We tetteren verder over onze dieren

woensdag 24 maart 2010 om 22:43
Die van mij hebben ook een tentje
*zoekt foto op, vind nog een paar leuke foto's, ow jee*
Veel witte haren erin, zie ik nu
Broer en zus, moeder langharig, broer kortharig, en oerdom, ouders, ekh en witte pers, kregen per ongeluk kindjes, en dit was het resultaat, een kat, de mooiste die ik ooit heb gehad, tot nu toe...
Moeder (zwart wit) en zoon, Lilo en ody, die toen naar een andere baas zijn gegaan)
Papa Ludo, door hersenbloedingen wss al bij 2 maanden lichtelijk gehandicapt. Hoofd altijd een tikkeltje scheef, zich nooit vaan geen kwaad bewust, echt de onschuld zelf, maar oerdom. Jammer dat ik deze katten niet meer heb (Ludo was van mijn huisgenoot, ik mis hem wel heel erg nog)
*zoekt foto op, vind nog een paar leuke foto's, ow jee*
Veel witte haren erin, zie ik nu
Broer en zus, moeder langharig, broer kortharig, en oerdom, ouders, ekh en witte pers, kregen per ongeluk kindjes, en dit was het resultaat, een kat, de mooiste die ik ooit heb gehad, tot nu toe...
Moeder (zwart wit) en zoon, Lilo en ody, die toen naar een andere baas zijn gegaan)
Papa Ludo, door hersenbloedingen wss al bij 2 maanden lichtelijk gehandicapt. Hoofd altijd een tikkeltje scheef, zich nooit vaan geen kwaad bewust, echt de onschuld zelf, maar oerdom. Jammer dat ik deze katten niet meer heb (Ludo was van mijn huisgenoot, ik mis hem wel heel erg nog)
woensdag 24 maart 2010 om 22:44

woensdag 24 maart 2010 om 22:48
MissLoki, wat een leukerds zijn dat ook weer. En nu schiet me ook te binnen dat je vanmiddag (of vanochtend) hebt verteld dat je een aantal dieren weg moest doen omdat je zelf niet helemaal lekker in je vel zat op dat moment. Dat vond ik zo sip om te lezen. Krijg je nu alsnog een hoogstpersoonlijke voor!

woensdag 24 maart 2010 om 22:55
woensdag 24 maart 2010 om 22:57
quote:biebelie schreef op 24 maart 2010 @ 22:44:
http://www.youtube.com/watch?v=Dq-pzLK61OM
Even kijken hoor!
Kittentjes in het tentje,zoo liefEcht veel en veel te leuk . Nog een paar plaatjes van kittens en we gaan er echt allemaal 1 in huis halen. Ongeacht wat mannen/vrienden/partners/andere huisgenoten daar tegenin te brengen hebben.
http://www.youtube.com/watch?v=Dq-pzLK61OM
Even kijken hoor!
Kittentjes in het tentje,zoo liefEcht veel en veel te leuk . Nog een paar plaatjes van kittens en we gaan er echt allemaal 1 in huis halen. Ongeacht wat mannen/vrienden/partners/andere huisgenoten daar tegenin te brengen hebben.

woensdag 24 maart 2010 om 23:05
Faith is al geholpen dus een oeps-even niet opgelet nestje zit er niet in. En ik denk dat onze senior niet blij wordt van een spring-in-het-veld erbij. Ik ga denk maar een partijtje dromen van schattige katten in grappige tentjes. Moet morgenochtend onverwacht eerst naar een school en daarvandaan naar college. Dus de wekker gaat weer bijtijds.
Slaap lekker tetteraars!
Slaap lekker tetteraars!

woensdag 24 maart 2010 om 23:12
Slaap lekker allemaal!
Misschien wel handig om op tijd naar bed te gaan, beetje bijslapen. Morgen vrij en ik heb me voorgenomen dat het net zulk lekker weer wordt als vandaag. En dat ik kleren ga kopen.
In het kader van de lente: verse lammetjes!!!
Jammer dat er geen geluid bij zit! Mèèèè (en dan heel hoog).
Misschien wel handig om op tijd naar bed te gaan, beetje bijslapen. Morgen vrij en ik heb me voorgenomen dat het net zulk lekker weer wordt als vandaag. En dat ik kleren ga kopen.
In het kader van de lente: verse lammetjes!!!
Jammer dat er geen geluid bij zit! Mèèèè (en dan heel hoog).
woensdag 24 maart 2010 om 23:12

woensdag 24 maart 2010 om 23:15
Daarom ga ik nooit weg bij vriend. Ik heb Luna gehaald toen we net samen waren maar Luna is in de afgelopen 2 jaar zijn kat geworden. Ik kan dat niet uitleggen, maar jullie snappen vast wel wat ik bedoel, en als het ooit uit zou gaan, zou ze met heem mee gaan waarschijnlijk.....maar dat zal niet gebeuren.....dat het uitgaat
woensdag 24 maart 2010 om 23:16