Sims 3
zaterdag 6 juni 2009 om 09:33
Zijn er nog meer mensen die helemaal enthousiast van Sims zijn en nummer 3 al in huis hebben?
Ik heb hem sinds donderdag al weer in huis en ben al weer lekker bezig. Ik vond het eerst nog wat tegen vallen, maar dat had ik bij de 2e toen ook. Ik begin het nu wel echt leuk te vinden, het lijkt veel meer op het echte leven.
Ik kan er alleen nog niet achter komen hoe je een tweede gezin in 1 buurt zet.
Ik heb hem sinds donderdag al weer in huis en ben al weer lekker bezig. Ik vond het eerst nog wat tegen vallen, maar dat had ik bij de 2e toen ook. Ik begin het nu wel echt leuk te vinden, het lijkt veel meer op het echte leven.
Ik kan er alleen nog niet achter komen hoe je een tweede gezin in 1 buurt zet.
maandag 6 juli 2009 om 13:26
Ik ben ook een echt die-hard simmer! En ik ben zo gelukkig met the sims 3, al is mijn lichaam dat minder. Ik vind het geweldig dat iedereen gewoon ouder wordt want dat vond ik dus vreselijk irritant, dat men pas ouder werd als je ermee speelde. Ik had een heel mooi gezinnetje, kwamen 2 prachtige dochtertjes uit (2-ling), ben met 1 dochter verder gaan spelen na het overlijden van haar ouders maar ik heb ma voor het gemak maar weer tot leven gewekt. Die kon dus mooi voor mijn (buitenechtelijk) kind zorgen. Ideaal! Helaas moet ik zo gaan werken....of zal ik me ziek melden;)
dinsdag 26 januari 2010 om 19:34
ja ik heb hem ook en op www.desims3.nl moet je je even aanmelden en dan als je klaar bent moet je kijken bij uitwisselingen daar kan je gratis spullen downloaden voor game maar je moet het spel eerst geinstalleert hebben
maandag 1 februari 2010 om 10:23
quote:SilkenTofu schreef op 31 januari 2010 @ 00:29:
Oh-oooh, nu wil ik hem ook hebben. Ik speel nog sims 1.
Sims 1??
Whoo dat speelde ik 10 jaar geleden!
Koop sims 3, je mist echt wat! Of Sims 2, is ook erg leuk, vooraal met die uitbreidingspaketten. Want die mis ik wel bij de Sims 3 hoor... eigen winkeltje, 4 seizoenen enz....
Maarja wie weet komen die ook nog voor Sims 3!
Oh-oooh, nu wil ik hem ook hebben. Ik speel nog sims 1.
Sims 1??
Whoo dat speelde ik 10 jaar geleden!
Koop sims 3, je mist echt wat! Of Sims 2, is ook erg leuk, vooraal met die uitbreidingspaketten. Want die mis ik wel bij de Sims 3 hoor... eigen winkeltje, 4 seizoenen enz....
Maarja wie weet komen die ook nog voor Sims 3!
zondag 7 maart 2010 om 12:48
quote:twentythree schreef op 06 maart 2010 @ 16:30:
En UP!
Misschien is het leuk om screenshots uit te wisselen met elkaar? Dat zijn zeg maar de foto's die je kan maken tijdens het spelen.
Maar voor ik ze plaats moet ik wel weten of er uberhaupt mensen zijn die het leuk vinden
Lijkt me leuk!
Mijn vriend heeft de Sims 2 voor me gedownload, dus ik voorzie een tijd van verslaving en RSI.
De Sims 3 heb ik een tijdje gedaan, maar die vind ik eigenlijk minder.
En UP!
Misschien is het leuk om screenshots uit te wisselen met elkaar? Dat zijn zeg maar de foto's die je kan maken tijdens het spelen.
Maar voor ik ze plaats moet ik wel weten of er uberhaupt mensen zijn die het leuk vinden
Lijkt me leuk!
Mijn vriend heeft de Sims 2 voor me gedownload, dus ik voorzie een tijd van verslaving en RSI.
De Sims 3 heb ik een tijdje gedaan, maar die vind ik eigenlijk minder.
maandag 8 maart 2010 om 12:24
Ik en mijn vriendin spelen regelmatig sims 3, mijn vriendin is er helemaal gek van, ze heeft echt elke sims die er te krijgen is, sims 2 + alle uitbreidingen, en nu met sims 3 gaan we hetzelfde krijgen.
Als ze thuis komt zal ik haar eens op dit topic wijzen, misschien kan zij ook wel een steentje bijdragen met screenshots
Als ze thuis komt zal ik haar eens op dit topic wijzen, misschien kan zij ook wel een steentje bijdragen met screenshots