Eind 2006, begin 2007

19-06-2007 23:09 8208 berichten
Alle reacties Link kopieren
net een enooooorm bericht getypt, valt die stomme laptop weer uit.

Dikke kus van mij.
Krokus; volgende keer de stekker erin stoppen? Heb ik ook ooit gehad en ik zat zwaar blond te staren naar mijn scherm.... wat was er toch aan de hand???? Was de batterij leeg...

Ja mmmoi, mijn scherm verspringt ook als ik typ, ik ben nu bijna op het einde van de regel en húp daar gaat 'ie weer! Heb je zin om weer te gaan werken? Ik ga dinsdag eens met mijn directeur praten. Het loopt niet helemaal lekker (zij omschreef het meteen als een ordeprobleem! nou da's lekker opbeurend) en nou ben ik vorige week gaan kijken bij mijn parallelcollega en ik wil graag bespreken wat ik nog kan doen. Ik heb mijn eigen maniertjes ontwikkeld om met kids om te gaan, ik ben bijv veel toleranter wb kletsen in de klas dan mijn directeur (en die staat ook 2 halve dagen in mijn groep dus dat botst wb opvatting dus). Daar komt bij dat ik alle verantwoordelijkheid draag terwijl ik maar 2 dagen werk en nu is het nog niet eens zo druk, straks komen de ouderavonden, de rapporten én allerlei commissies er nog aan. Dat ga ik never nooit niet redden. ... bah. Ik zie er tegenop...

Ringel, doe rustig aan !!!

Annie, lekker dat het zo'n fijne vakantie was! ik dacht dat je 3 weken weg zou blijven, maar dat zal ik wel weer verkeerd hebben opgeslagen....
@ris, de laptop heeft gewoon langste tijd gehad. Moet een keer kijkennaar een nieuwe, maar is wel weer 800 euro. Veel geld. Heb je zelf om een gesprek met je directeur gevraagd? Ik hoop dat het gesprek iets oplevert.

@mmoi, wij zijn woensdag geweest. Nurlaila Karim en Jamai speelden mee. Wat een mooie stemmen zeg.

@annie, haha. Dronken van het leven. Mooi is dat. Gefeliciteerd met je zusje. Hoop dat ze een voorspoedige zwangerschap heeft. Fijn dat je vakantie zo goed is bevallen.

Mijn man is naar de champ-car in Assen. Zit nu al op de fiets naar het station. Hij had alleen zijn wekker zo hard staan dat Roan er wakker van werd. Bleeeh, moest ik er ook uit. Ik was gewoon boos op mijn man.

Vandaag dus de hele dag alleen thuis met de kleine. Vanmiddag ga ik waarschijnlijk even naar mijn schoonzusje, mss vanochtend nog even naar een vriend van mij. Dat alleen zijn valt dus wel mee. Nu hopen dat Roan snel nog wat moe wordt, dan kruip ik er ook nog even in.
Goedemiddag!

ook ik ben weer terug van vakantie! we hebben het lekker gehad, afgezien van het slechte weer de eerste week en de vieze toiletten op de camping.

Mees heeft het prima gedaan in de tent en ook in de auto ging het goed.

nog geen tanden hier, wel heel veeeeel poepbroeken en kapotte billen.

hij kan wel nu de box door lopen en trekt zich overal aan op. dus ook in de kamer aan de tafel.

heb nog niet alles terug gelezen hoor...... ben druk met de was en uit pakken enzo.

@bloem; H&M en hema hebben leuke kleertjes. de WE en de bristol, scapino etc gaan pas vanaf 92. h&M kun je nu ook online kopen he
heee pepiet welcome back!!!!!
over de Wizz gesproken; wij hadden mijn schoonmonster (pebbles jij hebt een schoonmoeder ) voor dr verjaardag kaartjes gegeven voor de Wizz. (wij waren toen op vakantie) en wat denk je!!! ze is niet gegaan!!!!!!!!!!!

nu heb ik echt besloten nooit nooit nooit meer een cadeautje te kopen voor de verjaardag.
Pepiet, welcome back!

Jij hebt echt een schoonmonster...gewoon niet gaan als je een cadeautje krijgt!! Wat een maf mens. Hebben ze nu gewoon die kaartjes laten liggen? Dat is toch ook zonde van het geld?

Mmmoi, helemaal klaar voor 't werk?

Krokus, ik ga zelf een gesprek aanvragen. Vorige week heb ik al een collega geobserveerd en mijn bevindingen opgeschreven, maar ik heb verder geen feedback daar op gehad.

Een aantal jaar geleden, toen had ik groep 8, ging het ook mis. Ik heb toen vanaf april overwerkt thuis gezeten. Ik had toen ook al eerder aangegeven dat het me niet lukte om de klas in toom te houden. Heb toen van mijn directeur de mogelijkheid gekregen om Video Interactieve Begeleiding te doen. Alleen was zij degene die dat deed. Ik heb toen gemerkt dat dat dus niet werkt. Ze kwam wel filmen, maar dan is het wel de bedoeling dat je daarover gaat práten en dat ik mijn leerpunten meeneem voor een volgende opname. Het is toen blijven steken bij één opname. Dat schiet natuurlijk voor geen ruk op. Ik ben toen terug gegaan naar de onderbouw waar ik geen problemen heb met orde oid. Enniewee.... lang verhaal; er is nog iemand binnen ons onderwijsbestuur die SVIB doet en ik zou wel met haar willen werken, zeker als het dan een officieel begeleidingstraject wordt.

Oh... Soms hebben ze bij de Aldi of Lidl hele fijne aanbiedingen voor laptops! Zo komen wij ook aan de onze!

zo, nu wil de man de laptop terug.
goedemorgen!!

iedereen weer aan het werk?? zelfs mijn vriend is druk aan het stofzuigen ;)

ik ga schilderen vandaag, de slaapkamer zal eens af moeten!
@pepiet, wat schandalig dat je schoonmoeder zelfs niet gegaan is!. Ik kan me voorstellen dat je dan niet meer de moeite wilt doen om een kadootje uit te zoeken!

@ris, ik hoop idd dat je met die andere persoon die begeleiding kunt doen. Dat zou waarschijnlijk een stuk beter werken.

Ik had mijn werk gebeld omdat ik graag weer wat wilde beginnen. Heeft mijn manager geen tijd voor me! Aanstaande vrijdag heb ik pas een gesprek. Ik wilde graag voordat ik zou beginnen een gesprek hebben. Nu dus een week langer helemaal thuis.

Roan was weer ouderwets om 6.15 wakker. Raar toch, dat hij het op vakantie volhieldt tot 8 uur. Hij lag gisteravond te spoken tot half 9. Niet dat hij huilde ofzo, maar gewoon wat steunen en doen. Toen ik even ging kijken kreeg ik een brede glimlach, dus er was niets aan de hand.

Zometeen even koffie drinken op mijn werk.
Hoi ladies,

Pepiet, fijn je weer te horen, jammer dat je vakantie zo nat was!!! Wat naar dat je schoonloeder je cadeau niet heeft gebruikt. Kan me goed voorstellen dat dat zeer ondankbaar overkomt. Is ze wel een beetje een leuke oma voor Mees en Bram?? Volgende keer als je weer zo'n gaaf cadeau voor der koopt, moet je erzelf maar gebruik van maken! Is er tenminste iemand blij mee!!!!

Krokus, mijn hubbie was gister ook bij de Champ Cars, hij vond het leuk. Ze waren met de hele mannenclub van mijn familie en een vriend van ons. Ik hoef er niet zo nodig naar toe, ik ga in februari naar Fame met de dames van mijn familie!!!!

Jullie zijn dus allemaal aan de winterjassen, ik heb nog niet gekeken maar weet al wel precies wat ik wil voor Mats, een stoere ribjas!!! Met stoere sjaal. Muts heeft ie denk ik niet nodig, hij krijgt vandaag zijn helm, hihihih

Mats slaat sinds 3 dagen 's nacht belabberd, rond 4 uur wordt ie wakker, en dan steeds om het half uur. Met zijn speen is tie wel weer tevreden maar om 6 uur is de koek op. Vannochtend dus vroeg in het donker hem de borst gegeven. Lief moet vanaf vandaag regelmatig naar A'dam om te werken en moet rond 6 uur de deur uit, dus das dan wel weer enig lichtpuntje........

Ik denk dat ik de laatste voeding van 18.00 uur maar vervang voor een papje (naast zijn warme prak, wat overigens fantastisch gaat, hij lust alles!!!) Vannavond maar eens proberen!

Nou, ben druk bezig met wassen, foto's sorteren en meer van dat apres-vakantie gedoe!!! Lijkt alweer superlang geleden, terwijl we zaterdag vanuit Belgie zijn vetrokken!!

Tot later meiden!
Heee hallo allemaal.

@Annie, heb je nog wat van je sollicitaite gehoord?

@Pepiet grrrrrrrrr sommige mensen zou je toch! Slaapkamer al klaar? (wil ook steeds met die van ons beginnen, maar wil eerst alle meubels hebben, heb besloten dat we een art-deco slaapkamer krijgen, nu nog marktplaats afstruinen, kaptafel heb ik al!)

@Krokus, lekker koffie gedronken? werk is toch maar een stom iets. Als je het niet hebt wil je het graag, heb je het wel, weet je niet hoe snel je thuis moet komen........of wil je er eigenlijk wel mee ophouden.....

@Ris......pas wel een beetje goed op jezelf hoor....hoest nu met suiker waardes en zo (heeft werk miss ook invloed daar op??)

@Mmmoi, hoe was je eerste werkdag?

@Niniane, succes emt jullie huis. moet echt nog veel aan gebeuren als ik dat zo lees (en bleeeegh schrootjes aan de muren! daar hebben wij dus veel huizen op afgewezen.........) succes met inpakken. Wanneer is de bedoeling dat jullie over gaan (en foto's natuurlijk op de groep)

@baba, druk aan het werk?

Ik ben wel 1 1/2 dag vrij JOECHEI!!!!!! en dan weer 10 dagen achter elkaar werken(en maar geen overuren maken, ik snap het niet, ik snap het niet, ik snap het niet) ben ook helemaal gaar nu. Meisje is ziek aan het zijn, diarre tot aan d'r oksels en heeft gisteravond de hele overloop er onder gekotst (zooooo zielig) diarree heeft ze al vanaf donderdag, zelf al extra vocht gegeven. Gisteren toch maar even de doktersdiesnt gebeld. Ze hadden daar nog geen alarm bellen, maar moest vooral m'n gevoel volgen (toch wel fijn als dat mag) LIef heeft gisterne nog ors gehaald en is daar mee aan het klungelen geslagen (de 1 zegt dit dat de ander zegt dat, stapelidioot wordt je ervan. Luiers zien er wel wat beter uit, maar haar ontlasting ziet er nog steeds uit als grove groninger mosterd.....(met stukjes dus)

Morgen weer naar cb en dan zal ik maar eens vragen over hoe en wat (gaat m'n vrije dag)

ga nu ff niks doen.......
ringel; nog een muur witten (woensdag) en dan kunnen we behangen(zaterdag).

en dan mag ik naarrrrrr IKEA!

nieuw bed en nachtkastjes kopen:)

wat moet ik me dan op de muren voorstellen bij art deco??

annie; Nee ze is geen leuke oma voor Mees en Bram. Bram heeft er bijv. nog nooit gelogeerd. terwijl ze ook een leuke caravan heeft in het bos.

ze komt alleen langs als ze wat te klagen heeft. alles staat in het teken van haar. ze is erg narcistisch en rancuneus. voor wat hoort wat mentaliteit. vriendlief en zusje hebben ook niet echt een leuke jeugd gehad. (helaas het blijft hun moeder)
Hi meiden,

Heel even kort en ego:

We hebben net de 20 weken echo gehad! Alles was goed voor zover ze dat konden zien. Ook twee armen en benen. Ik kan de tweede arm nooit goed vinden op werk maar zelf zij (de echte echoscopist) had moeite om de tweede arm te zien. Maar hij zat er wel. Gelukkig, Nieuwie is compleet!!! Kon me niet herinneren dat ik bij Kyran echt emotioneel werd bij de 20 weken echo maar nu kreeg ik echt traanogen. Man, ik vind het nog steeds heel bijzonder, een mensje in de buik.

We hebben niet gekeken wat het wordt. N-man wilde niet. Ik wel. Maar ik praat nogal snel mijn mond voorbij dus toch maar een verrassing gelaten. Heb nog steeds wel sterk het gevoel dat het weer een jongen wordt. Nog 20 weken wachten en dan zullen we zien of ik gelijk heb.
Hoi meiden,

Zo, er zijn er weer wat terug van vakantie en er wordt direct weer heel veel geschreven. Leuk hoor. Sorry dat ik er even niet was maar ik ben gisteren druk geweest en 's avonds werd ik ineens helemaal niet lekker. Kreeg wat uitslag en jeuk; rond mijn ogen zat vocht...ik zag er niet uit. Ik dacht; lekker lang slapen, elf uur sliep ik al, dan zal het morgen wel beter zijn. Alles klaar gelegd voor vanochtend want Jasmijn moest natuurlijk naar de nieuwe oppas, dus ik had haar in bad gedaan, mezelf gedouched en de kleren voor vandaag en de tas voor bij de oppas allemaal al klaar staan. Dus ik ga lekker naar bed, word ik om 2 uur wakker met een gevoel alsof er een bal in mijn keel zat die ik niet weg kon slikken. Ging even naar de wc en zag in de spiegel dat mijn hele gezicht opgezet was van vocht en bovendien zat ik ónder de knalrode bulterige uitslag, vooral op beide benen. Manlief wakker gemaakt en die vond het behoorlijk zorgelijk, dus heeft de huisartsenpost gebeld. Daar zeiden ze dat het behoorlijk leek op allergie, bijv. voedselallergie, gelukkig had ik een middel voor hooikoorts in huis dat hiervoor ook kon helpen. Ik moest dat direct nemen en een uur later terug bellen; ook als ik erg benauwd werd moest ik bellen. Ik natuurlijk een uur wakker gelegen en toen ging het al wat beter; de bal in mijn keel had plaatsgemaakt voor stevige keelpijn, opgezet gezicht was nog aanwezig en uitslag was gelukkig minder vurig. Ik kon de nacht wel door dus de assistent vond het niet nodig dat ik kwam. Nog zo'n pilletje genomen en dan proberen te slapen om half vier, wat natuurlijk niet direct lukte. Gelukkig sliep Jasmijn hier overal doorheen... uiteindelijk viel ik wel in slaap maar mijn wekker stond alweer om half zeven. Toen dacht ik echt dat ik het hele verhaal gedroomd had want ik had totaal geen uitslag meer. Wel nog een behoorlijk opgeblazen gezicht, wel minder, en erge keelpijn. Maar toch maar aan het werk. Iedereen vroeg of ik verkouden was of slecht geslapen had enzo...iedere keer het verhaal weer...nu is alles helemaal over en ben ik weer de oude Mmmoi. Raar verhaal hè? Maar ik ben er behoorlijk ziek van geweest! Vandaag natuurlijk werken, was wel weer leuk maar vermoeiend, heb wel een leuke klas volgens mij! Jasmijn had het heel goed gedaan bij mijn collega en ze was bij hun aan de salontafel gaan staan! Thuis gekomen met de fiets, moest ik nog van alles uitpakken dus zette ik Jas even in de box en daar ging ze ook steeds in staan! Kruipen vindt ze ook al niet snel genoeg meer gaan dus probeert ze ook steeds haar voeten onder haar billen te krijgen en dan doet ze dus een mix van kruipen en billenschuiven...wat gaat het hard...

Zo, ik heb wel alles vluchtig gelezen hier maar ik ga nu de tas voor Jasmijn voor morgen inpakken en mezelf douchen en dan lekker vroeg naar bed, dus ik ga helaas voor jullie niet reageren! Sorry sorry maar ik ben bekaf...

Groetjes allemaal! Morgen is de werkweek weer voorbij en dan ga ik 's avonds naar de bios met een oudcollega, weer druk dus! Maar woensdag ben ik hier wel weer.

Mzzl...
Niniane, wat fijn dat de 20w echo goed was!!! Ik was vorig jaar bij de 20w echo wel heel emo.... ik had ook traanogen... omdat alles goed was en omdat we toen hoorden dat we een meisje kregen (met een knul waren we net zo blij geweest hoor!)

Ik ben wel heel benieuwd of jullie weer een jongen gaan krijgen!

Mmmmoi, wat een bizar verhaal! En je weet niet wat het geweest kan zijn? Heb je ook echt iets gegeten waarvan je denkt dat het dat is geweest? Fijn dat Jasmijn het goed gedaan heeft bij de nieuwe oppas en dan ook al gaan staan!

Ook nog maar één dag werken en dan weer weekend; heerlijk he!

Hier gaat het nog niet best. Ik ben zo moe! Ik heb vandaag dan ook geen middagdutje gedaan, dat zal het zijn.

Ik meet nu om de 2 uur mijn suiker en dan kijk ik wat ik moet doen (eten of juist niet). Morgen even het zkh bellen en ook weer werken. Gelukkig maar één dag.

De suikers gaan redelijk; soms nog wat hoog, soms wat laag, maar van de 8 keer toch 6 keer normaal. Gelukkig!

Ben weer weg!
Goedemorgen/ middag!!!

Zo, even pauze, alweer wat wasjes gedraaid, met Mats gedouched (ook altijd weer een avontuur, hihi), mannetje voor ketelonderhoud op de koffie gehad (en de ketel is weer onderhouden), opgeruimd en nu even met een glaasje ijsthee bij de computer!

Mats heeft zijn helm, vandag krijgt hij hem 2 uur op, morgen weer wat langer enz. Het staat hem op zich wel geinig, tis niet erg wennen ofzo.

Gaaf Niniane, dat alles goed gaat. Mijn hemel, 20 weken alweer, weer zo'n mijlpaal! Ik weet nog dat toen ik eenmaal over de helft was, de tijd supersnel ging!

Heb gisteren de foto's op de groep bekeken! Wat een schatjes toch allemaal, die bolle meidentoet van Floor, leuke foto van Aimee met paps en mams, stoere Roan en Kyran, wat een stel knappe kindjes toch allemaal!

Mats heeft weer normaal doorgeslapen. Om 7.15 uur was ie wakker, poehee!!! Dat scheelt toch wel wat en oja, tand 2 is er ook door (vandaar die brakke nachten dus)

Nou, ik ga weer verder. Vanavond gaan we naar mijn ouders, lief zit vandaag in Amsterdam maar moet morgen in het noorden aan het werk.

he, mijn eierstokken borrelen de hele tijd, was dat nou weer! iemand ervaring? Of is dat mijn kookwekkertje!!! Nou ja, vaag gedoe zeg!

Toedeledokie!
hoe weet je of het je eierstokken zijn? Ik weet allen dat weer broeds ben, 1 1/2 week nadat ik ongesteld ben geweest, want dan ben ik niet meer te houden en moet er bevrucht worden (helaas voor zwemmertjes toch met een jasje om) daarvoor en daarna is de zin ver te zoeken.

Verder weinig bijzonders met Mayte naar cb geweest en ze is nu 8480 gram en 70, 5 cm. (hopen dat dit werkt)

Ga ff verder met luieren......
anoniem_24589 wijzigde dit bericht op 04-09-2007 13:58
Reden: stomme kleurtjes
% gewijzigd
mensen, morgen nieuwe laptop, dan ben ik weer heel actief.

Annie, zijn het niet gewoon je darmen? Heb ik ook de laatste tijd.
Hoi meiden,

Zo, de werkweek zit er hier weer op, was wel weer heftig vond ik, ik moest erg inkomen. Had wel een heel erg leuke klas, daar niet van, maar om Jasmijn steeds weg te moeten brengen en steeds na te moeten denken wat ze mee moet enzo..Ze is gelukkig beide dagen heel lief geweest. Men, wat is het koud vandaag zeg! Hebben jullie er ook last van? Ik vind het echt niet normaal, het is maar 18 graden hier in huis, maar de verwarming aandoen vind ik ook zo wat! Ik heb gemerkt dat ik voor dit soort weer eigenlijk weinig kleren heb voor Jasmijn maar vooral voor mezelf, dus ik ga zo lekker ff shoppen met mijn schoonzusje. Heb ik wel even zin in. Ben gisterenavond met vriendin naar de bios geweest, naar '1408', beetje vage film maar wel geinig. Niet echt een onwijze aanrader, maar we hebben het wel gezellig gehad.

Ik ben wel blij dat het weer ietsje drukker wordt op het forum. Iedereen bijna weer terug van weg geweest, nu Pebbles nog!!! Miss you!!!

Nou, ik ga maar eens wat in huis doen. Laters!
Hier de verwarming wel aan, want anders vind ik het veel te koud (en ben nog niet eens zo'n koukleum, ben friezin en die hebben het nooit koud*ahum*)

Anyhoe, ik sta aan het begin van een monsterweek werken (lees 10 dagen achter elkaar aan werken) en ben zeer zwaar aan het nadenken dat ik volgende week dinsdag (mijn vaste vrije dag) wanneer ik een behandelplan bespreking heb, aan te geven dat ik geen oppas voor die dag heb (heb ik wel, is m'n moeder, maar die komt helemaal van uit Enschede, vind ik ook zo lullig dat ik haar maar een 1/2 uurtje zie) dit is achter m'n rug, tijdens mijn vakantie, geregeld en ik heb het maar te slikken. Waarom moet mijn vrije dag er dan aan en die van iemand anders niet?

Maar goed genoeg gezeik over werk.......

Jullie hadden het laatst over tuinbroekjes....en tot mijn grote verbazing heb ik er ook1!!!! die krijgt ze vandaag aan. pfffft nog best veel kleren op voorraad liggen en heb geen idee wat allemaal. Moet alleen wel naarstig opzoek naar een winterjas, maar ik vind het zonde van het geld om een duur ding te kopen. had een heel leuke gezien van Benneton, maar was ook 50 euro en ze kauwt toch alleen maar op het bontrandje.

verder ben ik over 1 week en 5 dagen jarig en wordt ik 30. Lief wil me een groot een feest doen (je wordt maar 1 x 30) maar daar heb ik helemaal geen zin in, al die mensen over de vloer, ga ik me alleen aan lopen/ zitten ergeren.

Hoe hebben jullie die verjaardag gevierd? (voor de meiden die al 30 zijn geweest he;-))

Verder ben ik benieuwd hoe het met Blindje is.......Als je mee leest, geef dan ff een teken van leven?

ga douchen. Misschien tot later van de week....geen idee hoe het allemaal gaat.
anoniem_24589 wijzigde dit bericht op 05-09-2007 09:58
Reden: *zucht* kleurtjes!!!!!!
% gewijzigd
Hey Ringel; jee tien dagen achter elkaar!! ik heb zelf ook in de zorg gewerkt, maar ik vond 7 achter elkaar al heel veel. ik zou niet op mn vrije dag terug gaan. ik deed ook nooit zorgplannen besprekingen op mijn vrije dagen. en vooral als iemand anders het achter je rug om regelt. hebben ze niet gekeken naar dat je 10 dagen moet werken???

toen ik 30 werd was het gewoon hetzelfde als andere verjaardagen

ik ben jarig op 31 december, dus altijd wel mensen over de vloer. ik heb er niets speciaals aan gedaan. ga lekker samen met je lief uit eten oid. succes

t is hier in huis ookniet heel warm, maar ook mij staat het tegen om de kachel aan te doen. t is potverdikke september! vriendlief zei net al; we zijn van een warme herfst naar een koude herfst gegaan

Ben ik weer!!!!!

Vannacht terug gekomen (ik wilde toen al even hier kijken maar de laptop stond op zolder en ik had geen zin om die te pakken). Het was een leuke vakantie, elke dag wel iets gezien of gedaan. Floor heeft in de stacaravan ook prima geslapen, alleen vannacht was ze even van slag toen ze midden in de nacht in haar eigen bed werd gelegd. Ze heeft eerst een uurtje gehuild voordat ze weer in slaap viel.

De opa van manlief is helaas toch afgelopen week overleden maar de begrafenis is tot volgende week uitgesteld omdat de oma van hem nu ook in het ziekenhuis ligt. Dat was wel even een domper omdat je zo weinig kan doen vanuit Frankrijk.

Niet zo heel veel geschreven zie ik, gelukkig is iedereen nu weer terug van vakantie dus dan wordt het hier als het goed is weer wat drukker. Ik heb net even snel bijgelezen.

@ris: wat een gedoe met die suikers zeg, nu zelfs een nacht in het ziekenhuis gelegen (en Ella dus ook). En een boel stress van het werk, dat zal ook wel niet meehelpen?

@mmmoi: mooi ben jij, mij belachelijk maken omdat Jasmijn verlegen is terwijl je zelf met een plofkop rondloopt ( , sorry, ik moest even terug inkoppen )

Nu weer helemaal herstelt? Is ook wel heel rot getimed zo voor je eerste werkdag maar ondertussen zit je eerste werkweek er al weer op. Leuk dat Jasmijn staat! Ze deed het vorige week ook al bijna dus het zat er wel aan te komen.

Wanneer is het volgende Oei sprongetje trouwens?

Welk jasje is het nou geworden (vakantie is voorbij dus nu mag ik ook ).

@ringel: Mayte al weer wat opgeknapt? Wat werk jij veel zeg! Ik kan me voorstellen dat je er ondertussen helemaal genoeg van hebt. Misschien wel een goed idee om te zeggen dat je dinsdag geen oppas hebt.

Leuk t-shirt op de foto trouwens!

Mayte heeft het vooruit tijgeren ook nog niet door zie ik? Floor werkt zich ook altijd achteruit onder de meubels.

@babba: Jasmijn is inderdaad wat groter dan Floor maar op die foto vertekend het wel een beetje omdat de kinderwagens wat anders in elkaar zitten. Nu lijkt Jasmijn wel heel groot ten opzichte van Floor.

Aimee wil echt alleen maar staan he? Nu ook al in bad dus. Maar niet willen kruipen en zitten dus?

@krokus: ook weer terug van vakantie, gezellig! Nieuwe laptop al gekregen?

@annie ooi: leuke vakantie gehad dus? Ik heb ook niet gekolfd in de vakantie, heerlijk! Zet maar een foto van Mats met zijn helm op de groep als je wilt, ik ben wel benieuwd.

@Niniane: plastic schrootjes, iieeeee, die vind ik zo erg. In ons vorige huis zaten die er ook in (en dan van die bijpassende harmonica deuren). Maar als het klaar is dan heb je ook wel een lekker ruim huis toch?

Fijn dat alles goed was op de 20 weken echo. Bijna niet te geloven dat dat voor bijna iedereen hier al weer een jaar geleden is. En 2 armen, da's ook wel fijn

@flower: hoi! Succes met de drukke tijd.

Volgens mij heb ik nu iedereen gehad. En anders:

Nu maar weer even verder uitpakken en straks nog even gezellig naar de ikea en de prenatal.

Trouwens: ik begrijp dat het forum voor een heleboel van jullie belachelijk traag gaat en dat dat de lol een beetje weg neemt. Ik zou het heel jammer vinden als het daardoor steeds rustiger wordt hier of mensen zelfs gaan stoppen met schrijven. Is het een idee om naar een sneller forum uit te kijken (hoe leuk ik het viva-forum ook vind)? Ideeen?

enne..................ik ben heel blij dat ik weer terug ben en lekker met jullie kan beppen. Ik heb jullie wel gemist.

hihihihi forum junkie pebbels ook weer terug. Ligt het aan mij of zijn jullie niet zo lang weg geweest....en gecondoleerd met opa van je Lief. En dan oma ook nog in het ziekenhuis........

Ik ga idd die dinsdag niet heen. Ik sta nu al zo'n beetje op m'n benen te trillen en dan moet ik nog beginnen! pfffft en dan nog op je vrije dag gebeld worden door je werk voor onbenullige dingen.....tis wel mooi.

Wat betreft forum, het wordt wel steeds iets beterder. Ik hoef nu bijvoorbeeld niet meer in te loggen en kan gewoon reactie tikken (en ze worden nog geplaatst ook JOEPPIE) ben verder niet zo bekend in forumland.

@Pepiet, art deco is een beetje lastig uitleggen, euh......de vormen zijn symmetrisch, eigenlijk vrij sober, maar door de organische uitvoering (is een beetje te vergelijken met jugendstil, maar dan niet zo bombastisch)wel heel sierlijk. vooral jaren '20, '30.

pfffft over 10 minuten de deur uit.....moet weer bij die rare vader op bezoek (en volgende week bij de moeder blegh! maar niet al te veel aan denken)

Hai!!!!

Zo, ik heb echt een kutdag op het werk gehad gisteren.... Het loopt in de klas gewoon helemaal niet zoals ik wil. Het lijkt wel of ze doorhebben dat het niet zo lekker gaat en daar misbruik van maken om eens goed te gaan uitproberen hoever ze kunnen gaan. En ze gaan ver soms..... Morgen met de directeur een gesprek. Ze heeft al aangegeven dat ik me best ziek mag melden (ivm het op de rails krijgen van mijn suikers) maar dat wil ik eigenlijk niet. Aan de andere kant wil ik ook echt niet zo'n werkdag als ik gisteren heb gehad ooit nog meemaken.

Ik moet nog even op papier gaan zetten wat ik wil besrpeken. Ik zou zo graag willen dat iemand zei: "dit is er aan de hand en dit meot je doen om het op te lossen" Maar ja.... die persoon ben ik nog niet tegengekomen!

Wel nog iets liefs meegemaakt; een meisje uit groep 5 heeft 2 broertjes. De ene zit in groep 3 en de andere komt bijna naar school. Nou hadden ze van haar jongste broertje spulletjes verkocht op een rommelmarkt en één bal (van V-tech met geluidjes en liedjes) was niet verkocht. Toen had haar moeder gezegd; neem 'm maar mee voor de juf, ik denk dat Ella dat wel mooi vindt.

Lief he? Dus Ella heeft nu zo'n hele mooie bal (waar ze nog wel vreemd naar kan kijken als ze per ongeluk een knopje indrukt waardoor het ding gaat "praten")

Met Ella gaat het goed. Het is zo'n lekker wijffie! Ze lacht, kirt en gilt (heel hard en dan echt vanuit haar keel... ik krijg er plaatsvervangende keelpijn van). Ze kan zo geweldig lekker spelen en haar wereld ontdekken dat ik heel vaak lekker mee doe met spelen.

Vandaag zijn we naar de kinderboerderij geweest; ook heel gezellig! Ze moest wel heel erg wennen aan alles, maar we gaan zeker nog terug en hopelijk raakt ze dan gewend!

Even een vraagje; wat hebben jullie voor veiligheidsdingen in huis in gebruik nu? Wij hebben al een paar winkels afgelopen voor HET beste systeem voor deurtjes en laatjes, maar de enige die we kunnen vinden, moet je boren (simpel erin schroeven lukt niet, hebben we al geprobeerd). Wij zijn alletwee nogal van die klussers ( Not) dus we zien dat niet zo zitten. Mss dat we een van de vaders maar eens moeten vragen er een hele dag voor te gaan zitten...

Verder hebben we alle stopcontacten al afgedekt (nog niet echt nodig maar het kan maar gebeurd zijn). En hebben we de meeste breekbare dingen een paar etages (in de kasten) hoger gezet.

Sorry voor mijn ego'tje...

Hoihoi,

Nou, wel wezen winkelen, géén kleren voor mezelf gescoord! Het is ongelooflijk, maar als mijn superslanke schoonzus al bij de WE maat XL aan moet en bij Miss Etam een jasje maat 44 (!!!), in welke winkel kan ík dan terecht? Natuurlijk wel voor Jasmijn weer leuke dingen gescoord: een rose ribbroekje bij H&M (sorry, maar daar kun je echt weinig leuks voor babymeisjes vinden, alles is Hello Kitty en dat vind ik niet zó...) en bij de V&D een rokje en vestje. Daar heeft mijn schoonzus voor haar meisje trouwens een winterjasje gekocht, die was ook zoooo leuk! Het is dat ik er al een had anders had ik die ook meegenomen.

@Pebbles: Welkom terug en fijn dat je er weer heelhuids bent meis! Ben je een beetje bruin geworden? Het jasje dat ik heb komt van Prenatal en is donkergrijs met fuchsia geruit, heel schattig. Ga jij nou ook voor een jasje kijken? Hoe was het winkelen vanmiddag? O ja nog gecondoleerd trouwens; wanneer moet je naar de begrafenis? Vervelend voor jullie, getver...

@Ris: Vervelend dat het niet zo lekker loopt op school. Heb je al vaker last gehad van soortgelijke problemen? Ik kan je helaas weinig tips geven, ik ben gewoon geboren voor de bovenbouw; onderbouw en kleuters lijkt mij gewoonweg ellende...zo heeft ieder zijn talenten...Wij hebben trouwens nog helemaal geen veiligheidsmaatregelen genomen; het enige is dat de schoonmaakmiddelen hoog in een kastje gedaan maar dat heb ik al gedaan toen we gingen verhuizen. Verder nog niks!

@Ringel: Kijk je uit dat je niet overwerkt raakt??? Denk aan jezelf hoor meissie!!!

@Pepiet: Nooit geweten dat jij ook al op zo'n lastige datum jarig bent, net als Jasmijn...vind je het erg vervelend op die dag jarig te zijn? En als kind? Maakte je moeder die dag echt meer je verjaardag of echt meer oudjaar? Had je wel het idee dat het een feestdag was?

De kachel is hier inmiddels ook aan gegaan. Ik sterf van de kou, echt niet normaal. Komt ook nog eens bij dat de buren links én rechts er uit zijn en we nog geen nieuwe buren hebben; dus die stoken ook niet! Ik ga zo lekker heeeeel lang in een warm bad en veel lezen en daarna vroeg naar bed. Jasmijn lag al om zes uur; die had vandaag amper geslapen omdat we gingen winkelen, slechts 2x een halfuur. Dus die was total loss na het eten en moest echt óveral om huilen. Ontroostbaar, heel zielig. Dus heb ik haar lekker in bed gelegd en ze was zó vertrokken.

Nou meiden, verder geen nieuws hier. Tot morgen maar weer!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven