Bezemtopic deel 6

14-01-2010 07:32 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Alweer een nieuw topic om helemaal vol te schrijven met lijstjes, tips, schoppen onder konten en schouders om uit te huilen als die nodig zijn.

Bezemtopic deel 1

Bezemtopic deel 2

Bezemtopic deel 3

Bezemtopic deel 4

Bezemtopic deel 5
Jas is weer omgeruild, gelukkig.

James heeft een paar jaar geleden geïnvesteerd in een nogal dure Boss jas, ik was dus al bang dat we hem niet meer terug zouden zien.

Ik moet ook naar de fysioterapeut, voor mijn bekkenbodemspieren. Die zijn niet meer in orde sinds de bevalling.

Stond net bijna te sniffen boven onze M, hij lag steeds zo lief naar me te lachen
It's jij werkt wel heel erg hard (en veel), of niet?
Mogguh

Vandaag bij een vriendin aan geweest.

En nu de kinders ophalen..
MissM, dat is ook wel zo ongelofelijk lief, een lachende baby Vooral als het even duurde voordat 'ie lachen kon.
Ik werk vooral hard en soms ook een beetje veel. Ik probeer het wel te minderen hoor maar dan stapelt altijd zich alles op en dan komt het uiteindelijk weer bij mij (of andere begeleiders die net zo hard werken) terecht. Dan kan ik het maar beter meteen doen

Het is gewoon jammer dat niet alle mensen met hun hart werken op de groep.

Heb je veel last van je bekkenbodemspieren MissM en sniffen mag hoor want die kleintjes zijn ook vreselijk lief
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Hello!

Ik ben de hele dag de hort op geweest.

Boodschapjes en met mijn autootje naar de garage voor een technisch mankementje.

toen bij de Leenbakker langs voor iets uit de folder.

Op natuurlijk, maar ik kon het wel bestellen. Nu is het wachten tot volgende week dat ze me bellen om te melden dat het ook niet meer binnen blijkt te komen. Let op mijn woorden. Typisch Leenbakker.

Daarna naar de Aldi Belgie, om sterke drank in te slaan. Er is nu dus weer whiskey, in huis Happy! (Tja, wel van de aldi, dat dan weer wel... )

Daarna gezellig koffie met iets lekkers bij vriendin thuis.

Erg gelachen toen mijn telefoon ging:

'Hallo mevrouw GL, met de postcodeloterij. Stoor ik u?'

'Ehh, ja eigenlijk wel, ik lag net lekker te seksen'.

....stilte....

'Oh, dan zal ik u niet langer ophouden'.

Die houden we er in voor een volgende keer.

Morgen verjaardagsfeestje voor de oudste. Ze wordt dinsdag 18!

Vanavond dus appeltaart bakken.

Morgen wordt er ook nog een schuimtaart afgeleverd. Lekker!

Tot laterrrrr lieverrrds! (dan kom ik even op jullie reageren.

Boro, welkom terug!)
quote:Goldielocks schreef op 15 januari 2010 @ 17:45:

.......

toen bij de Leenbakker langs voor iets uit de folder.

......

Daarna naar de Aldi Belgie, om sterke drank in te slaan. Er is nu dus weer whiskey, in huis Happy! (Tja, wel van de aldi, dat dan weer wel... )

Jij hebt ook wel een erg zwaar leven.....Leenbakker en Aldi op één dag..... Dat je dat allemaal voor mij over hebt. ik voel mij zeer vereerd.

Alvast gefeliciteerd met de oudste, ik ruik de appeltaart al
Gold Die gebruik ik een volgende keer ook hoor, hilarisch!

En alvast proficiat met Oudste (ik vergeet dat anders )

Boor, lekker he, zulke verhalen. Wel fijn dat je nu wist hoe ze over je denken En afschuwelijk dat ongeluk. Ik had het al gelezen en ik hoopte al dat het jullie niet zou treffen!

Vandaag op het werk overlegd over minder werken. Binnenkort even naar de arbo-arts om te overleggen. Krijg alle ruimte, dat is wel fijn. Vind het alleen zélf zo moeilijk om te zeggen wat wel of niet gaat. Nu mag de arbo beslissen

Oh, Lief is bijna thuis, even koken! Doei!
hahaha, gold die onthoudt ik, ik vind hem echt goed
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Gold wat een goeie. Dat ga ik ook zeggen de volgende keer.

Vanmiddag belde mijn moeder van 87. Ze bleek al drie dagen aan de diarree te zijn. Och ze zou morgen wel eens bellen als het nog niet over was. Ja duh. in het weekend. Dus belde ik haar HA of ze medicijnen konden brengen. Vraagt die assistente of moeder er ziek uit ziet. Kon ik dus niet zien op 160 km afstand. Maar ze klonk niet ziek en ze at en dronk nog steeds. Dus ik vroeg alleen iets om het te stoppen. Is de dokter langs geweest en nu is ze net opgenomen in het ZH. Waarom weet ik dus niet. Broer belde net. Och die mannen weten ook niks. 't Is dus gissen. maar ik denk uitdroging en dat is precies waar ik bang voor was. Dat kan snel gaan bij oude mensen. En ze woont alleen. Dus ik ben wel blij dat ik heb gebeld. nu is ze in goede handen.
Ja Happy, het was erg zwaar vandaag

En ja die telefoon!

Volgende keer zeg ik het weer. En als ze dan vragen: 'Mag ik u later terug bellen?'

Antwoorden: 'Nou, het kan nog wel even duren hoor!'

Hilaaarisch!

We hebben laat gegeten, dus ik moet nog aan de taart beginnen.

Eigenlijk geen zin, maar ik ga het toch maar doen, morgen heb ik het druk genoeg.

Fuss hoeveel weken ben je ondertussen?

ik hoop voor je dat de arbo zegt dat je mag minderen met werk, als het niet gaat, dan gaat het niet he?

Jonna al aan de beterende hand/voet?

Zoebje, fijn dat je je vandaag beter voelde

En heerlijk die eerste lachjes MissM.

Maar pas op. Je let even niet op en voor je t weer zijn ze 18...

Ik wil eigenlijk nog meer terug lezen, maar ik ga toch echt eerst die appeltaart regelen.

:zwaait:
Sjeesus Zoeb.

Goed dat je de Huisarts gebeld hebt!
Zoeb wat goed dat je hebt gebeld.

GL, die houden we erin!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Potver, Zoeb, op zo'n moment is het lastig als je ver van je familie weg woont.
Taart zit in de oven.

Ik had een tijd geleden een vierkante springvorm gekocht (ja, ik wist ook niet dat het bestond), dus het wordt een vierkante appetaart.

Ze wil er morgen 18 kaarsjes op, dus krijgt ze er 18 kaarsjes op.

MissM, over die bekkenbodemspieren: doe je zelf ook oefeningen?

Het is toch best nog wel vroeg om al weer helemaal in orde te moeten zijn?
Mogu!

Gefeliciteerd Gold met oudste!

Zoeb,weet je al meer over je moeder?Sterkte

Fus,fijn dat je ruimte krijgt om te broeden

Ik ga werken.
Goedemorgen,

GL, fijne dag vandaag en vast gefeliciteerd met oudste!

Ik ga werken, heb geen zin.

Daarna boodschappen en daarna de was en daarna NIETS.

Fijne dag allemaal.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Nou, mijn bekkenbodemspieren zijn een beetje slechter dan nog niet helemaal in orde , helaas
Goldie, gefeliciteerd met oudste!
Zijn ze klaar met het plafond, Nikki?
Moggûh schatjes!

Hele fijne dag vandaag Gold en geef oudste een zoen van me!

Het is toch 9 maanden zwanger, 9 maanden ontzwangeren? Dan heb je nog even MissM.

Zoeb, hoe is het met je moeder?

Fus, wat moet het een heerlijk gevoel zijn dat je alle medewerking krijgt. En dus ook gewoon aangeven wat jij wilt, das niet erg!

Heb je de medicijnen om te slapen al gehad? En?

Wij zijn vandaag de hele dag de hort op, vanavond pas laat weer terug!

Geniet!
Ja Jonna, vannacht dacht ik maar eens een pilletje te nemen. Nou, dat was een succes... Not! Bleef net zo wakker als altijd maar had wel de bijverschijnselen vanmorgen (suf, zware armen en benen) dus ik was helemaal verdrietig vannacht en vanmorgen. Nu had ik wel een halve genomen, misschien was dat te weinig. Maar het innemen voelde net of euthanasie ging plegen ofzo. Ik vond het zo'n eng idee dat ik van zo'n pilletje in slaap zou vallen, was bang dat ik niet meer wakker zou worden en had allemaal associaties met mijn mama's laatste dag. Dus het was nog geen succes en ben nog vermoeider dan gisteren. Plus dat mijn keel nog steeds pijn doet en nu ook mijn stem weggaat.

Goed, genoeg geklaagd

Vandaag boodschappen doen, misschien vanmiddag iets leuks doen met een vriendin (grote kans van niet, wegens op bed moeten) maar vanavond lekker uit eten met mijn mannen!

En ik móet nog werken dit weekend, dat moet moet moet.

Zoeb, wat akelig zeg. Hoe is het nu? Heb jeh et ziekenhuis al gebeld?

MissM, bij de aldi verkopen ze vanaf vandaag van die grote ballen, soort skippyballen, die je kunt gebruiken om je buik- en rugspieren te trainen. Misschien ook iets voor jou want je pakt ook automatisch je BBspieren aan dan.

Lekker Niks Nikki Gniet ervan!

Jonna een fijne dag gewenst. Al vooruitgang met je voet?

Coetje, wat voor werk?

Mamz, hoe is het vandaag?

Goed, tijd voor de boodschappen!
Zo al klaar met werken voor vandaag!

Ik vervang mijn vriendin Fuss,ik moet koffie zetten en kranten voor de bezorgers tellen en dan wachten totdat ze ze op komen halen.En bij klachten moet ik alsnog de krant in de bus gaan doen.Simpel dus

Ik moet verder vandaag nog strijken en soep en pannekoeken maken.
Wat balen zeg met die pilletjes!!Tijdens zwangerschap van ukkie sliep ik ook zo slecht,heb toen bachbloesem gebruikt,dat hielp wel iets.Sterkte meid!!
mogguh..

Ach Fuss toch, wat enorm vervelend en naar voor je...

Probeer je vandaag, ondanks dat je moet moet moet werken, nog een dutje te doen?

En ik hoop dat dat leuks met vriendin er toch ook nog tussen past.

Fijne dag Jonna!

Zijn jullie weer op 'klussen'-jacht?

He MissM, je als het echt te erg is, moet je er maar snel mee aan de gang gaan met iemand die er verstand van heeft.

Dank jullie voor de felicitaties.

Dinsdag is de echte grote dag.

Jullie kunnen wel raden wat ze voor haar verjaardag krijgt zeker?

Vandaag To Do:

Huiskamer, keuken aan kant en plee schoonmaken voor visite.

Hapjes voorbereiden.

Huis (toch maar een klein beetje) versieren. Ik heb al een grote opblaas 18.

Naar de stad, eten bestellen voor zaken-etentje van aanstaande vrijdag. (Ja duuh, ik ga echt niet voor 21 personen zelf aan de slag!)

Meteen om de laatste boodschappen. ( rosé en bladerdeegplakjes vergeten)

Tussen de bedrijven door wat was wegwerken.

Nu eerst koffie, lamp en krant.

Tot later lieverrrds!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven