Good Luck
zondag 28 februari 2010 om 11:56
Oh bah regen. Hier nog droog, maar het kan wel losbarsten denk ik. Koffievisite was leuk, oudste vindt dat soort bezoekjes alleen moeilijk maar gelukkig kon ie alleen maar blijven zitten .
Daarna even naar de bakker geweest. Ziet er grappig uit, oudste in de kinderwagen en jongste op het kiddyboard of lopen .
Leuke bezigheid voor vandaag Amalia!
Mamax, ik heb het schip maar even bewaard voor man, moed zonk me in de schoenen. Heeft ie een leuk klusje voor vanavond.
Daarna even naar de bakker geweest. Ziet er grappig uit, oudste in de kinderwagen en jongste op het kiddyboard of lopen .
Leuke bezigheid voor vandaag Amalia!
Mamax, ik heb het schip maar even bewaard voor man, moed zonk me in de schoenen. Heeft ie een leuk klusje voor vanavond.
zondag 28 februari 2010 om 12:12
Ach Suze zit met 2 kinderen in het vliegtuig en baalt dat het hier regent dus daar hoeven we niet meer jaloers op te zijn
Jin zwaar hè, oudste in de kinderwagen! Pff L wou er laatst even inzitten, ik kwam haast niet vooruit!
Hel kan thuis niet online komen en heeft op haar werk niet alle tijd ervoor... Gemis hier zal daar wel door komen denk ik.
Jin zwaar hè, oudste in de kinderwagen! Pff L wou er laatst even inzitten, ik kwam haast niet vooruit!
Hel kan thuis niet online komen en heeft op haar werk niet alle tijd ervoor... Gemis hier zal daar wel door komen denk ik.
zondag 28 februari 2010 om 15:07
Ja hij zei: Dan moeten we in de vakanties maar regelen dat ik over kom.
Toen heb ik even te kennen gegeven dat ik dan heus wel meega
Hij dacht dat ik dat niet zo willen. Voorgoed Australie zo ik ook niet willen, maar jaartje? Mwa, lekker van mijn kinderen genieten met het strand naast de deur? Niet verkeerd
Toen heb ik even te kennen gegeven dat ik dan heus wel meega
Hij dacht dat ik dat niet zo willen. Voorgoed Australie zo ik ook niet willen, maar jaartje? Mwa, lekker van mijn kinderen genieten met het strand naast de deur? Niet verkeerd
zondag 28 februari 2010 om 15:58
Haha hij dacht mooi een jaartje rust te hebben! Gaaf hoor, voor een jaartje zou mij dat ook wel leuk lijken. Wat voor een werk gaat hij daar dan doen? En wat een witten zitten daar dan, haaien? Zou je wel zolang zonder je ouders kunnen? Jullie zijn nogal hecht toch?
Bleh wat een rotweer, heb ik gister en eergister al boodschappen gedaan ben ik nog iets vergeten wat ik vandaag moet hebben! Dus zo maar weer op pad in de zondagse drukte van de supermarkt.
Bleh wat een rotweer, heb ik gister en eergister al boodschappen gedaan ben ik nog iets vergeten wat ik vandaag moet hebben! Dus zo maar weer op pad in de zondagse drukte van de supermarkt.
zondag 28 februari 2010 om 16:35
Ja haaien ja
Hij heeft gesolliciteerd op een engineeringsfunctie.
We zijn wel hecht inderdaad, maar voor een jaar vind ik zover nog wel te doen. Starman zou dan toch eerst vooruit gaan om alles te regelen en dan zouden wij pas komen, dus niet eens helemaal een jaar.
O bah, zondag in supermarkt is nog erger dan zaterdag!
Hij heeft gesolliciteerd op een engineeringsfunctie.
We zijn wel hecht inderdaad, maar voor een jaar vind ik zover nog wel te doen. Starman zou dan toch eerst vooruit gaan om alles te regelen en dan zouden wij pas komen, dus niet eens helemaal een jaar.
O bah, zondag in supermarkt is nog erger dan zaterdag!
zondag 28 februari 2010 om 21:09
Bijzonder dat hij vernoemd is, Bam. Hoe oud is je of zijn neefje geworden? Zijn ouders vinden het vast erg bijzonder.
Jinny, dat aanklagen, daar was ik een smiley bij vergeten hoor!
Ik begrijp hoe het is gegaan, kan gebeuren, ook thuis.
Zal even teruglezen hoe het bij je gaat nu.
Nog geen bericht van Hel?
Jinny, dat aanklagen, daar was ik een smiley bij vergeten hoor!
Ik begrijp hoe het is gegaan, kan gebeuren, ook thuis.
Zal even teruglezen hoe het bij je gaat nu.
Nog geen bericht van Hel?
zondag 28 februari 2010 om 21:15
zondag 28 februari 2010 om 21:17
Hai!
Ben er wel hoor, maar heb bijna alleen nog maar trouwpraatjes dus zal ik jullie niet tot in den treure mee vervelen (maar gaat goed, kerkboekjes af, bedankjes bijna af, nagels zitten er nog op en zonnebank is heerlijk )
Jin: voor jou! Het is allemaal wat met oudste! Moet vaak aan hem denken. (En aan jou...)
Star: wow! Spannende plannen! Niet gek! Lekker jaartje daar op zich niet gek! Ben benieuwd!
Zo. Dat was mijn nuttige bijdrage tot zover. Ik ga nog even verder vouwen.
Ben er wel hoor, maar heb bijna alleen nog maar trouwpraatjes dus zal ik jullie niet tot in den treure mee vervelen (maar gaat goed, kerkboekjes af, bedankjes bijna af, nagels zitten er nog op en zonnebank is heerlijk )
Jin: voor jou! Het is allemaal wat met oudste! Moet vaak aan hem denken. (En aan jou...)
Star: wow! Spannende plannen! Niet gek! Lekker jaartje daar op zich niet gek! Ben benieuwd!
Zo. Dat was mijn nuttige bijdrage tot zover. Ik ga nog even verder vouwen.
zondag 28 februari 2010 om 21:40
Jin, lafaard Nee hoor. lijkt me heel verstandig om op man te wachten! Ben benieuwd naar de thee! Ah, wat een domme pech zeg! Moeten we toch naar Amalia luisteren, van stoeien komen ongelukken
Compu, fijn dat CV weer veilig thuis is!
Star, ik ben jaloers!!! Een jaar Australie zou ik ook wel zien zitten!
Compu, fijn dat CV weer veilig thuis is!
Star, ik ben jaloers!!! Een jaar Australie zou ik ook wel zien zitten!
zondag 28 februari 2010 om 21:58
Dat argument kan ik dus niet aanvoeren... hmm, nouja, voorlopig geen feesten dus geen piratenschip
Bridges, vergeet je niet te draaien op de zonnebank, anders krijg je van die rare plekjes op je rug Heerlijk hoor! Wil ik ook wel weer heen. Lijkt me nu alleen niet zo'n goed idee, maar straks is het weer mama's tijd. Of gaat de melk dan koken? Zal wel meevallen toch?
Bridges, vergeet je niet te draaien op de zonnebank, anders krijg je van die rare plekjes op je rug Heerlijk hoor! Wil ik ook wel weer heen. Lijkt me nu alleen niet zo'n goed idee, maar straks is het weer mama's tijd. Of gaat de melk dan koken? Zal wel meevallen toch?
zondag 28 februari 2010 om 22:00