3000+ deel 40!
woensdag 10 maart 2010 om 12:05
14 oktober, een gedenkwaardige dag. De dag waarop de verslaving der verslavingen ontstond. Kon je al niet van het forum wegblijven? Blijf dan hier WEG. Maar als je het wel vermakelijk vindt allemaal, kus dan Floor haar voeten uit dankbaarheid voor het beginnen van de 3000-cyclus. We zijn bij deel 39 intussen en we zijn er nog lang niet klaar mee! Voel je welkom om de volgende 3000 posts te vullen met lief, leed, lach, traan... eigenlijk gewoon met alles wat je maar kwijt wilt. Iedereen mag meedoen, maar denk erom: na 3 posts hoor je erbij!
Regels? 3 maar:
1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
2. Toon respect naar elkaar in elke situatie.
3. Verdriet wordt niet vergeleken, elk leed is leed.
zaterdag 13 maart 2010 om 14:47
Voor mij is het niet dat ik persoonlijk geraakt ben door die posting van L, ik voelde me eerlijk gezegd niet aangesproken. Maaarrr...er zijn wel mensen gekwetst die ik graag mag en ook iemand waar ik echt om geef. En dat zint me totaal niet. In een vlaag van woede iets zeggen, dat kan. Maar deze posting zag eruit alsof de schrijver er eens goed voor is gaan zitten om zeer berekenend de zwakke plekken één voor één treffen. Wat helaas ook gelukt is. Dat maakt dat het voor mij onmogelijk is om nog gezellig te gaan zitten doen. Iemand die zo doelbewust zoveel mogelijk mensen gaat kwetsen omdat er iets gezegd is dat niet in zijn straatje past, dat is geen persoon waar ik nog gezellig mee kan gaan zitten doen. Een onhandige uitspraak, dat kan, maar dit...neen.
zaterdag 13 maart 2010 om 15:01
zaterdag 13 maart 2010 om 15:06
Enne .. ik ben alweer 4 dozen verder...
Heel de badkamer al in een doos (behalve wat ik dagelijks nog nodig heb uiteraard!)
Bed is verschoond
De vaatwasser is nu weer klaar *check* en dan nog 1 keer draaien en mijn hele mega grote buffet kast zit in gepakt!
Al een doos in de berging gedaan.. met voorraad wat ik mee verhuis.
Zo ik ben lekker bezig!
Heel de badkamer al in een doos (behalve wat ik dagelijks nog nodig heb uiteraard!)
Bed is verschoond
De vaatwasser is nu weer klaar *check* en dan nog 1 keer draaien en mijn hele mega grote buffet kast zit in gepakt!
Al een doos in de berging gedaan.. met voorraad wat ik mee verhuis.
Zo ik ben lekker bezig!
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
zaterdag 13 maart 2010 om 15:12
Ik neem de veel meubels mee... eetkamerstoelen bank en nog twee stoelen... de buffetkast en ik heb een eetkamertafel van lief vriendinnetje gekregen.. en dan staat het daar wel vol hoor.. tis maar een klein appartementje
Bed is besteld.. die van Mini moet ik nog kopen bij Ikea
En een kledingkast moet ik kopen.. heb al een gave gezien bij Trendhopper
En dan is Freakie klaar
Bed is besteld.. die van Mini moet ik nog kopen bij Ikea
En een kledingkast moet ik kopen.. heb al een gave gezien bij Trendhopper
En dan is Freakie klaar
zaterdag 13 maart 2010 om 15:14
Oh ja en er moet nog een dressoir komen voor speelgoed van Mini aan de ene kant. en aan de andere kant dan mijn dvd en cd radio ding en daar kan dan ook de tv op.. ( apparatuur gaat allemaal mee want dat hebben we allemaal dubbel )
Ik wil zo'n strak wit geval!
Ik wil zo'n strak wit geval!