Het nieuwe Amerika Topic
woensdag 17 februari 2010 om 04:23
woensdag 17 februari 2010 om 04:59
Ik denk de oude topics wat ze stil hebben gelegd nu de problemen geven. Dit was mij al eerder opgevallen maar goed Ainne wilde blijkbaar niet een nieuwe topic starten.
Vind het knap irriterend net zoals de verslaggeving van NBC met de Olympics. Was mij 4 jaar geleden opgevallen maar nu ik er weer helemaal voor wil gaan en wil kijken denk ik " Wat een K zender. Heb Sfo-vrouw dan ook al gezegd dat ik over 4 jaar minimaal in NL en/of een andere Europees land verblijf.
Vind het knap irriterend net zoals de verslaggeving van NBC met de Olympics. Was mij 4 jaar geleden opgevallen maar nu ik er weer helemaal voor wil gaan en wil kijken denk ik " Wat een K zender. Heb Sfo-vrouw dan ook al gezegd dat ik over 4 jaar minimaal in NL en/of een andere Europees land verblijf.
woensdag 17 februari 2010 om 05:06
woensdag 17 februari 2010 om 05:23
woensdag 17 februari 2010 om 05:26
woensdag 17 februari 2010 om 23:00
He halloooooooo!
Yessssss, een nieuw Amerika topic!
Woon er wel niet, zal nog wel met enige vertraging zijn voordat ik er een stap op het continent heb gedaan, maar wil wel graag met jullie blijven lullen!
Las dat Valentijn jullie goed gezind was, ik heb er niks van gemerkt!
Heb gewerkt en mijn moeder met mijn komst verblijd ivm haar verjaardag!
Raccoon, geflapperstaart met de Green Card!!!!!
SFO, very cool dat je dit topic hebt geopend!
Yessssss, een nieuw Amerika topic!
Woon er wel niet, zal nog wel met enige vertraging zijn voordat ik er een stap op het continent heb gedaan, maar wil wel graag met jullie blijven lullen!
Las dat Valentijn jullie goed gezind was, ik heb er niks van gemerkt!
Heb gewerkt en mijn moeder met mijn komst verblijd ivm haar verjaardag!
Raccoon, geflapperstaart met de Green Card!!!!!
SFO, very cool dat je dit topic hebt geopend!
woensdag 17 februari 2010 om 23:16
Hartelijk dank, SFO!
Hebben afgelopen weekend het NK Junioren overleefd, was erg gezellig en lekker druk! Er zijn behoorlijk wat persoonlijke records gesneuveld en zeker 10 baanrecords!
Kan me jou trouwens wel voorstellen wat de OS betreft, is niets vervelender dan dat je mosterd na de maaltijd hebt!
Hebben afgelopen weekend het NK Junioren overleefd, was erg gezellig en lekker druk! Er zijn behoorlijk wat persoonlijke records gesneuveld en zeker 10 baanrecords!
Kan me jou trouwens wel voorstellen wat de OS betreft, is niets vervelender dan dat je mosterd na de maaltijd hebt!
donderdag 18 februari 2010 om 04:22
@Dutchie jij kunt over vertraagd praten. Wij hebben hier vertraagd +3uur. Die mensen zijn hier GVD niet normaal.
Zoals ik al eerder zij, de komende vier jaar ga ik een onderkomen zoeken ergens in Europa met een NL televisie signaal. Ik trek het namelijk niet mee.
In iedergeval kan ik mijn clubje morgen live zien spelen, geen ellende. Gewoon een mooie pot.
Zoals ik al eerder zij, de komende vier jaar ga ik een onderkomen zoeken ergens in Europa met een NL televisie signaal. Ik trek het namelijk niet mee.
In iedergeval kan ik mijn clubje morgen live zien spelen, geen ellende. Gewoon een mooie pot.