3000+ deel 39
zaterdag 6 maart 2010 om 20:13
14 oktober, een gedenkwaardige dag. De dag waarop de verslaving der verslavingen ontstond. Kon je al niet van het forum wegblijven? Blijf dan hier WEG. Maar als je het wel vermakelijk vindt allemaal, kus dan Floor haar voeten uit dankbaarheid voor het beginnen van de 3000-cyclus. We zijn bij deel 39 intussen en we zijn er nog lang niet klaar mee! Voel je welkom om de volgende 3000 posts te vullen met lief, leed, lach, traan... eigenlijk gewoon met alles wat je maar kwijt wilt. Iedereen mag meedoen, maar denk erom: na 3 posts hoor je erbij!
Regels? 3 maar:
1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
2. Toon respect naar elkaar in elke situatie.
3. Verdriet wordt niet vergeleken, elk leed is leed.
*wist zweet van voorhoofd*
anoniem_19631 wijzigde dit bericht op 06-03-2010 20:20
Reden: TO staat niet in voor verslavingen, afkickverschijnselen, het verwaarlozen van IRL's en aanverwante...
Reden: TO staat niet in voor verslavingen, afkickverschijnselen, het verwaarlozen van IRL's en aanverwante...
% gewijzigd
maandag 8 maart 2010 om 11:47
Ik ben trots op jullie, dat jullie zo goed bezig zijn!!!
Freak, spannend! ik duim mee!
Mijn woede is een beetje gezakt, wel besloten mn mond maar te houden hier verder. Ga over 2 weken een lang weekend weg, dan heb ik een paar vrije dagen. Ga hier op het werk niet meer vertellen dat ik weg ga.
Nog een kwartier en het is pauze! Zo aan toe!!
Freak, spannend! ik duim mee!
Mijn woede is een beetje gezakt, wel besloten mn mond maar te houden hier verder. Ga over 2 weken een lang weekend weg, dan heb ik een paar vrije dagen. Ga hier op het werk niet meer vertellen dat ik weg ga.
Nog een kwartier en het is pauze! Zo aan toe!!
maandag 8 maart 2010 om 13:32
Schoonmoeder mag tevreden, zoniet hysterisch dankbaar zijn want heb enorm lekker eten voor d'r.
Staat al een tijdje op en het ruikt hier heerlijk!
Bezuinigen is lastig Appel maar het moet hier wel wil ik niet gillend gek worden van mijn werk.
Minder werken=minder geld dus zal echt moeten schrappen in mijn uitgaven.
En dat kan best heb echt waanzinnig veel onnodige dingen.
Abonnementen waar we niks mee doen, auto die niet gebruikt wordt, veel te veel lekker eten terwijl we allevier te dik zijn, noem maar op.
Denk dat als ik alles uitzoek en aanpas dat ik dan de helft minder uitgeef!
Nog niks gehoord Freak?
Staat al een tijdje op en het ruikt hier heerlijk!
Bezuinigen is lastig Appel maar het moet hier wel wil ik niet gillend gek worden van mijn werk.
Minder werken=minder geld dus zal echt moeten schrappen in mijn uitgaven.
En dat kan best heb echt waanzinnig veel onnodige dingen.
Abonnementen waar we niks mee doen, auto die niet gebruikt wordt, veel te veel lekker eten terwijl we allevier te dik zijn, noem maar op.
Denk dat als ik alles uitzoek en aanpas dat ik dan de helft minder uitgeef!
Nog niks gehoord Freak?
maandag 8 maart 2010 om 13:51
Dat lijkt mij dan ook een hele gegronde reden Freak, en als je de ruimte hebt om deze baan te laten schieten en verder te zoeken, is dat denk ik geen slechte keuze.
Zoveel veranderingen al, rust voor beide is dan wel belangrijk in de nieuwe start.
Je moet toch samen een nieuw leventje opbouwen, daar hoort toch wel een soort van harmonie bij (klinkt kwijlerig maar je snapt hem wel) .
De randvoorwaarden scherp houden is belangrijk Freak.
Zoveel veranderingen al, rust voor beide is dan wel belangrijk in de nieuwe start.
Je moet toch samen een nieuw leventje opbouwen, daar hoort toch wel een soort van harmonie bij (klinkt kwijlerig maar je snapt hem wel) .
De randvoorwaarden scherp houden is belangrijk Freak.