3000+ deel 21!!
donderdag 14 januari 2010 om 12:16
Weer helemaal compleet, zoals het hoort, gaan we weer op naar de volgende 3000+ postings!
Begonnen als grap, maar nu niet meer weg te denken.
Iedereen is Welkom en alle onderwerpen zijn bespreekbaar.
Zowel vrolijke als trieste gebeurtenissen worden hier gedeeld.
Er gelden hier slechts vijf regels:
- Persoonlijke/gevoelige informatie wordt niet gequot
- We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie.
- Verdriet wordt niet vergeleken, elk leed is leed.
- Zwelgen en doorzeiken doen we hier niet.
- Minny wordt niet geknuffeld, ook niet als scherts!
Floor en BAM, welkom terug!
Begonnen als grap, maar nu niet meer weg te denken.
Iedereen is Welkom en alle onderwerpen zijn bespreekbaar.
Zowel vrolijke als trieste gebeurtenissen worden hier gedeeld.
Er gelden hier slechts vijf regels:
- Persoonlijke/gevoelige informatie wordt niet gequot
- We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie.
- Verdriet wordt niet vergeleken, elk leed is leed.
- Zwelgen en doorzeiken doen we hier niet.
- Minny wordt niet geknuffeld, ook niet als scherts!
Floor en BAM, welkom terug!
donderdag 14 januari 2010 om 20:53
Ik heb dit nog nooit eerder gezegd Bianca, wet niet aar je het over hebt,
Maar ik kwam er toevallig vandaan en snap echt niet dat er daar zo flauw over wordt gedaaan.
Ik zal maar even zeggen : met Just en met mij gaat het de heel verkeerde kant op, dan is zo'n opmerking ecth kut, want voot het eerst in mijn leven vertel ik hoe kut het met me is. Daarom.
En leukert weet niks, dus diie helemaal.
Maar ik kwam er toevallig vandaan en snap echt niet dat er daar zo flauw over wordt gedaaan.
Ik zal maar even zeggen : met Just en met mij gaat het de heel verkeerde kant op, dan is zo'n opmerking ecth kut, want voot het eerst in mijn leven vertel ik hoe kut het met me is. Daarom.
En leukert weet niks, dus diie helemaal.
donderdag 14 januari 2010 om 20:54
Maar niemand zegt toch dat het niet rot is dat het kut met je gaat? Daarom vraag ik om uitleg, omdat ik het niet begrijp.
En ik bedoel niet dat jij al eerder die opmerking hebt gemaakt, maar ik heb hem al eerder voorbij zien komen, toen snapte ik het ook al niet... maarja... ik ben nou eenmaal een DOOS
En ik bedoel niet dat jij al eerder die opmerking hebt gemaakt, maar ik heb hem al eerder voorbij zien komen, toen snapte ik het ook al niet... maarja... ik ben nou eenmaal een DOOS
donderdag 14 januari 2010 om 20:54
donderdag 14 januari 2010 om 20:57
quote:Bianca40 schreef op 14 januari 2010 @ 20:50:
Is het het idee dat iemand die niet naar Psyche wil die pijler ziet alsof je niet goed in je hoofd bent als je daar komt? Ik verzin ook maar wat hoor
Zou best kunnen Bi.
Maar vooral NADAT ik het aan Floor zei en zij het had eggehaald, zei Leukert er nog wat over.
Voor mij wel weer ff reden om af te haken.
Floor lief dat je het weghaalde, ookal was het heel je bedoeling niet mensen te kwetsen.
Zjeen
Is het het idee dat iemand die niet naar Psyche wil die pijler ziet alsof je niet goed in je hoofd bent als je daar komt? Ik verzin ook maar wat hoor
Zou best kunnen Bi.
Maar vooral NADAT ik het aan Floor zei en zij het had eggehaald, zei Leukert er nog wat over.
Voor mij wel weer ff reden om af te haken.
Floor lief dat je het weghaalde, ookal was het heel je bedoeling niet mensen te kwetsen.
Zjeen