Goed gemutst!

07-02-2010 20:50 2501 berichten
Dan hoop ik met je mee dat hij 1 van de overlevers wordt.

Ik heb nergens meer last van Nitro. Weinig conditie en heel af en toe slaat mijn hart op hol, maar die weinige conditie heeft meer te maken met mijn inactiviteit qua sporten denk ik.

Pfff. waarom heb ik ook een was aangezet.
Alle reacties Link kopieren
ik ga mijn mobiel steeds beter te snappen.wel lekker om even op de bank te kunnen forummen
dat kan ik ook hoor, met mijn laptop maar fijn dat je je mobiel begrijpt.. zag nog een leuke foto op je eigen stekje, wat een groot meisje al zeg!
Hang die was lekker morgen op. Of laat man was ophangen.
Ik ga naar bed en ik ga man meeslepen. Niet voor iets wild maar gewoon omdat hij nog ruig naast me zit te zappen terwijl hij een jetlag heeft.

Bis morgen!
Tot morgen.
nou, trusten allemaal dan maar!

ik had vanavond 10-minutengesprekje op school; juffen waren heel tevreden over Poek. ze had een A- en B-score op de cito-toets (kwist niet eens dat ze getoetst waren) toch wel weer leuk te horen.

Kan me voorstellen dat je goed pissed was, Pammie dat zoiets zo lang moet duren.

ik ga ook afnokken; was gisteren duidelijk te laat naar bed gegaan en dat merkte in vanmorgen goed.
Vanmorgen was er discussie in de klas wie er met Mannie mocht spelen vanmiddag Uiteindelijk sprak hij toch af met het jongetje wat hij het eerst gekozen had. Het is toch zo'n eerlijk ventje Mini gaat uitspelen. Mooi, allemaal al geregeld, heb je straks dat gedoe niet om half 4.

Mijn mok is leeg. Ik ga maar eensch bedenken welke boodschappen ik moet halen. En Mif d'r spul in een envelop stoppen en nog wat van die klusjes.
De stroom viel net uit, net toen ik koffie wilde gaan zetten, balen. Stofzuigen en de was stond ook nog op de planning, maar dat gaat ook niet zonder stroom. Internetten ook niet. Schoot niet op vanmorgen.

Toen maar wat oude kleren uit de kast gezocht en in een zak gedaan, toch nog wat nuttigs.

Gelukkig duurde het maar een uurtje ofzo, want ik was echt aan koffie toe. En de was draait gelukkig alsnog.

Ik zat me vanmorgen al druk te maken dat dat meisje wel weer zou vragen om te komen spelen en ik heb er heel geen zin in, heb hoofdpijn en vind het kind echt echt niet leuk, maar gelukkig zei de moeder al dat het niet uitkwam toen het meiske naar me toe kwam. Pfiew...

Da's fijn Sok, juffen tevreden en goede score voor de CITO. Ik wist het ook niet dat kleuters dat al deden, maar bij Limoen inderdaad ook.
Wij hebben volgende maand weer oudergesprekken, ben benieuwd of de juf nog steeds zo lyrisch is over Mannie

Ik heb Mannies kast uitgezocht, bedden verschoond en was d'rin. Nu even postkantoorspulletjes klaar maken.

Citro, als je er geen zin in hebt dan kun je dat toch gewoon zeggen? Of Limoen bij dat meisje laten spelen?
Mannie was 'afeten'. Mini wilde ook maar dat kon niet. Helemaal verdrietig. Maar thuis ging ze lekker kleuren en ik vond het eigenlijk ook wel gezellig om even met z'n tweetjes te zijn. Net boodschappen gedaan, die ruim ik even op en dan even niks.

Mif, je pakje is onderweg, was een heel gedoe. Ik had het al gefrankeerd op 't werk maar het ging nét niet door de brievenbus (dat hebben we wel geprobeerd vandaar dat de envelop er wat gehavend uitziet ). Toen heeft de postkantoormevrouw er een aangetekend pakketzegel bijgeplakt maar dat bleek weer niet te mogen met de frankering die erop zat en dáár is ook weer een postzegel overheen geplakt
Moenniequoten
Alles speelt. Ik heb de dames en de heren wel gescheiden. De heren racen nu met auto's van de glijbaan af. De dames worden kotsmisselijk in Mini d'r draaistoel, ik hoor ze de hele tijd gillen . Saus is klaar. Ik ga mijn man eens bellen of hij nog wakker is.
ik ga mijn mobiel steeds beter te snappen.wel lekker om even op de bank te kunnen forummen
Volgens mij postte je gister exact hetzelfde Sok

Iedereen ligt in bed en dan bedoel ik ook iedereen want ik ga er bijkruipen. Bis morgen Mädel!
Zei je dat gisteren ook al niet Sok? ik heb een soort deja vu gevoel..

Limoen wilde uit school bij het meisje van vorige week afspreken, het leuke meisje, gelukkig. Heb haar om 16 uur opgehaald en ze wilde nog niet mee, dus dat was goed bevallen blijkbaar. En Mandarijn is als ie alleen is ook veel makkelijker en liever, dus relaxte middag gehad.

Het eten en badritueel verliep weer heel wat minder soepel, maar goed, het kan niet altijd meezitten
oh kijk, het ligt gelukkig niet aan mij
doe je echt geen Pammie vanavond? trusten!
Nou oké dan, speciaal voor jou ik lig alweer in een ander bed. Pamman was zo afschuwelijk aan het snurken, ik ben gevlucht.
klinkt wel grappig, ik lig alweer in een ander bed
Gosh, jullie gaan vroeg. Ik ws met mijn vader en zusje uit eten. Was wel gezellig. Vond het eten niet zo heel bijzonder, beetje vettig. Jammer.

Hmm, volgens mij is dat berichtje idd een herhaling. Weet je zeker dat je je mobiel snapt, Sok ?
quote:remma schreef op 26 maart 2010 @ 22:14:

Hmm, volgens mij is dat berichtje idd een herhaling. Weet je zeker dat je je mobiel snapt, Sok ?

ik dee niks! 'ineens' stond dat berichtje er weer!spookmobiel: ik wil een andere !

fijn dat Limoen zo lekker gespeeld heeft en dat mandarijn zo relaxed was. Ik kan er ook zo van genieten om er weer eens eentje tegelijk te hebben.

dat is echt een vroegertje, Pam! jammer alleen van die snurkerd naast je.

jammer dat het eten niet echt geweldig was, Remma. Heb je daar dan ook extra last van, zonder galblaas?

weinig te melden; lekker gewerkt, gezellig met de koters (vanmorgen was ook weer eens meer dan chaos en gekrijs, dus vanavond was een goeie compensatie), lekker TV gekeken en krantje gelezen. En wijntje aan het drinken, ook fijn
Als het eten vet is, moet ik vlak daarna ook naar de wc ja. Maar dat is het enige, daar heb ik geen pijn van.
quote:remma schreef op 26 maart 2010 @ 22:43:

Als het eten vet is, moet ik vlak daarna ook naar de wc ja. Maar dat is het enige, daar heb ik geen pijn van.gelukkig maar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven