3000+ deel 40!

10-03-2010 12:05 3009 berichten

14 oktober, een gedenkwaardige dag. De dag waarop de verslaving der verslavingen ontstond. Kon je al niet van het forum wegblijven? Blijf dan hier WEG. Maar als je het wel vermakelijk vindt allemaal, kus dan Floor haar voeten uit dankbaarheid voor het beginnen van de 3000-cyclus. We zijn bij deel 39 intussen en we zijn er nog lang niet klaar mee! Voel je welkom om de volgende 3000 posts te vullen met lief, leed, lach, traan... eigenlijk gewoon met alles wat je maar kwijt wilt. Iedereen mag meedoen, maar denk erom: na 3 posts hoor je erbij!

Regels? 3 maar:

1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.

2. Toon respect naar elkaar in elke situatie.

3. Verdriet wordt niet vergeleken, elk leed is leed.
Alle reacties Link kopieren
Dat geld ook voor mij Freak dat ik dat respecteer

Maakt het ook soms moeilijk om er wat over te schrijven omdat ik het jou niet moeilijk wil maken.

Maarja, er aan voorbij gaan is dan ook weer te lastig....*zucht*
*schopt Freak zachtjes richting verhuisdozen*

(En neem ook wat mee wat aan de muur hangt Freak, van t kamertje van mini, dat bedoelde ik meer...)

En schop mezelf nu onder de douche en in de kleren.
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!
Nou met andere woorden: laat leukert, freak en BAM op msn kletsen, doen wij dat hier met het vertrouwde groepie
Ok LieverTs.. bedankt voor het meedenken.. voelt fijn!

ZO AUW die voelde ik ...

Ben er weg van.. tot laters
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Maar nieuwe spulletjes helemaal zelf uitgezocht vinden ze ook vaak tof hoor.

Tenminste, bij mij was dat helemaal cool een eigen nieuwe kamer inrichten.

Maar wat No aandraagt is een goed idee, wat vertrouwde spulletjes erin, zo heb ik het ook gedaan (al bleef ik in het huis, en gold dat meer voor ex, maar hebben we het daar toen samen geregeld)
En zo denk ik erover en dat mag ik kenbaar maken, geleerd op therapie..
Dat mag je zeker Choco, en niet eens een slecht idee om het voor alle partijen comfortabel te maken.
Dat dacht ik..

Nou ik ga eten, met koffie!! Tot later!
Heb ik nu iedereen weggejaagd?

Of is iedereen aan het RL en..

Sooooooow dat was lekker!! Nu doucgen en op pad.. En vanavond bij vrienden eten.

Tot laters en fijne da-hag!
Eh mag ik hier uit de conclusie trekken dat ik niet meer bij het vertrouwde groepje hoor na 40 delen lief en leed te hebben gedeeld omdat ik vriendjes ben LeukerT
neeee, jij en Bam horen er bij!!!!!
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
ik denk en hoop dat Choco bedoelt dat als jullie met hem willen praten dat dat op msn kan ipv hier, toch Choco?
CHOCO!!!!!!!!
Dat mag ik ook hopen Roos
quote:rosanna08 schreef op 13 maart 2010 @ 13:48:

ik denk en hoop dat Choco bedoelt dat als jullie met hem willen praten dat dat op msn kan ipv hier, toch Choco?

Dat is ook hoe ik 'm las hoor, de post van Choco.

Dúhuh, natúúrlijk hoor jij erbij, Freak! Daar moet je geen seconde aan twijfelen hoor.
En verder: kan gebeuren toch, dat jij bevriend bent met iemand die ik bijvoorbeeld niet aardig vind? Dat heb ik IRL ook wel bij de hand gehad hoor. Lijkt me verder geen probleem als het gaat om elkáár aardig vinden. Ik hoef alleen niet iederéén aardig te vinden, toch? Smaken verschillen.

Niet aan jezelf gaan twijfelen hoor, Freak, of aan je beoordelingsvermogen of whatever. We vinden gewoon niet allemaal dezelfde mensen lief, leuk en aardig. Zou ook wat zijn als dat wel zo was, dan zou ik vrezen voor mijn huwelijk hoor! Ik heb immers de leukste vent aan de haak geslagen.
Freak, zo las ik hem ook hoor,dat jullie er hier gewoon bij horen maar met hem op msn praten

Tuurlijk hoor je erbij! geen twijfel mogelijk

(ben dus nog niet weg, zoon moest onverwacht naar opticien, probleempje met lenzen)
quote:qwertu schreef op 13 maart 2010 @ 13:54:

En verder: kan gebeuren toch, dat jij bevriend bent met iemand die ik bijvoorbeeld niet aardig vind? Dat heb ik IRL ook wel bij de hand gehad hoor. Lijkt me verder geen probleem als het gaat om elkáár aardig vinden. Ik hoef alleen niet iederéén aardig te vinden, toch? Smaken verschillen.

Niet aan jezelf gaan twijfelen hoor, Freak, of aan je beoordelingsvermogen of whatever. We vinden gewoon niet allemaal dezelfde mensen lief, leuk en aardig. Zou ook wat zijn als dat wel zo was, dan zou ik vrezen voor mijn huwelijk hoor! Ik heb immers de leukste vent aan de haak geslagen. Mooi verwoord wederom Q.. thanks!
1 van de leukste Qwert

Of nou ja....iets met smaak enzo,wie weet wat de meningen zijn
Anyway, mijn vriend is ook de leukste man
Ik las de post van Choco ook zo.

@Freakje De bewijslast dat LeukerT op een normale manier met dit topic en de reacties daaromheen om kan gaan ligt voor mij bij LeukerT. En zoals ik ook in mijn RL gewend ben, mag iemand zich echt wel verbeteren, daar is wel erkenning voor nodig van dat wat in het verleden niet goed gegaan is. En de factor tijd zal meespelen. Dit geschreven hebbende, denk ik tegelijkertijd dat LeukerT bij zichzelf te rade zal moeten gaan of forummen voor hem geschikt is, de kans dat er een keer iets geschreven wordt wat niet helemaal in zijn straatje past is groot. (Net zoals die kans er voor ons is.) Je moet dan tot 10 tellen, afstand nemen, navragen, enz. En dat is iets wat ik LeukerT tot nu toe niet heb zien doen. Ook zal hij zich moeten realiseren dat hij mensen enorm gekwetst heeft.

Dat hij IRL echt leuk, lief en aardig is geloof ik op je woord, daar is communicatie ook wat gemakkelijker, je ziet elkaars reactie immers en je ziet en hoort ook de manier waarop iets gezegd wordt.

Ik doe dus echt geen afbreuk aan jouw inschattingsvermogen en ga puur af op wat ik tot nu toe van LeukerT meegemaakt heb. En dan weet je wat ik vind, ik vind LeukerT helemaal niet zo leuk.

(En LeukerT, deze post had ik ook in de directe rede kunnen schrijven, maar ik reageer nu even op Freak.)
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!
Thanks No.. prachtig verwoord.. ik had het niet beter tegen LeukerT kunnen verwoorden.....
quote:vivafreak1 schreef op 13 maart 2010 @ 13:44:

Eh mag ik hier uit de conclusie trekken dat ik niet meer bij het vertrouwde groepje hoor na 40 delen lief en leed te hebben gedeeld omdat ik vriendjes ben LeukerT Nee dat mag je helegaar niet!

Ik kan niet voor anderen spreken, maar ik vind je hartstikke leuk en vind ook dat je gewoon hier moet blijven. Sterker nog, dat is een bevel!

Maar je mag wel de conclusie trekken dat men hier niet automatisch iemand leuk vindt, alleen maar omdat jij dat vindt.
Hoi meiden,

Ik keek vanmorgen even hier voordat ik naar de kapper ging en het verbaasde me LeukerT weer hier te zien posten alsof er niets gebeurd was. Ik dacht, er zal vannacht/gisteravond wel iets gebeurd zijn wat dat rechtvaardigt. Ik had geen tijd om alles terug te lezen.

Even later begreep ik door Roos' post, dat dat niet het geval was. Ik heb niet ingelogd. Geen zin in omdat ik net zoals Roos geen behoefte had gezellig met LeukerT te doen.

Nu las ik net No haar post hierop. Ben ik het helemaal mee eens.

En idd wat al eerder gezegd is als andere plusserts hem leuk vinden, dat is hun goed recht.

Choco haar post las ik ook direct zoals ze die bedoelde. Wil je met LeukerT praten, dan kan dat op msn, toch. Is iedereen tevreden en blijft het hier zoals het was en is: Fijn, gezellig, soms confronterend maar op de juiste wijze, bemoedigend, inspirerend, liefdevol, komisch etc etc.
anoniem_51634 wijzigde dit bericht op 13-03-2010 14:57
Reden: te snel getypt
% gewijzigd
Freak ben je gek?! Tuurlijk ni maf mens, je hoort er bij, juist jij! En BAM net zo goed!!

Sjeetje zeg.. Nou wat hierboven allemaal staat dus..

Gek!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven