Sims 3

06-06-2009 09:33 156 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zijn er nog meer mensen die helemaal enthousiast van Sims zijn en nummer 3 al in huis hebben?

Ik heb hem sinds donderdag al weer in huis en ben al weer lekker bezig. Ik vond het eerst nog wat tegen vallen, maar dat had ik bij de 2e toen ook. Ik begin het nu wel echt leuk te vinden, het lijkt veel meer op het echte leven.

Ik kan er alleen nog niet achter komen hoe je een tweede gezin in 1 buurt zet.
Ik heb ook verschillende dingen gedownload vanuit de store, heb geen problemen gehad, ze komen in een apart downloadschermpje te staan waarna je ze moet selecteren om te installeren en dan werkt het gewoon Ik gebruik overigens ook Mozilla.
Nou ja vaag. Het is in ieder geval gelukt.

Hebben jullie de nieuwe update ook? De tijd gaat stukken sneller
Nieuwe update heb ik van de week geinstalleerd, echt een verbetering :D
yes, de nieuwe update is prima. Ik verveelde me kapot als ze sliepen of werkten, maar nu vliegt de tijd.
Oeh die heb ik nog niet! Hmz morgen maar ff naar m'n vriend om te Simmen

Ik vond het ook erg lang duren als ze in bed lagen, maar als dat nu opgelost is is het ideaal!
De babysitters nemen ook geen kindjes meer mee.
Ik ben ook een echt die-hard simmer! En ik ben zo gelukkig met the sims 3, al is mijn lichaam dat minder. Ik vind het geweldig dat iedereen gewoon ouder wordt want dat vond ik dus vreselijk irritant, dat men pas ouder werd als je ermee speelde. Ik had een heel mooi gezinnetje, kwamen 2 prachtige dochtertjes uit (2-ling), ben met 1 dochter verder gaan spelen na het overlijden van haar ouders maar ik heb ma voor het gemak maar weer tot leven gewekt. Die kon dus mooi voor mijn (buitenechtelijk) kind zorgen. Ideaal! Helaas moet ik zo gaan werken....of zal ik me ziek melden;)
Mensen nog aan het sims 3en?? Of is de lol er al weer af??!

Ik heb het al een tijd niet meer gespeeld, maar ga het nu op mn nieuwe laptop installeren dus ben benieuwd.
nee hoor ik vind het nog steeds leuk
Eigenlijk al te lang niet meer gespeeld, toch maar weer eens oppakken.

Heeft een van jullie al het uitbreidingspakket gekocht/gedownload?
Nee wereldavonturen heb ik (nog) niet.

Kan je de sims 3 trouwens online spelen ofzo? Lijkt mij wel grappig als je dan met andere sims om kan gaan, dus sims die andere gamers hebben gecreeerd.
ja ik heb hem ook en op www.desims3.nl moet je je even aanmelden en dan als je klaar bent moet je kijken bij uitwisselingen daar kan je gratis spullen downloaden voor game maar je moet het spel eerst geinstalleert hebben
Oh-oooh, nu wil ik hem ook hebben. Ik speel nog sims 1.
Ik wil hem ook! Ik kan hem nu alleen op mijn broers computer spelen (waar ik bij Gods Gratie op mag) alleen dat kan maar 2 maanden per jaar . Eerst een nieuwe computer dus!
quote:SilkenTofu schreef op 31 januari 2010 @ 00:29:

Oh-oooh, nu wil ik hem ook hebben. Ik speel nog sims 1.

Sims 1??

Whoo dat speelde ik 10 jaar geleden!

Koop sims 3, je mist echt wat! Of Sims 2, is ook erg leuk, vooraal met die uitbreidingspaketten. Want die mis ik wel bij de Sims 3 hoor... eigen winkeltje, 4 seizoenen enz....

Maarja wie weet komen die ook nog voor Sims 3!
Hebben jullie ook dat sinds je Adventures er opgezet hebt het hele spel voor geen meter mee loopt?
Ik heb adventures nog niet, maar is dat ongeveer hetzelfde als Sims 2 op vakantie?
En UP!

Misschien is het leuk om screenshots uit te wisselen met elkaar? Dat zijn zeg maar de foto's die je kan maken tijdens het spelen.

Maar voor ik ze plaats moet ik wel weten of er uberhaupt mensen zijn die het leuk vinden
quote:twentythree schreef op 06 maart 2010 @ 16:30:

En UP!

Misschien is het leuk om screenshots uit te wisselen met elkaar? Dat zijn zeg maar de foto's die je kan maken tijdens het spelen.

Maar voor ik ze plaats moet ik wel weten of er uberhaupt mensen zijn die het leuk vinden

Lijkt me leuk!

Mijn vriend heeft de Sims 2 voor me gedownload, dus ik voorzie een tijd van verslaving en RSI.

De Sims 3 heb ik een tijdje gedaan, maar die vind ik eigenlijk minder.
Oke, ik zal vanavond wat screenshots plaatsen!!

Een kleine selectie
Mijn dochter speelt nog enthousiast met sims 2. Voor Sims 3 is onze computer niet geschikt, tot haar grote verdriet.
Ik en mijn vriendin spelen regelmatig sims 3, mijn vriendin is er helemaal gek van, ze heeft echt elke sims die er te krijgen is, sims 2 + alle uitbreidingen, en nu met sims 3 gaan we hetzelfde krijgen.

Als ze thuis komt zal ik haar eens op dit topic wijzen, misschien kan zij ook wel een steentje bijdragen met screenshots
Ja lijkt mij leuk om ook wat screenshots van anderen te zien

Sims 2 vond ik ook altijd leuk om te spelen, leuke uitbreidingen, wat ik nu wel mis bij sims 3!

Zoals eigen zaak, huisdieren, seizoenen etc.
Ah, nog meer verslaafden hier;-) Ik vind de screenshots een leuk idee, maar na 8 maart zijn er geen reacties meer. Is deze topic 'doodgebloed'?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven