Bezemtopic deel 6
vrijdag 29 januari 2010 om 18:44
Moeilijk lijkt me dat Mamz, dat overdragen. Maar zie je jaar maar als investering, in jezelf. Da's nooit weg!
Itskie, ehct jammer dat jij er niet bent. Net als de anderen die ik ook graag had zien komen! Krijgen we nog een foto van de caafjes?
ik heb goed gebezemd:
- woonkamer opgeruimd
- aanrecht leeg en schoon
- keuken opgeruimd
- brood gebakken
- friet halen (da's wel het moeilijkste van het lijstje hoor )
Gold, hoe is het met de buurman?
Itskie, ehct jammer dat jij er niet bent. Net als de anderen die ik ook graag had zien komen! Krijgen we nog een foto van de caafjes?
ik heb goed gebezemd:
- woonkamer opgeruimd
- aanrecht leeg en schoon
- keuken opgeruimd
- brood gebakken
- friet halen (da's wel het moeilijkste van het lijstje hoor )
Gold, hoe is het met de buurman?
vrijdag 29 januari 2010 om 19:52
Ja hoor, ik ben er weer!
Spotjes gescoord voor Zoeb bij Ikea en nog een boel wat ik eigenlijk niet perse nodig had.
Met buurman is het naar omstandigheden redelijk.
Maar twee weken wachten op de uitslag van de scans is een marteling...
Nikki en Pips (als je meeleest) laat even op de BH weten hoelaat ik morgen op het station van B moet staan?
Ik heb er zin in!!!!
Spotjes gescoord voor Zoeb bij Ikea en nog een boel wat ik eigenlijk niet perse nodig had.
Met buurman is het naar omstandigheden redelijk.
Maar twee weken wachten op de uitslag van de scans is een marteling...
Nikki en Pips (als je meeleest) laat even op de BH weten hoelaat ik morgen op het station van B moet staan?
Ik heb er zin in!!!!
vrijdag 29 januari 2010 om 20:33
vrijdag 29 januari 2010 om 21:20
Haai!
Its, wat een leuke beestjes, die caafjes van jullie.
Ik ben net thuis, gisteren vannacht lag ik er om 1 uur in, om kwart voor 7 begonnen ze al te heien en na het werk had ik een etentje.
Ik ben gaar nu, lekker vroeg naar bed denk ik.
GL, ik ga nu naar de BH.
Ik heb er zin in!
Its, wat een leuke beestjes, die caafjes van jullie.
Ik ben net thuis, gisteren vannacht lag ik er om 1 uur in, om kwart voor 7 begonnen ze al te heien en na het werk had ik een etentje.
Ik ben gaar nu, lekker vroeg naar bed denk ik.
GL, ik ga nu naar de BH.
Ik heb er zin in!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
vrijdag 29 januari 2010 om 21:29
Jeetje Coe da's vroeg. Kun je daarna nog wel even naar bed?
Ander zien we morgen van die kleine oogjes.
Gold fijn dat je het spotje hebt. Heb je er een of drie meegenomen? Omdat je het over spotjeS hebt.
Its wat groeien de Caafjes hard zeg. Nu waren ze al groot toen ze geboren werden, maar ze zijn zo leuk. En hoe komt een grijze caaf aan een rooie caaf? Was pa een rooie?
En gaat dat goed, de caafjes met die mooie katten? 't Is ook nog een bijdehandte kat, want ik zie dat er een op de Viva in slaap is gevallen. Een kat met smaak.
Ik ben bang dat mijn kat ze op een gegeven moment te pakken heeft. Die komt zelfs met zwarte ratten thuis. Gelukkig wel morsdood.
Was het leuk Miss M? Ondanks de tegenvallende film?
Welke rescue spray? Om te slapen? Ik gebruik nu melatonine. Dat werkt ook, maar is misschien minder als je zwanger bent.
Nu even kijken of er al nieuws is van Robo.
Toedeloe. Tot morgen. (Of straks dat kan ook nog.)
Ander zien we morgen van die kleine oogjes.
Gold fijn dat je het spotje hebt. Heb je er een of drie meegenomen? Omdat je het over spotjeS hebt.
Its wat groeien de Caafjes hard zeg. Nu waren ze al groot toen ze geboren werden, maar ze zijn zo leuk. En hoe komt een grijze caaf aan een rooie caaf? Was pa een rooie?
En gaat dat goed, de caafjes met die mooie katten? 't Is ook nog een bijdehandte kat, want ik zie dat er een op de Viva in slaap is gevallen. Een kat met smaak.
Ik ben bang dat mijn kat ze op een gegeven moment te pakken heeft. Die komt zelfs met zwarte ratten thuis. Gelukkig wel morsdood.
Was het leuk Miss M? Ondanks de tegenvallende film?
Welke rescue spray? Om te slapen? Ik gebruik nu melatonine. Dat werkt ook, maar is misschien minder als je zwanger bent.
Nu even kijken of er al nieuws is van Robo.
Toedeloe. Tot morgen. (Of straks dat kan ook nog.)
zoebie wijzigde dit bericht op 29-01-2010 21:30
Reden: Beetje vaag verhaal
Reden: Beetje vaag verhaal
% gewijzigd
vrijdag 29 januari 2010 om 21:29
Coe, wat een enorm lange dag voor je.
Ik moet morgen eerst naar zwemles, dan naar de open dag, dan nog iets draagbaars scoren (misschien), dan jullie (lullie, volgens Middelste).
En zondag puinruimen hier dus want huis is nog steeds een slagveld.
Itskie, ik vind het ook jammer dat je er niet bij bent.
Ik moet morgen eerst naar zwemles, dan naar de open dag, dan nog iets draagbaars scoren (misschien), dan jullie (lullie, volgens Middelste).
En zondag puinruimen hier dus want huis is nog steeds een slagveld.
Itskie, ik vind het ook jammer dat je er niet bij bent.
vrijdag 29 januari 2010 om 21:36
de katten vinden de kleine caafjes nogal lekkere hapjes. Voor de groten zijn ze redelijk bang gelukkig. Daar blijven ze ver uit de buurt
Die rooie caaf is wel wat vreemd, Paps is namelijk bruin maar heeft oorspronkelijk zwart-bruine genen
die rescue spra zorgt ervoor dat ik minder maal en dat kan ik goed gebruiken. Want malen dat doe ik aan een stuk door 's nachts als ik het druk heb
Die rooie caaf is wel wat vreemd, Paps is namelijk bruin maar heeft oorspronkelijk zwart-bruine genen
die rescue spra zorgt ervoor dat ik minder maal en dat kan ik goed gebruiken. Want malen dat doe ik aan een stuk door 's nachts als ik het druk heb
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
zaterdag 30 januari 2010 om 07:03
zaterdag 30 januari 2010 om 08:01
zaterdag 30 januari 2010 om 08:14
zaterdag 30 januari 2010 om 09:06
Ach Coetje, dan ga je na Zoeb even in bad en pak je dan je rust even? Schone handdoeken genoeg hoor
En de verwarming staat er al lekker aan. Gister wilde ik in bad gaan, had Lief de badkamerdeur opengelaten. Grrrr! Op schaal van wereldleed natuurlijk maar een één maar toch. Vanavond maar in de herkansing
Its, fijn he dat het helpt tegen malen. Heb vannacht ook een paar pufjes gehad, scheelt heel veel. Desondanks nog niet super geslapen maar het malen stopt wel.
Melatonine mag niet als je zwanger bent Zoeb, dus dat valt af.
Mamz, Oudste is logeren maar gaat wel met jou naar de open dagen? Gaat logeeradres mee dan? Veel plezier bij het kijken iig!
Zoon heeft lekker bij mij geslapen vannacht Zo heerlijk om dan af en toe even te kunnen kijken. Straks gaat hij naar zijn vader, dus dat is wel handig.
Boven nog even stofzuigen, boodschappen doen en nog rusten. Komt helemaal goed
En de verwarming staat er al lekker aan. Gister wilde ik in bad gaan, had Lief de badkamerdeur opengelaten. Grrrr! Op schaal van wereldleed natuurlijk maar een één maar toch. Vanavond maar in de herkansing
Its, fijn he dat het helpt tegen malen. Heb vannacht ook een paar pufjes gehad, scheelt heel veel. Desondanks nog niet super geslapen maar het malen stopt wel.
Melatonine mag niet als je zwanger bent Zoeb, dus dat valt af.
Mamz, Oudste is logeren maar gaat wel met jou naar de open dagen? Gaat logeeradres mee dan? Veel plezier bij het kijken iig!
Zoon heeft lekker bij mij geslapen vannacht Zo heerlijk om dan af en toe even te kunnen kijken. Straks gaat hij naar zijn vader, dus dat is wel handig.
Boven nog even stofzuigen, boodschappen doen en nog rusten. Komt helemaal goed
zaterdag 30 januari 2010 om 09:23
Tussen 10 voor 12 en 10 over 12.
Lekker vaag hè!
Ik weet nog niet op welk station ik opstap.
Schiedam of Rotterdam, en dat ligt weer aan de metro.
Ik sms je als ik aankom.
Mijn nummer staat op de BH.
Ik ga opschieten, over een uurtje moet ik in de bus zitten en ik ben nog niet aangekleed.
Lekker vaag hè!
Ik weet nog niet op welk station ik opstap.
Schiedam of Rotterdam, en dat ligt weer aan de metro.
Ik sms je als ik aankom.
Mijn nummer staat op de BH.
Ik ga opschieten, over een uurtje moet ik in de bus zitten en ik ben nog niet aangekleed.
Erik is de Mol en HPL de Lul.