Bezemtopic deel 6

14-01-2010 07:32 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Alweer een nieuw topic om helemaal vol te schrijven met lijstjes, tips, schoppen onder konten en schouders om uit te huilen als die nodig zijn.

Bezemtopic deel 1

Bezemtopic deel 2

Bezemtopic deel 3

Bezemtopic deel 4

Bezemtopic deel 5
Goed zo Mamzie.

*duim onhoog*
Ja wij waren het!Het was idd berekoud.

Goed dat je je niet van je standpunten af laat brengen door ex.Al zal dat best moeite kosten.
Heb net 2 kisten speelgoed uitgezocht.Zometeen nog even beneden stofzuigen.Heb geen zitvlees vandaag,misschien stiekem toch een beetje zenuwachtig voor morgen.

Wat denken jullie?Zouden ze het wel doen nu Ukkie zo'n diarree heeft?Hij heeft geen koorts trouwens en voelt zich volgens mij niet echt ziek.
Ik heb geen idee Coe. Als hij geen koorts heeft denk ik dat ze het gewoon doen.

En ik kan me voorstellen dat je je onrustig voelt.

Mamz, goedzo! Houd je sterk!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Geen idee Coe.

Ik heb er geen ervaring mee. Morgenochtend maar meteen bellen, of hopen dat het morgen beter is.

Troela heeft hier afgelopen week ook op een avond diarree gehad, maar de volgende dag was er weer niks aan de hand.
Er zijn veel mensen ziek of onderweg hier.

Op het werk ook, elke dag was er wel iemand afwezig.

Ik ben lui en ik vreet te veel.

Morgen doe ik weer actief.

Gisteren bij Koekela geweest en ik heb heerlijke oatmeal cookies gekocht, ze zijn al bijna op.
Hier is de diarree toch nog niet weg bij Mmetje
Er zijn een aantal contra-indicaties, Coe, maar ik weet eerlijk gezegd niet meer of verkoudheid en diarree daaronder valt.

Moet je al vroeg of heb je tijd om van tevoren te bellen?
Lekker Druif, drop. Ik zag dat mijn lievelingsdrop dinsdag bij het kruidvat op de aanbieding is.

Coe even bellen hoor, want er heerst een virus, en ik denk dat het zh er niet blij mee is.

Manief is er toch drie dagen ziek van geweest. Nou ja bijna. Nu gaat het weer. Ik duim dat het mij overslaat.

Rainz ik gokte of het wel zou drogen buiten was het is berekoud. Maar ik heb vier wassen buiten gedroogd dus het is gelukt. Ruikt heerlijk. Straks even de bedden weer opmaken.

Manlief en ik hebben een latrelatie

Hij slaapt nog steeds het liefst alleen. Omdat hij nogal eens wakker is 's nachts. En dan bang is dat ie mij uit de slaap houdt. En hij ligt nu achter en dat is een stuk rustiger. Ik vind het best. Ik kan nu doen wat ik wil. Lekker lang tv kijken en lekker lang het lampje aan.
Tja ik snap dat het een tijdje niet anders kon Zoeb, maar het lijkt mij toch niks hoor, zo altijd apart...

Ik MOET morgen weer op rantsoen.

En mijn swingstepper MOET naar beneden en daar MOET ik iedere dag op.

Mijn spijkerbroek zit echt niet lekker meer en dat is geen goed teken.

Net had Goldman weer gekookt, want dat doet hij altijd op zondag.

Het was weer lekker. En gezond, dus dat was ook mooi meegenomen.
Dan MOET ik morgen met je meedoen Goldie.

Ik heb nog niet gegeten.

Pizzadeeg is klaar nu ga ik uien, paprika, en salami snijden.

Ik doe er ook nog rucola en kaas over, ben benieuwd hoe het smaakt.

Morgenochtend MOET ik gaan lopen, weer of geen weer.
Ik vind het ook heerlijk om alleen te slapen Zoeb,meestal val ik tijdens lezen in slaap om dan om 3 uur wakker te worden met het lampje aan

We hoeven pas om 12u in het ziekenhuis te zijn dus bellen gaat wel lukken.Ik denk dat ie idd "het virus"te pakken heeft en dat ze dat daar liever niet hebben.
Ik slaap altijd heerlijk als Sportman er niet is, mis die nachtdiensten wel eens.
Ja af en toe een nachtje alleen kan wel heel lekker zijn, lekker breeduit liggen. Maar voor altijd? Nee hoor, niks aan.

Ik vond het in september al zo erg toen we een paar nachten apart geslapen hebben omdat hij toen ziek was en me wakker hield met zijn gesnurk.

Oke Nikki, dan hebben we een deal.

Hoeveel stappen moet ik eigenlijk op een dag lopen voor het 'iets' doet?
Hier nog een alleenslapert. Samen slapen moet je mee beginnen in de eerste verliefde tijd en daarna niet mee stoppen, anders lukt het nooit meer. Wat mij betreft dan.

Weet Ukkie al dat hij naar het ziekenhuis moet?
Ok voor altijd, da's niets. Maar zo af en toe een nachtje, heerlijk!

Maandag en dinsdag is Sportman weg voor zijn werk, ik ga weer heerlijk slapen én veel te laat naar bed.

Heb je een stappenteller Goldie? Of zo'n stepper?
Het is een swingstepper.

Ik heb net even gekeken en een volwassen mens zou zo'n 10.000 stappen per dag moeten zetten.

Er zit een teller op geloof ik (als de batt niet leeg is) dus dat moet lukken.

Het MOET.
Oja, ik ga ook niet naar de grote meet.

Dus ik ga dat zo even meedelen en me afmelden van die hyves.

Edit: Done.
Pffft, die ovenschotel was me een werk!

Staat nu in de oven en ik hoop echt dat ie lekker is, heb trek!!

Ik ga trouwens ook niet naar de grote meet, heb een feestje die dag wat ik belangrijker vind. Meeten met jullie wil ik wel nog een keer

Ik ga eten!
OMG, bak ik eens een pizza, past die plaat niet in de oven.

Wat een ellende zeg.

Ik dub nog even over de meet.

Misschien kan iemand me nog over halen.

Of gaan we toch naar de kroeg ernaast Goldie?
Gaat 'r nu helemaal niemand meer? Ik heb er mijn pleegzorg nog wel op aangepast...

Alstjeblieft, Nikki?
Hahaha Mamz!

Ik zeg nog niet op, maar ik beloof ook nog niets hoor.
Ik heb me vanmiddag ook afgemeld voor de meet, ga liever nog een keer met jullie meeten.
Een nachtje of 2 alleen slapen vind ik ook niets mis mee, maar zoals nu, dat man op vakantie is en ik dus ruim een week alleen slaap, daar vind ik niks aan.
Gelukkig, t was lekker ;)

Ga nu nog ff 24 kijken.

Slaap lekker alvast (ik ben trouwens een heel erge samen-slaper, wij allebei gelukkig anders schiet het nog niet op )

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven