Goed gemutst!

07-02-2010 20:50 2501 berichten
Ik zie niks. Jij?
Alle reacties Link kopieren
Nope.
Vreemd. Misschien ergens in de buikband dan, dat is ook nog een lap. Jij rechtsom, ik linksom. Zie je zo.
Mannie ging vanmiddag aan speeldate de paastakken laten zien: 'Dit is onze kerstboom. De neppe.'

Sjips, knal ik toch nog tegen je op.
Och gommes. hahahaha, wat lief.
Maar geen Mif. En nu?
Ik ga slapen, ben zo moe.
trusten
trusten
Ik heb de uitgang weer gevonden. Sorry, moest tussendoor ook even de belastingaangifte doen. Heel irritant: van 1 spaarrekening lijken mijn inloggevens niet meer te kloppen, en opnieuw aanvragen kost 5 werkdagen. Grrrr, dus.

Pammie, ik dacht serieus even dat de broek finaal uitscheurde toen ik 'm aandeed, maar dat was gelukkig alleen een koordje dat door wat lusjes heen ging Hij past prima, en man vindt 'm leuk, dus heel erg bedankt. Over een week of 3 gaat 'ie zeker mee op vakantie!

Fijn, Citro, die poepdetails
Ah, daar is ze. Niet verdronken in de broek maar in het geld
lolbroeken! :-)

ik ben mijn foon aan het uitpluizen geweest...leuk ding, maar tis nog ff wennen....
Wat voor telefoon heb je, Sok? Ik lig in bed met Koekerd's Iphone, dus ik hou het kort.

Fijne poepdetails inderdaad, en Citroman is druif van de maand.

Wat een melig broekverhaal, ik zag jullie zo tegen elkaar opbotsen in de buikband Gelukkig is Mif weer terecht.

Vanmiddag in speeltuin geweest, was gezellig, vanavond anderhalf uur met vriendin aan de telefoon gehangen, was ook gezellig. Verder weinig spannends beleefd. Goh, ik word steeds handiger in Iphone-typen.

Ehm, ik ga slapen.
Ik kom even checken of Mif al weer terecht is Fijn Mif, dat je 'em leuk vindt. Ik heb gewoond in die broek, alles kan erop en zeker met een dikkere buik is die buikband héél fijn, zit lekker stevig.

Kindertjes hebben geweldig geslapen vannacht. Mini kroop om 6 uur bij me en kroelde lekker tegen me aan, Mannie werd pas om 7 uur wakker. Heerlijk.

De laatste restje ontbijt gaan nu naar binnen en dan gaan we.

Voor jullie. En dat ga ik nu ook even voor mezelf regelen.
Dat kan ik me voorstellen, Pammie, dat je in die broek gewoond hebt. Het is inderdaad wel een woonbroek.

Ik heb ondertussen een leuke collectie mutsenpositiekleren, met spullen van Es, van Nippo, van Koeky en van Pammie.

Dat esprit jurkje gaat trouwens terug, want dat staat leuker bij iemand met langere benen, denk ik. Ik ben er nu al een bolletje in.

Wie emigreert er mee naar een land met mooi weer? Heerlijk dat de zon schijnt!
Dan hoef je toch niet te emigreren?

Als je nog iets nets nodig hebt... Ik zat me net te bedenken dat ik nog een broek heb, een chique. Een wat wijdere pijp, heupmodel, crèmekleurig met een fijn gouddraadstreepje, ik had er een crèmekleurig topje op van de WE (officieel met wikkelvestje gekocht maar die dag, was voor een bruiloft, was het 34 graden). Opsturen?

Pamman is weer veilig thuis. Hij was wel helemaal kapot. De kindertjes hebben vanmorgen al geoefend hoe ze papa plat gaan knuffelen
quote:Pammie schreef op 25 maart 2010 @ 10:10:

Dan hoef je toch niet te emigreren?

Als je nog iets nets nodig hebt... Ik zat me net te bedenken dat ik nog een broek heb, een chique. Een wat wijdere pijp, heupmodel, crèmekleurig met een fijn gouddraadstreepje, ik had er een crèmekleurig topje op van de WE (officieel met wikkelvestje gekocht maar die dag, was voor een bruiloft, was het 34 graden). Opsturen?

Ik wil graag naar een land waar de zon elke dag schijnt

Opsturen: heel graag! Ik heb binnenkort nog een gelegenheid waar ik minimaal een beetje netjes moet zijn. Net als het rokje van Koeky (en je woonbroek) komt íe dan ook gewoon weer terug achteraf.

Hebben je kinderen op jou geoefend?
moggû! dank weer voor de catering, Pam! en fijn dat Pamman terug is.

ik heb een sony ericsson Vivaz (en geen Samsung )

en een lamme arm van teveel spelen met dat ding gisteravond nu nog apps downloaden (kweetnogniehoe) en ik ben wel gelukkig met 'm gleuf ik.

ik heb de wedstrijd:'wie-geeft-het-eerste-op?' gewonnen van Slof maar was makkie: het was geen straf om in het zonnetje te staan

net was opgevouwen, bedden gelucht, vaatwasser uitgeruimd, was in de machine gegooid en met Slof naar de kipjes gewandeld, was gezellig.
Dan stuur ik het hele setje. Broek valt wel wat krapper dan woonbroek, deze kon ik na een maand of 6 niet meer aan. Maar goed, volgens mij ben jij slanker dan ik

Als elke dag de zon schijnt gaat het ook vervelen.

Niet op mij geoefend, maar 'droog': ze renden met armen open door het huis al 'papaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa' roepend
Oh hai Sok.

Ik moet echt wat doen, ligt een lading werk waar je eng van wordt. Maar juist na een nacht ongestoord slapen ben ik haske moe. Nog maar een koffietje dan.
Slanker dan jij, Pammie? Ik vraag het me af. Volgens mij heb jij in ieder geval een subtielere cupmaat. Ik ben door deze zwangerschap weer ergens aan het einde van het alfabet terecht gekomen. Voor broeken maakt dat natuurlijk niet zo heel veel uit, maar mijn heupen groeien ook vrolijk mee.

Speciaal uitgezocht voor het vivaforum, Sok, die Vivaz? Veel plezier in het zonnetje. Ben jaloers op je!
quote:Miffy schreef op 25 maart 2010 @ 11:07:

Slanker dan jij, Pammie? Ik vraag het me af. Volgens mij heb jij in ieder geval een subtielere cupmaat. Ik ben door deze zwangerschap weer ergens aan het einde van het alfabet terecht !

sorry, voor jou niet leuk, maar ik moest er erg om lachen...
quote:Miffy schreef op 25 maart 2010 @ 11:07:

Speciaal uitgezocht voor het vivaforum, Sok, die Vivaz? Veel plezier in het zonnetje. Ben jaloers op je!niet eens over nagedacht...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven