Goed gemutst!

07-02-2010 20:50 2501 berichten
Alle reacties Link kopieren
daar kan-ie toch niet over vallen?

Pamman is bij deze bevorderd tot krent-van-de-dag

Sokman is zijn whiskeys aan het inventariseren: hij heeft 41 (!) flessen, ofwel ongeoepnd, ofwel tot meer dan de helft gevuld.

wij eten zo nasi.

Poek heeft vanmiddag 2(!) uur geslapen en hangt nog steeds als een dood vogeltje op de bank. ben benieuwd wat dat wordt; hopenlijk niet spuugsessie nr zoveel
Zwembroek? Da's toch meer typisch iets voor Australië ofzo.

Oef. Wiskey. Lekker.

Ik ga vanavond naar schooltoneel, er doet een mentorleerling mee, en daarna lekker wat drinken met collega's. Zin in.
Hè, een onbekende meelezer, maar wel een die gelijk heeft . Zonder schaatsen kan ik prima leven, maar ik heb echt twee badpakken nodig. Op maandag zwem ik twee keer, een keer met Pluis en een keer zelf, en 's avonds is mijn badpak nog niet droog. Ondertussen pas ik er niet meer in, maar om nou voor die paar maandjes twee extra grote te gaan kopen...
Uh, je kunt toch prima een nat badpak weer aan doen. Volgens mij wordt-ie een minuut nadat je em aangetrokken hebt, weer nat

Anyway, ik leg zwembroek van oudste altijd op de verwarming, dan is hij binnen een uur droog. Oudste zwemt maandag ook 2 keer nl.
Oh jakkes, nat spul aantrekken vind ik echt vreselijk.

De hamburgers waren verrukkelijk: op een italiaanse bol met champignonnetjes en ui en tomaatjes.
quote:Pammie schreef op 06 maart 2010 @ 18:37:

De hamburgers waren verrukkelijk: op een italiaanse bol met champignonnetjes en ui en tomaatjes.Hoe anders (vr)eten we hier broodjes hamburger: bolletje (wit), hamburger, mayo, curry of ketchup, joppie, plakjes augurk, uitjes (gedroogde en/of vers) En als je dan een hap neemt, druipt de saus langs je kin
eee... joppie?

Joppiesaus, ken je dat niet? Lekkerrrrrrrrrr.

Er zat wel mayo onder en ketchup op. En het waren geen hamburgers maar beefburgers van de Appie, die zijn veel lekkerdur.

Grut ligt net. We zijn na het eten nog gaan wandelen, kinders op de fiets. Retekoud maar wel lekker. Daarna snel in bad en pyjama aan en mochten ze nog even tv kijken. Knus.
Ik kijk Move Like MJ. Vind het altijd zo knap als mensen kunnen dansen (kan ik helemaal niets van )
Remma, doe maar eens een nat badpak aan. Dat is echt heel erg - zeker als het zo'n stug chloorresistant ding is.

Best handig dat Pluis steeds meer snapt. Meestal kun je 'm nu gewoon wel uitleggen waarom dingen wel moeten of niet mogen, in plaats van een krijsende peuter in het gareel te moeten duwen.

Joppiesaus zat ook niet in mijn opvoeding

Morgen high tea-en met vriendinnen. Heb ik zin in.
Wat gezellig Mif!

Wij hebben morgen verjaardag van mijn zus.

We zitten gezellig samen aan het witbier, lekker.
Wat een rust, hebben jullie allemaal een sociaal leven vanavond?
Nope, heb de kranten gelezen; Volkskrant en met name Parool zijn mijn ultieme zaterdagavondbesteding.

wat een activiteiten morgen: ik ga met de koters op bezoek bij oude school- annex blogvriendin - heb d'r ook zin an.

high tea klinkt ook erg goed, trouwens.

ik ga volgende week zondag met oud-studiegenoten superdeluxe sauna-en in Schiedam, kan er nu al naar uitkijken!
Net terug van uit-eten. Ik heb een nieuw favoriete restaurant geloof ik, je kunt ter plekke de vis (of vlees of wat dan ook) uitzoeken wat je wilt uit de vitrine, en heb het meest goddelijke chocoladetaartje gegeten als toetje.

En verder echt de hele dag druk geweest, hopelijk slapen ze morgen een beetje uit. Tot nog toe geen plannen voor morgen (alhoewel koopzondag.., ben wel in een koopstemming) op was nummer 5 en 6 na van dit weekend.

Gut Sok, Sokman kan met gemak een whiskeyproevertijtje organiseren.

hightea en sauna, lekker hoor.
Hightea en sauna: ik ben jaloers!

Hier zodadelijk eerst zwemmen en dan vanmiddag nog even het dorp in met de kinderen. Er is een soort feest hier, maar activiteiten. Ik hoop wel dat het warmer is dan gisteren. Sien was toen even skaten en de Ot en Maby in de speeltuin, maar gruwels, wat was het koud.
High tea en sauna, daar heb ik ook wel zin in!

Hebben jullie ook een dame rechts in beeld die vergeten is haar broek aan te trekken?

Ik heb geen zin in de kletsen vandaag, iemand ze hebben? We moeten zo aan de bak want Annabel krijgt een 'lentekamer' dus gaan we een zon op haar muur schilderen, een blauwplafond en vlinders aan de muur.

Maar voorlopig ligt man nog op een oor.

Weet je wat ik zo irritant vind; die kinderen roepen altijd eerst mij. 's Nachts maar ook ook 's ochtends (Liz ligt dan sws al in ons bed) dus of ik moet daar wat mee of ik moet man vragen er iets mee te doen. Dat doe ik ook wel eens, maar ik vind het zo vervelend dat ik het altijd moet vragen. Als de kinderen zich roeren reageert hij gewoon niet. Lekker makkelijk, denk ik dan.

O, ik geloof dat ik een mopperbui heb vandaag. En dan is het nog niet eens negen uur.
alles wat voor 9 uur gebeurt moest je niet serieus nemen, toch?

en ik snap het hoor, dat je daar gewoon van baalt. hij heeft toch ook oren aan zijn hoofd? Maar meer dan het onderwerp op een rustig moment aankaarten zit er vermoedelijk niet in; aard van het beestje, vermoedelijk?

Succes met schilderen iig
hier wilde ik langer slapen, maar mijn dochter wilde niet zonder mij naar beneden. Ze heeft naast me gelegen, maar het protest was dusdanig dat van uitslapen niet echt sprake was.

Verder heb ik al een aantal dagen pijn achter mijn oog en mijn wenkbrauw aan de linkerkant. Ik heb er behoorlijk last van, paracetamol helpt niet echt (drank wel ) en het wordt ook niet echt minder.

etentje van Citro klinkt trouwens goed! was je met man?
Goedemorgen. Hier algehele brakheid, want slecht geslapen (goh) en buikpijn. Kleutezeui.

Vreemd van dat oog Sok. Dokter?

Es Hier precies hetzelfde probleem. Maar inmiddels heeft man wel door hoeveel ik 's nachts opvang zonder dat hij daar wakker van wordt dat hij 's ochtends semispontaan de boel overneemt. Mannie was er vanmorgen om half 6 en hij heeft niet meer geslapen. Beetje jammer.

Die dame heeft trouwens een jurkje aan. Maar ik vind dat jasje er niet leuk op.

De mannen zijn zwemmen. Mini durfde niet mee want ze wil niet nog meer waterwratjes. Ik weet niet of dat iets zou uitmaken maar op zich is het wel verstandig. Haar hele bil was gister knalrood en ontstoken. Vandaag ziet het er een stuk beter uit na een behandeling met betadine en fucidine. Mini en ik zijn aan het koken geslagen, de soep is klaar en zij doet nu de boontjes voor vanavond. Ik ga de strijk afhandelen. Dan aankleden, broer ophalen en door naar zus. Pamman gaat op de motor. Hij liever dan ik want het is hier vreselijk koud.
Balen Remma Heb je slecht geslapen door je nek of door andere dingen?
Allebei

Dank voor het ontbijtje. Zie er lekker uit.

Wij gaan vandaag naar mijn vader, die is jarig. Ik zal zo eens douchen en het spul in de kleren hijsen.
toch niet liggen tobben, Remma? en balen van je nek: ook maar eens dokter/fysio/-whateverpeut?

wat een activiteit, Pammie! en bedankt voor het ontbijtje, ziet er goed uit.

Slof heeft vanmorgen uitermate goed ontbeten en daarna ook nog 'even'2 peren en een appel weggewerkt; had ik al gezegd dat-ie van fruit hield
balen trouwens van die waterwratten; hopenlijk gaat het nu snel. Poek heeft ze ook een tijdje gehad, zie had ze vooral op d'r benen, maar ze heeft er gelukkig niet aan gekrabt. wat overigens een wonder mag heten, want met haar dorge huid krabt ze zo'n beetje alles kapot.

o, ik ga een 2e bak koffie maken
Zo, bijgelezen nu iedereen in bed ligt hier...

Miffy wat leuk dat je 2x blij reageert bij het melden geslacht haha. Pluis en Mannie vind ik ook wel leuk klinken trouwens. Naam hoor je hier helemaal niet trouwens.

Remma, heb gereageerd in AK.

Heb vroeger ook waterwratten gehad. Heb nu littekens aan binnenkant bovenbenen en binnenkant armen helaas. Echt kleine putjes.

Hoe is het met de pokjes van Limoen?

Vakantie was lekker. Zon en later verse sneeuw, prima dus. Kindjes vonden sneeuw duidelijk minder leuk dan vorig jaar nu we al zoveel hier hadden gehad, best jammer. Verder vonden wij vriendenstellen weinig begripvol voor onze kinderen die graag op tijd eten en slapen, beetje jammer. Man en ik hebben op terugweg afgesproken dat we nooit meer met wie dan ook in 1 huisje gaan. Vakanties zijn voor ons leuker dan. Verder absoluut genoten hoor!

Terugweg was gisteren niet fijn. 's Nachts gaan rijden en veel sneeuw in Duitsland. Pas na Frankfurt werd het voorzichtig beter.

Vanmorgen met kinderen naar het bos geweest. Gisteren weinig bewogen tijdens autorit, dus rennen maar. Nu liggen ze afgepeigerd in bed omdat ze ook wat slaap gemist hadden.

En nog rare vraag. Als je flink stolsel verliest, moet je dan dokter bellen? Heb pil doorgeslikt ivm vakantie, maar heb nu doorbraakbloeding waarbij ik echt enorm stolsel verloor vanmorgen. Denk ruim 5 cm lang en 2 cm breed. Heb ik nooit eerder gehad. Zelfs na bevallingen waren ze niet zo groot.

Zo, nu kopje thee zetten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven