Goed gemutst!
woensdag 24 maart 2010 om 22:44
Ik heb de uitgang weer gevonden. Sorry, moest tussendoor ook even de belastingaangifte doen. Heel irritant: van 1 spaarrekening lijken mijn inloggevens niet meer te kloppen, en opnieuw aanvragen kost 5 werkdagen. Grrrr, dus.
Pammie, ik dacht serieus even dat de broek finaal uitscheurde toen ik 'm aandeed, maar dat was gelukkig alleen een koordje dat door wat lusjes heen ging Hij past prima, en man vindt 'm leuk, dus heel erg bedankt. Over een week of 3 gaat 'ie zeker mee op vakantie!
Fijn, Citro, die poepdetails
Pammie, ik dacht serieus even dat de broek finaal uitscheurde toen ik 'm aandeed, maar dat was gelukkig alleen een koordje dat door wat lusjes heen ging Hij past prima, en man vindt 'm leuk, dus heel erg bedankt. Over een week of 3 gaat 'ie zeker mee op vakantie!
Fijn, Citro, die poepdetails
donderdag 25 maart 2010 om 00:03
Wat voor telefoon heb je, Sok? Ik lig in bed met Koekerd's Iphone, dus ik hou het kort.
Fijne poepdetails inderdaad, en Citroman is druif van de maand.
Wat een melig broekverhaal, ik zag jullie zo tegen elkaar opbotsen in de buikband Gelukkig is Mif weer terecht.
Vanmiddag in speeltuin geweest, was gezellig, vanavond anderhalf uur met vriendin aan de telefoon gehangen, was ook gezellig. Verder weinig spannends beleefd. Goh, ik word steeds handiger in Iphone-typen.
Ehm, ik ga slapen.
Fijne poepdetails inderdaad, en Citroman is druif van de maand.
Wat een melig broekverhaal, ik zag jullie zo tegen elkaar opbotsen in de buikband Gelukkig is Mif weer terecht.
Vanmiddag in speeltuin geweest, was gezellig, vanavond anderhalf uur met vriendin aan de telefoon gehangen, was ook gezellig. Verder weinig spannends beleefd. Goh, ik word steeds handiger in Iphone-typen.
Ehm, ik ga slapen.
donderdag 25 maart 2010 om 07:55
Ik kom even checken of Mif al weer terecht is Fijn Mif, dat je 'em leuk vindt. Ik heb gewoond in die broek, alles kan erop en zeker met een dikkere buik is die buikband héél fijn, zit lekker stevig.
Kindertjes hebben geweldig geslapen vannacht. Mini kroop om 6 uur bij me en kroelde lekker tegen me aan, Mannie werd pas om 7 uur wakker. Heerlijk.
De laatste restje ontbijt gaan nu naar binnen en dan gaan we.
Kindertjes hebben geweldig geslapen vannacht. Mini kroop om 6 uur bij me en kroelde lekker tegen me aan, Mannie werd pas om 7 uur wakker. Heerlijk.
De laatste restje ontbijt gaan nu naar binnen en dan gaan we.
donderdag 25 maart 2010 om 10:05
Dat kan ik me voorstellen, Pammie, dat je in die broek gewoond hebt. Het is inderdaad wel een woonbroek.
Ik heb ondertussen een leuke collectie mutsenpositiekleren, met spullen van Es, van Nippo, van Koeky en van Pammie.
Dat esprit jurkje gaat trouwens terug, want dat staat leuker bij iemand met langere benen, denk ik. Ik ben er nu al een bolletje in.
Wie emigreert er mee naar een land met mooi weer? Heerlijk dat de zon schijnt!
Ik heb ondertussen een leuke collectie mutsenpositiekleren, met spullen van Es, van Nippo, van Koeky en van Pammie.
Dat esprit jurkje gaat trouwens terug, want dat staat leuker bij iemand met langere benen, denk ik. Ik ben er nu al een bolletje in.
Wie emigreert er mee naar een land met mooi weer? Heerlijk dat de zon schijnt!
donderdag 25 maart 2010 om 10:10
Dan hoef je toch niet te emigreren?
Als je nog iets nets nodig hebt... Ik zat me net te bedenken dat ik nog een broek heb, een chique. Een wat wijdere pijp, heupmodel, crèmekleurig met een fijn gouddraadstreepje, ik had er een crèmekleurig topje op van de WE (officieel met wikkelvestje gekocht maar die dag, was voor een bruiloft, was het 34 graden). Opsturen?
Pamman is weer veilig thuis. Hij was wel helemaal kapot. De kindertjes hebben vanmorgen al geoefend hoe ze papa plat gaan knuffelen
Als je nog iets nets nodig hebt... Ik zat me net te bedenken dat ik nog een broek heb, een chique. Een wat wijdere pijp, heupmodel, crèmekleurig met een fijn gouddraadstreepje, ik had er een crèmekleurig topje op van de WE (officieel met wikkelvestje gekocht maar die dag, was voor een bruiloft, was het 34 graden). Opsturen?
Pamman is weer veilig thuis. Hij was wel helemaal kapot. De kindertjes hebben vanmorgen al geoefend hoe ze papa plat gaan knuffelen
donderdag 25 maart 2010 om 10:20
quote:Pammie schreef op 25 maart 2010 @ 10:10:
Ik wil graag naar een land waar de zon elke dag schijnt
Opsturen: heel graag! Ik heb binnenkort nog een gelegenheid waar ik minimaal een beetje netjes moet zijn. Net als het rokje van Koeky (en je woonbroek) komt íe dan ook gewoon weer terug achteraf.
Hebben je kinderen op jou geoefend?
Ik wil graag naar een land waar de zon elke dag schijnt
Opsturen: heel graag! Ik heb binnenkort nog een gelegenheid waar ik minimaal een beetje netjes moet zijn. Net als het rokje van Koeky (en je woonbroek) komt íe dan ook gewoon weer terug achteraf.
Hebben je kinderen op jou geoefend?
donderdag 25 maart 2010 om 10:28
moggû! dank weer voor de catering, Pam! en fijn dat Pamman terug is.
ik heb een sony ericsson Vivaz (en geen Samsung )
en een lamme arm van teveel spelen met dat ding gisteravond nu nog apps downloaden (kweetnogniehoe) en ik ben wel gelukkig met 'm gleuf ik.
ik heb de wedstrijd:'wie-geeft-het-eerste-op?' gewonnen van Slof maar was makkie: het was geen straf om in het zonnetje te staan
net was opgevouwen, bedden gelucht, vaatwasser uitgeruimd, was in de machine gegooid en met Slof naar de kipjes gewandeld, was gezellig.
ik heb een sony ericsson Vivaz (en geen Samsung )
en een lamme arm van teveel spelen met dat ding gisteravond nu nog apps downloaden (kweetnogniehoe) en ik ben wel gelukkig met 'm gleuf ik.
ik heb de wedstrijd:'wie-geeft-het-eerste-op?' gewonnen van Slof maar was makkie: het was geen straf om in het zonnetje te staan
net was opgevouwen, bedden gelucht, vaatwasser uitgeruimd, was in de machine gegooid en met Slof naar de kipjes gewandeld, was gezellig.
donderdag 25 maart 2010 om 10:29
Dan stuur ik het hele setje. Broek valt wel wat krapper dan woonbroek, deze kon ik na een maand of 6 niet meer aan. Maar goed, volgens mij ben jij slanker dan ik
Als elke dag de zon schijnt gaat het ook vervelen.
Niet op mij geoefend, maar 'droog': ze renden met armen open door het huis al 'papaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa' roepend
Als elke dag de zon schijnt gaat het ook vervelen.
Niet op mij geoefend, maar 'droog': ze renden met armen open door het huis al 'papaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa' roepend
donderdag 25 maart 2010 om 11:07
Slanker dan jij, Pammie? Ik vraag het me af. Volgens mij heb jij in ieder geval een subtielere cupmaat. Ik ben door deze zwangerschap weer ergens aan het einde van het alfabet terecht gekomen. Voor broeken maakt dat natuurlijk niet zo heel veel uit, maar mijn heupen groeien ook vrolijk mee.
Speciaal uitgezocht voor het vivaforum, Sok, die Vivaz? Veel plezier in het zonnetje. Ben jaloers op je!
Speciaal uitgezocht voor het vivaforum, Sok, die Vivaz? Veel plezier in het zonnetje. Ben jaloers op je!
donderdag 25 maart 2010 om 11:21