Bezemtopic deel 6

14-01-2010 07:32 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Alweer een nieuw topic om helemaal vol te schrijven met lijstjes, tips, schoppen onder konten en schouders om uit te huilen als die nodig zijn.

Bezemtopic deel 1

Bezemtopic deel 2

Bezemtopic deel 3

Bezemtopic deel 4

Bezemtopic deel 5
Wij waren daar pas.... Kwamen we terug nadat hij zijn nieuwe motor gekocht had. Weten wij veel dat dat DIE parkeerplaats is. Dus wij stoppen, zitten een broodje te eten, komen er toch kerels langs lopen die heeeeeel raar de auto in kijken enzo

Marelsman most eigenlijk pissen, maar die zag het toch niet zitten om dat tegen een boom te doen daar en is maar doorgereden tot het volgende tankstation

Enne, waaaaaarom heb jij daar foto's fan?

Beterschap voor de ziekenboeg!
668, the neighbour of the Beast
quote:Happy_Me schreef op 09 maart 2010 @ 17:26:

Brokeback Mountain, in de Happy-versie.

2 mannen rijden op een paard de bossen in, achter wat vee aan. 2 mannen rijden op een paard de berg op, achter wat vee aan. 2 mannen zetten een tentje op en maken een kampvuurtje, staren wat voor zich uit en drinken een biertje.....en die routine houden zij heel lang vol. Na een paar uur, toen ik de film en het mij niet opgevallen verhaal al kwijt was, wisselen zij de eerste woorden....en ik dacht al dat ik een film voor doven en slechtzienden gehuurd had.

Nog een paar uur later bespringt man 1 man 2 en gaat daarna, nog steeds zonder iets te zeggen, weer in zijn hoek van het tentje liggen slapen. Inmiddels lag ik bewusteloos in de hoek van de bank. In mijn geval hield niet de film maar ikzelf er halverwege, na een uur of 13, mee op.

Ik ben waarschijnlijk a-romantisch of de fles whisky was die avond te snel leeg. Doe mij maar Notting Hill

Prachtig omschreven

My best friends wedding

B. Jones. ( 1 en 2 )

Love Actually

About a boy.

4 weddings and a funeral.

Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
( eerlijkheids halve heb ik de film b.mountain nooit gezien, ik haakte bij de trailert al af. Maar zoals happy hem omschrijft stel ik hem mij voor. Hoezo vooroordeel )
Goldman vond er ook niks aan.

Maar goed, ik vind het een prachtig verhaal en ik schaam me er niet voor

Boro, ik vind Alan Rickman in Love Actually echt waanzinnig!

Bridget J, daarvan is de film echt stukken leuker dan het boek. Vin ik hoor, maar ik heb gemerkt vandaag dat het niet vanzelfsprekend is dat mijn mening gedeeld wordt
Zo is ie ook hoor. En het ergste; dat is dus het begin van de film. Dan komt er nog uuuuuuuuuuuuren film.

Man zit bij vrouw ongelukkig te zijn. Man 2 zit bij vrouw ongelukkig te zijn.

Man gaat weekendje de bergen in. Man2 gaat ook die bergen in. Man en Man2 gaan weer eens neuken en dan allebei terug naar hun vrouw, ongelukkig zitten wezen. Dus.
Ik vind Alan Rickman sowieso geniaal.
Alan Rickman is in Sense & Sensibillity trouwens ook heel erg *zwijmel* lekker.
Bij love actually zit ik standaard te snikken. Van bijna het begin tot het eind

Ik ben echt emotioneel incontinent
Alan Rickman is idd super gaaf, goed, "fexx''. Of , Alan Rickman Heerst.

leuke man.

Dus.
Ik zit te denken welke dat ook al weer was, Love Actually....

Mijn lievelingsfilms zijn raar. Burt Munro - The world's fastest Indian en The Boat That Rocked
En als het jankfilms moeten zijn;

What Dreams May Come

Verder jank ik dan vooral bij onbekende films, geloof ik.
Ik jank steevast bij de scene in Pretty Women, als Vivian in de taxi wegrijdt (It must have been love, but it's over now ) En dat Edward dan bij de manager in het hotel staat om de sieraden in te leveren en dat die manager dan zegt: 'It must be difficult to let go of something so beautiful'.

Traaanen met tuiten!
Hahaha, ik kan dus echt niet janken bij dat soort scenes he. Van die romantisch comedy's doen me heeeel weinig. Ik vind sommigen best vermakelijk hoor, maar er om janken, neuh.

Eigenlijk is de enige "Hollywoodfilm" die ik me kan herinneren waar ik echt tranen met tuiten om gejankt heb What Dreams May Come.

Verder zijn het meestal niet zo de "kaskrakers" waar ik om mot janken, maar de wat onbekendere films.
En de laatste keer dat ik Dirty Dancing keek moest ik huilen toen de vader tegen Baby zegt: 'You looked wonderfull out there'

En gisterenavond moest ik huilen toen Guus Meeuwis "Geef me je angst' zong
Oke, ik geeft toe, ik ben tegenwoordig net als Boro officieel Emotioneel Incontinent.
Mijn favoriete films zijn The Breakfastclub en ET (jeugdsentiment ), verder hou ik van wat meer arthouse films als Irriversible, Being John Malkovich, Adaptation, Iklimler etc.

De meest vervelende film die ik ken is The English Patient. Wat een saaie langdradige k*tfilm.

Tip voor degenen die brokeback mountain niet kunnen uitzitten: sla into the wild ook maar over!
Ik jank ook overal om hoor.
Juno vond ik onwijs mooi en lief en leuk, en goed goed gefilmd ( Jong meisje raakt zwanger, besluit het af te staan )

Little miss sunshine.

Across the universe !! Die moet je echt kijken. Zooo mooi En leuk en gezellig en lief. En alles.

Moulin rouge en Romeo and Juliet. Australia van dezelfde maker vond ik dan weer niets. Maar dat kwam door Nicolle kidman die haar gezicht niet meer kan bewegen

Verder heel graag de meest gruwelijke horror films. Liefst van alexander aja.

En alle tarantino films.

En kubrick.

Superhelden films !

En en en

Wij kijken veel film .
Ik moest huilen toen ik Beaking the waves voor het eerst zag, maar toen ik hem later nog eens zag kwam de film totaal anders binnen en vond ik hem niet meer zo goed.

Ik kan de meeste films geen 2 x kijken.

Behalve pulp films (romantische comedies). Da's luchtig vermaak. Mijn grote favoriet is four weddings and à funeral.
Little Miss sunshine was hilarisch!
Jeetje, jullie hebben het over films waar ik nog nooit van heb gehoord.

Ik heb niets met films en zoals jullie weten, ik ben ook de enige in nederland die Grease nooit heeft gezien.

Ik ga ff met Sportman smssen, waar hij is, met wie en of hij thuis eet.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Jaa, de romkoms kijk ik graag onder de was opvouwen .

hoef je niet bij op te letten maar is toch leuk vermaak.
Ook altijd leuk: THE big lebowski.
Irriverseble was gruwelijk. Maar wel mooi.

In my skin ook.

-eh- Delicatessen was ook gaaf.

Un Long dimanche de Fiancailles Was ook zo mooi
quote:Miss Moneypenny schreef op 09 maart 2010 @ 19:34:

Ook altijd leuk: THE big lebowski.

En Fargo !

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven