Mode & Beauty alle pijlers

Mooie Jurken - topic

20-02-2010 19:57 315 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn geld is op, maar ik heb zin om te winkelen. Om te kijken naar al die prachtige onbereikbare jurken.

Dus dan maar even virtueel kwijlen en inspiratie opdoen. Wat zijn jullie mooiste jurken?

Ann Liv:

http://www.shabbyapple.com/t-apparel.aspx

De prijzen vallen reuze mee (minder dan 100 dollar), al komt wel het een en ander aan verzendkosten bij.

Oh haha te laat.

Jammer dat de ruitjesjurk met hoge kraag en knopenrij niet op de site staat.
Weet je wat pas conflictvermijdend is? Wereldvrede.

Ik heb getwijfeld of ik een van bovenstaande jurken zou bestellen, maar ik heb me al eens vergist in de maatvoering en heb nu een prachtige (maar te kleine) jas hangen.
quote:Pepernoek schreef op 22 februari 2010 @ 18:07:

Ja, hoewel je daar ook geluk mee kan hebben, toch?Ik heb er nog nooit geluk mee gehad!
Bij KM vallen de maten erg klein, als je bijv. een size 12 koop, wat vergelijkbaar is met een 38 in nederland, dan valt het bij KM als een kleine 36.
Ik had de site al gevonden Tyche, maar dankje!
De jurk die Hillary Swank droeg bij de Oscars (ooit) vond ik helemaal te gek, vooral die rug!

Die jurken van shabby apple zijn trouwens ook gaaf, zo meteen even de site opzoeken!

*zucht*

lekker '20's:

Weet je wat pas conflictvermijdend is? Wereldvrede.

Joehoe, ik kan het!

Dit vind ik een mooie kleur

en dit een sexy model
Ik hou van de jurken van Diane von Furstenberg....

pepernoek wijzigde dit bericht op 23-02-2010 20:38
Reden: DianE, niet DianA
% gewijzigd
Ik vond de trouwjurken van Carrie zo mooi die ze aanhad in de Sex and the City-film, tijdens die fotosessie. Zucht... Zat toen echt met tranen in m'n ogen omdat ik de jurken zo mooi vond. Ga kijken of ik plaatjes kan vinden!

Deze...

En deze
Oow Nero, die vind ik persoonlijk veel te overdadig. Ik hou van wat simpeler!
En nog meer, maar daar kan ik geen plaatjes van vinden helaas!
.
Haha, ik zou er zelf ook niet in willen trouwen hoor. Maar ik vond die fotosessie zo mooi, alles klopte toen met de jurk: de accessoires, de make-up, de styling. Alles! Vond ik erg mooi gedaan toen.
Het overgrote gedeelte van de KM jurkjes op Ebay.UK zijn hartstikke namaak. Ik heb ooit eens een jurkje gekocht en bij aankomst viel hij ongelooflijk zwaar tegen. De kwaliteit van de stof was om te janken om nog maar niet te spreken over de pasvorm ( lees...geen pasvorm). Ik koop alleen nog maar bij gerenomeerde handelaren ( BelleDivino) of in Amsterdam bij KM zelf. Heb een aantal jurken en ze zijn echt supergeweldig. Vallen klein dus je moet echt gaan passen, ik draag normaal gesproken maat 36 en heb een winterjas in maat 42 gekocht anders ging ie NIET dicht.
quote:TiTaTamara schreef op 22 februari 2010 @ 18:26:

[afbeelding]

Joehoe, ik kan het!Heb ik!
.

Deze heb ik ook, die heeft een geweldige fishtail aan de achterkant

Wat word ik toch vreselijk hebberig van dit topic...

Ik denk dat ik tot nu toe dan mazzel heb gehad Lindy, mijn jurkjes zijn allemaal geweldig ( en compleet ondraagbaar in het dagelijks leven maar toch)
quote:lindy schreef op 23 februari 2010 @ 20:49:

ik vind Km mooi, maar duur en de kwaliteit is ruk. Vaak heel slecht afgewerkte naden enzo. Koop het niet eens meer in de sale.Is dat echt zo? Ik had me nou juist verheugd op het dragen van KM als ik eenmaal geld heb. En afgevallen ben blijkbaar, want als de kleren zo klein vallen..
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven