Kletsgroepje LIIII

24-05-2009 21:39 3101 berichten
Alle reacties Link kopieren
En weer een fris nieuw topic!
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Nee, alleen woe-do-vr ochtend. Ze slaapt nog in de middag.

Over slapen gesproken, ik ga ook. Trusten!

Oja, 10.30 uur. Duimen..
Goeiemorgen

Ik had gisteren van de bewonerscommissie een training,was best interessant nog.. wel een lange dag en vanmorgen weer om 6 uur op..

Compu,ik heb ook mn trots he! Ik blijf er niet over zemelen naar hen toe

Het goede gevoel is weg en dat komt niet meer terug ook,dus ik wíl er niet eens meer sporten.

Fijne dag!!!!
quote:compu schreef op 24 maart 2010 @ 20:36:

We hadden vandaag een doorbraak op school, het ging best goed!Goed zeg!

P.s. Compu,ik heb op de Hyve nog wat fotootjes van de evt nieuwe sportschool gezet,op het saunagedeelte na is het zeker vergelijkbaar niveau hoor!
Graag alle kleding van JZ alsjeblieft!!

Alles is goed!
Hahaha, wat leuk, een jongen!!!

Kleding wordt bewaard voor je!

Geweldig dat alles goed is, heb je ook nog fotootjes meegekregen?
Hey ben blij met dit weer, helaas wordt het van t weekend weer minder

Dus een jongen Compu, wat leuk, kon je het gelijk zien dan? Gelukkig gaat t nu beter op school met CG het is nooit leuk he als t niet echt goed gaat.

WAt lees ik Juultje JD gaat helemaal in t rose naar school? Weer helemaal in he.

Morgen ga je naar die andere sportschool Luni? Is dat de sportschool bij jou in de buurt? En heeft dat t...w..f jou nog lastig gevallen? Dat snap je toch niet, is gewoon een verzekeringskwestie.

Nou mijn zoon heeft t geweldig gehad in Italië hij had een geweldig gastgezin,. En hij had een hele gastverblijf voorzichzelf. Enn....een vakantieliefde hahahahaha. Ze zitten nu elke dag op msn. Moet wel zeggen dat hij smaak heeft een hele mooie italiaanse hahaha.

O ja t gaat zo goed met sporten, m.n. EM doet het goed, hij is al 6 cm buikomvang kwijt, nou goed he, uh jullie weten een beetje hoe t was

laterrrrrr
Leuk joh Compu.Juultje en jij gaan gelijk op,helemaal compleet zo he!

Die vriendin van mij moest ook vandaag voor dezelfde echo...ik weet niet wat het is hoor! ( eerlijk gezegd leef ik meer met jou mee dan met haar )

Twf heeft niet meer gebeld Eef,t is helemaal stil geworden.Lekker!!
Wat lief Luni! Gaat ze het vertellen of niet? Sommigen houden het geheim. Dat zou ik echt niet kunnen, open boek dat ik ben.

Die EZ! Is het een leuke vakantiebestemming haha?

Kijk je weleens Memories? Daar zie je ook zo veel vakantieliefdes voorbij komen..

Leuk he, Juultje, ik volg je op haha!

Echofoto's zijn er, zal even zien of ik het kan plaatsen op Hyves.

Moet nog wel even aan het idee wennen hoor..

Hooikoorts is begonnen!! Bah.
Vergeet ik toch helemaal te zeggen dat het heel goed gaat met CG op school!! Dat is wel errug fijn hoor. We moesten even wachten, maar dan heb je ook wat.
Goeiemorgen

Heel sterk van jullie dat je haar op school hebt gehouden,ik zou allang hebben opgegeven geloof ik!

Ik weet niet of ze het mij gaat vertellen,volgens mij is de desinteresse van mijn kant wel doorgedrongen hoewel ik best soms informeer hoor

Ik zal zooo blij zijn als het weekend is,gisteren sliep ik om 9 uur.

Ik heb laatst op schiphol wat mooie lingerie gekocht wilde eigenlijk J verrassen ( ) maar toen ik mn bed zag was de zin om te slapen groter
Leuk dat EZ een vakantieliefde heeft! Hoe oud is hij nu eigenlijk?

Wat fijn dat het goed gaat op school met CG, hopelijk blijft het zo!

Ik kon het ook niet geheim houden hoor, alleen de naam hielden we geheim, maar dat was niet zo moeilijk (wisten we pas met 35 weken ofzo, beide keren).

Compu, ik kan je nu met volle overtuiging zeggen dat jongetjes ook leuk zijn We hebben regelmatig de slappe lach om ons ventje. Vanmorgen sprong JD enthousiast op ons bed en JZ (die al bij ons lag) begon meteen stralend te lachen
ach ja, heeft J het nog tegoed he

Vandaag werken?

Wij werken thuis vanmorgen, straks inpakken en dan weekendje Landal (bij Emmen).
Ja helaas,nog 1(1/2 nu) dag...

Veel plezier!!!!
Haha Jens en zijn tegoedbon! Veel plezier ermee!

Hoe vind je dat merk Sapph?

Fijn, weekendje weg! Wat heb je toch veel in te pakken he met de kids. Of het nou voor een week is of voor een weekend. Ging je nou met je familie?

Geniet ervan!!

Bedankt voor het peppraatje, we gaan het meemaken (op het andere topic spreek ik al over piemelvrees haha).
Ja haha,laat t 'm maar niet horen!

Ik vind Sapph mooi,net als Marlies Dekkers maar je ziet het al zoveel..van mij mogen die bandjes in de decollete wel weer weg

Ik ga nog wat doen,het is eigenlijk weer te druk om te forummen

Zo,lekker thuis,ben al om half 4 weggegaan toen de laatste mensen richting luchthaven waren.

Op schiphol nog eea gekocht bij Hennes,oorbellen en een tas,lekker.Die had ik nog niet

Juultje,ik had jouw adres nog opgezocht op streetview maar ik zie alleen een donkere vlek in het zijraam(?) Vanaf de voorkant gezien!
Hoi hoi, hier ben ik ook weer eens.

Compu, wat heerlijk dat de echo goed was en leuk dat het een jongetje is (en ja, jongetjes zijn echt leuk )

Juultje, fijn weekend, lekker even eruit.

Heeeeeeeeerlijk, weekend!!!
Goeiemorgen

Ja heerlijk he,weekend! Lekker uitslapen enzo ( niet dus) Jammer van het weer maar we hebben al een paar mooie dagen gehad zo vroeg in het seizoen...

Hoe gaat het met jou Mokkie??
Goeiemorgen, yes yes Badboyz zijn door naar de liveshows!!!! Mijn vriendin is supertrots, enne ik wist het al maar moest mijn mond houden, moeilijk hahahahaha voor mij om mijn mond te houden maar tis gelukt.

Het is nu nog zonnig, zal t zo blijven?? Wil nog over de markt...

Luni wat vreselijk he als je een tas nog niet hebt, tja ik vind dat ook een hele goeie reden hoor om 'm te kopen :-))))))

Ben t met je eens Mokkie, boys zijn leuk :-))))

Vandaag verder nog nageltjes lakken, weet nog niet wat, mss gewoon french manicure....

Laterrrrrrrrr
Hier is het niet zonnig hoor Eef Ik zou de buienradar maar even bekijken

Jimmie was net buiten maar hij bleef maar in een hoekje van de tuin zitten. Bleek dat er een héle grote rode kater aan de andere kant zat,wel anderhalf keer zo groot.

Ik vond het zelf ook een beetje eng,grote poten had dat beest.

En dito kop! Brrrrrr

En ik vind niet snel poezen eng
Heb ik gedaan, geen wolkje, toen werd t effe bewolkt maar nu schijnt de zon weer:-)

En is de grote enge kater weg?
Ja hier ook! Ik ben naar t dorp gefietst(Via Global,erg leuk!!) en toen de gekochte spulletjes thuis afgegooid en nog een uurtje om gefietst,het is er perfect weer voor

Juultje,ik hoop dat jullie het ook goed hebben daar.

Ik ben bij 2 sportscholen geweest en werd bij beide goed ontvangen.De één is een heel goedkope,dalurenabo al vanaf 9.95,maar ook erg klein,laag plafond etc.Geen douches en geimproviseerde kleedkamer

Die valt af hahaha. Dus ik ga voor Global(zie Hyves )

Even afwachten wat O.doet,ze hebben tot nu toe niet gereageerd op mn opzegging.Als het klaar is dan schrijf ik me in.

Compu,het is een heel andere sportschool,gelukkig ben ik wel zo dat als ik gevoelsmatig klaar ben met iets,dat ik niet terugkijk of vergelijk

Eef,.ben je nog naar de markt gegaan???

De enge kater is weg,er lag net wel een lief cypertje te rollen in de poort.
Hallo!

Gisteravond meegeweest met meeting van de jan. mama's, was erg gezellig! Leuk om iedereen eens bij elkaar te zien. Nu natuurlijk brakjes..

Goed Luni, dat je weer wat op het oog hebt! Is er verder nog sauna etc. bij of niet?

Leuk voor ze he, Eef!! Ben benieuwd of ze nog gaan sleutelen aan hun imago.. Is de jongen met het tintje je kennis of de andere?

Mokkie, lekker relaxen? Doe je goed! Alles goed met MZ?
Hey goeiemorgen

Ik ben net klaar met de admin, even de jaarlijkse belastingen Gemeente enz) betaald,hakt zo lekker in je saldo

Ja,er zit een sauna bij,een redelijke finse cabine in de kleedkamer,zowel bij dames als heren dus geen enge mannen meer Alles oogt fris en ruim,ze zijn dan ook nog niet heel lang open,nog geen jaar in elk geval!

Ik heb me de hele week netjes aan het dieet gehouden maar J had voor gisteren loempia's meegenomen

Tja,dat kan ik dan niet weerstaan! Ik heb wel de helft van het aantal toegestane aardappels gegeten dus dat haalde weer wat op.En ik heb het netjes ingevuld op de eetmeter.

Wel leuk om zo bewust met voeding om te gaan,dan zie je precies wat je naar binnen schuift

Kost zo'n meeting je zóveel energie Compu? Jemig! Maar wel leuk dat je toch gegaan bent
Maak jij die gem. bel. in 1 keer over? Ik doe dat maandelijks.

Oh...die loempia's! Die zou ik ook niet skippen hoor.

Goed dat je dat dieet zo volgt. Wat was het ook weer voor een?

De meeting duurde tot vannacht, het was een etentje. Maar ook na onze meeting hou ik altijd een daggie vrij hoor. Veel indrukken he.

Juultje, hoe wast? Veilig thuis?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven