbouwen en veranderen in het huis
-Alles wat in het huis staat is dan ook van hem en mag hij verwijderen en/of veranderen wanneer hij wil
-Hij kan zomaar bij je intrekken
-Hij mag gasten uitnodigen wanneer hij wil
-Hij mag in sommige gevallen zelfs in zijn eentje de huur opzeggen voor jullie beiden
-Enz enz enz...
Niet doen dus.
donderdag 7 januari 2010 om 22:32
quote:Sgaapie schreef op 07 januari 2010 @ 22:29:
Freak het hele verhaal voelt voor mij alsof we allemaal naar de muis in de kamer kijken en de grote olifant missen. Wat is zijn achterliggende reden hiervoor.
(of praat ik nu te vaag)Er zal ongetwijfeld ook wel een flink financieel voordeel aan vastzitten voor m.
(of praat ik nu te vaag)Er zal ongetwijfeld ook wel een flink financieel voordeel aan vastzitten voor m.
donderdag 7 januari 2010 om 22:33
donderdag 7 januari 2010 om 22:34
donderdag 7 januari 2010 om 22:35
donderdag 7 januari 2010 om 22:36
quote:minny schreef op 07 januari 2010 @ 22:35:
Dan heeft hij groter belang dan jij, want jij woont in het huis. Met andere woorden, je bent wel degelijk in de positie om eisen te stellen.Precies.... hij wilde ook advocaatverhaal even opzij schuiven.. omdat hij dan weet dat we niet meer "on speaking terms zijn "
Dan heeft hij groter belang dan jij, want jij woont in het huis. Met andere woorden, je bent wel degelijk in de positie om eisen te stellen.Precies.... hij wilde ook advocaatverhaal even opzij schuiven.. omdat hij dan weet dat we niet meer "on speaking terms zijn "