Riekend snaveltje

06-02-2010 00:46 69 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo meiden,

Ben nieuw met posten, maar maak me toch zorgen. Mijn man overweegt te stoppen met roken. Nu denken jullie vast, goed toch!!!! Maar nu mijn probleem. Mijn man riekt nu nogal uit zijn snaveltje en dat stelt mij nu erg gerust. Hij is nl erg in trek bij de dames, tot dat hij zijn "waffeltje" opentrekt. Ik merk dat vrouwen dan ineens anders reageren danwel een stapje achterwaarts zetten. Nu hij plannen heeft te stoppen met roken slaat mijn onzekerheid toe... Ik wil hem graag stimuleren te stoppen, maar heb eigenlijk andere gedachten. Ik vind zijn lucht ook vrij stevig, maar neem dit voor lief. WAT NU?? Ps, zijn al 12 jaar samen en rook zelf niet.
Pardón?

Snap ik het goed? Jij vindt het prima dat hij uit zijn bek stinkt omdat andere vrouwen dan bij hem uit de buurt blijven?!?!

Helaas ben ik bang dat het daar wel op neerkomt... ik heb er mee leren leven. Ben nu bang dat hij een deur opent naar anderen....
Ik geloof er geen drol van
Ja, dat vind ik echt.
Alsof er eerder dan geen rokende vrouwen waren die geen probleem hadden met zijn rooklucht?

Dit kún je niet serieus menen toch?
Hij opent die deur! Je angst is echt.
quote:Mamasaar schreef op 06 februari 2010 @ 00:54:

Ik geloof er geen drol van

Ik maak er een rebus van:

Drol min D + T
00.46 uur op vrijdagnacht?

Je zal wel een beetje "kaggeltje" vermoed ik.
Zo. En dan ga ik nu een wijntje inschenken...
quote:Lunax schreef op 06 februari 2010 @ 00:55:

[...]

Ik maak er een rebus van:

Drol min D + TTril... onee dat is het niet he
En kom op zeg: snaveltje??

http://www.youtube.com/watch?v=VMJnjzDVuBA
Ja, dat vind ik echt.
Tuurlijk waren er ook vrouwen die roken, maar nu er nergens meer gerookt wordt binnen, valt het me echt op!!
quote:Dushi74 schreef op 06 februari 2010 @ 00:56:

[...]

Tril... onee dat is het niet heBijna Dushi.... bijna
Als jij die knappe man van je nu eens gaat beoordelen op wat HIJ doet en niet op wat anderen doen, dan kom je al een heel eind.

En dan zou ik hem afrekenen op het feit dat hij stopt met roken. En ik zou blij zijn als zijn adem daarvan opknapt. Een gezonde man waarmee het ook ineens een stuk lekkerder zoenen is, verkies jij echt een man die ongezond bezig is daarboven? Ben je zo onzeker dat je het gevoel hebt dat hij alleen bij jou is omdat hij met z'n stinkende adem geen andere vrouw kan krijgen, hoe knap hij ook is?

Geloof me: tussen al die vrouwen die zich tot hem aangetrokken voelden tot ze z'n adem roken, zullen er best een paar tussen hebben gezeten die daar niet mee zaten. Net zoals jij er kennelijk niet zo mee zit dat je je relatie ervoor verbreekt. Maar op de avances van die vrouwen is hij ook niet ingegaan. Waarom zou hij dat wel doen als hij gestopt is met roken?
Iets anders
had deze reacties eigenlijk niet verwacht.. jammer
Babsjuh, bedankt voor je reactie. Daar heb ik wat aan. Ik weet dat ik te weinig zelfvertrouwen heb, maar wil dit niet echt inzien...
Is het echt alweer vakantie??
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Ik ga nu kurken, t word me nu iets te laat.
quote:Lunax schreef op 06 februari 2010 @ 00:59:

[...]

Bijna Dushi.... bijna Vind het wel een erg moeilijk woord
quote:Kaggeltje schreef op 06 februari 2010 @ 01:03:

Ik ga nu kurken, t word me nu iets te laat.Kurken? Ooh je gaat blowen, nog wat eten, je rechter of linker hand gebruiken. Geen idee wat kurken voor jou is maar ik vermoed dat je die fles volgende keer maar minder leeg moet maken.
quote:Dushi74 schreef op 06 februari 2010 @ 01:06:

[...]

Vind het wel een erg moeilijk woord Weet je wat... ik slaap er een nachtje over. Als TO morgen klaar is met kurken en ze post nog weer zal ik je nog een hint geven
Kurken?! Nog een fles ontkurken bedoel je? Je bent toch al kaggel?
Zo. En dan ga ik nu een wijntje inschenken...
Oh god ja hoor, een man met een snaveltje???

Sorry ben een beelddenker.

TO komt redelijk Vlaams op mij over, maar dan nog...

Maar, als dit echt is: Ik zou echt heel gauw wat aan je zelfverzekerdheid gaan doen, want dit is echt niet normaal TO!
Sloerie en Huppelkut, aangenaam!
Doet onze vlaamse troll zich nu voor als een vrouw? Die hadden we nog niet gehad.
Opinions are like assholes. Everybody has one.
Riekend snaveltje? ik dacht echt dat het over een kanarie ging.....
Is jouw man Pino?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven