Lijf & Lijn alle pijlers

Afvallen met...

26-02-2010 21:35 5827 berichten
Alle reacties Link kopieren
Fika!*

Het 11e topic alweer, daar drinken we een kopje op!

En afvallen... dat doen we hier ook nog!

Link naar het 10e topic: Afvallen met... 10x NIEUW!

*Fika = 'koffieleuten' in 't Zweeds. En koffieleuten, dat is wat wij hier doen!
Erwt, voor welke opvoedmethode gaan jullie?

Zo, laptop uit -> slapen!!
Nou, ik had m wel bijzonder goed kunnen gebruiken vandaag, die regenjas! Godskolere, wat een weer hier, ik geloof dat ik een keer of 4 echt natgeregend ben vandaag, met paraplu en al, en ik ben bang dat mijn schoenen niet meer droog worden. Maar ik heb geen winkel van binnen gezien, dus de regenjas moet nog maar even wachten.

Wel van binnen gezien: Het Guggenheim Museum en de Frick Collection (die laatste een priveverzameling schilderijen en kunstvoorwerpen van een staalmagnaat begin vorige eeuw, met een soort miniVersailles als woonhuis ) Allebei heel tof! En zo regelmatig verkeerd gelopen (terwijl het hier zo superoverzichtelijk is!) dat ik stiekum toch al heel wat van de Upper East Side heb gezien.

Daarna terug gesubwayd naar de Village en boodschapjes gegaan, en tot mijn onmetelijke schrik over een soort Italiaans georienteerde delicatessen-supermarkt gestruikeld. Dat mág helemaal niet, zoveel lekkere dingen bij elkaar!

Net lekker in bad gelegen met een glas wijn, en nu ga ik alle uitladders doorspitten en bedenken wat ik zo ongeveer de rest van de week ga doen. Maar ik vind het nu al echt helemaal te gek
quote:AgentL schreef op 30 maart 2010 @ 23:20:

Erwt, voor welke opvoedmethode gaan jullie?

[afbeelding]
Peas on earth!
Moos, wat tof allemaal!

Misschien voor de zekerheid vandaag een regenjas shoppen?
Peas on earth!
Ja, tof Moos!!

Oh, ik ben aan het treuzelen, maar kwam even melden dat de weegschaal eindelijk naar beneden gaat:

95 kilo!!

Nu dus echt even een sprintje naar beneden trekken, en ook met Pasen rustig aan doen enzo...

en ja, i know... ik zou niet meer op die weegschaal gaan maar ik kon de verleiding niet weerstaan en had me voorgenomen om me niet te laten ontmoedigen door een eventueel niet al te positief resultaat.
Wat goed Age!

Ik ben heel druk met allerlei Belangrijke Zaken.... had bedacht dat ik vanmiddag een paar uur thuis kon werken, maar denk dat dat niet gaat lukken
Peas on earth!
Ik ben juist helemaal niet zo druk. Maar dat is een gevoel

Moest vanochtend eerst een pakket in A'dam afleveren voor een collega, dus ik was al wat later. En ben onderweg nog even langs de Bijenkorf gegaan voor de koffer, maar kwam mijn stagiaire daar tegen (ze wist dat ik daar was) en later nog een andere collega. Toen hebben we met z'n 3en gezellig geshopt

En ik moet over een half uur al weg, richting Twente voor de avondwake.

Dus al met al doe ik niet veel voor werk vandaag.

Maarrrr!! Waar ik wel in de paskamer achterkwam: ik kan mijn colbertje dichtdoen! Dat kon nooit, heb 'm nu een jaar. Of nou ja, hij kon wel dicht maar het was geen gezicht. En nu dus wel! (nou, toen had ik zeker wel 2 nieuwe truitjes verdiend )
Waha Age, waar láát je al die kleren? Maar wel goed zeg, van de 95! Hier is het bijna 10 uur en de zon komt door! Ik denk dat ik nog een beetje koffie ga maken (superlekkere koffie gekocht bij een klein zaakje gister) en dan eens richting rondvaartboot, rondje om Manhattan. Ik doe dat eigenlijk nooit, dat soort mega-toeristische dingen, maar 't is hier zo groot dat het me wel een bijzonder aangename manier lijkt om wat overzicht te krijgen.
Moos, ik lees nu een artikel over fietsen in NY. Websites die genoemd worden:

www.nycbikemaps.com

www.ridethecity.com

www.bikenewyork.org

En voor een fietstocht langs de Nederlandse ontstaansgeschiedenis in NY: www.bikethebigapple.com
Oh, en daar was je al (zit in de trein en heb niet ververst).

Tja kleren... Ik heb nu gewoon meer kastruimte. En het probleem is ook dat ik nu al die leuke & hippe kleding aan kan. Dat kon ik nooit, was altijd te klein. Dus ik maak nu een inhaalslag. Alles wat ik nooit in mijn leven heb kunnen kopen omdat het te klein was koop ik nu
Goed joh Age, fijn hoor. Daar mag inderdaad best wat meer kleding tegenover staan.

Moos klinkt ook helemaal heppiedepeppie in NY!

Ik heb vandaag mijn proefkapsel en make-up gekregen. Dus zit nu volledig opgetut op de bank. Mooi is het geworden, heel feestelijk, maar totaal niet het standaard bruidskapsel. En (ook niet onbelangrijk) ben er net met windkracht 8 mee naar huisgefietst en het zit nog helemaal goed.
Foto MdK

Moos, het klinkt allemaal zo tof!
Peas on earth!
your wish..
Ben thuis en ga zo maar eens koken want vriendin komt vandaag dan toch echt daadwerkelijk eten

Age, wat goed van die 95

Moos, fijn dat je het zo naar je zin hebt. Ik vond dat boottochtje om Manhattan heen best leuk eigenlijk. Niet heel super bijzonder, maar toch

Keesie, leuk van proefkapsel. Je bent er dus tevreden over?

Ik meld me later vanavond weer. En dan wens ik uiteraard een prachtige samenvatting van goede tijden
Veel plezier met vriendin Drift

Enne, ik ga een samenvatting in elkaar flatsen, hoewel ik dat waarschijnlijk niet zo poëtisch kan als jij

Ik heb patat gegeten. Lekker, alleen jammer dat ik even vergeten was dat ik vanochtend een beetje rommelende darmen had. Nu zijn ze weer van slag en voel ik me niet echt jofel
Peas on earth!
Ik zit klaar voor een verslag voor Drift
Peas on earth!
Bing is er heilig van overtuigd dat Sjors voor hém terugkomt en hoewel Sjors duidelijk maakt dat dat niet zo is, weet Bing het zeker. Misschien heeft ie toch iets van de paranormale gaven van Dorothea meegekregen dat hij wél weet dat Sjors voor hem terugkomt?
Peas on earth!
Lucas en Ranja delen hun posttraumatische stressgebeuren in de Koning, terwijl Rik staat te zwijmelen over Tsjarlie. Ohnee, het blijkt Anita's verjaardag te zijn! Daarom mag Rik eerder naar huis van Jef.... Ranja en Lucas delen hun leed bladerblaaa....
Peas on earth!
Ranja geeft Lucas de tip hard-to-get te spelen, maar ineens ontdekt Lucas, onder het genot van een glaasje tomatensap dat hij niet meer verliefd is op Nout. Wat een opluchting!
Peas on earth!
Irritante PuberRikkie zit in de kapsalon van Tsjarlie sip te zijn. Ze heeft ook ineens een beugel, want dat hoort erbij als je puber bent. Haar irritante babystem is nog niet veranderd jammergenoeg. Rikkie wil een verjaardagsfeestje voor Anita organiseren. Ik weet niet of ze van plan is Char uit te nodigen om Anita naar beneden te beamen, maar ze vindt het zelf wél een goed idee...
Peas on earth!
Dennie vindt het niet zo tof dat Sjors bij Bing gaat wonen. Hij heeft klaarblijkelijk óók paranormale gaven, want hij weet óók al zeker dat Sjors terug wil naar Bing. Wel opvallen dat zowel Dennie áls Bing het weten, maar Sjors zelf niet
Peas on earth!
En ondertussen zet Bing het ledikant in elkaar en mijmert hij over het toekomstige gelukkig gezinnetje....
Peas on earth!
Lucas snapt zelf eigenlijk ook niet hoe het gevoel voor Nout ineens weg kan zijn, omdat hij 'normaal nooit langer dan een nacht iets voor een gast' voelt. Ranja vergelijkt zijn gevoelens met die van een plant. Ik denk dat ze nog wat bijlessen van haar moeder nodig heeft, want het slaat niet zo goed aan
Peas on earth!
Hmmm Nout kan de plantjes-theorie ook niet zo waarderen.
Peas on earth!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven