Bezemtopic deel 6
zondag 7 maart 2010 om 16:01
Heb net 2 kisten speelgoed uitgezocht.Zometeen nog even beneden stofzuigen.Heb geen zitvlees vandaag,misschien stiekem toch een beetje zenuwachtig voor morgen.
Wat denken jullie?Zouden ze het wel doen nu Ukkie zo'n diarree heeft?Hij heeft geen koorts trouwens en voelt zich volgens mij niet echt ziek.
Wat denken jullie?Zouden ze het wel doen nu Ukkie zo'n diarree heeft?Hij heeft geen koorts trouwens en voelt zich volgens mij niet echt ziek.
zondag 7 maart 2010 om 16:11
zondag 7 maart 2010 om 18:12
Lekker Druif, drop. Ik zag dat mijn lievelingsdrop dinsdag bij het kruidvat op de aanbieding is.
Coe even bellen hoor, want er heerst een virus, en ik denk dat het zh er niet blij mee is.
Manief is er toch drie dagen ziek van geweest. Nou ja bijna. Nu gaat het weer. Ik duim dat het mij overslaat.
Rainz ik gokte of het wel zou drogen buiten was het is berekoud. Maar ik heb vier wassen buiten gedroogd dus het is gelukt. Ruikt heerlijk. Straks even de bedden weer opmaken.
Manlief en ik hebben een latrelatie
Hij slaapt nog steeds het liefst alleen. Omdat hij nogal eens wakker is 's nachts. En dan bang is dat ie mij uit de slaap houdt. En hij ligt nu achter en dat is een stuk rustiger. Ik vind het best. Ik kan nu doen wat ik wil. Lekker lang tv kijken en lekker lang het lampje aan.
Coe even bellen hoor, want er heerst een virus, en ik denk dat het zh er niet blij mee is.
Manief is er toch drie dagen ziek van geweest. Nou ja bijna. Nu gaat het weer. Ik duim dat het mij overslaat.
Rainz ik gokte of het wel zou drogen buiten was het is berekoud. Maar ik heb vier wassen buiten gedroogd dus het is gelukt. Ruikt heerlijk. Straks even de bedden weer opmaken.
Manlief en ik hebben een latrelatie
Hij slaapt nog steeds het liefst alleen. Omdat hij nogal eens wakker is 's nachts. En dan bang is dat ie mij uit de slaap houdt. En hij ligt nu achter en dat is een stuk rustiger. Ik vind het best. Ik kan nu doen wat ik wil. Lekker lang tv kijken en lekker lang het lampje aan.
zondag 7 maart 2010 om 18:46
Tja ik snap dat het een tijdje niet anders kon Zoeb, maar het lijkt mij toch niks hoor, zo altijd apart...
Ik MOET morgen weer op rantsoen.
En mijn swingstepper MOET naar beneden en daar MOET ik iedere dag op.
Mijn spijkerbroek zit echt niet lekker meer en dat is geen goed teken.
Net had Goldman weer gekookt, want dat doet hij altijd op zondag.
Het was weer lekker. En gezond, dus dat was ook mooi meegenomen.
Ik MOET morgen weer op rantsoen.
En mijn swingstepper MOET naar beneden en daar MOET ik iedere dag op.
Mijn spijkerbroek zit echt niet lekker meer en dat is geen goed teken.
Net had Goldman weer gekookt, want dat doet hij altijd op zondag.
Het was weer lekker. En gezond, dus dat was ook mooi meegenomen.
zondag 7 maart 2010 om 18:48
zondag 7 maart 2010 om 18:49
zondag 7 maart 2010 om 19:00
Ja af en toe een nachtje alleen kan wel heel lekker zijn, lekker breeduit liggen. Maar voor altijd? Nee hoor, niks aan.
Ik vond het in september al zo erg toen we een paar nachten apart geslapen hebben omdat hij toen ziek was en me wakker hield met zijn gesnurk.
Oke Nikki, dan hebben we een deal.
Hoeveel stappen moet ik eigenlijk op een dag lopen voor het 'iets' doet?
Ik vond het in september al zo erg toen we een paar nachten apart geslapen hebben omdat hij toen ziek was en me wakker hield met zijn gesnurk.
Oke Nikki, dan hebben we een deal.
Hoeveel stappen moet ik eigenlijk op een dag lopen voor het 'iets' doet?
zondag 7 maart 2010 om 19:03
zondag 7 maart 2010 om 19:37