3000+ deel 40!
woensdag 10 maart 2010 om 12:05
14 oktober, een gedenkwaardige dag. De dag waarop de verslaving der verslavingen ontstond. Kon je al niet van het forum wegblijven? Blijf dan hier WEG. Maar als je het wel vermakelijk vindt allemaal, kus dan Floor haar voeten uit dankbaarheid voor het beginnen van de 3000-cyclus. We zijn bij deel 39 intussen en we zijn er nog lang niet klaar mee! Voel je welkom om de volgende 3000 posts te vullen met lief, leed, lach, traan... eigenlijk gewoon met alles wat je maar kwijt wilt. Iedereen mag meedoen, maar denk erom: na 3 posts hoor je erbij!
Regels? 3 maar:
1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
2. Toon respect naar elkaar in elke situatie.
3. Verdriet wordt niet vergeleken, elk leed is leed.
zaterdag 13 maart 2010 om 12:38
zaterdag 13 maart 2010 om 12:40
zaterdag 13 maart 2010 om 12:42
En voor Q ja huisje is definitief... en Mini vind het spannend Roos... ze gaat er positief mee om in ieder geval.
Het is voor natuurlijk ook fijn dat dit huis ook van haar blijft want daar gaat haar Papa wonen .. en haar kamertje laat ik hier dan ook volledig intact!
Het is voor natuurlijk ook fijn dat dit huis ook van haar blijft want daar gaat haar Papa wonen .. en haar kamertje laat ik hier dan ook volledig intact!
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
zaterdag 13 maart 2010 om 12:45
@Freak, om over na te denken. Een hele nieuwe kamer zonder vertrouwde spulletjes is voor een meisje van 5 best eng. Waar gaat ze het merendeel van de tijd doorbrengen? Haar eigen kamertje mag ook van haarzelf worden, samen met haar kijken naar wat bij mama komt en wat bij papa blijft maakt dat ze wat regie heeft en in beide kamertjes wat ouds en wat nieuws maakt ook dat ze blijft begrijpen dat het niet voor de tijdelijkheid is.
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!
zaterdag 13 maart 2010 om 12:47
Succes met inpakken etc.,i.v.m. de verhuizing, Freak.
Ik ga nu echt iets doen want voor ik het in de gaten heb zit ik hier alweer meer dan een uur mijn tijd te verlummelen en ik wil nog lekker op de bank een boek kunnen lezen
Fijne dag verder voor iedereen!
Ik ga nu echt iets doen want voor ik het in de gaten heb zit ik hier alweer meer dan een uur mijn tijd te verlummelen en ik wil nog lekker op de bank een boek kunnen lezen
Fijne dag verder voor iedereen!
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
zaterdag 13 maart 2010 om 12:48
quote:noanne schreef op 13 maart 2010 @ 12:45:
@Freak, om over na te denken. Een hele nieuwe kamer zonder vertrouwde spulletjes is voor een meisje van 5 best eng. Waar gaat ze het merendeel van de tijd doorbrengen? Haar eigen kamertje mag ook van haarzelf worden, samen met haar kijken naar wat bij mama komt en wat bij papa blijft maakt dat ze wat regie heeft en in beide kamertjes wat ouds en wat nieuws maakt ook dat ze blijft begrijpen dat het niet voor de tijdelijkheid is.Wat lief dat je meedenkt.. maar zo doen we het ook hoor.. ik bedoelde met intact dat ik het bed en de kast niet meeneem.. en het speelgoed zijn we heel bewust aan het verdelen.. en de knuffles heeft ze al verdeeld
@Freak, om over na te denken. Een hele nieuwe kamer zonder vertrouwde spulletjes is voor een meisje van 5 best eng. Waar gaat ze het merendeel van de tijd doorbrengen? Haar eigen kamertje mag ook van haarzelf worden, samen met haar kijken naar wat bij mama komt en wat bij papa blijft maakt dat ze wat regie heeft en in beide kamertjes wat ouds en wat nieuws maakt ook dat ze blijft begrijpen dat het niet voor de tijdelijkheid is.Wat lief dat je meedenkt.. maar zo doen we het ook hoor.. ik bedoelde met intact dat ik het bed en de kast niet meeneem.. en het speelgoed zijn we heel bewust aan het verdelen.. en de knuffles heeft ze al verdeeld
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd