3000+Deel 26

24-01-2010 21:54 3018 berichten
Alle reacties Link kopieren

Iedereen is hier van harte welkom en alle onderwerpen zijn bespreekbaar. We houden niet van regels, maar hebben wel vijf punten waarop gelet dient te worden:

1. Quoten van gevoelige, persoonlijke informatie wordt niet getolereerd (korte algemene quotes zijn wel toegestaan).

2. We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie.

3. Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.

4. Minny wordt niet geknuffeld, ook niet als scherts!

5. Hengelen is toegestaan mits wordt voldaan aan specifieke voorwaarden, op te vragen tijdens de algemene ledenvergadering

(In optie punt 6: De nachtploeg wordt eerder naar bed gestuurd)

Geschiedenis 3000+

Op 14 Oktober 2009 opende Floor een topic voor de grap. Ze kon niet weten dat het topic uit zou groeien tot een topic vol met sterke, lieve en grappige dames (en zelfs een aantal heren) die elkaar enorm veel steun, afleiding en ja, zelfs liefde zouden geven.

Veel plezier weer 3000plusserts.
Oh en Freak.. morgen veel succes met het afgeven van je open solli.. ik zal ook voor jou duimen
welterusten Freak

kijkt iemand van jullie 71 graden Noord?
Vind het acteren ook goed, maar toch een beetje slordig gedaan met de accenten.

Anyway veel kijkplezier.
Oh eh.. Petra welterusten meisje.. slaap lekker
truste Freak voor straks!
Nee Bankje ik kijk niet zoveel tv
En Petra ook lekker slapen!
Nee bankje dat programma zie ik nooit.
Ikke bankje, maar nu niet want dan krijg ik het nog kouder.

Persoonlijk zou ikzelf liever 6 maanden met ER meedoen dan 1 dag met 71N
Thanks meiden ik ga nu kijken

Ex met domme sms kwam er even tussen
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
quote:lunaan schreef op 26 januari 2010 @ 21:07:

Toen was ik al weg, maar de plaats waar dat meisje is gevonden, kwamen wij elke dag met de paarden langs. Bizar hoor.Ja heel bizar hoor.. heel gek te weten dat dat rond die tijd gebeurd moet zijn..
Freakje
Zou eigenlijk heus wel mee willen doen met ER, maar dat eten he, of eigenlijk dat niet eten.

Wel een boel eigenlijk
lunaan vroeg het omdat ik benieuwd was naar een mening over de zangkwaliteit van tippi wan (voetbalvrouwen)
quote:minny schreef op 26 januari 2010 @ 21:05:

[...]

En een half uur kan zoveel schelen 's ochtends! Ik ben dan de hele ochtend van de mik. Moet dan veel te snel. Heb snel gedouchet maar niet gegeten. En was nog behoorlijk op tijd. Maar de hele ochtend het gevoel dat ik achterop ben.
Ik heb haar nog niet horen zingen in 71 N.
Verslapen kan me ook helemaal van de wap brengen.. gelukkig dat me dat eigenlijk nooit overkomt.
Een nederlandse jongen heeft haar toch omgebracht? Jackie, wel raar die plek, tis niet makkelijk om daar zomaar te komen.
lunaan :in de aflevering van vandaag zong ze. maar kon het niet goed verstaan en had geen zin om de tv harder te zetten
quote:lunaan schreef op 26 januari 2010 @ 21:14:

Ik heb haar nog niet horen zingen in 71 N. jij kijkt dat toch niet?
Gebeurt mij ook niet heel vaak, maar had vannacht een uur wakker gelegen.
Even mijn farm openen
Kennen jullie dat, dat er maar dingen blijven gebeuren, terwijl je al zoveel issues hebt.

En je iedere keer denkt, nu ben ik er echt klaar mee, hier ligt mijn grens want mijn touwtje breekt nu.

Nou.... mijn touwtje breekt dus nooit, ik heb kennelijk geen grens.

Dan zou je denken das mooi!!.....nou nee, want dat betekent dat je dus ook nooit maar dan ook nooit klaar er mee kan zijn, je lichtje gaat nooit uit, dus er is ook nooit rust.

Lekker dan.

Afijn, je begrijpt het al, er is weeeeeer wat en dit gaat mij niet in de koude kleren zitten, naast het andere zeg maar.
quote:lunaan schreef op 26 januari 2010 @ 21:16:

Een nederlandse jongen heeft haar toch omgebracht? Jackie, wel raar die plek, tis niet makkelijk om daar zomaar te komen.Yep daar is in heel Nederland nog heel wat over te doen geweest. Die jongen heeft zelfs een keer op tv een glas wijn in het gezicht van Peter R. de Vries gegooid.
quote:bankje schreef op 26 januari 2010 @ 21:16:

lunaan :in de aflevering van vandaag zong ze. maar kon het niet goed verstaan en had geen zin om de tv harder te zettenOh dat kan ik pas later zien, moet eerst op uitzending gemist komen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven