E=MeetC2 (we meet again!)
zondag 1 november 2009 om 23:07
Omdat de vorige meet zo goed was bevallen en vele forummers aangaven weer/deze keer wel te willen komen, doen we het nog een keer! En, aangezien Einstein op 20 maart zijn relativiteitstheorie publiceerde: E=MeetC2!
Tijd: 16:00
Plaats: Utrecht
Zwieber heeft een geweldige lokatie gevonden en een fijn menu samen laten stellen! Jeeh voor Zwieber!!
Wie de link van de hyves wil hebben kan mij mailen op proostchat@live.nl (mag dit Fniel?).
Extra mededelingen:
Er is een voedselpoll op de Hyves, graag allemaal invullen ivm de inkoop! Alle gerechten worden geserveerd, maar hoeveel er beschikbaar is hangt van de poll af.
Op 10-03-2009 heb ik iedereen een mail gestuurd naar hun Hyves mailbox, graag replyen!
Aan iedereen het verzoek een eigen naamkaartje mee te nemen, en dat mag zo creatief als men zelf wil
Tijd: 16:00
Plaats: Utrecht
Zwieber heeft een geweldige lokatie gevonden en een fijn menu samen laten stellen! Jeeh voor Zwieber!!
Wie de link van de hyves wil hebben kan mij mailen op proostchat@live.nl (mag dit Fniel?).
Extra mededelingen:
Er is een voedselpoll op de Hyves, graag allemaal invullen ivm de inkoop! Alle gerechten worden geserveerd, maar hoeveel er beschikbaar is hangt van de poll af.
Op 10-03-2009 heb ik iedereen een mail gestuurd naar hun Hyves mailbox, graag replyen!
Aan iedereen het verzoek een eigen naamkaartje mee te nemen, en dat mag zo creatief als men zelf wil
zaterdag 20 maart 2010 om 11:31
Ik ook En bijna niet geslapen vannacht: eerst dochter die van 24.00 uur tot 2.00 uur heeft gespookt, toen zoon van 4.00 uur tot 5.00 uur en toen dochter weer...
Let dus aub niet op m'n wallen. En die rode wenkbrauwen. Mijn wenkbrauwen worden altijd knalrood als ik moe ben. Dus.
(er was alleen kaarsverlichting daar, toch )
Heb er trouwens wel zin in !
Let dus aub niet op m'n wallen. En die rode wenkbrauwen. Mijn wenkbrauwen worden altijd knalrood als ik moe ben. Dus.
(er was alleen kaarsverlichting daar, toch )
Heb er trouwens wel zin in !
zaterdag 20 maart 2010 om 11:40
quote:schuddebuikje schreef op 20 maart 2010 @ 08:30:
wat duren de uren nog lang ...
Banba komt definitief niet
Ik kom met Roque aan in (...) om iets voor 3 en dan plukken we jou van het perron Laura en vliegen we de trein in
(tegenoverliggende perron)
leukleuk
Jammer Banba!!
Is goed, ik zal zorgen dat ik er op tijd sta. Ga gewoon een rok aandoen ondanks het weer. Zo.
Zou je misschien de plaatsnaam willen verwijderen uit je mail?
wat duren de uren nog lang ...
Banba komt definitief niet
Ik kom met Roque aan in (...) om iets voor 3 en dan plukken we jou van het perron Laura en vliegen we de trein in
(tegenoverliggende perron)
leukleuk
Jammer Banba!!
Is goed, ik zal zorgen dat ik er op tijd sta. Ga gewoon een rok aandoen ondanks het weer. Zo.
Zou je misschien de plaatsnaam willen verwijderen uit je mail?
zaterdag 20 maart 2010 om 11:43
zaterdag 20 maart 2010 om 11:44
zaterdag 20 maart 2010 om 11:46
quote:qwertu schreef op 20 maart 2010 @ 11:44:
Ontzettend, hè Fniel. Je zou haast gaan denken dat we elkaar virtueel besmet hebben ofzo!
(Ik ga natuurlijk niet eerlijk toegeven hier dat ik stiekem al met jou ge-pré-meet heb en dat dat zoenen dus helemaal niet zo'n goed plan was, achteraf gezien. )
Hoe is het met de tranen?
Nee, dat zeggen we maar niet, ze zouden er nog wat van denken zeg! Dat ik met de boedelbak kom is puur toeval!
Als Boogje ook keelpijn heeft gaat het wel opvallen trouwens!
Tranen zijn opgedroogd, dus voor vandaag ben ik alleen snotterig van de verkoudheid!
Ontzettend, hè Fniel. Je zou haast gaan denken dat we elkaar virtueel besmet hebben ofzo!
(Ik ga natuurlijk niet eerlijk toegeven hier dat ik stiekem al met jou ge-pré-meet heb en dat dat zoenen dus helemaal niet zo'n goed plan was, achteraf gezien. )
Hoe is het met de tranen?
Nee, dat zeggen we maar niet, ze zouden er nog wat van denken zeg! Dat ik met de boedelbak kom is puur toeval!
Als Boogje ook keelpijn heeft gaat het wel opvallen trouwens!
Tranen zijn opgedroogd, dus voor vandaag ben ik alleen snotterig van de verkoudheid!