3000+Deel 26
zondag 24 januari 2010 om 21:54
Iedereen is hier van harte welkom en alle onderwerpen zijn bespreekbaar. We houden niet van regels, maar hebben wel vijf punten waarop gelet dient te worden:
1. Quoten van gevoelige, persoonlijke informatie wordt niet getolereerd (korte algemene quotes zijn wel toegestaan).
2. We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie.
3. Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
4. Minny wordt niet geknuffeld, ook niet als scherts!
5. Hengelen is toegestaan mits wordt voldaan aan specifieke voorwaarden, op te vragen tijdens de algemene ledenvergadering
(In optie punt 6: De nachtploeg wordt eerder naar bed gestuurd)
Geschiedenis 3000+
Op 14 Oktober 2009 opende Floor een topic voor de grap. Ze kon niet weten dat het topic uit zou groeien tot een topic vol met sterke, lieve en grappige dames (en zelfs een aantal heren) die elkaar enorm veel steun, afleiding en ja, zelfs liefde zouden geven.
Veel plezier weer 3000plusserts.
dinsdag 26 januari 2010 om 21:12
dinsdag 26 januari 2010 om 21:14
dinsdag 26 januari 2010 om 21:17
Kennen jullie dat, dat er maar dingen blijven gebeuren, terwijl je al zoveel issues hebt.
En je iedere keer denkt, nu ben ik er echt klaar mee, hier ligt mijn grens want mijn touwtje breekt nu.
Nou.... mijn touwtje breekt dus nooit, ik heb kennelijk geen grens.
Dan zou je denken das mooi!!.....nou nee, want dat betekent dat je dus ook nooit maar dan ook nooit klaar er mee kan zijn, je lichtje gaat nooit uit, dus er is ook nooit rust.
Lekker dan.
Afijn, je begrijpt het al, er is weeeeeer wat en dit gaat mij niet in de koude kleren zitten, naast het andere zeg maar.
En je iedere keer denkt, nu ben ik er echt klaar mee, hier ligt mijn grens want mijn touwtje breekt nu.
Nou.... mijn touwtje breekt dus nooit, ik heb kennelijk geen grens.
Dan zou je denken das mooi!!.....nou nee, want dat betekent dat je dus ook nooit maar dan ook nooit klaar er mee kan zijn, je lichtje gaat nooit uit, dus er is ook nooit rust.
Lekker dan.
Afijn, je begrijpt het al, er is weeeeeer wat en dit gaat mij niet in de koude kleren zitten, naast het andere zeg maar.
dinsdag 26 januari 2010 om 21:18
quote:lunaan schreef op 26 januari 2010 @ 21:16:
Een nederlandse jongen heeft haar toch omgebracht? Jackie, wel raar die plek, tis niet makkelijk om daar zomaar te komen.Yep daar is in heel Nederland nog heel wat over te doen geweest. Die jongen heeft zelfs een keer op tv een glas wijn in het gezicht van Peter R. de Vries gegooid.
Een nederlandse jongen heeft haar toch omgebracht? Jackie, wel raar die plek, tis niet makkelijk om daar zomaar te komen.Yep daar is in heel Nederland nog heel wat over te doen geweest. Die jongen heeft zelfs een keer op tv een glas wijn in het gezicht van Peter R. de Vries gegooid.