Gamende Viva Vrouwen

23-10-2009 22:11 403 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nav van een ander topic, waar we nu discussiëren of het oproepje is of niet, dacht ik: ik gooi alles hier nog wel even neer, voor het topic verdwijnt hahah!

Mijn gamesuggesties voor verschillende mensen waren:

Geen voertuigen (behalve een paard), maar op zich best spannend! Shadow of the Colossus Het klinkt heel suf, maar de OST is zooooo gaaf en het geeft ook een kick om elke keer te puzzelen hoe je zo'n enorm monster verslaat!

Als je maar niet de "nieuwe" Prince of Persia koopt, want een spel waarin je niet dood kan gaan is echt kansloos! Heb me mateloos lopen irriteren en het spel weer terug gebracht!

Devil May Cry 4 vind ik trouwens ook geweldig!

Asassins Creed is opzich heel mooi, maar na een tijdje ga je je irriteren aan de gameplay. Deel 2 komt ook in November uit.

Als je nog een beetje humor ook wilt (zonder voertuigen nog steeds) kun je Kingdom Hearts spelen, finalfantasy achtig met disney figuren! 2 delen op de PS2 van, 1 deel op de GBA, de vierde verschijnt binnenkort op de DS.

En ik weet niet of je ooit zelda heb gespeeld, maar ik zou Twilight Princess ook eens proberen! Al blijft Ocarina of Time de beste!!

Fable 2 is best uitgebreid. Je kunt je eigen karakter maken, en goed of slecht worden!

Fall out 3 vond ik ook wel hip.

Racespellen:

Forza 3 lijkt me wel wat, heb deel 2 ook heel veel gespeeld haha!

Most wanted Speelt ook lekker weg, maar ik heb hem zelf op de PS2

In maart 2010 komt er trouwens een nieuwe Final Fantasy voor de Xbox!

Gezien je GTA leuk vond, vind je Dead Rising denkik ook wel grappig! Zombie's op de meest vage manieren vermoorden haha! Binnenkort komt ook deel 2!!

@ Arthemis; heb jij trouwens Gears of War al eens gespeeld? Of Mass Effect? En als je shooters wil, dan heb je altijd nog Call of duty 4! Het spel is echt leuk, en de online multiplayer briljant!!

---

Maar wat me nou echt leuk lijkt, is om gewoon lekker over gamen te praten met andere vrouwen haha gezien mijn halve vriendenclub uit mannen bestaat
Jaaaaaaaaaa!!quote: gamer.nlHet nieuwe deel in de Legend of Zelda-reeks op de Wii moet nog in 2010 uitkomen. Dat meldt de directeur van Nintendo, Satoru Iwata, in een interview met de Japanse krant Asahi Shimbun. Het is niet duidelijk of het alleen om Japan of om een wereldwijde release gaat.

De nieuwe Zelda-game voor de Nintendo Wii werd in juli 2009 tijdens de E3 aangekondigd. Ontwikkelaar Shigeru Miyamoto laat later in een interview weten dat de nieuwe game gebruik gaat maken van Wii MotionPlus, de accessoire die bewegingen die met de controller gemaakt worden nog realistischer omzet naar het spel. "In Zelda [Twilight Princess] richtte je al met de infraroodpointer. Dit keer zullen we echter MotionPlus gebruiken voor verschillende, gebruiksvriendelijke richtsystemen die voor vermakelijke gameplay moeten gaan zorgen", aldus Miyamoto.Kom maar op met meer info, en screens!
We krijgen het druk in 2010

Heavy Rain komt er aan, Final Fantasy 13..... Zelda mag nog wel héél even wachten

Wat is Modern Warfare2 trouwens vre-se-lijk gaaf! We waren vorig jaar al erg onder de indruk van Killzone2, maar dit is nóg superder. Bouter, heb jij de hele campaign al gespeeld?
quote:Chocobo schreef op 05 januari 2010 @ 09:47:

Nog maar even de tijd doden met Eternal Sonata (overigens ook Ps3), is trouwens ook een heel erg mooi spel, aanrader!

Chocobo, is dat ook een geschikt spel voor een 11 jarige? Dochter vindt het er erg gaaf uitzien (jah, japans...anime....leuke outfits, dan is het al snel goed natuurlijk ), maar ik vroeg me af of het niet wat te ingewikkeld zou zijn.

Ik heb de campaign van MW2 uitgespeeld.... zomaar ineens was het afgelopen
Jaaaa ik ben een echte gamert!

Ik speel gelukkig geen world of warcraft meer want dat is zonde van mijn tijd

Mijn all time favorites zijn de command & conquer games (en C&C red alert)

Ik vind het heel leuk om met vrienden coop of tegen elkaar op netwerk te spelen

Op het moment speel ik dus C&C3 (single player en netwerk), en red alert 3 (single player en netwerk), Warcraft 3 (coop met vriend) viva pinata lol, portal, en diablo 2 (netwerk met vriend)

Ik had "vroeger" alle nintendo spelconsoles, maar sinds de breuk met mijn ex heb ik daar alleen een N64 van over

Mijn nostalgische trots zijn 2 ataris: Atari 2600 (houten front!) en Atari 2600 Jr.
Ik ben op zoek naar tips!

Aanstaande week ben ik de hele week vrij. Dat kan dus maar één ding betekenen: GAMEN! Ik ben op zoek naar een game zoals Fable (2) en Oblivion! Wat raden jullie mij aan?
1x is wel genoeg!
quote:Punica schreef op 21 januari 2010 @ 09:29:

Ik had "vroeger" alle nintendo spelconsoles, maar sinds de breuk met mijn ex heb ik daar alleen een N64 van over

Mijn nostalgische trots zijn 2 ataris: Atari 2600 (houten front!) en Atari 2600 Jr.

Ow, da's sielug

Leuk dat je die Atari's nog hebt! Mijn C64 heeft het vorig jaar begeven, na ruim 25 jaar trouwe dienst.... Dat vond ik ook zooo jammer!

Wat vind je van de VC op de Wii? Een goed alternatief voor de originele consoles?

@ Annelize: ik zou het niet weten. FF is het enige wat is in dat genre speel... en Overlord, dat vind ik wel reuze grappig.
anoniem_10567 wijzigde dit bericht op 21-01-2010 13:25
Reden: tjonge jonge....... ;-P
% gewijzigd
@loomii

Ik weet niet of je vraag over de Wii aan mij gericht was, maar ik beantwoord m sowieso

Ik heb geen idee of het wat is, VC, toen ik een Wii had wou ik het altijd proberen maar dat gedoe met die Wii/nintendo points ging nooit zo vlekkeloos, dus ik heb nooit spelletjes kunnen "kopen"

Het leek me wel leuk, vooral omdat het aanbod best leuk is

Ik blijf zelf toch vooral een pc-gamer vanwege strategy games :P Al moet ik zeggen dat ik de laatste tijd wel erg veel console (PS3) heb gespeeld bij mijn vriend :P
Jeeee gamende vrouwen gevonden, er bestaan er dus nog meer Hoi meiden!

Ik heb sinds gisteren call of duty world at war binnen voor 20 euro!! Geweldig! Alle patches geïnstalleerd en vanavond eens proberen! Vroeger was ik ook al zo'n gamefreak samen met mijn zusje, we kunnen het er nog steeds heel nostalgisch over hebben. En met een dos box kun je de meeste ook nog steeds spelen. Heerlijk
Ik ben momenteel bezig met Rockband: The Beatles op de Wii. Hartstikke leuk, maar ik vind het nog retemoeilijk. Mijn handen en ogen zitten niet helemaal op hetzelfde niveau, zeg maar. Maar het is wel ontzettend leuk om je even een gitaarheld te wanen. De graphics zijn trouwens heel mooi, veel mooier dan van Guitar Hero.
Ik vroeg het idd aan jou Punica, vanwege je retro-consoles :)Jammer dat het toen niet werkte. Ik vind de VC eigenlijk het leukste aan de Wii. Ik heb o.a. een paar games van de C64 gedownload en met zo'n classic controller erbij komt het aardig in de buurt (al is het wachten natuurlijk op een retro joystick voor de Wii )

Voor iedereen die even wat anders wil dan Rockband, Call of Duty, Oblivion of strategy games hier een ehhh... uitdaging:

http://firstpersontetris.com/
Aaarrgh! Wat een irritant spel Loomii!! Maar hij is voor een tetris wel weer origineel.

Heeft echt niet niemand een tip voor een leuk spel zoals oblivion of fable?
Dragon Age Origins?

Ik ken 'm niet, maar hij krijgt lovende kritieken.
Thanks Loomii. Ik zal deze game proberen! (staat overigens nog steeds open voor andere games)

Was Fable 3 maar vast uit.. Dat is echt mijn spel :-D
AAAAAAAAAAAAAH! Heb ik weer gold, overlijd mijn xbox!! Dus hij is nu opgestuurd.. ik mag gelukkig die van mn broer lenen haha! MW2 word steeds irritanter met al die glitches en hackers en cheaters.. pff ik heb steeds minder zin om het te spelen..

wat is er nou zo leuk aan LBP? Vriend zegt ook steeds dat ik die moet gaan spelen, maar er lijkt me echt niets aan..

@Annelize.. is Blue Dragon niet wat voor jouw?

Heb je een ps2? Want weet niet of je weleens Kingdom Hearts gespeeld heb?
Nope, Xbox. Irritant dat die dingen steeds kapot gaan he! Slecht systeem. Wij zijn nu met onze derde telg bezig. Maar als ze het doen: heerlijk!
Trailer van blue dragon ziet er trouwens leuk uit!
Ja ik heb ook weer een nieuwe, nadat de mijne overleed. Ging nog best snel, Dinsdag verzonden en Maandag had ik een nieuwe! Dit is ook al mijn 3e ofzo.. maarja ze bieden wel goede service
Dat jij nog 6 dagen kunt wachten zeg! Ik google om te bekijken waar de goedkoopste xboxen zijn, om vervolgens met een noodgang direct het apparaat te halen.

Maar goed om te lezen dat je weer back in business bent
Loomii, Eternal Sonata is volgens mij wel prima geschikt voor een 11-jarige hoor! (sorry voor de wat late reactie)
Hahah sja.. ik had die van mijn broer geleend toen

Enieweej.. ik heb ontdekt dat onze bieb gewoon xbox, wii en ps3 spelletjes uitleent. 2 euro voor 3 weken! Ben helemaal blij haha want spelletjes zijn hier vrij gauw uitgespeeld, en nu voor 2 euro een nieuw spel elke keer
Zo dat is een tip! Wellicht hier ook

Vooralsnog wacht ik op final fantasy 13. Vriendin heeft m en mag m spelen als ze m uit heeft. Heb al een paar keer meegekeken, ziet er gaaf uit!
Ja daar wacht ik ook op haha! Tot mijn broertje hem uitheeft!

Ze krijgen bij de bieb binnenkort heavy rain, ben echt benieuwd hoe snel!
Ik hoor haar wel enorm vloeken, hahaha. Schijnt nog best moeilijk te zijn. En veel filmpjes tussendoor(dat haat ik, ik wil altijd gewoon doorspelen) maar t ziet er echt prachtig uit!

Vanmiddag eens in de centrale haagse bieb kijken, daar moeten ze dan wel games hebben! :D zo veel welke ik nog wil proberen, en dan is gelijk 60 euro uitgeven zo veel. Echt blij met die tip. Nooit bij stil gestaan!
Is FF 13 nu alleen voor de PS 3 of kan je hem ook krijgen voor de PS 2?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven