3000+ deel 40!
woensdag 10 maart 2010 om 12:05
14 oktober, een gedenkwaardige dag. De dag waarop de verslaving der verslavingen ontstond. Kon je al niet van het forum wegblijven? Blijf dan hier WEG. Maar als je het wel vermakelijk vindt allemaal, kus dan Floor haar voeten uit dankbaarheid voor het beginnen van de 3000-cyclus. We zijn bij deel 39 intussen en we zijn er nog lang niet klaar mee! Voel je welkom om de volgende 3000 posts te vullen met lief, leed, lach, traan... eigenlijk gewoon met alles wat je maar kwijt wilt. Iedereen mag meedoen, maar denk erom: na 3 posts hoor je erbij!
Regels? 3 maar:
1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
2. Toon respect naar elkaar in elke situatie.
3. Verdriet wordt niet vergeleken, elk leed is leed.
zaterdag 13 maart 2010 om 16:33
@ Roos, met vriend gaat het gelukkig weer helemaal goed.
Sja Moos en Friez, ik MOET gewoon stoppen met roken en ik maak het zelf alleen maar erger maar die verslaving is echt zo erg bij mij. Maar ik hoop met hulp van de longarts toch een heel eind te komen. Mijn longfuncties worden opgemeten en foto's gemaakt en dat is natuurlijk wel een behoorlijk dikke stok achter de deur omdat mijn longen gewoon helemaal niet goed zijn. Ik rook al stukken minder maar zoals nu, ff lekker achter de pc is het weer hommeles..............Maar komt vast wel weer goed voordat ik een jongetje ben hoor
Sja Moos en Friez, ik MOET gewoon stoppen met roken en ik maak het zelf alleen maar erger maar die verslaving is echt zo erg bij mij. Maar ik hoop met hulp van de longarts toch een heel eind te komen. Mijn longfuncties worden opgemeten en foto's gemaakt en dat is natuurlijk wel een behoorlijk dikke stok achter de deur omdat mijn longen gewoon helemaal niet goed zijn. Ik rook al stukken minder maar zoals nu, ff lekker achter de pc is het weer hommeles..............Maar komt vast wel weer goed voordat ik een jongetje ben hoor
zaterdag 13 maart 2010 om 16:39
fijn Petra dat het weer helemaal goed is en wat rot van je longen en oor
Ik las gisteren iets van iemand die via het ziekenhuis ging stoppen, maar weet niet meer of dat nou hier was of ergens anders
Zonnetje, wat jammer dat je niet komt
Ik las gisteren iets van iemand die via het ziekenhuis ging stoppen, maar weet niet meer of dat nou hier was of ergens anders
Zonnetje, wat jammer dat je niet komt
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best