Postcrossing 4
vrijdag 12 maart 2010 om 13:16
Nou de drukke ochtend hebben we gehad.
Super leuk in het theater met de kindjes.
Nog meer respect voor juffies gekregen, wat een drukte.
Bij thuiskomst zat er een hurray in mijn mailbox, kaart naar Mexico is na 31 dagen aangekomen.
Nu heb ik alleen nog China al heel lang onderweg, 52 dagen al en heb er een zwaar hoofd in.
Ligaa, een kaart van een hond, grappig hoor.
Fijn weekend Steph, ga je dan zelf schaatsen of is het schaatsen in het Thialf?
Super leuk in het theater met de kindjes.
Nog meer respect voor juffies gekregen, wat een drukte.
Bij thuiskomst zat er een hurray in mijn mailbox, kaart naar Mexico is na 31 dagen aangekomen.
Nu heb ik alleen nog China al heel lang onderweg, 52 dagen al en heb er een zwaar hoofd in.
Ligaa, een kaart van een hond, grappig hoor.
Fijn weekend Steph, ga je dan zelf schaatsen of is het schaatsen in het Thialf?
vrijdag 12 maart 2010 om 13:33
vrijdag 12 maart 2010 om 14:19
Gisterenavond een Hurray vanuit Finland na 6 dagen.
Vandaag alweer drie kaartjes op de mat.
Twee officials uit Finland (K-trek de mol en een Moomin), helemaal leuk dus!
En voor de grote RR van het PC-forum een heel leuk kaartje van tine!
Ik heb vanmorgen het kaartje van de Hyves-ruil op de bus gedaan.
Ik wens iedereen een fijn weekend, ik ben even afwezig tot zondag. Vanavond met jongste zoon naar Disney-sing-along in het theater. En morgen de koffer van manlief inpakken en dan alvast rijden naar mijn schoonmoeder in N-H. Daar slapen en dan zondagmorgen vroeg manlief afleveren op schiphol en dan weer terug naar Zeeland.
Vandaag alweer drie kaartjes op de mat.
Twee officials uit Finland (K-trek de mol en een Moomin), helemaal leuk dus!
En voor de grote RR van het PC-forum een heel leuk kaartje van tine!
Ik heb vanmorgen het kaartje van de Hyves-ruil op de bus gedaan.
Ik wens iedereen een fijn weekend, ik ben even afwezig tot zondag. Vanavond met jongste zoon naar Disney-sing-along in het theater. En morgen de koffer van manlief inpakken en dan alvast rijden naar mijn schoonmoeder in N-H. Daar slapen en dan zondagmorgen vroeg manlief afleveren op schiphol en dan weer terug naar Zeeland.
vrijdag 12 maart 2010 om 15:42
vrijdag 12 maart 2010 om 16:33
vrijdag 12 maart 2010 om 16:42
quote:Janna80 schreef op 12 maart 2010 @ 16:36:
Miertje, had je ook van die Olympische spelen postzegels? Die vind ik leuk!
Is de begrafenis of crematie van je vriendin al geweest? En hoe gaat het nu?
Hoi hoi, ja 3 stuks postzegels!
Crematie is vorige week vrijdag geweest, best heel heftig pffffffff.
t gaat hier nu wel redelijk goed gelukkig
Miertje, had je ook van die Olympische spelen postzegels? Die vind ik leuk!
Is de begrafenis of crematie van je vriendin al geweest? En hoe gaat het nu?
Hoi hoi, ja 3 stuks postzegels!
Crematie is vorige week vrijdag geweest, best heel heftig pffffffff.
t gaat hier nu wel redelijk goed gelukkig
vrijdag 12 maart 2010 om 16:46
vrijdag 12 maart 2010 om 17:28
Oh ik had me toch een goede vangst vandaag
Nu had ik wel de post van 2 dagen te pakken, omdat ik gister niet kon kijken.. maar:
2 officials waarvan 1 hele leuke met een tropische kikker die ik ook soortgelijk in mn favourites heb staan. Met ook ng een supermooie postzegel (finland)
De andere kwam uit Engeland, niet echt super, maar wel van de nr 1 daar, hij heeft meer dan 2300 kaarten verstuurd (!!!!) Bassie (van adriaan) zou zeggen: Allememaggiesss.
Verder nog 2 tags en een daarvan is (weer) een kaart uit mijn favorites! OH ben er zooooo blij mee. Het is een kaart van Phi Phi Islands in thailand en daar wil ik zo graag heen! Met mijn gezondheid lukt dat echt niet, maar ik zeg altijd dat ik daar in mijn volgende leven heenga
Verder stomme post, ik had voor een flink bedrag ziektekosten gedeclareerd, zelf voorgeschoten dus en ik krijg gewoon niks terug.
Maar die kaartjes die ik kreeg..
Ben vanmiddag ook even op kaartjes jacht gegaan voor de ruil, maar nog niks geschikts kunnen vinden. Morgen even verder kijken, hij valt dan maandag op de mat.
Nu had ik wel de post van 2 dagen te pakken, omdat ik gister niet kon kijken.. maar:
2 officials waarvan 1 hele leuke met een tropische kikker die ik ook soortgelijk in mn favourites heb staan. Met ook ng een supermooie postzegel (finland)
De andere kwam uit Engeland, niet echt super, maar wel van de nr 1 daar, hij heeft meer dan 2300 kaarten verstuurd (!!!!) Bassie (van adriaan) zou zeggen: Allememaggiesss.
Verder nog 2 tags en een daarvan is (weer) een kaart uit mijn favorites! OH ben er zooooo blij mee. Het is een kaart van Phi Phi Islands in thailand en daar wil ik zo graag heen! Met mijn gezondheid lukt dat echt niet, maar ik zeg altijd dat ik daar in mijn volgende leven heenga
Verder stomme post, ik had voor een flink bedrag ziektekosten gedeclareerd, zelf voorgeschoten dus en ik krijg gewoon niks terug.
Maar die kaartjes die ik kreeg..
Ben vanmiddag ook even op kaartjes jacht gegaan voor de ruil, maar nog niks geschikts kunnen vinden. Morgen even verder kijken, hij valt dan maandag op de mat.