Het kasteel

13-10-2009 07:25 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
anoniem_37378 wijzigde dit bericht op 17-03-2010 08:44
Reden: Tijd voor een kasteel in lentejasje
% gewijzigd
Ben & Jerry's Cookie Dough...en nu ben ik misselijk :-)
Zo weer thuis na heeerlijke saunadag. Leuk ploegje meiden en heerlijk onbeschaamd gelachen en tussen het praten en eten door ook nog wat saunarondjes gehad. Lekker ontspannen dus

Mmmmm Ben en Jerry ijs lekker D.

Ik zit nog even een glaasje te drinken en zo lekker slapen.
Lekker geslapen?

ik ben zomertijdontregeld maar wel een leuke dag gehad. Vrienden kwamen, met hun kinders, en dat was erg leuk. Uitgebreid geluncht, en als avondeten de resten gegeten en nou schijnt de zon nog en daar word ik heel blij van.
Heerlijk weekend gehad! De sauna was heeeeeeeeeeeeeerlijk. Ontzettend veel gelachen, veel gepraat, erg genoten. Het was echt een heerlijke dag (Suup: kus!).

Vandaag kwamen vrienden eten, en dat was weer zo ontzettend gezellig, deze mensen zijn mij zo enorm dierbaar. Gelachen, geproost op het leven, muziek geluisterd, gegeten, heerlijk. En Oudste Zoon kreeg een ge-wel-dig cadeau van dierbare vriend: diens gehele platencollectie (jawel, vinyl dus) met daarin LP's van de superhelden van Oudste Zoon. Het joch, altijd stoer en ongenaakbaar, was oprecht ontdaan en aangedaan, stamelde alleen "wat een eer.." en glunderde van oor tot oor. Mooi, mooi, mooi.

Ik proost vanavond op vriendschap, van nieuwe vriendschappen ontstaan op internet -zoals gisteren- tot oude vriendschappen door de decennia heen -zoals vandaag-. En ik proost ook op een ander dierbaar mens dat gisteren niet meekon naar de door haar georganiseerde saunadate.
.
**proost mee**

met spa, want lijn, maar proost is niet minder gemeend

Dat was zo leuk vandaag met die vrienden die kwamen, dat is de oudste vriendin van Lief - even teruggerekend: ze kennen elkaar al 27 jaar! - en de kindjes waren zo lief samen dus we hebben allemaal logeerpartijtjes afgesproken zodat beide stellen ook eens een avondje uit kunnen hebben terwijl de kinders het als Grote Geweldigheid zullen zien

Wat zijn de superhelden van je Oudtse, M'anas? Wij hebben hier ook nogal wat vinyl staan, waar we weinig tot niets mee doen dus als we die gedigitaliseerd hebben zou dat jouw kant op kunnen!
Da's grappig, Tila, de vrienden die hier vandaag waren, ken ik ook al 27 jaar! O nee, haar ken ik 27 jaar en hem 25 jaar. Zij was mijn beste vriendin op de middelbare school en we vonden het oerlollig dat leraren ons niet uit elkaar konden houden. Toen zij 17 was, kreeg ze verkering met hem en dat vond ik ongelooflijk raar want hij was 14 jaar ouder dan zij - in mijn ogen was hij een ouwe man en een leraar bovendien. Weliswaar op de school naast die van ons, maar toch: een leraar en oud, brrrr. Ze zijn nog steeds samen en ik vind hem samen met mijn eigen man, de leukste man van NL.

De superhelden van Zoon zijn o.a. Led Zeppelin, Black Sabbath, Pink Floyd, the Doors, Jimi Hendrix, Deep Purple. Echte ouwe lullenmuziek dus :-).
.
alhoewel ik een leeftijdsverschil van 14 jaar, zeker als je 17 bent, toch ook best heftig vind hoor. Ik weet niet of ik amused zou zijn als MK op haar 17e met een vent van 31 zou thuiskomen. Ik denk van niet

Er zit wel wat ouwelullenzooi tussen, dus als we die verwerkt hebben zijn ze voor je Oudste!
Mooie toost Marie

We gaan gewoon snel nog een keer zoiets organiseren.

Wat leuk al die oude vriendschappen. Mooie zondagen Tila en Marie.

Ik was vreselijk lui vandaag, lekker uitgeslapen. Daarna even naar mijn moeder geweest die een oppaskindje had. Toen weer lui op de bank, vast mijn boot geregeld voor waddenpaasweekend. Vrijdag eind van de dag heen en donderdag weer terug en met een beetje mazzel is mijn familie op dinsdag weg (mijn moeder en broertje zeker, stiefmama en suuppa weten het nog niet zeker) en heb ik tot donderdag het huisje voor mezelf. Dat lijkt me zo lekker twee dagen alleen op mijn favo waddeneiland
Oeh! Dat is ook heel erg lekker! Ik ben niet zo van het alleen op minivakanties gaan, maar op de wadden zou ik het zo doen

Ik zit me op te vreten. Morgen gaan we naar de kinderarts met MK, en naast die verwijsbrieven met al die vage doch onrustwekkende termen erin klaagt MK steeds vaker over pijn in knie, enkel of heup. De onderdelen van het te korte been.

Wat nou als er iets echt mis is met mijn mooie meisje?
Nou ja als alleenstaande ontkom je er niet altijd aan.

Als er echt iets mis is met je mooie meisje, is het heel goed dat ze er nu achterkomen. En dan is en blijft ze nog steeds je mooie meisje. Nogmaals .
Dat weet ik, maar op de wadden lijkt het me juist fijn, vandaar.

Dank. Ik weet het, ik weet het, ik weet het, maar toch? Wat als mijn eerste pannekoek nou wel mislukt blijkt?
Goeiemorgen! Ik heb best redelijk geslapen - MK niet, volgens mij is ze nerveus, of weer verkouden aan het worden - en heb eerlijke verse koffie! Wie wil?
*neemt omdat ze de toost van gisterenavond heeft gemist een kopje koffie op de vriendschap*

Sluit zich aan bij de eerdere post van Suup. Succes straks Tila, het komt goed, echt!
dank. Weetikookwel en hoopikookwel, maar ik viind het maar niks.

**zet meer vriendschapskoffie neer**

**en hoopt dat de strijkkabouters langskomen**
*hoopt dat ze de stofzuig-dwergjes meenemen*
Tila, ik snap je ongerustheid. Ik ga dan ook maar niets geruststellende of relativerends zeggen, want dat helpt volgens mij niet, toch? (indien wel, dan trek ik het arsenaal Geruststellende Woorden gerust open, heur!). Bah voor jou. Sterkte bij de kinderarts!

Darly: hier heb jij een heeeeeeeeeeerlijk kopske vriendschapskoffie.
.
Helpt denk ik niet, idd, maar dank wel.

We wachten het maar af. We zien wel.

Lunch! Volkoren broodjes met veel groenten en vlees danwel kaasbeleg naar keuze en eerlijke versche zelfgemaakte groentensoep!
Lekker!

Ik heb straks orienterend gesprek voor outplacement, best spannend.
Hoe laat? Spannend!
nu.
Succes!
Gesprek was leuk, duik straks wel even in de kelder.

Jij inmiddels al bij de dokter geweest?
Nou. Dokters zagen ook wel dat ze schevig is, maar wisten het allemaal niet. Vonden het niet heel alarmerend, maar namen het oordeel van de fysio dermate serieus dat we nu ook nog een keer naar de orthopeed moeten. Morgen afspraak maken dus.

Ben wel blij dat het op het eerste oog niks heftigs is, maar hoop wel dat de afspraak bij de orthopeed snel kan.

Ik ga zo even in de kelder kijken!
Ben nog aan de web en walk, gaan eten bij vriendin, kelder volgt nog.
Maar fijn Tila dat het niet gelijk alarmbellen keihard aan was.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven