Mutsen in de mist
zaterdag 6 februari 2010 om 09:24
Hier een hele goede nacht: Mini om 11 uur nog een antihoestpilletje gegeven en een dropje. Daarna was het geblaf over en heeft ze tot half 8 geslapen. Mannie werd tegen 7-en wakker. Ik heb nog keelpijn maar verder voel ik me prima.
Alleen nu loopt Pamman als een zombie door het huis. Beetje zielig want ik ga nu weg.
Mif, ik denk dat ik meteen naar huis ga nu Pamman zich niet lekker voelt, beetje sneu om hem dan in z'n uppie te laten.
Dag meisjes!
Alleen nu loopt Pamman als een zombie door het huis. Beetje zielig want ik ga nu weg.
Mif, ik denk dat ik meteen naar huis ga nu Pamman zich niet lekker voelt, beetje sneu om hem dan in z'n uppie te laten.
Dag meisjes!
zaterdag 6 februari 2010 om 13:19
met Ot Anky. Fijne dag!
IJs in bad had ik nog niet bedacht. Wij hebben kinderen wel altijd beker in bad gegeven als ze net leerden drinken. Scheelt weer dweilen
Werk Citroman klinkt niet zo fijn. Hoop dat hij gewoon mag blijven en de sfeer beetje dragelijk blijft.
Ik ga Mini in bed leggen en duik er zelf ook even in met een boekje. Gisteravond laat en vanavond is het laat voor ik weer thuis ben na avondje met Sok.
anoniem_29955 wijzigde dit bericht op 06-02-2010 13:20
Reden: plaatjes plakken blijft moeilijk ;-)
Reden: plaatjes plakken blijft moeilijk ;-)
% gewijzigd
zaterdag 6 februari 2010 om 14:47
kinderkookkafé was leuk! (zijn we net naar toegeweest) niet heel erg druk en kinderen hebben cakejes versierd. het was zelfbediening en het oogde nogal rommelig. Ik vond het prima, maar Sokman kan dáár dus niet zo goed tegen; weet niet goed wat te doen. Ik zag 'm zweten, erg komisch.
Kinderen hebben zich prima vermaakt en voor 4 koffie, 2 fristi en 3 cakejes was ik ¤6,- euro kwijt, dus alleszins betaalbaar.
Kinderen hebben zich prima vermaakt en voor 4 koffie, 2 fristi en 3 cakejes was ik ¤6,- euro kwijt, dus alleszins betaalbaar.
zaterdag 6 februari 2010 om 17:08
Hmmpfff.. vanmorgen tijdens het boodschappen werd ie voor werk gebeld, tijdens de lunch moest ie werken, daarna moest ie ook werken en toen ie klaar was met werken vertrok ie naar stad om zich "aan zijn hobby te wijden" toen ben ik ontploft.
Dat werk dat is tot daar aan toe, maar als dat dan klaar is, doe dan wat met je kinderen, ofzo.
Limoen was erbij, maar anders had ik hem zeker buitengesmeten. Ben een ommetje gaan maken, heb shoptherapie gedaan, zover als dat gaat hier in het winkelcentrum. Broek en vestje voor Limoen gekocht, blad voor mezelf, chocolademousse en slagroom voor het toetje en een pot gele narcissen voor enige gezelligheid. Dat ie er lekker in zakt zeg. Drol.
Net, toevallig ook cakejes versierd met de kindjes, heerlijk geklieder met al die strooisels door de keuken, maar boeien..
Kookcafe klinkt leuk Sok@! en erg betaalbaar ook.
Anky, van harte gefeliciteerd!! vieren jullie het vandaag?
Dat werk dat is tot daar aan toe, maar als dat dan klaar is, doe dan wat met je kinderen, ofzo.
Limoen was erbij, maar anders had ik hem zeker buitengesmeten. Ben een ommetje gaan maken, heb shoptherapie gedaan, zover als dat gaat hier in het winkelcentrum. Broek en vestje voor Limoen gekocht, blad voor mezelf, chocolademousse en slagroom voor het toetje en een pot gele narcissen voor enige gezelligheid. Dat ie er lekker in zakt zeg. Drol.
Net, toevallig ook cakejes versierd met de kindjes, heerlijk geklieder met al die strooisels door de keuken, maar boeien..
Kookcafe klinkt leuk Sok@! en erg betaalbaar ook.
Anky, van harte gefeliciteerd!! vieren jullie het vandaag?
zaterdag 6 februari 2010 om 20:38
Hmm, de babyfoon heeft het begeven, en Thomas de electrische locomotief heeft het ook begeven. Mandarijn was boos op thomas: Ik boos van Thomas, Thomas niet rijden, ik vind niet leuk, zei hij. Schatje.
Thomas zal het wel niet leuk gevonden hebben dat ie steeds van de tafel af moest rijden en op de grond moest stuiteren.
Maar wel zonde want het was best een duur ding voor 1 zo'n locomotiefje.
Thomas zal het wel niet leuk gevonden hebben dat ie steeds van de tafel af moest rijden en op de grond moest stuiteren.
Maar wel zonde want het was best een duur ding voor 1 zo'n locomotiefje.
zaterdag 6 februari 2010 om 20:45
Bedankt voor alle felicitaties. We vieren het morgen (dan komt al het bezoek), maar cadeaus hebben we vandaag al gedaan. Nu is mijn moeder ook hier, dus ik ga zo weer van de computer af (wou alleen even de foto's van de camera halen).
Vrolijk: cadeaus waren hier veel tweedehands Duplo-rails, brug voor de Duplo-trein, partij tweedehands auto-Lego en een gezelschapsspel. Ik had me flink uitgeleefd op Ebay. Was allemaal groot succes, morgen krijgt Maby nog een locomotief en nog meer Duplo.
Vrolijk: cadeaus waren hier veel tweedehands Duplo-rails, brug voor de Duplo-trein, partij tweedehands auto-Lego en een gezelschapsspel. Ik had me flink uitgeleefd op Ebay. Was allemaal groot succes, morgen krijgt Maby nog een locomotief en nog meer Duplo.
zaterdag 6 februari 2010 om 21:55
Hieperdepiep voor Ot!
Hier ook goede sjoptherapie Eerst lekker koffie en taartjes bij vriendin, toen naar de stad gefietst, alle schoenwinkels afgestroopt. Bij Manfield slaagde ik voor bruine laarzen met hak voor 50% van de afprijsprijs. Laarzen waren van ¤140 naar ¤35 Bij de (mega!) Hema ondergoed voor Mannie en eindelijk goede skihandschoenen voor Mini gescoord, bleek ook met 25%. Toen heerlijk gelunched (bij Bis Mif, aanrader). Bij Mexx een mooi gebreid zwart jurkje voor Mini met 50% korting en bij de kassa nog eens 30%. En ik vond ein-de-lijk een riem in dezelfde kleur als mijn laarzen. Niet afgeprijsd, wel goedkoop. Daarna nog even wat drinken bij vriendin en om 6 uur was ik weer thuis.
Mini was in de gloria want ze had met Pamman haar felbegeerde stewardessenpakje gevonden voor Carnaval. Staat übersnoezig, vooral het hoedje.
Klote Citro, jouw dag met man (of eigenlijk zonder)
zaterdag 6 februari 2010 om 22:12
Wahaa, Pammie, we hadden elkaar goed tegen kunnen komen. Er moest een nieuw batterijtje in mijn horloge, en in de tijd dat ik daar op moest wachten, heb ik een hele hoop schoenwinkels van binnen gezien (de meeste andere winkels hebben nu niet zoveel zin) en ik ben toevallig ook nog langs Bis gehobbeld, en heb toen zelfs nog gedacht dat we daar ook nog wel eens heen kunnen.
Anky, gefeliciteerd met de verjaardag van Ot! Verwachten ze eigenlijk van je dat je meespeelt met de duplo
Citro, je klinkt alsof je erg op je tandvlees loopt. Hopelijk heeft het shoppen een beetje geholpen.
Ik slaap op het moment geloof ik meer dan Pluis (dat komt meer doordat hij weer eens zo heel weinig slaapt dan doordat ik idioot veel slaap), en nog ben ik moe. Tijd om weer in bed te kruipen, dus.
Anky, gefeliciteerd met de verjaardag van Ot! Verwachten ze eigenlijk van je dat je meespeelt met de duplo
Citro, je klinkt alsof je erg op je tandvlees loopt. Hopelijk heeft het shoppen een beetje geholpen.
Ik slaap op het moment geloof ik meer dan Pluis (dat komt meer doordat hij weer eens zo heel weinig slaapt dan doordat ik idioot veel slaap), en nog ben ik moe. Tijd om weer in bed te kruipen, dus.
zaterdag 6 februari 2010 om 22:31
Dat loop ik ook, wat dat betreft. Ik ben d'r echt helemaal klaar mee, en heb man aangegeven dat als ie niet zorgt dat zijn "hobby" geen enkele invloed meer heeft op gezinstijd dat ie dan kan vertrekken, want ik kan me niet meer inhouden ook niet waar de kinderen bij zijn en dat wil ik niet, dat geruzie.
Zo Pammie, goede aankopen!!
En dat zou wel heel grappig geweest zijn als jullie elkaar spontaan tegen het lijf waren gelopen.
Anky, fijn dat de kado's zo in de smaak vielen, hij is goed verwend iig. . En veel plezier morgen alvast.
Zo Pammie, goede aankopen!!
En dat zou wel heel grappig geweest zijn als jullie elkaar spontaan tegen het lijf waren gelopen.
Anky, fijn dat de kado's zo in de smaak vielen, hij is goed verwend iig. . En veel plezier morgen alvast.
zaterdag 6 februari 2010 om 22:55
Wat een gedoe Citro, rot voor je.
Anky, hartelijk gefeliciteerd!
Nipje is er nog niet bovenop. Hij heeft vandaag voor het eerst in 10 dagen niet gespuugd, maar wel nog diarree. Ik heb een kweeksetje van de huisarts, dus als het dit weekend niet beter wordt dan gaan ze kijken of er een antibioticumkuur nodig is. Hij is wel wat beter, maar natuurlijk wel hangerig (maar ja, dat ben ik ook na 10 dagen spugen).
Ik zat nog te werken, maar nu is het toch tijd om naar bed te gaan. Welterusten!
Anky, hartelijk gefeliciteerd!
Nipje is er nog niet bovenop. Hij heeft vandaag voor het eerst in 10 dagen niet gespuugd, maar wel nog diarree. Ik heb een kweeksetje van de huisarts, dus als het dit weekend niet beter wordt dan gaan ze kijken of er een antibioticumkuur nodig is. Hij is wel wat beter, maar natuurlijk wel hangerig (maar ja, dat ben ik ook na 10 dagen spugen).
Ik zat nog te werken, maar nu is het toch tijd om naar bed te gaan. Welterusten!
zaterdag 6 februari 2010 om 22:57
zaterdag 6 februari 2010 om 23:26
beterschap voor Nipje, Nip. Hoe snel hebben ze die kweekuitslag?
verjaardagscadeuas klinken goed, Anky: veel plezier morgen met het bezoek.
En ik ben jaloers op Pammie: ik wil óók shoppen! Maar het klinkt als een errug goeie score iig. en wel grappig dat jij en Mif bijna elkaar hebben ontmoet.
hier wel een echte mutsen-mini-meet: eten en Chicago waren erg leuk en erg gezellig. Esmee en ik hadden wel een echte 'vrouwenentree', zoals Esmee het noemde: locatie konden we niet goed vinden, we waren de kaarten bijna kwijt en als klap op de vuurpijl struikelde ik over een niet zo heel laag stoepje bij de damestoiletten, waardoor ik echt vól op mijn plaat ging. maar Chacago was erg leuk en het eten in Panama (na lang wikken en wegen) was erg lekker en gezellig.
verjaardagscadeuas klinken goed, Anky: veel plezier morgen met het bezoek.
En ik ben jaloers op Pammie: ik wil óók shoppen! Maar het klinkt als een errug goeie score iig. en wel grappig dat jij en Mif bijna elkaar hebben ontmoet.
hier wel een echte mutsen-mini-meet: eten en Chicago waren erg leuk en erg gezellig. Esmee en ik hadden wel een echte 'vrouwenentree', zoals Esmee het noemde: locatie konden we niet goed vinden, we waren de kaarten bijna kwijt en als klap op de vuurpijl struikelde ik over een niet zo heel laag stoepje bij de damestoiletten, waardoor ik echt vól op mijn plaat ging. maar Chacago was erg leuk en het eten in Panama (na lang wikken en wegen) was erg lekker en gezellig.
zondag 7 februari 2010 om 09:35
Shoppen in de uitverkoop is leuk! Heb gisteren schoenen voor Moppie en Mannie met 60% korting gekocht. Die van Mannie passen helaas niet (op de gok meegenomen), alhoewel...passen wel, maar voor nu en ik wilde ze voor ná deze schoenen. Mag ze terug brengen, dus goed geregeld.
Citro, heb je al 'clubje' voor jezelf gevonden? Zo te lezen heb je daar dringend behoefte aan. Zorg voor jezelf meis, een ander doet het niet!
Nip, hoe hou je het uit met zo'n ziekig humpie? Sneu hoor, voor hem en voor jullie uiteraard.
Veel plezier met visite vandaag Anky.
Oh Sok, als ik het teruglees is het nog erger dan ik mij herinner . Terugweg was irritant trouwens. Ene route gaf 3 kilometer file waarbij het echt stil stond, dus ik nam andere kant. Blijkt daar afslag afgesloten waardoor ik via slingerwegen zo ongeveer langs het huis van mijn moeder kwam om daar de snelweg weer op te gaan. Kostte mij bijna een half uur, beetje jammer.
Ik ga zo genieten van de rust. Mini is uit logeren en zodra Moppie zo naar bed gaat, gaan Esman en Mannie naar het zwembad. Ga ik vast chilistoofpotje maken. Vanmiddag Mini weer ophalen, dus dan komt het er waarschijnlijk niet van.
Citro, heb je al 'clubje' voor jezelf gevonden? Zo te lezen heb je daar dringend behoefte aan. Zorg voor jezelf meis, een ander doet het niet!
Nip, hoe hou je het uit met zo'n ziekig humpie? Sneu hoor, voor hem en voor jullie uiteraard.
Veel plezier met visite vandaag Anky.
Oh Sok, als ik het teruglees is het nog erger dan ik mij herinner . Terugweg was irritant trouwens. Ene route gaf 3 kilometer file waarbij het echt stil stond, dus ik nam andere kant. Blijkt daar afslag afgesloten waardoor ik via slingerwegen zo ongeveer langs het huis van mijn moeder kwam om daar de snelweg weer op te gaan. Kostte mij bijna een half uur, beetje jammer.
Ik ga zo genieten van de rust. Mini is uit logeren en zodra Moppie zo naar bed gaat, gaan Esman en Mannie naar het zwembad. Ga ik vast chilistoofpotje maken. Vanmiddag Mini weer ophalen, dus dan komt het er waarschijnlijk niet van.
zondag 7 februari 2010 om 11:34
Krijg er wel trek van haha.
Wat heerlijk zeg, even alleen door het huis. Stoofpotje (chili uit Allerhande) pruttelt, beneden alles opgeruimd, gezogen en gedweild. Nu maar eens onder de douche. Het lijkt even alsof ik geen kinderen heb, best lekker haha. Alleen jammer dat ze er vanmorgen om 6.00 uur wel waren
Wat heerlijk zeg, even alleen door het huis. Stoofpotje (chili uit Allerhande) pruttelt, beneden alles opgeruimd, gezogen en gedweild. Nu maar eens onder de douche. Het lijkt even alsof ik geen kinderen heb, best lekker haha. Alleen jammer dat ze er vanmorgen om 6.00 uur wel waren