Bezemtopic deel 6

14-01-2010 07:32 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Alweer een nieuw topic om helemaal vol te schrijven met lijstjes, tips, schoppen onder konten en schouders om uit te huilen als die nodig zijn.

Bezemtopic deel 1

Bezemtopic deel 2

Bezemtopic deel 3

Bezemtopic deel 4

Bezemtopic deel 5
Moggû.

Hier is er ook weer verse sneeuw bijgekomen.

De weg lijkt schoon, ga maar gewoon op de fiets naar het werk.

Verder weinig te melden en geen tijd!

Zus, de meet was super, hoe was jullie weekend?
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Mogguh...

Nou, hier ligt weer een vers pak sneeuw.

Goldman is thuisgebleven van werk.

Wat ik vandaag ga doen weet ik nog niet, maar het heeft te maken met was en strijk en stofzuigen enzo.

En verder gezellig koffieleuten met Goldman. Enzo.

Werk en bezem ze allemaal!
Veel plezier allemaal vandaag. Doe voorzichtig als je de weg opgaat... ik heb me vanmorgen toch nog verbaasd over de gladheid hier en daar.

Gl, geniet van je dagje met man. Klinkt gezellig.

Mijn middelste is wennen op school. Dat is de drukste van het stel, dus rustig nu in huis. Wil wel was opvouwen, was draaien, bedden verschonen en eigenlijk patroon teken voor dochters carnavalsjurk. En oh ja.. het konijnenhok.
Vraagt zich af wat 'enzo' inhoudt?

Moggûh lieffies!

Ik was akelig vroeg wakker, half 8 al. Dat ben ik niet meer gewend. Zit nu nog steeds een beetje wakker te worden.

Mijn lijstje:

* zitten

* pootje omhoog

* leren

* vanavond toets

ewvttk

Geniet!
Hai Druif!
Oh, wat een dagen Jonna!!! Even niets doen is wel lekker, maar het gaat nu al weken zo natuurlijk. Kun je jezelf geen nieuwe hobby geven... tekenen ofzo. Alhoewel leren natuurlijk wel redelijk noodzakelijk is.

Hoe gaat het trouwens met je studie? Naar je zin?
Ik heb na drie en een halve week geen pijn meer en dat vind ik eigenlijk het allermooiste. Ik weet dat het nu alleen nog maar beter kan gaan en dat ik binnenkort weer gewoon rond huppel op beide voetjes.

Ik lees veel, ik ben met mijn bedrijf bezig, ik forum (teveel), ik leer wat, ik zet kopjes thee (alles onder handbereik), hang veel aan de telefoon. Ik vermaak me wel. Maar zal blij zijn als het woensdag is en ik hoor dat ik weer mag gaan belasten.

En ik wil zo graag een bakkie bij je komen doen!!
Oh, ik lees het al... je vermaakt je prima. Gelukkig nu pijnloos. Van pijn hebben kun je zo moe zijn. Valt me iedere keer weer op.

Ja, we moeten nodig koffie drinken. In mijn verlof kan ik zo richting jouw stad rijden. Al dan niet met kroost. Voor mijn verlof heb ik eerst een week vakantie. Een leuk kadootje, want het gaat niet van het aantal verlofweken af. Jeuhhh..
De studie, tja ik overweeg om er mee te stoppen, omdat ik er naar alle waarschijnlijkheid toch niets mee ga doen. Maar ik weet het nog niet zeker. Ik vind het wel een hele leuke studie, dat scheelt en hij duurt tot eind april, dus ook wel af te zien.

Ik kom gezellig naar jou toe en dan blijf ik gelijk een halve dag

Wat lekker trouwens, verlof en vakantie! Wanneer gaat je verlof in?
* moedergevoelens borrelen op... : Nee, Jonna.. zo onverstandig om te stoppen*.

Tot eind april!! dat moet te doen zijn. Je volgt de opleiding toch via het arbeidsbureau ofzo? Staat er iets in je opleidingsovereenkomst over tussentijds stoppen??
Nee, maar dat is wel waar de schoen wringt. Het uwv betaald de opleiding en dan zou het dus wel heel makkelijk zijn om te zeggen dat ik er mee ga stoppen. Als ik de opleiding zelf had betaald, zou ik dan ook overwegen om te stoppen? Waarschijnlijk niet dus. Maar ik heb, zeker in de laatste twee maanden, er niet veel tijd voor. We zien wel.

Er staat niets op papier over tussentijds stoppen, behalve dat ze niet aan restitutie doen.
Mogguh

As we speak valt hier nog nieuwe sneeuw bij.

Jonna, nog even volhouden die cursus, het is echt te doen!

Over konijnen gesproken: mijn meisjeskonijn reed op mijn jongetjeskonijn. Het moet niet gekker worden..

Kinders afwezig tot half zes vanavond, lunchpakketjes zijn nageleverd, en boodschappen zijn als ik niks vergeten ben binnen.

Straks een gesprek, daarna me time, vanavond muziek en zo.
Goedemorgen!

Gatver, alweer sneeuw

ik ben die troep zo zat! En blij dat Appie morgen mijn boodschappen komt brengen

vandaag nemen we een rustdag, we waren gisteren eigenlijk weer te lang van huis voor onze M.

Dus:

wassen, drogen, opruimen

vaatwasser aan en uitruimen

plee poetsen

als de harde schijf vandaag geleverd wordt: foto''s backuppen

stofzuigen

dweilen

keuken kleine beurt
Jonna, nog even doorzetten hoor, met die cursus. Super dat het nu goed gaat met je voetje!
Mijn moeder krijgt vanmiddag het onderzoek. Ik zit nu even bij broer op het kantoor van de manege op de pc. Makkelijker als met de mobiele. Maar hij komt eraan dus ik zal er wel weer vanaf moeten.

Ze hebben me hier al aan het werk gezet.Ik heb de ramen van de kantine al gewassen.

Ga nu met andere broer even de stad in om pyama's voor moeders. Ze ziet er slecht uit mijn moeder, maar dat is ook niet gek.

Het is fijn om tussen broers en zussen te zijn nu.
Ach Zoeb...

Ik hoop zo dat alles meevalt!
Zoeb Ik steek een kaarsje aan vanmiddag.

Zus,hoe was eurodusnie?

Jonna,zonde om nu te stoppen met je studie,het is nog maar een paar maandjes.

Druif,voor jou ook een

Hier regent het en het sneeuwt af en toe...dat wordt zometeen weer een hoop gezanik aan mijn hoofd ben ik bang!Maar ik kan ze meededelen dat ze een extraatje van 25 euro krijgen.Pekelpremie noemen ze dat
Lijstje vandaag:

werken tot 7 uur

boodschappen

kinderen naar school

eten klaar zetten voor vanavond

stoep sneeuwvrij maken

wc poetsen

werken...dat moet nog
quote:Miss Moneypenny schreef op 01 februari 2010 @ 10:47:

wassen, drogen, opruimen

vaatwasser aan en uitruimen

plee poetsen

als de harde schijf vandaag geleverd wordt: foto''s backuppen hmm, dat ding wordt pas over twee weken bezorgd

stofzuigen

dweilen

keuken kleine beurt

vissenkom verschonen

declaraties zorgverzekering verzamelen

vaatwasser reinigen
zo daar was ik weer

volledige gevloerd maar iedereen was maar een half uur te laat op dagbesteding en ze waren allemaal geknipt, geschoren en gestreken. Nu even niets meer behalve zitten, liggen en wat eten koken

Jonna, ik zou nog even doorzetten, al doe je er niets mee dan heb je toch een diploma in de pocket. En vooral netwerken op mijn ons feestje.

Zoebie, een dikke knuffel, hoop dat alles goed komt met he mams
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Zoeb, is er al nieuws?

voor Itsie die veels te hard werkt.
Ola chickies! Daar was ik ook weer.

Met manlief thuis net doen alsof ik altijd zo druk ben, dus een boel gedaan:

Gestofzuigd boven en beneden

Echtelijk beddengoed verschoond

Logeerbed verschoond

Was was was was en nog eens was

Idem met drogen, hangen en vouwen

Poffertjes gebakken. (schaaltje naar de buurtjes gebracht)

Overhemden gestreken

De hond uitgelaten.

Manlief is gelukkig niet al te ziek, dus die is nu aan het koken.

Ik denk dat ik hem maar hou
Ja Zoeb, hoe is het met je moedertje?

Ja Jonna, even doorzetten hoor!

Luister naar iemand die er verstand van heeft
Ik heb zojuist lekker troosteloos de kliekjes van zaterdag opgegeten.

Recept van Therese Boer (de Librije) in de Allerhande. De enige die blij werd van dit recept was de kat, vanwege de makreel die er in zit
Zoebie, al nieuws over je moeder? Sterkte ermee.

Goed lijstje GL!! Ben onder de indruk.

Miss M, hoe is het trouwens met je kleintje? Ik zal gruwelijk achter lopen met deze vraag, maar ik ben benieuwd...

Van mijn lijstje is helemaal niets terecht gekomen. Geen was, geen opvouw, geen konijnenhok... niets. Morgen is er weer een dag, denk ik dan maar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven