Kabouters Kookkunsten!

04-03-2010 14:29 507 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat mensen mijn Spaghetti avontuur zo grappig vonden.. hier een algemeen topic voor mijn kookkunsten haha!

Hierrrrr vind je trouwens mijn Fanhyve! *klikkerdeklik*
Dat maakt het juist extra lelijk hip
Een mening is als een erectie. Je hebt er zo een, maar dan moet je hem nog staande zien te houden. Anders wordt het al snel slap gelul...
quote:nazife schreef op 22 maart 2010 @ 09:11:

[...]

ik dacht even dat er stond aardappels, groente, vlees op een broodje. dat leek me dan wel weer interesant. is het heel vreemd dat dat me op een of andere manier heel lekker lijkt?Britten eten patat op brood
toen ik klein was, maakte mijn oma vaak aardapppel/wortel puree. en hoe at nazife dat? op een bruin sneetje brood
ps. ik zeg doen! die hippe kussens en tafelkleed.
Nou Kabouter...je ziet het, we zijn er helemaal klaar voor vandaag!!

Jij ook?
Ik heb op de camping in Frankrijk, zo'n 15 jaar geleden, wel eens een stokbroodje met friet en steak hachée gegeten...héérlijk was dat!!
quote:nazife schreef op 24 maart 2010 @ 11:57:

toen ik klein was, maakte mijn oma vaak aardapppel/wortel puree. Heet dat niet gewoon hutspot...??
quote:Mittens schreef op 24 maart 2010 @ 15:23:

[...]

Heet dat niet gewoon hutspot...?? geen idee. het woord ´hutspot´ bestaat niet in mijn moedertaal
Wij noemen dat hutspot...zit ook nog ui doorheen trouwens.

PS. wat is jouw moedertaal?
zeg ik even niet ivm privacy, jeweetwel...1 plus 1 is 2.
Snap ik....komt misschien wel een andere keer...of niet
Ik kwam maar weer eens hoopvol om een hoekje kijken, maar helaas. Ik tref wel prachtige stoelen met dito kussens en bijpassende (ahum) tafelkleedjes, maar geen voorstelling vandaag.

Ik ga zo wel mijn eigen eten maken: Spaghettini (lijkt op?). Ik heb nog gehaktballen over van gisteren, dus die gaan gewoon in stukjes. Groenten bakken, sausje, hamblokjes erdoor en last but not least lekker veel geraspte kaas... smullen maar. O ja, ook nog de spaghettini natuurlijk'!

Dat verhaal met de blender komt mij ook bekend voor... alleen dan in zo'n handig soort mixer van tupperware. Zo'n plastic beker met deksel. Ik ging de mix voor macaroni met warm water mengen. Alles erin, deksel erop en shaken maar... Oeps, door het warme water wordt druk opgebouwd, en ploft het deksel eraf. Macaronimix everywhere!

Iedereen smakelijk eten!
Ja sorry.. had weer een beetje soep vandaag.. komt hierdoor klik het spijt me echt heel erg!
Ach kaboutertje...wat een narigheid! En sorry lijkt me niet op z'n plaats, zorg eerst maar dat je van de ellende afkomt.

Dan zoeken wij vast een leuk serviesje voor bij de kleedjes
Gnoompje...je doet nu toch niet alsof je onze kussens en kleedjes niet mooi vindt, toch????
quote:Mittens schreef op 24 maart 2010 @ 16:44:

Snap ik....komt misschien wel een andere keer...of niet komt nog wel, wellicht in een mailtje ofzo
vandaag toen ik de knolselderij soep ging maken(en heb eindelijk de staafmixer teruggevonden, hoe die in de kelder terechtgekomen is weet ik ook niet) was ik even bang dat het hetzelfde verhaal zou worden als de blender. maar staafmixer en heet spul gaat wel samen.
ps. he, nou dacht ik net dat we mini kabouter gingen krijgen. succes met je klachten trouwens, en wel laten weten wat het was he!!!
quote:Mittens schreef op 24 maart 2010 @ 20:49:

Gnoompje...je doet nu toch niet alsof je onze kussens en kleedjes niet mooi vindt, toch????-want als je dat wel doet dan gaan we vechten hoor-

Ik heb wel vast 2 borden voor jullie klaar gezet op tafel

Trouwens.. een mini kabouter.. wedden dat er dan wat mis gaat met de borstvoeding..
hoezo? blijft ie vastplakken omdat jij niet geroerd hebt?
quote:nazife schreef op 24 maart 2010 @ 21:01:

[...]

-want als je dat wel doet dan gaan we vechten hoor-

Oehh...een echte bitchfight? Cool!!!!

Minikabouter...??? Heb ik iets gemist..?

Kan de borden hier op werk niet zien...mooi stom!
Ik had trouwens ook nog wat tijdens het maken van mijn aioli vorige week... Mixen in het bakje van de staafmixer: de eierdooier en knoflook.. alles goed. Toen moest de olie er druppelsgewijs doorheen, kon niet in dat bakje natuurlijk dus ik dacht dat gaat wel met de staafmixer. In een kleine soepkom gedaan (ben het lange meet apparaat dat erbij zat kwijt)... Ik zet de staafmixer aan: Hele keuken onder de knoflook-eierdooier-olie spetters. Ik dacht: Hey een Kabouter moment!! ;)
Bloopers genoeg! De ergste ( en gevaarlijkste) moet wel degene geweest zijn dat toen ik een jaar of 16 was thuis ging frituren.

Maar , ik ben ontzettend gek op zelfgemaakte pindasaus dus dat moest er zeker bij. Heb ik op het gaspitje naar de frituur ( die bij ons thuis altijd onder de afzuiger op het gas ston) de sate staan maken. Is heel de frituur in de fik gevlogen doordat het omhulsel van kunststof gemaakt was..Het heeft me een maand huisarrest gekost......

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven