Thuis

26-10-2009 16:33 3677 berichten
Alle reacties Link kopieren
Klinkt niet echt leuk zo. Zou toch verwachten dat de juffen begrijpen dat het voor de moeders ook spannend en allemaal nieuw is?
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 25 januari 2010 @ 19:49:

[...]

oRen? Ok, Tenatijd
Hoe geef jij het fruit mee? Kan wel een appel in stukjes doen maar zal dat lekker blijven?
Inad, OV kan je hier heel makkelijk komen. Op CS op bus en die komt in een keer hier heen
quote:Vishnu schreef op 25 januari 2010 @ 21:44:

Hoe geef jij het fruit mee? Kan wel een appel in stukjes doen maar zal dat lekker blijven?Nou die appel die ik maandagavond in stukjes had gesneden en in bakje in de koelkast had gezet, was niet al te bruin dinsdagochtend
Mooi, dan wordt het appel. Vind het ook weer zo sneu als ze allemaal koekjes hebben. Tsssk wat een probleem
Koek mag niet volgens schoolgids (die ik dan maar op de site heb gelezen ).
Chips kennelijk wel
De juf zei aan de telefoon drinken en een koek ofzo. Lekker duidelijk whaha. Dan maar een zak hamka's.
Ben de naam van de juf ook een beetje kwijt.
Dan is de kans weer zo groot dat mama die 'sochtends in de auto al op heeft.
Wanneer moet Neempje?
Toemorrow.
Oeeeeeeeee spannend! Heeft hij er zin in?
Ik zou zo'n hele grote zak hamka's meegeven. Ik denk dat de juffen zich dan de volgende dag wel voorstellen
Peas on earth!
Ja hij had wel zin maar dacht wel dat hij het ook een beetje eng zou vinden. Nou dat mocht wel
Dat lijkt me een prima insteek
Peas on earth!
Ik zal hem een :puke: Cars shirt aandoen, dan hoort hij er vast helemaal bij
Ja, stel je voor dat hij nú al buiten de boot zal vallen. Ik zie ineens voor me dat morgen álle jongetjes in een Cars-t-shirt verschijnen
Peas on earth!
Het zou me niks verbazen. En dan ook allemaal blank met blonde gelstekels.
Gelstekels is best een raar woord.

Ik lees me even in over Campina schoolmelk

Ik denk dat ik dat maar doe dan kan ik zijn drinken alvast niet vergeten mee te geven.
Hieperdepiep voor Ceetje!!!!

2

Ik verheug me alvast op een drama straks want Nemo wil NIET naar school Dit roept hij sinds hij wakker werd.

hahaha ik had een afschuwelijke hello kitty taart geplakt maar het is een stoel geworden zie ik nu!
Pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffttttttttttttttttttt kind loopt zichzelf partij op te naaien.
quote:Star schreef op 25 januari 2010 @ 21:38:

Ik vond juffen totaal niks uitleggen. Niet dat ik niet naar binnen mocht komen bij ophalen maar op plein moest wachten, ze stelden zich niet voor, moest zelf vragen of ze niet mijn nummer moesten hebben in geval van nood, hadden geen schoolgids met regels (ja dus dan kan ik het ook niet weten he, van dat ik op plein moest wachten ). Zo.

Oh wat raar en stom zeg. Hier echt tegenovergestelde. Kregen heel veel uitleg. Ze ging ook eerst halve dagen in kader van wennen. Mogen nog steeds binnen ophalen, tot ze midden-kleuter is ( = als ze 4,5 is en er weer berg jongere kindjes zijn). Juffen kwamen zelfs op kraamvisite.

Hoe vindt Ceetje t? Wel leuk?

Hamka's
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
quote:Vishnu schreef op 25 januari 2010 @ 21:44:

Hoe geef jij het fruit mee? Kan wel een appel in stukjes doen maar zal dat lekker blijven?meestal deed ik banaan, die kan ze zelf pellen, of stukjes mandarijn in een zakje/ bakje. Appel ook wel eens gesneden in tupperware bakje en dat ging goed, volgens Chica niet bruin.
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven