We tetteren verder over onze dieren

woensdag 31 maart 2010 om 21:42
quote:heartwork schreef op 31 maart 2010 @ 14:48:
Wat voor type auto is die poffertjespan?
Ik hou wel van poffertjes.. mmm ..
[afbeelding]
oooooooooooooooooooohhhhhhhhhhhhhh
mmmmmmmmmmjjjjjjjjjjjjjjjjmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
nou krijg ik ineens zooo'n zin in poffertjes, nou ja, misschien vervangt dat dan mijn trek in Indische Cake, die plaagt mij nu al een jaartje ofzo dus ik ben wel toe aan een vervangings heimwee.
Wat voor type auto is die poffertjespan?
Ik hou wel van poffertjes.. mmm ..
[afbeelding]
oooooooooooooooooooohhhhhhhhhhhhhh
mmmmmmmmmmjjjjjjjjjjjjjjjjmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
nou krijg ik ineens zooo'n zin in poffertjes, nou ja, misschien vervangt dat dan mijn trek in Indische Cake, die plaagt mij nu al een jaartje ofzo dus ik ben wel toe aan een vervangings heimwee.
Je moet in feite gewoon niet te diep nadenken en dan klopt alles. (Herman Finkers)
woensdag 31 maart 2010 om 21:46
woensdag 31 maart 2010 om 21:47
quote:biebelie schreef op 31 maart 2010 @ 21:39:
Of op een reactie van je kijken en het loepje onder je heksje klikken.
Wat voor mij heel handig werkt:
1. Klik op het poppetjessymbool dat bij een reactie van jezelf links naast je nick staat.
2. Nu verschijnen er wat symbolen onder je avatar, klik op het vergrootglaasje.
3. Nu kom je op een pagina met alle topics waarin je ooit hebt gereageerd, gesorteerd op de laatste reactie die in dat topic is geplaatst (door wie dan ook).
4. Maak een bladwijzer aan voor deze pagina, en zet die bijvoorbeeld in je werkbalk, dan kun je heel gemakkelijk hiernaartoe klikken en zien op welke van "jouw" topics is bijgeschreven sinds je laatste bezoek.
Dit heeft iemand mij ooit uitgelegd, en ik ben er heel blij mee, nooit meer iets "kwijt".
Verder zit ik in de superstress.... krijg mijn paper nooit af voor middernacht..... Helllepie!
Nou ja, maar weer stug doorbuffelen.
Of op een reactie van je kijken en het loepje onder je heksje klikken.
1. Klik op het poppetjessymbool dat bij een reactie van jezelf links naast je nick staat.
2. Nu verschijnen er wat symbolen onder je avatar, klik op het vergrootglaasje.
3. Nu kom je op een pagina met alle topics waarin je ooit hebt gereageerd, gesorteerd op de laatste reactie die in dat topic is geplaatst (door wie dan ook).
4. Maak een bladwijzer aan voor deze pagina, en zet die bijvoorbeeld in je werkbalk, dan kun je heel gemakkelijk hiernaartoe klikken en zien op welke van "jouw" topics is bijgeschreven sinds je laatste bezoek.
Dit heeft iemand mij ooit uitgelegd, en ik ben er heel blij mee, nooit meer iets "kwijt".
Verder zit ik in de superstress.... krijg mijn paper nooit af voor middernacht..... Helllepie!
woensdag 31 maart 2010 om 21:48
quote:Olijfje_ schreef op 31 maart 2010 @ 21:46:
Dames, ff een vraag in een andere categorie: weten jullie of je een statiegeldbonnetje van AH ook in een andere vestiging in kan leveren of dat vestiging-gebonden zeg maar??
Hmmm, Bieb, stuur je een plakje cake hierheen??Ik heb dat wel eens gedaan....Dus zou moeten kunnen.
Dames, ff een vraag in een andere categorie: weten jullie of je een statiegeldbonnetje van AH ook in een andere vestiging in kan leveren of dat vestiging-gebonden zeg maar??
Hmmm, Bieb, stuur je een plakje cake hierheen??Ik heb dat wel eens gedaan....Dus zou moeten kunnen.
woensdag 31 maart 2010 om 21:57
quote:delphicat schreef op 31 maart 2010 @ 21:47:
[...]
1. Klik op het poppetjessymbool dat bij een reactie van jezelf links naast je nick staat
2. Nu verschijnen er wat symbolen onder je avatar, klik op het vergrootglaasje..
Je kunt toch gelijk op het vergrootglaasje klikken,die zie ik altijd bij iedereen er direkt onder staan..
stap 1 hoef ik niet te doen (?)
quote:3. Nu kom je op een pagina met alle topics waarin je ooit hebt gereageerd, gesorteerd op de laatste reactie die in dat topic is geplaatst (door wie dan ook).
dat doe ik dus ook altijd,werkt perfect!
quote:Verder zit ik in de superstress.... krijg mijn paper nooit af voor middernacht..... Helllepie!
Hup aan de arbeit!!!
Je kunt het!
[...]
1. Klik op het poppetjessymbool dat bij een reactie van jezelf links naast je nick staat
2. Nu verschijnen er wat symbolen onder je avatar, klik op het vergrootglaasje..
Je kunt toch gelijk op het vergrootglaasje klikken,die zie ik altijd bij iedereen er direkt onder staan..
stap 1 hoef ik niet te doen (?)
quote:3. Nu kom je op een pagina met alle topics waarin je ooit hebt gereageerd, gesorteerd op de laatste reactie die in dat topic is geplaatst (door wie dan ook).
dat doe ik dus ook altijd,werkt perfect!
quote:Verder zit ik in de superstress.... krijg mijn paper nooit af voor middernacht..... Helllepie!
Hup aan de arbeit!!!
Je kunt het!
woensdag 31 maart 2010 om 22:02
*gaat voor de brievenbus liggen*
Ik hou het maar bij gewone cake, Olief is anti-fruit enzo. (heeeeeeel moeilijke eter, gisteren had hij een medische check op z'n werk, BMI van 20.9 dus het is niet echt een dikkerd zeg maar)
Van die boerencake ofzo, die is ook erg lekker. Of marmercake! -> zet het gelijk op mijn boodschappenlijstje!
Ik hou het maar bij gewone cake, Olief is anti-fruit enzo. (heeeeeeel moeilijke eter, gisteren had hij een medische check op z'n werk, BMI van 20.9 dus het is niet echt een dikkerd zeg maar)
Van die boerencake ofzo, die is ook erg lekker. Of marmercake! -> zet het gelijk op mijn boodschappenlijstje!
Ik ben mijn eigen bananenschil
woensdag 31 maart 2010 om 22:06
Nee, het viel me ook nog wel mee hoor, z'n BMI, ik had het lager verwacht. Maar wel met eind-van-de-dag gewicht en met kleding aan dus ietsie geflatteerd. Maar hij zou er best een kilootje of 2, 3 bij mogen hebben. Maar ja, zit niet in z'n bouw. Lang, dun en flink gespierd, vetpercentage van 11% (daar kan ik alleen maar van dromen )
woensdag 31 maart 2010 om 22:08
quote:Olijfje_ schreef op 31 maart 2010 @ 22:06:
Nee, het viel me ook nog wel mee hoor, z'n BMI, ik had het lager verwacht. Maar wel met eind-van-de-dag gewicht en met kleding aan dus ietsie geflatteerd. Maar hij zou er best een kilootje of 2, 3 bij mogen hebben. Maar ja, zit niet in z'n bouw. Lang, dun en flink gespierd, vetpercentage van 11% (daar kan ik alleen maar van dromen )ben je met mijn itsman getrouwd
Nee, het viel me ook nog wel mee hoor, z'n BMI, ik had het lager verwacht. Maar wel met eind-van-de-dag gewicht en met kleding aan dus ietsie geflatteerd. Maar hij zou er best een kilootje of 2, 3 bij mogen hebben. Maar ja, zit niet in z'n bouw. Lang, dun en flink gespierd, vetpercentage van 11% (daar kan ik alleen maar van dromen )ben je met mijn itsman getrouwd
Je moet soms vallen om weer leren op te staan

woensdag 31 maart 2010 om 22:09
quote:biebelie schreef op 31 maart 2010 @ 21:59:
En nu ga ik een envelop zoeken om de cake in te stoppen
Het is lekkerrrr,echt wauw!!
en gewoon deze:
[afbeelding]
maar uiteraard wel met roomboter.Ik heb die ook gehad. Ook met roomboter, nooit taart of cake maken met margarine. Dat is te vies. Taart moet vet zijn. Behalve mijn eigenste Taartje natuurlijk, die mag gewoon 32 kilo blijven.
En nu ga ik een envelop zoeken om de cake in te stoppen
Het is lekkerrrr,echt wauw!!
en gewoon deze:
[afbeelding]
maar uiteraard wel met roomboter.Ik heb die ook gehad. Ook met roomboter, nooit taart of cake maken met margarine. Dat is te vies. Taart moet vet zijn. Behalve mijn eigenste Taartje natuurlijk, die mag gewoon 32 kilo blijven.
woensdag 31 maart 2010 om 22:10
Haha, en dan ga jij met Olief trouwen, zeker? Wanneer is de datum ook alweer? En hoe is de proefmake-up gegaan? Had je 2 verschillend opgemaakte ogen (dat had een vriendin na proefmake-up, kon niet kiezen wat voor kleuren, zag er erg fraai uit )
En wat ben je nou allemaal aan het shoppen?
En wat ben je nou allemaal aan het shoppen?