Goed gemutst!

07-02-2010 20:50 2501 berichten
Als het nu op korte termijn is, die operatie is het niet erg hoor, maar ik wil het niet vlak voor de vakantie. Omdat we naar Turkije gaan ik niet wil dat ze daar niet zou mogen zwemmen ofzo.

Oh, het hoest, het is wakker. Ik ga maar weer eens wat doen. Heb inmiddels stofgezogen, boodschappen moet ik nog.

Inderdaad, fijne reis Nitro! (hoe gaat man dat dan doen met kinderen ophalen enzo, als jij er niet bent?)
Mini is met vriendin naar het bos en moeder belde net of ze ook pannenkoeken mag blijven eten. Mannie is druk aan het Wii-en. Zijn boze bui dat hij met niemand kon afspreken is eindelijk over, pfff.

Ik moet tennissen met de kleine man en hij begint al, klein varken.
Ik kom niet meer bij, Patricia Paay in gehaktdag. Die Tijl hoe heet ie verder is erg grappig, Arie hoe heet ie verder ook.

En, ben je ingemaakt Pammie ?
Alle reacties Link kopieren
Uilenspiegel?

Ribbens?

Ben moe.
Hoe is't met je nek?
beter dan gisteren, wel pijnlijk nog. Maar beter. Ik wacht het kussen nog een paar dagen af, het was wel wat wennen met slapen eerst.
Stilte hier! oja, Pammie is uiteten met collega's (toch?)

gelukkig dat je nek beter is, Remma, hopenlijk is het snel weer goed. Wat voor soort kussen is het trouwens? Tempur of iets wat daar op lijkt?

Anky ook heelhuids de dag doorgekomen?

en hoe is het met Citro's ziekenboeg?

hier weinig spannends; was blij dat Flikken Maastricht er weer was; gaat nergens over, maar het is zo heerlijk niet-nadenken-entertainment. zitten alleen soms storende fouten in.

heb even een vraagje in de AK
antwoord in AK Sok

ach, het hoest nog steeds

fijn dat het iig beter is dan gisteren Remma, hopelijk helpt het kussen je er helemaal van af.

wij zitten heel ongezond kroket te eten, er was helemaal niets hartigs meer in huis, alleen nog koek en daar had ik geen zin in, zelfs de toastjes waren op dus nu hebben we de frituurpan maar aangezet
Goedemorgen
goedemorgen, allemaal! hoe issut met de nek, Remma?

hier lekker geslapen en rustig uitgeslapen; spul is allemaal aangekled en wij zijn gebadderd, bedden hangen te luchten en Sokman heeft wat restant boodschappen gedaan.

sjonge jonge, wat een activiteit
Nek is wel beter. Ik ben nog n iet helemaal tevreden met kussen alhoewel hij wel beter is dan mijn vorige. Ik geef het nog een paar dagen en anders gaat ie naar de kinderen

Ik heb net de spreekbeurt van Oudste in elkaar gezet. Ik weet nu dus alles van planeten
oeioei Remma, moeten kinderen dat niet zelluf doen?

net buiten bellen geblazen; was wel redelijk hilarisch, omdat Slof enthousaist stond te springen toen-ie bellen zag, waardoor zijn hele buisje bellenblaas leegliep.

en wat is het allemachtig koud! dacht dat ik wel wat gewend was, maar het waait behoorlijk. gelukkig schijnt de zon, maakt alles toch net iets vrolijker
Jawel, maar je moet het toch leren, hoe het moet :P Compleet met powerpoint.
Och, das ook sneu wel, van de bblaas.
quote:remma schreef op 06 maart 2010 @ 11:37:

Jawel, maar je moet het toch leren, hoe het moet :P Compleet met powerpoint.Wow, das dan wel weer profi.
quote:remma schreef op 06 maart 2010 @ 11:37:

Och, das ook sneu wel, van de bblaas.

Ach: we hebben hier minstens 4 flesjes staan; blijkbaar een fijn creche-cadeautje

ik ga zo met mijn vader naar mijn broer; Sokman mag met het spul naar de bieb

Bakkie, anyone?

Ik heb de navul-fles, Mannie kiepert ook altijd zijn flesje leeg. Hij heeft gewoon niet door dat hij het schuin houdt.

Ik heb geslapen tot kwart voor 11 en zit nog in badjas. De rest trouwens ook. Wij gaan nu aankleden en fietsen geloof ik.
Hier ook grote navulfles, én 6 kleine flesjes op de vensterbank, maar toch vind ik het altijd sneu als ze erachter komen dat hun belleblaas leeg is.

Was zo moe, dat ik net eventjes op bed heb gelegen. Niet lang geslapen, maar je knapt er wel van op zeg.
Ik heb mijn auto gezogen met Mannie samen. Hij had een pak doekjes om te poetsen. Pamman was met Mini naar de fietsenmaker om haar zadel e.d. hoger te zetten. Maar volgens de fietsenmaker is haar fiets echt te klein. Ze hadden daar een 20" die ze wel leuk vond, tweedehands voor ¤150. Ik ben met haar naar de andere fietsenwinkel gereden en daar heeft ze haar droomfiets gevonden, een nieuwe omafiets voor ¤189. Zegt Pamman net aan de telefoon dat we dan moeten wachten tot haar verjaardag Moet het arme kind 5 maanden op een te kleine fiets rijden omdat hij die ¤49 meer te veel vindt. Grmbl. Dat vind ik dus echt mierenneukerij (helemaal omdat we haar 16" op Marktplaats gaan zetten en je daar dus ook nog geld voor terugkrijgt.)

Anyway, ik heb die fiets nu online gevonden voor ¤149

Dit is 'em:

o, daar zou ik ook niet tegenkunnen.geen gezeur over geld en fietsen op een te kleine fiets is vast niet goed voor een mens. als jullie het nu écht niet hadden was het nog wat anders.
Pfffff, bovendien leven we in Nederland en daar moet je a)een goede fiets hebben en b) goede schaatsen
Die goede schaatsen heeft ze ook al niet

Anyway, ik vind een goede fiets ook gewoon basis. Kunnen we straks fijn naar school fietsen als het weer lekker weer is. Bovendien, zij vindt fietsen hartstikke leuk en als ze buiten speelt doet ze dat op de fiets. Tot nu toe hebben we haar inderdaad met haar verjaardag een nieuwe fiets gegeven. Nu komt dat een keer niet zo uit, soit.

En inderdaad, als we het niet zouden hebben vind ik het heel wat anders (en Mannie moet waarschijnlijk binnenkort óók een nieuwe fiets oi oi )
Wij eten strakjes lekker broodjes hamburger, mjammie!
quote:remma schreef op 06 maart 2010 @ 16:49:

Pfffff, bovendien leven we in Nederland en daar moet je a)een goede fiets hebben en b) goede schaatsen en c) een zwembroek
Een zwembroek?

Ik zie net een superleuke 16" voor Mannie voor ¤75:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven