Tetter hier over je dier

maandag 7 december 2009 om 19:29
Voorheen heette dit topic 'Kootje de Beer is weg' want een van mijn acht poezen was verdwenen. Maar Kootje is al lang weer thuis en het werd gezellig hier met geklets over poes en ander dier. Vandaar de wijziging van OP en nu kan een ieder hier verhalen over harige (of kale) huisgenoten, foto's plakken, raad vragen en stoom afblazen.
Welkom!
Vaste posters in dit topic en hun dieren:
NaamDier(en)M/VLeeftijdNieuwsAbusu2 katten:
B.
L.
M
M
10
< 1Katten nog in NLAmandroe1 konijn:
Sjaak
M
< 6 mnd.Annetd4 katten:
Rooie
Fuzzy
Kleintje
Mamsy
M
M
M
V
4
4
8
?
Biebelie3 katten:
Isa
Biebs
Zwart Monster
V
V
M
9
9
Bijna 2Delphicat1 kat:
Poef
M
13Eleonora8 katten:
Ouwe Kees
Kleine Kees
Gijs
Hanny MC
Lotje MC
Kootje
Beertje
Lena
1 konijn:
Lola
M
M
V
V
V
M
M
V
V
18
13
7
6
2
< 1
< 1
< 1
1Kat753 katten:
Diesel
Nikki
Bailey
M
V
M
10
9
< 3 mnd.
Bailey vanaf 22 jan.Kletsmajoor2 katten:
Roquefort
Josephine
1 konijn:
Sjaak
M
V
M
3
2
4Maleficent3 katten:
V.
D.
Julius
M
V
M
14
7
< 1Miek2213 katten:
Tijgertje
Balthasar
Luna
1 konijn:
Wappie
M
M
V
V
7
8
2
1Mylenevalerie3 katten:
Floyd
Bo Ghi
Kane
M
M
M
11
2,5
1,5Olijfje_2 katten:
Fido
Puk
M
M
9
1Parasol2 katten:
Captain Jack Sparrow
Scarlett o'Hara
M
V
5
3Ratteke1 hond:
Tara
3 katten:
Maculata
Medusa
Morgana
V
V
V
V
1,5
15
16 of 17
15Robo1 hond:
Tommie
2 hamsters:
Tic
Tac
M
16Rubis1 hond:
Rubis
2 katten:
Kimmie
Amber
V
V
V
6
?
3Smulrol2 katten:
Max
Mickey
M
V
12
11Sopsie1 kat:
Jovi
M
< 6 mnd.Splinter021 kat:
Sil
M
ong. 8Talkinghead3 katten:
Olivier
Forrest
Faith
M
M
V
16,5
2,5
2,5Tangerine1 kat:
Sirius
M
bijna 2Tijgerpoes1 kat:
Boo
V
2,5Zoebie1 kat:
Siepie
1 hond:
Sedi
M
V
9
4
Welkom!
Vaste posters in dit topic en hun dieren:
NaamDier(en)M/VLeeftijdNieuwsAbusu2 katten:
B.
L.
M
M
10
< 1Katten nog in NLAmandroe1 konijn:
Sjaak
M
< 6 mnd.Annetd4 katten:
Rooie
Fuzzy
Kleintje
Mamsy
M
M
M
V
4
4
8
?
Biebelie3 katten:
Isa
Biebs
Zwart Monster
V
V
M
9
9
Bijna 2Delphicat1 kat:
Poef
M
13Eleonora8 katten:
Ouwe Kees
Kleine Kees
Gijs
Hanny MC
Lotje MC
Kootje
Beertje
Lena
1 konijn:
Lola
M
M
V
V
V
M
M
V
V
18
13
7
6
2
< 1
< 1
< 1
1Kat753 katten:
Diesel
Nikki
Bailey
M
V
M
10
9
< 3 mnd.
Bailey vanaf 22 jan.Kletsmajoor2 katten:
Roquefort
Josephine
1 konijn:
Sjaak
M
V
M
3
2
4Maleficent3 katten:
V.
D.
Julius
M
V
M
14
7
< 1Miek2213 katten:
Tijgertje
Balthasar
Luna
1 konijn:
Wappie
M
M
V
V
7
8
2
1Mylenevalerie3 katten:
Floyd
Bo Ghi
Kane
M
M
M
11
2,5
1,5Olijfje_2 katten:
Fido
Puk
M
M
9
1Parasol2 katten:
Captain Jack Sparrow
Scarlett o'Hara
M
V
5
3Ratteke1 hond:
Tara
3 katten:
Maculata
Medusa
Morgana
V
V
V
V
1,5
15
16 of 17
15Robo1 hond:
Tommie
2 hamsters:
Tic
Tac
M
16Rubis1 hond:
Rubis
2 katten:
Kimmie
Amber
V
V
V
6
?
3Smulrol2 katten:
Max
Mickey
M
V
12
11Sopsie1 kat:
Jovi
M
< 6 mnd.Splinter021 kat:
Sil
M
ong. 8Talkinghead3 katten:
Olivier
Forrest
Faith
M
M
V
16,5
2,5
2,5Tangerine1 kat:
Sirius
M
bijna 2Tijgerpoes1 kat:
Boo
V
2,5Zoebie1 kat:
Siepie
1 hond:
Sedi
M
V
9
4
vrijdag 29 januari 2010 om 22:18
Wappie is nu ook hard aan het sjezen, gelukkig knaagt hij het liefste aan de kattenkrabpaal, hoe handig. Ze is nu vooral heel hard aan het rondrennen. Af en toe pluk ik haar uit de kattenbak, omdat ze daar zo lekker kan graven, maar dan kan ik al die korrels terug in de bak hevelen, minder leuk.
Poezenharen is minder, balthasar ligt graag naast me, maar het is niet zo erg gelukkig dat ze plukken haar rondvliegen. Fleecedeken over het voeteneinde, daar liggen ze veel dus dat scheelt, die was ik vaker uit.
ja he, mamzelle, zou er bijna (let wel, bijna) weer een nestje willen. Maar toch niet helemaal....
Poezenharen is minder, balthasar ligt graag naast me, maar het is niet zo erg gelukkig dat ze plukken haar rondvliegen. Fleecedeken over het voeteneinde, daar liggen ze veel dus dat scheelt, die was ik vaker uit.
ja he, mamzelle, zou er bijna (let wel, bijna) weer een nestje willen. Maar toch niet helemaal....
I can do anything i want, and so can you....
vrijdag 29 januari 2010 om 23:02
Ik heb vanavond een hechte band met de f5. Wachtemnd op nieuws van Marels, sowieso kijken voor berichten hier, vriend was werken tot 10 uur. nu net thuis en de oren van mn hoofd aan het kletsen.
En opmn hotmail, hopend op bericht over Gizmo. gebeurt het vaker dat als katten weglopen dat ze dan een paar dagen wegblijven, en dan met regelmaat, dus niet zo af en toe zeg maar...
En opmn hotmail, hopend op bericht over Gizmo. gebeurt het vaker dat als katten weglopen dat ze dan een paar dagen wegblijven, en dan met regelmaat, dus niet zo af en toe zeg maar...
vrijdag 29 januari 2010 om 23:48
even off-topic
Als ik het god begrijp kun je met F5 je pagina waar je op dat ogenblik bent en wil bli8jven vernieuwen.
Zit op dit ogenblik telkens naar boven te scrollen om te zien of er nieuwe berichten zijn als je even niet hebt opgelet?
Sorry ben geen pc t5echneut.
On topic leuke foto van balthasar miek.
wat ik al eerder zei heleboel leuke foto's allemaal een virtuele knuffel voor de hele dieren bende hier.
Als ik het god begrijp kun je met F5 je pagina waar je op dat ogenblik bent en wil bli8jven vernieuwen.
Zit op dit ogenblik telkens naar boven te scrollen om te zien of er nieuwe berichten zijn als je even niet hebt opgelet?
Sorry ben geen pc t5echneut.
On topic leuke foto van balthasar miek.
wat ik al eerder zei heleboel leuke foto's allemaal een virtuele knuffel voor de hele dieren bende hier.
zaterdag 30 januari 2010 om 00:52
zaterdag 30 januari 2010 om 09:01
In afwachting van Marels kom ik ook nog eens een keertje spammen.
B is nu een week hier en groeit als kool, bijna 2 kilo weegt ie nu, het is een kleine doerak, kan geen kastje of wasmachine of koelkast opentrekken of meneer zit erin
Hij is ook superaanhankelijk (even wennen na mijn andere 2 katten, die zijn wat meer op zichzelf), ik moet uitkijken waar ik loop en standaard gaan hier mijn hakken uit als ik thuis kom, veel te bang dat ik op hem ga staan..
Nikki vindt hem nog steeds niet echt leuk maar Diesel en B samen gaat erg goed
mijn tas moest uitgebreid bekeken worden
evenals de inhoud van mijn koelkast, die is kennelijk goedgekeurd
Samen met Diesel genieten van een zakje natvoer
en natuurlijk rek en strek oefeningen
B is nu een week hier en groeit als kool, bijna 2 kilo weegt ie nu, het is een kleine doerak, kan geen kastje of wasmachine of koelkast opentrekken of meneer zit erin
Hij is ook superaanhankelijk (even wennen na mijn andere 2 katten, die zijn wat meer op zichzelf), ik moet uitkijken waar ik loop en standaard gaan hier mijn hakken uit als ik thuis kom, veel te bang dat ik op hem ga staan..
Nikki vindt hem nog steeds niet echt leuk maar Diesel en B samen gaat erg goed
mijn tas moest uitgebreid bekeken worden
evenals de inhoud van mijn koelkast, die is kennelijk goedgekeurd
Samen met Diesel genieten van een zakje natvoer
en natuurlijk rek en strek oefeningen

zaterdag 30 januari 2010 om 09:28
Kat, wat heb je in huis gehaald, hahaha die foto in de koelkast! Wat een monster! Tassen zijn altijd favoriet. Er is volgens mij geen kat die een openstaande tas kan weerstaan. De mijne ook niet, totdat ik Medusa een keer betrapte dat ze wijdbeens in mijn tas stond te piesen.... Alles was letterlijk zeiknat, mijn paspoort ook...
Waarom ze dat nou weer deed, geen idee. Was een periode dat ze overal ging piesen. Midden in de kamer, op de bank, liggend tegen me aan!!! En nu geeft zij absoluut nooit kopjes, echt nooit. Sta ik een keer midden in de zomer mijn tanden te poetsen in de badkamer. Ik had het kleedje aan de kant geschopt om mijn voeten wat af te koelen. Voel in eens een kattenvachtje tegen mijn been. Medusa! Ik helemaal blij, kreeg ik eindelijk eens een kopje. Nou, niet dus. Madam draait dr eigen om en pist zó over mijn voet heen!!!
De laatste foto is ook weer prachtig. Wat een mooie poes heb je!
Waarom ze dat nou weer deed, geen idee. Was een periode dat ze overal ging piesen. Midden in de kamer, op de bank, liggend tegen me aan!!! En nu geeft zij absoluut nooit kopjes, echt nooit. Sta ik een keer midden in de zomer mijn tanden te poetsen in de badkamer. Ik had het kleedje aan de kant geschopt om mijn voeten wat af te koelen. Voel in eens een kattenvachtje tegen mijn been. Medusa! Ik helemaal blij, kreeg ik eindelijk eens een kopje. Nou, niet dus. Madam draait dr eigen om en pist zó over mijn voet heen!!!
De laatste foto is ook weer prachtig. Wat een mooie poes heb je!
zaterdag 30 januari 2010 om 11:58
Jaaaa, ik was er hoor.
Gisteravond Billy opgehaald, we waren pas tegen tien uur thuis met hem. Na het werk daarheen gegaan, maar ja, drie kwartier rijden, ruim...
Toen we nog geen tien minuten thuis waren besloot kleine man met Marelsman te gaan spelen en dat heeft hij tot twaalf uur vol gehouden. Viel me alles mee, want ik had verwacht dat hij het moeilijker zou hebben.
Hij loopt de godganse dag achter één van ons aan, trouwens, ik voel me net moeder de gans
Dus toen we gisteren naar bed gingen liep ie ook achter ons aan. Toen wij eenmaal in bed lagen klom ie er ook bij en ging hij tussen ons in op de deken liggen. Toen ik om drie uur wakker werd lag hij daar nog, zo schattig. En maar spinnen.
Vanmorgen weer druk rondjes door het huis gelopen om alles te ontdekken. Hij is wel wat aan het zoeken geloof ik, maar over het algemeen gaat het goed.
Zodra hij alleen is mauwt hij en lijkt hij wat aan het zoeken te zijn, maar zodra je in het zicht bent loopt ie als een hondje achter je aan.
Veel kopjes geven ook, het is een ouwe vrijkous!
Ik dénk dus dat hij ons wel tot zijn clan gebombardeerd heeft, dus dat dat al goed zit, maar dat hij gewoon nog moet wennen aan een vreemd huis enzo.
Foto's van gisteravond, toen was hij er dus net hooguit een uurtje ofzo;
Op ontdekkingsreis onder de eettafel;
Op sluiptocht onder de bank;
Touwtje is erg spannend;
En op de bank liggen;
Gisteravond Billy opgehaald, we waren pas tegen tien uur thuis met hem. Na het werk daarheen gegaan, maar ja, drie kwartier rijden, ruim...
Toen we nog geen tien minuten thuis waren besloot kleine man met Marelsman te gaan spelen en dat heeft hij tot twaalf uur vol gehouden. Viel me alles mee, want ik had verwacht dat hij het moeilijker zou hebben.
Hij loopt de godganse dag achter één van ons aan, trouwens, ik voel me net moeder de gans
Dus toen we gisteren naar bed gingen liep ie ook achter ons aan. Toen wij eenmaal in bed lagen klom ie er ook bij en ging hij tussen ons in op de deken liggen. Toen ik om drie uur wakker werd lag hij daar nog, zo schattig. En maar spinnen.
Vanmorgen weer druk rondjes door het huis gelopen om alles te ontdekken. Hij is wel wat aan het zoeken geloof ik, maar over het algemeen gaat het goed.
Zodra hij alleen is mauwt hij en lijkt hij wat aan het zoeken te zijn, maar zodra je in het zicht bent loopt ie als een hondje achter je aan.
Veel kopjes geven ook, het is een ouwe vrijkous!
Ik dénk dus dat hij ons wel tot zijn clan gebombardeerd heeft, dus dat dat al goed zit, maar dat hij gewoon nog moet wennen aan een vreemd huis enzo.
Foto's van gisteravond, toen was hij er dus net hooguit een uurtje ofzo;
Op ontdekkingsreis onder de eettafel;
Op sluiptocht onder de bank;
Touwtje is erg spannend;
En op de bank liggen;
668, the neighbour of the Beast

zaterdag 30 januari 2010 om 12:04
Wat een mooi kind heb je uitgekozen! Wat een popje zeg. Mooie bruine ogen! Dat zie je niet vaak toch?
En wat fijn dat het gelijk al zo goed gaat! Hoe was hij in de auto? Nog veel miauwen of viel het mee? Maculata schreeuwt moord en brand als ze in de auto zit, ze vindt het helemaal niks.
En al lekker slapen bij jullie, heerlijk. We hebben gisteravond in volle spanning op je gewacht, en we worden goed beloond met veel foto's.
Geniet er van maar dat gaat denk ik wel lukken!
En wat fijn dat het gelijk al zo goed gaat! Hoe was hij in de auto? Nog veel miauwen of viel het mee? Maculata schreeuwt moord en brand als ze in de auto zit, ze vindt het helemaal niks.
En al lekker slapen bij jullie, heerlijk. We hebben gisteravond in volle spanning op je gewacht, en we worden goed beloond met veel foto's.
Geniet er van maar dat gaat denk ik wel lukken!
zaterdag 30 januari 2010 om 12:42
zaterdag 30 januari 2010 om 14:51
@Marels, wat een leuk Britje, zucht, ik wil ook weer zo'n kleintje
Ik heb even een huishoudelijk vraagje aan het Britjespersoneel.
Ik heb twee Britjes, maar ik word helemaal gestoord van de haren. Ze hebben een soort van pluizige ondervacht en die haartjes krijg je moeilijk uit je kleren. Ook als ik was, komt het incl. haar uit de wasmachine. Ik stofzuig zoveel mogelijk, borstel de beestjes regelmatig en rol me helemaal suf met plakrollers. Ik heb gehoord dat dit probleem opgelost kan worden door je kleding te drogen in een droger, maar voordat ik een droger ga kopen, wil ik wel weten of het werkt. Wat is jullie geheim om kattenhaarloos door het leven te gaan?
Ik heb even een huishoudelijk vraagje aan het Britjespersoneel.
Ik heb twee Britjes, maar ik word helemaal gestoord van de haren. Ze hebben een soort van pluizige ondervacht en die haartjes krijg je moeilijk uit je kleren. Ook als ik was, komt het incl. haar uit de wasmachine. Ik stofzuig zoveel mogelijk, borstel de beestjes regelmatig en rol me helemaal suf met plakrollers. Ik heb gehoord dat dit probleem opgelost kan worden door je kleding te drogen in een droger, maar voordat ik een droger ga kopen, wil ik wel weten of het werkt. Wat is jullie geheim om kattenhaarloos door het leven te gaan?
zaterdag 30 januari 2010 om 14:58
Owww marels, wat een schatje.....echt een lieverd
B is trtouwens ook een groot katje voor zon jonge kat, wow
En dat piesen, ik had net de slaapkamer deur dicht gedaan voor het licht uit de woonkamer, had ik per ongeluk Luna bij me opgesloten, word ik wakker van gegraaf, heeftz e gewoon naast me zitten plassen, bah...wel gelijk wakker...
Ik heb gisteren redelijk impulsief een mevrouw gemaild die een tehuis zoekt voor haar heilige Birmaan van 3 jaar. Ook al zo'n verschrikkelijke mooie kat. Ik ben alleen een twijfel. Zal ik toch voor de siamees gaan, wachtend op een mail over Gizmo (nog niets gehoord) of een kitten, die zeker weten in de groep past. Of de heilige birmaan, met stamboom en zo'n mooie kleuren. Ik denk dat het een lilacpoint is...ik heb gemaild naar de mevrouw van Pluis, de HB, dat ik nog een paar dagen wil wachten om goed na te denken....wat kunnen jullie me voor advies geven in deze situatie?
B is trtouwens ook een groot katje voor zon jonge kat, wow
En dat piesen, ik had net de slaapkamer deur dicht gedaan voor het licht uit de woonkamer, had ik per ongeluk Luna bij me opgesloten, word ik wakker van gegraaf, heeftz e gewoon naast me zitten plassen, bah...wel gelijk wakker...
Ik heb gisteren redelijk impulsief een mevrouw gemaild die een tehuis zoekt voor haar heilige Birmaan van 3 jaar. Ook al zo'n verschrikkelijke mooie kat. Ik ben alleen een twijfel. Zal ik toch voor de siamees gaan, wachtend op een mail over Gizmo (nog niets gehoord) of een kitten, die zeker weten in de groep past. Of de heilige birmaan, met stamboom en zo'n mooie kleuren. Ik denk dat het een lilacpoint is...ik heb gemaild naar de mevrouw van Pluis, de HB, dat ik nog een paar dagen wil wachten om goed na te denken....wat kunnen jullie me voor advies geven in deze situatie?
zaterdag 30 januari 2010 om 15:01
Aaaaah wat een poeeeepieeeee die Billy
Miek: Ik dacht dat jij echt absoluut een Siamees wilde? Dan vind ik het raar dat het nu ineens een hele andere zou worden. Siameesjes zijn er ook in kittenvariant hoor en volgens mij voor een euro of 400 bij een echte cattery vandaan.
En stamboomkittens op MP vind ik echt twijfelachtig.
Miek: Ik dacht dat jij echt absoluut een Siamees wilde? Dan vind ik het raar dat het nu ineens een hele andere zou worden. Siameesjes zijn er ook in kittenvariant hoor en volgens mij voor een euro of 400 bij een echte cattery vandaan.
En stamboomkittens op MP vind ik echt twijfelachtig.
zaterdag 30 januari 2010 om 15:02
Ik heb een keer uitgelegd op een topic over de onderharen weg te halen. Dat geldt voor alle katten, niet alleen voor Britten.
Rechter borstel gebruik ik ervoor. Ik heb er nog meer maar die rechter gebruik ik voor de onderharen.
Rechter borstel gebruik ik ervoor. Ik heb er nog meer maar die rechter gebruik ik voor de onderharen.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
zaterdag 30 januari 2010 om 15:03
Hier 2 fotos van Pluis.
Ik twijfel omdat de 2 katten zo verschilend zijn van karakter. HB wat rustiger en siamezen juist zo eigenzinnig en aanwezig.
Het is wel een hele mooie kat. En Gizmo is nu sinds dinsdag al "weg". Kan dat zo lang duren?
Ik weet even niet zo goed welke keuze ik het beste kan maken.
Ik twijfel omdat de 2 katten zo verschilend zijn van karakter. HB wat rustiger en siamezen juist zo eigenzinnig en aanwezig.
Het is wel een hele mooie kat. En Gizmo is nu sinds dinsdag al "weg". Kan dat zo lang duren?
Ik weet even niet zo goed welke keuze ik het beste kan maken.
zaterdag 30 januari 2010 om 15:05
@kletsmajoor, precies wat je zegt. Ik kan het mezelf soms lastig maken, omdat ik uiteindelijk alle katten mooi en lief vind. Vriend zei ook al, wacht dan een maand en ga voor een kitten....
Maar ik dacht ook, informeren en advies vragen kan nooit kwaad. (dilemma is my middle name)
Maar ik dacht ook, informeren en advies vragen kan nooit kwaad. (dilemma is my middle name)
zaterdag 30 januari 2010 om 15:06
Ik ben het eens met Kletsmajoor. Je moet niet afgaan op uiterlijk maar welke kat of ras bij je past. Net als wat Marels heeft gedaan. De kat waar ze eerst op viel bleek, of vond ze niet zo bij hun gezin passen. Dat is de juiste manier. Of een karakter bij je past. En zeker bij raskatten zijn er veel verschillen.
zaterdag 30 januari 2010 om 15:09
Mieke, ik hoop niet dat ik krengerig overkom, maar nu even helemaal niets nemen. Je hebt 3 katten en nijnen. Je moet alleen er eentje erbij nemen die echt bij jullie past. En niet omdat Gizmo al een paar dagen niet is thuis gekomen dan maar impulsief een ander nemen.
Oke, dat is mijn mening hoor. Je moet er goed over denken, zeker over karaktereigenschappen van raskatten.
Oke, dat is mijn mening hoor. Je moet er goed over denken, zeker over karaktereigenschappen van raskatten.
zaterdag 30 januari 2010 om 15:14
Jullie komen niet krengerig over. Ik had eigenlijk allang door dat ik niet zo impulsief moest zijn, want na 2 adviezen van jullie weet ik al dat ik gewoon even moet wachten en als Gizmo niet meer terugkomt, of niet doorgaat, kan ik beter gaan informeren bij een Cattery voor een kitten. Dan weet ik ook zeker dat hij (wil graag een kater) in de groep zal passen.
Bedankt voor de adviezen, ik wist eigenlijk al wat het beste was en wat jullie zouden adviseren, vriend zei ook al precies hetzelfde.
Ik wilde een siamees mede voor karakter, en een HB komt daarbij niet in de buurt, hoe mooi ze ook zijn....
Bedankt voor de adviezen, ik wist eigenlijk al wat het beste was en wat jullie zouden adviseren, vriend zei ook al precies hetzelfde.
Ik wilde een siamees mede voor karakter, en een HB komt daarbij niet in de buurt, hoe mooi ze ook zijn....
zaterdag 30 januari 2010 om 15:15
Nee hoor, Brittenogen zijn groen of oranje/bruin. Wat ik weet is als je wedstrijden/tentoonstellingen wilt doen dat groene ogen "moeten". Weet niet of ik het goed zeg, zo is mij dat vertelt.
De fokker waar de originele Britten van mij vandaan komen zeiden dat bruine ogen "minder" waren. Net als dat britten minimaal 7 ringen op de staart moeten hebben. Mijn Britten vn toen hadden groene ogen en 8 ringen. Maar ik heb nooit een tentoonstelling bezocht. Ik vind het fokkerswereldje niet leuk. Daarom ben ik ook gestopt met fokken. Die haat en nijd in die kattenwereld, dat wil je niet weten.
De fokker waar de originele Britten van mij vandaan komen zeiden dat bruine ogen "minder" waren. Net als dat britten minimaal 7 ringen op de staart moeten hebben. Mijn Britten vn toen hadden groene ogen en 8 ringen. Maar ik heb nooit een tentoonstelling bezocht. Ik vind het fokkerswereldje niet leuk. Daarom ben ik ook gestopt met fokken. Die haat en nijd in die kattenwereld, dat wil je niet weten.
zaterdag 30 januari 2010 om 15:17
Precies Miek, ik snap heel goed hoe teleurgesteld je nu bent. Maar om een andere kat te nemen die echt niet in de verste verte erop lijkt, qua uiterlijk en karakter, moet je niet doen. En daarbij, kijk naar de katten die je nu hebt, jij wilt ook dat het nieuwe katje, welke dan ook, erbij past.
Dus doe rustig aan. Het is geen pakje boter. Je doet er hopelijk wel 18 jaar mee. Dus goed orienteren.
Dus doe rustig aan. Het is geen pakje boter. Je doet er hopelijk wel 18 jaar mee. Dus goed orienteren.