Discussie over de biechtstoel

18-12-2009 20:36 251 berichten
Alle reacties Link kopieren
Op dit topic mag je discussieren over of commentaar geven op iets dat je hebt gelezen op het biechttopic op de Psyche-pijler, zodat we het daar schoon en on topic kunnen houden.



Leef je uit, maar hou het leuk.



Two.
anoniem_30197 wijzigde dit bericht op 18-12-2009 20:38
Reden: link toegevoegd
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Zou mn ex kunnen zijn, die blowde ook in de auto. En reed ook gewoon als ie knetterstoned was. En maar zeggen dat hij het wel kon, en dat er niks zou gebeuren.



Jammer genoeg zijn we nooit aangehouden, als de politieman dan iets had gevraagd, had ik gewoon gezegd dat ie een jointje had gerookt stoned achter het stuur zat. Had zijn gezicht weleens willen zien...
quote:Brummetje schreef op 31 maart 2010 @ 06:57:

Zou mn ex kunnen zijn, die blowde ook in de auto. En reed ook gewoon als ie knetterstoned was. En maar zeggen dat hij het wel kon, en dat er niks zou gebeuren.



Jammer genoeg zijn we nooit aangehouden, als de politieman dan iets had gevraagd, had ik gewoon gezegd dat ie een jointje had gerookt stoned achter het stuur zat. Had zijn gezicht weleens willen zien... Ehm. Misschien een boude vraag hoor maar waarom stap jij in godesnaam bij iemand in de auto die stoned was???
Alle reacties Link kopieren
als je verliefd ben doe je onlogische dingen, zoiets?



Volgens mij was het helemaal geen biecht van stoned rijder, meer stoerdoenerij.
Alle reacties Link kopieren
quote:dangeensuus schreef op 31 maart 2010 @ 12:25:

[...]





Ehm. Misschien een boude vraag hoor maar waarom stap jij in godesnaam bij iemand in de auto die stoned was???Goed punt.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik ga er van uit dat Brum gewoon pas 15 was ofzo. en dat haar hersenen het nog niet deden
Alle reacties Link kopieren
quote:dangeensuus schreef op 31 maart 2010 @ 19:33:

Ik ga er van uit dat Brum gewoon pas 15 was ofzo. en dat haar hersenen het nog niet deden Laten we het daar op houden.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
quote:tijgermeisje schreef op 31 maart 2010 @ 18:48:Volgens mij was het helemaal geen biecht van stoned rijder, meer stoerdoenerij.Dank u, dat is dus antwoord op mijn vraag, sort of!
Alle reacties Link kopieren
Blowen tijdens het autorijden?

Huh?



Djezusss....... nog ff en ik bekeer me tot moraalridder! Dat doe je toch niet?

Mafkees!
Alle reacties Link kopieren
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Alle reacties Link kopieren
quote:dangeensuus schreef op 31 maart 2010 @ 12:25:

[...]





Ehm. Misschien een boude vraag hoor maar waarom stap jij in godesnaam bij iemand in de auto die stoned was???



Eindelijk iemand die ook weet dat boud op een d eindigt en niet op een t. Heerlijk! Ik word gillend gek van mensen die zogenaamd bouTe uitspraken doen.

Maar jij niet. Fijn!
Alle reacties Link kopieren
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Alle reacties Link kopieren
Jammerdebammer, Delphi, maar Dana heeft gelijk. Boud kan alleen maar met een 'd', maar boude uitspraken of boute uitspraken, dat zijn beiden geen foute uitspraken.
Alle reacties Link kopieren
Ja dat zal best met al die nieuwlichterij! Daar doe ik gewoon niet aan mee. Bout is foud!
Alle reacties Link kopieren
quote:dangeensuus schreef op 31 maart 2010 @ 19:33:

Ik ga er van uit dat Brum gewoon pas 15 was ofzo. en dat haar hersenen het nog niet deden En bedankt!
quote:Brummetje schreef op 01 april 2010 @ 07:39:

[...]





En bedankt!





Hey! Ik gaf je een goed excuus!!!! Ik snap het namelijk echt niet dat iemand in de auto stapt bij een bestuurder die onder invloed is van drugs of drank! Het was juist een uitweg voor je

Beloof me 1 ding. Doe het nooit meer
Een bout is waar je een moer op draait
Alle reacties Link kopieren




Ja jong he. Ik wist gewoon niet wat voor invloed het heeft op je lichaam enzo. (Was trouwens 17.)
Nou hier! Geen probleem dan
*fieuw*
Alle reacties Link kopieren
Zal wel een onnozele vraag zijn maar ik wil ook eens te biecht gaan. Als ik echter met mijn password inlog, accepteert tie hem niet, wat doe ik verkeerd?
Het account:

Nick: Vivabiecht

Wachtwoord: password





staat in het biecht topic. Dus niet je eigen password gebruiken maar het woord password.
Alle reacties Link kopieren
quote:campari schreef op 01 april 2010 @ 08:26:

Zal wel een onnozele vraag zijn maar ik wil ook eens te biecht gaan. Als ik echter met mijn password inlog, accepteert tie hem niet, wat doe ik verkeerd?Dus de volgende biecht die we kunnen lezen is van jou ,
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
* iedereen naar de biechtstoel! *
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Ja hahaha, dat had ik ook al bedacht... zal er iets moois van maken of juist niet....

Maar bedankt, daar was ik dus nooit opgekomen ;-D

Zal iig niet beginnen met *test, test*

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven