Goed gemutst!

07-02-2010 20:50 2501 berichten
gut, dat moet ook lang dan, best wel balen, echt een hele dag..

maar Sien is ouder dan Poek toch, (ivm die fiets)

Limoen is natuurlijk niet zo heel groot, hangt ook een beetje van lengte van Poek af natuurlijk.

Nu heeft Mandarijn waterpokken, ik had al het idee dat ie ziek ging worden, zomaar instorten als ie moe is doet ie nooit, hij wordt juist altijid hyper als ie moe is. En hij heeft ons ook nog wakker gehouden van 4 tot 6 daarna sliep ie nog een half uurtje en toen ging de wekker... Gaap... koffie!
Helleu? Iedereen hard aan het werk? Ik wel, lekker druk, allemaal kleine frut-meteen-af te-werken-dingen. Dat vind ik het fijnst.

Hoest met de bloeddruk Ank?

Beterschap met het mannetje Citro.

Mannie is 1.03 en hij kan zo zachtjes aan naar een 16". Ik heb geen idee hoe lang Mini is. Sok, ik zou gewoon eens passen bij een kind met een grotere fiets of bij de fietsenzaak.
Alle reacties Link kopieren
gaan we ook doen, hoor, maar dan heb ik een beetje een indicatie.

Sielug, dat zieke mannetje, Citroen. hoe issut nu? met hem en met jezelf?

Toen ik vanmorgen de kamer van Slof binnenkwam, wist ik dat ik een luier moest verschonen en toen-ie daarna 5 minuten in onze slaapkamer stond, wist ik het weer. wasmachine draaide toen al op volle toeren. we hebben hem naar de creche gebracht en eerlijk verteld hoe het ervoor stond, maar tot nu toe geen telefoontjes gehad.
Hoe is het nu dan Sokje?

Ik ga vanavond naar de bios. Zin in.
Ik wil ook wel Remma. Maar zit hier vooralsnog met stomme bloeddrukmeter om. Ik word echt stikzenuwachtig met om het kwartier zo'n meting. Ga vannacht ook maar in logeerbed denk ik, want metingen gaan vaak ook mis en dan meet hij 5 min later nog een keer. Kortom, ik zal blij zijn als het morgenochtend is .
Ik geloof dat Mandarijntje net zo onder komt te zitten als Limoen, tis nu een gespikkeld Mandarijntje. Hij heeft wel lekker gespeeld nog bij gastouder, en de komende 3 dagen hebben afwisseld man en ik toch al vrij, dus dat komt nu goed uit.

Werd net door het ziekenhuis gebeld, Limoen kan pas half mei voor operatie terecht. Twijfel of we het dan nog wel gaan laten doen. Grote kans dat ze tegen die tijd geen klachten meer heeft.Misschien kunnen we dan beter wachten of ze komend najaar weer zo veel klachten krijgt. Maar heb de afspraak toch maar gemaakt, afzeggen kan altijd nog. Zal het ook nog wel eens met de huisarts of KNO arts bespreken van te voren.

Welke film Remma?

D'r draait nog een was en als ie klaar is duik ik lekker mijn bed in, het begint een beetje op te breken, het gespook van Mandarijn.

Sterkte met de komende nacht dan Anky. Wanneer hoor je meer over de uitslag?
Citro, is dat dan na jullie vakantie? Arm gespikkeld Mandarijntje. Gelukkig krijgen ze het maar 1 keer.

Anky, succes met je bloeddrukmeter vannacht. Klinkt reuze irritant, zo'n ding.

Pluis heeft vannacht zonder zeehondenacties rustig geslapen en wij ook. Ik kon zomaar ineens weer denken vandaag.

Er komen rare geluiden uit de poes. Ze ligt helemaal dubbelgevouwen op de bank te slapen, en ze snurkt erbij.
heeft Poes zeehondenblafje overgenomen?

Slof heeft op de creche niet één keer gepoept was blijkbaar voldoende leeggelopen. Overigens was ik vanavond behoorlijk pissig op 'm; ut meneertje was voortdurend bezig mij te meppen toen ik hem een pyjama probeerde aan te trekken; etterbuil

arm mandarijntje! heeft-ie nog koorts oid? hopenlijk heeft-ie minder last dan Limoen. Slof had er relatief weinig last van.

en lastig van die operatie van Limoen. wel goed dat je die afspraak hebt gemaakt: als ze dan nog steeds klachten heeft, kun je het iig overwegen.

lijkt me idd ook behoorlijk belastend van die bloeddrukmeting, Anky, hoop dat je nog een beetje leuk kunt slapen vannacht.
Pamman heeft de computer gekaapt vanavond, ik ga slapen.

Bye!
Goedemorgen. Nacht overleefd en zowaar nog goed geslapen. Nu de laatste uren en dan snel de bloeddrukmeter weer inleveren bij de huisarts .
Nou, hier was de nacht niet best, ik kan me niet herinneren hoe vaak en hoe lang ik wakker ben geweest met Mandarijn, maar het was vaak. Dus maar weer veel koffie vandaag.

Anky succes met de laatste loodjes!
Gespikkeld Mandarijntje met jeuk, Citro? Arm kind. Is hij nu in de fase dat je die krengen ziet ontstaan terwijl je naar je kind kijkt?

Zeehondje was hier weer helemaal terug. Hij werd er wakker van, en wilde toen in ons bed. Daar viel hij weer lekker in slaap, maar in zijn slaap bleef hij maar hoesten, en bij iedere hoestbui stuiterde hij door het bed. Resultaat: weinig slaap voor mij.

Iemand suggesties waar het hoesten van zou kunnen komen? Overdag hoest hij nauwelijks, en erg verkouden lijkt hij ook niet.

Anky, krijg je meteen een resultaat van je metingen?
Wie heeft hier iets gepost waardoor we een google ad over ontvoeringen door aliens krijgen??
:-) ik niet!

hier ook een onderbroken nacht door een plassende kleuter (beddegoed in de was). vanmorgen had Slof wederom 2 poepluiers, waarvan 1 dun door de broek liep - 5 minuten voor we naar school moesten. wasmachine draait inmiddels voor de 2e keer en draait dus overuren.

maar mijn nacht was dus heilig vergeleken met die van Miffy en Citro. Toch maar eens naar de HA, Miffy? zeehondenblafje dat zo lang duurt, lijkt me toch niet heel goed.
HA is misschien niet zo'n slecht plan, alleen zijn we net twee weken geleden van huisarts veranderd. Ik zat er maandag zelf omdat ik een knobbeltje hebt wat vrijwel zeker onschuldig weefsel dat zich onder invloed van zwangerschapshormonen ontwikkelt is, maar waar ik toch naar wilde laten kijken (volgende week echo), en ben een beetje bang meteen als zeurpiet ingeschat te worden als we nu weer op de stoep staan.
Dan zou ik onderhand de opperzeurpiet zijn bij onze huisarts Als er iets is, dan is er iets. Je kunt het nou eenmaal niet plannen dat je maar eens in de 3 maanden bij de huisarts zit.

Sterkte voor alle slaapgebrekjes. Hier was het prima alleen was Mannie om kwart voor 6 wakker. Gelukkig wilde hij op zijn kamer spelen, kon ik nog even doordutten.

Wij hebben een plannetje. Is dit weekend op komen borrelen. En we gaan het nog uitvoeren ook. Zal het zo wel even in de ak zetten.
Met kleine kinderen sta je gemiddeld toch wat vaker op de stoep bij de huisarts Miffy. Maar ik snap je gevoel erbij.

Film van gisteren was Valentine's day. Niet heel boeiend. Maar goed, in hele zware films heb ik toch niet echt zin.

Ga zo even AK kijken Pammie. Ben benieuwd
Het staat in de ak.
Mogge, ik ga ook ff in de AK kijken. Alles goed bij ons verder.

Ik ging fietsen onder het motto 'lekker weer' maar het was venijnig koud!
Het is alleen maar lekker weer als je naar buiten kijkt, buiten is het retekoud.
Heel koud inderdaad. Ik eet brinta, want kom net van de tandarts vandaan. Ze heeft mijn voortand gevuld, daar zat een bruin plekje op, dat vond ik lelijk. Het was een oude vulling, die verkleurd was en hij is opnieuw gedaan. Ik kijk steeds in de spiegel nu. Maar goed, het was verdoofd dus ik kan niet goed bijten nu. Vandaar de brinta
ik zit ook steeds te dubben of ik nu wedl of niet even op de fiets naar buiten ga; hier is het overigens buiten niet eens mooi.

was de brinta lekker, Remma? heb ik heel lang niet gegeten. en fijn dat de tand nu weer mooi is; voortanden zijn toch belangrijk.

he, nu toch een straaltje zon? zal ik? anders is de ochtend wel heel lang. Ik heb de woensdag omgewisseld met de donderdag. Voordeel is dat ik dan niet 4 x Slof naar school moet sleuren, nadeel is dat ik vanmiddag niet ff kan gaan tukken
Ik heb soms ontzettend zin in Brinta. één keer per jaar ofzo. Verder eet ik het nooit.

Nou, wat in de ak staat is gedaan net.

Mini is trouwens onze jongen: in één week tijd in allebei haar skinnies een gat en in haar nieuwe zwarte legging zit ook een gat. Ik weet echt niet wat dat kind uithaalt. Van die skinnies maak ik wel een korte broek maar ze heeft nu geen lange spijkerbroeken meer. Mooi balen.
Spannend borrelplan, Pammie, en ook wel onverwacht.

Brinta is alleen lekker als mijn vader het maakt - en vooral niet als mijn moeder dat doet. De laatste keer dat ik het gegeten heb, is denk ik een jaar of 25 geleden

Koud inderdaad, vanmorgen op de fiets, maar ik had zo'n dikke trui aan dat ik het halverwege toch te warm kreeg.
Reisverzekering is aangepast. Pamman gaat over 2 weken naar NY en dan heeft hij niet zoveel aan Europa dekking

Nu nog beetje boel rechttrekken en dan is het weer tijd om de kindertjes te halen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven