E=MeetC2 De Afterparty!

21-03-2010 08:32 1176 berichten
Wat was het gezellig he! Hier praten we verder over de meeting.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb net op mijn gemakkie eens even bijgelezen. Dat heb ik gisteren niet meer gedaan. Ik vond het al stoer/slap van mezelf dat ik geforumd heb op mijn mobiel. Dat had ik nog nooit gedaan Zal komende maand de rekening wel krijgen....

Ik weet ook begot niet wat dat zal gaan kosten want het zit niet in mijn belpakket. Nou ja, het was gisteren reuze gezellig, dat is het belangrijkste en ik heb momenten gehad dat ik bijna in mijn broek zeek van het lachen... tja, dat krijg je als je aan de tafel zit met Lys en met Q.

Door alle indrukken enzo ben ik tot mijn schaamte nog vergeten om Zwieb en Minny hartelijk te bedanken voor hun goede zorgen. Ik snap best dat jullie het stokje willen overdragen aan een ander... nog vrijwilligers??? (zal gelijk een visje daarvoor uitgooien!)

Ik heb ook niet alle meiden gesproken en dat is jammer maar dat had ik al ingecalculeerd van de vorige meet. Door al dat gekakel in het kippenhok kan ik ook niet iedereen goed verstaan. Volgens mij heb ik ook vaak genoeg gevraagd: Wat zeg je?

Nou ja, tis niet aars... zou mijn oma zaliger zeggen..

Zo Larf maar even voederen (nee, hij hoort niet op de boerderie want daar ben ik iit veel forummers niet druk mee)

En dan douchen en op naar het volgende feestje!

Je weet wat ze zegeen: Het leven is een feestje, maar je moet zelf de slingers op hangen..... dat doe ik dan ook!
quote:Teddy82 schreef op 21 maart 2010 @ 09:38:

Biol ik heb zojuist het boek besteld op bol.com. hoop hem dinsdag binnen te krijgenIk ga hem zo ook bestellen... al zit Raol me nu aan te kijken alsof hij water ziet branden... ( maw... hij snapt wederom het nut er niet van!)
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
http://www.youtube.com/watch?v=MgW2gAGwB_w
@ds: fijn bedankt, heb ik weer dat lied in de kop. Ik zie de koningin al wuiven, of is het Dushi? Dushi, wat ben jij btw een grappig mens, geweldig!

@c_estelle: haha herkenbaar van dat slechte verstaan, ik moest af en toe bijna m'n oor in iemands mond steken hahaha!
quote:biol schreef op 21 maart 2010 @ 09:36:

Goedemorgen alle lieverdjes!!! Wat een gezelligheid was het gisteren!! Alleen wat was het warm!!!!Ja, sommigen waren naar buiten gevlucht... en dan niet alleen voor een pafke.
World of Warcraft: Legion
quote:misschicken schreef op 21 maart 2010 @ 10:03:

http://www.youtube.com/watch?v=MgW2gAGwB_wVan La Vie en Rose ken ik nog twee andere versies, van:

- Grace Jones: http://www.youtube.com/watch?v=2VdG1sML4F8

- Taco.
Toen ik eenmaal doorweekt in de auto zat kwam ik ook nog een straatnaambord tegen van La Vie....spooky!
Goed hè!

Ik zeg: goedemorgen!

Wat was het leuheukkkk! Ik wil weer!
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
Ik heb zo nog een ieniemienie klein afterpartytje met Minny
Ben je nog gaan hardlopen, Nijn? Bikkel!

Ik nu trouwens op bol.com dat boek bestellen.
Goede morgen Allemaal

Als voortaan iemand vraagt "where did all the good/nice/fun people go"

Nou Viva dus.

(gaat 3 journals bestellen ik heb twee boeken freaks als vriendinnen en wil er toch stiekem zelf ook wel eentje, gewoon voor de heb )
Heb ik dat?!
quote:misschicken schreef op 21 maart 2010 @ 10:22:

Toen ik eenmaal doorweekt in de auto zat kwam ik ook nog een straatnaambord tegen van La Vie....spooky!

Maar had je die garage ook gezien?

La Vie.

I'm famous in Oetrekt!
Zo goedemorgen allemaal,

Ik ga eens beginnen aan mijn tekst. Neem me niet kwalijk als ik je nick niet noem. Betekent niet dat je niet bent opgevallen maar dat ik hem of niet weet/ onthouden heb of omdat ik je zo kort heb gesproken (lees minder dan een minuutje ofzo) dat ik sowieso nog eens een meeting nodig heb om je wel te spreken.

Laat ik beginnen met iedereen was/is ontzettend leuk.

De tafel waaraan ik zat was top! Echt ontzettend leuke mensen, de een wat stiller dan de ander maar ik zag aan de twinkeloogjes dat iedereen genoot. Zo ook de rest die op de meeting waren (als multitasker heb ik gewoon tijdens mijn geleuter ook de anderen in de gaten gehouden) En ik vind het -nogmaals- ontzettend jammer dat ik sommigen gewoonweg niet heb kunnen spreken. Laat staan dat ik met anderen nog kon bijkletsen.

Lyzard je bent een sweety. Niet alleen voor het journal maar ook voor het schattige snoepige lieveheersbeestje wat ik heb mogen krijgen van je.

Q je mag altijd knuffelen hoor, ik ben daar niet vies van. Wat een heerlijk mens ben je. (omdat je er zo van houdt) Lekker gek wiefke van me.

Mal, echt fijn je te zien. En wat een prachtig haar heb je, mooi van kleur, mooi lang en prachtig. Had ik al gezegd prachtig?

Cour geen idee waarom je telkens zo moest huilen. Hoop dat dat niet door mij was Was fijn je te ontmoeten. En je humor bevalt me. Best gek vind je niet

Boogje we zeggen lekker niets he Jammer dat ik je niet uitgebreid gesproken heb...Maar je was in goed gezelschap dus je hebt je vast niet verveeld.

Floor ik meende het gisteren: blijf wie je bent! Je bent gewoon een grote schat met het hart op de juiste plek. En snapt iemand dat niet, dan is dat zijn/haar verlies. Niet het jouwe. Dikke

Zwieb ondanks dat je ziek was was het fijn je te zien. Jammer dat ik je niet uitgebreid heb kunnen spreken (en dat zal ik vast wel herhalen bij nog meer mensen)

Just, vind je echt top! Heerlijke humor, tikkie maf en een bikkel.

Fniel, eindelijk heb je mij ook gezien. En je bent een laiverd... kan het niet anders zeggen.

Etosh, ook jij bent een laiverd!

Laura289 je bent een lieverd

Sgaapie jij was ook ontzettend leuk, jammer dat ik je niet zo heel veel gesproken heb. Voor zover ik kan inschatten ben je lekker prettig gestoord: i like that

Dame met blauwe nagellak (de nick is me zo ontschoten), wat zag je er super uit. Je herinnert me aan wat vriendinnetjes uit mijn pubertijd (klinkt wel heel belegen nu ik dit zo schijf maar ik heb er warme herinneringen aan) Lekker eigenzinnig, uitgesproken, lekker kletsend en toch ook observerend...

Kippie, je bent een lief mensch! Had je nog wat langer willen spreken, was nu echt een beetje hurry hurry. Sorry

Lika stoer hoor op je motor! En dat met dat hondeweer. Was nieuwsgierig naar je, en da's me zeker niet tegengevallen.

LaVie met Rozen, meis wat ben je prachtig, mooi en gewoonweg lekker jezelf ik hou dr van...en wat dans je super!!! En, en, en...nou ja heel veel kuddo's voor jou.

Yathi je vakantie kruipt dichterbij, immers er is weer een dag minder op de teller Je gaat twee landen bezoeken die in mijn top 10 staan van favorieten naar toe te gaan.. Prachtig haar, prachtige vrouw, ook jij danst goed

Nijnska, wat ben je toch een heerlijk saai mens. En rappe tongval in het Spaans moest me echt concentreren maar dan versta ik je prima. Denk dat ik bij jou maar op les moet ofzo. Kan ik ook wat terugzeggen naar je (want daar schort het ontzettend aan) Lekker gek, maf, nuchter, bijzonder mens.

Delphi bizar dat jij en ik op dezelfde plek zijn geweest. Was fijn je te leren kennen (voorzover dat lukt op zo'n avond als gisteren)

delete

Biol, echt prachtige muziek, en wat hebben we raakvlakken op dit gebied.

Friez, de bank is leeg gebleven he. Sorry dat ik zo weinig tijd had voor jou en alle anderen aan je tafel. Had jou en je tafelgenoten graag nog wat langer gesproken.

DS voortaan eerder komen, je hebt alle gezelligheid grotendeels gemist.

Brum, waarom je je toch druk maakte om een meeting is mij een raadsel. Je bent gewoon leuk zoals je bent.

Hans bedankt voor het verkeerd om schrijven in mijn boekje. Knap dat jij dat kunt. Ik had er dagen over gedaan en ga het toch proberen ook te doen (eigenwijs als ik ben, wil ook dingen doen die toch moeilijk zijn voor me)

Volgens mij ben je een leuk mens. Dame -nick ben ik ff kwijt- die naast je zat (we hebben elkaar even buiten gesproken toen sloot jij de deur toen we weer naar binnen gingen) : doe het lekker op je eigen manier he!!! Als dat jou helpt dan vooral volhouden.

Estelle, op de bank hebben we niet gezeten maar wat een ontzettend leuk mens ben je.

Nu ben ik vast nog een hoop mensen vergeten en dat vind ik jammer!!! Ben slecht in lijstjes van namen opsommen. Want indrukken zijn zo slecht weer te geven in woorden. Je doet iedereen altijd wat te kort. En nu dan vooral de mensen die ik niet genoemd heb maar wel mee gesproken heb. Of gewoon de mensen die ik niet eens gesproken heb...

Niemand is me tegen gevallen en wie er niet bij was, zorg er nu maar voor dat je bij een volgende meeting gewoon aanwezig bent. Je mist een hoop leuke mensen, heerlijk eten en vooral een supermiddag/avond.

Een ding was zeker: de meeting was top/leuk/gezellig/flink gelachen kortom geslaagd

Min en Zwieb nogmaals bedankt voor het organiseren.
anoniem_773 wijzigde dit bericht op 22-03-2010 11:38
Reden: Zo als het goed is heb ik aangepast wat aangepast moest worden
% gewijzigd
quote:La Vie en Rose schreef op 21 maart 2010 @ 10:26:

Goed hè!

Ik zeg: goedemorgen!

Wat was het leuheukkkk! Ik wil weer! Okay... we wil de volgende keer organiseren?
Ik wil even tegen Lys zeggen dat het me vreselijk spijt, maar ik zie dat je je ook zonder mij uitstekend vermaakt hebt.

Dat dinner by candlelight met krulpatatt'n hou je van me tegoed!
Sloerie en Huppelkut, aangenaam!
Goedemorgen

Ik heb het ook prima naar mijn zin gehad
Dansen? Damn....gemist!
Ja dat was wat Kippie (dansen) Alleen jammer dat de DJ het een tikkie verknalde door wisselend: goede en minder goede muziek op te zetten. Ach, wil ik echt lekker dansen dan zal ik voor het type muziek toch naar A'dam of R'dam moeten (yep de feesten dus afgaan)
G O E D E M O R G E N

Ik heb heerlijk uit mogen slapen vanmorgen en manlief had een lekker ontbijtje klaarstaan toen ik wakker was

Het was erg gezellig gisteren en ik heb me ontzettend vermaakt; kletsen, lachen, luisteren, rondkijken.......

Zwieb en Min: Wauw, goed georganiseerd, leuke plek!!! TOP
Good girls are bad girls that never get caught!!!!!
ook ik heb een geweldige dag gehad en ik merk al dat ik veel mensen `gemist`heb.

Zwieb en Min, bedankt voor de wederom geweldige organisatie en Brum en Min, bedankt voor jullie oplossing voor de blunder van Sgaapie en mij

oh en ook een compliment voor de locatie voor wat betreft de bediening en de goeie manier waarop iedere tafel gelijktijdig werd voorzien van het eten!
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Kijk dat is nog eens een goede man... Lekker ontbijt op bed. Ik zit gewoon met lapslet op bed. Maar ontbijtje maken ho maar, dat mag ik weer zelf doen.
Troost je Doesj...mijn lapslet is overleden en ontbijt op bed heb ik nog nóóit gekregen van de haan.
Kanonnen, een overleden lapslet is echt triest. Denk je dat je hier nog overheen gaat komen? Bedoel je lust, je leefun je alles en nu is ze er niet meer. *weent mee en reikt nog wat zakdoekjes uit voor de eventuele traantjes*
Het dansen was érg gezellig!

Veel te kort alleen en waarom was er trouwens niet meer muziek?

Gaat het nu wel, Does? Geen last?

Ik vond je trouwens een erg grappig mens. Heel warm.

Net als Nijn rap van tong..haha.. en gewoon super gezellig om mee te kletsen.
Het verdriet ligt al bijna achter me...heel af en toe vliegt het me nog aan....

Ik ben aan het sparen voor een nieuwe...zucht.

Moet ik het nu maar even doen met de desktop...en die is zo zwaar in bed!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven