Gewoon Thuis
donderdag 1 april 2010 om 11:17
donderdag 1 april 2010 om 11:29
quote:Vishnu schreef op 01 april 2010 @ 10:27:
Mier de Pier heeft al echt zo'n eigen koppie, vind het zo'n scheetje! En ook écht een jongetje, lekker binkie.
Over hoofd is goed idee, ga ik zo proberen
Heej, dat schreef ik ook al, vind het écht zo'n jongenshoofdje
Hij is lief
Over hoofd is goed idee
Mier de Pier heeft al echt zo'n eigen koppie, vind het zo'n scheetje! En ook écht een jongetje, lekker binkie.
Over hoofd is goed idee, ga ik zo proberen
Heej, dat schreef ik ook al, vind het écht zo'n jongenshoofdje
Hij is lief
Over hoofd is goed idee
Peas on earth!
donderdag 1 april 2010 om 12:37
En vanwege heel erg jongenskopje maggie best paarse broek aan vind ik. Ier vindt het eigenlijk niet kunnen Hij heeft ook nog paars met wit gestreept shirt erbij aan. Soort Deense hippie
Hij slaapt nu, ik ga proberen een boterham te eten.
Vish, ik zou er gebreid zwart vest bij doen. Beetj dun gebreid zeg maar.
Hij slaapt nu, ik ga proberen een boterham te eten.
Vish, ik zou er gebreid zwart vest bij doen. Beetj dun gebreid zeg maar.
Wat Supersmollie zegt vind ik ook
donderdag 1 april 2010 om 13:00
Xan meldde me laatst dat hij de kledingkeuze voor Doperwtje volledig aan mij over laat, gezien mijn Uitstekende Smaak Jaja (of misschien eigenlijk: zijn gebrek aan idee over wat een baby eigenlijk aan moet , hoewel hij gelukkig ook vol afschuw naar het gratis 'kleine wondertje'-rompertje van de Prenatal keek), dus als ik paars wil, wordt het paars
Volgens mij gaat het wel goed met Erwtenbuik en -baby. Hij groeit gestaag . Ik heb het idee, afgaand op wat andere slimmies schrijven over schoppende babies, dat Ploperwtje redelijk relaxed is, dus da's wel fijn
Volgens mij gaat het wel goed met Erwtenbuik en -baby. Hij groeit gestaag . Ik heb het idee, afgaand op wat andere slimmies schrijven over schoppende babies, dat Ploperwtje redelijk relaxed is, dus da's wel fijn
Peas on earth!
donderdag 1 april 2010 om 16:27
Leuk, zo'n opstandig kind! Tony was in de buik ook heel rustig, en is dat ook buiten de buik altijd geweest. Vito was in de buik een enorme druktemaker, ik had soms echt 'last' van hem. En hij is buitenbuiks inderdaad ook een stuk beweeglijker dan Tony. Ben benieuwd of Doperwtje dan ook een soort Tony'tje wordt!
Heb in het Putje nog iets buikgerelateerds aan je gevraagd. En wat verteld over Vito.
Heb in het Putje nog iets buikgerelateerds aan je gevraagd. En wat verteld over Vito.
Loretta is De Mol. Punt.
donderdag 1 april 2010 om 16:46
Hier t zelfde, Chica in buik al hyper - op vervelende af soms en Mier rustig maar als ie schopt dan ook meteen goed hard
Hij eet nu een rijstwafel voor t eerst en hij vindt het toch lekker
Net hele middag met ze buiten geweest, waait hard maar wel veel zon. Was voor mij ook lekker na 1,5 dag binnen. Gaat weer beter, heb zowaar honger
Hij eet nu een rijstwafel voor t eerst en hij vindt het toch lekker
Net hele middag met ze buiten geweest, waait hard maar wel veel zon. Was voor mij ook lekker na 1,5 dag binnen. Gaat weer beter, heb zowaar honger
donderdag 1 april 2010 om 19:20
Ik las laatst ook ergens dat beweeglijkheid ín de buik vaak ook wel iets zegt over de drukte búiten te buik
Ik ga even in Putje kijken, ben benieuwd. Ook naar nieuws over Tony!
Stoere Mier met z'n rijstwafel! Lekker dat je de hele middag buiten geweest bent. Hier heeft het wel heel hard gehageld (en vanochtend zelfs gesneeuwd), niet echt buitenweer.
Morgen ga ik een dagje met m'n moeder winkelen. Hoop dat het dan níet hagelt
Peas on earth!
donderdag 1 april 2010 om 20:48
zaterdag 3 april 2010 om 17:03
Oh, weet ze het nog niet van jongetje?
Die Theemuts
Hier eeen regenmiddag..het goot net echt zo hard. We zijn naar tuincentrum geweest en hebben allemaal zaden en plantjes gekocht. We zijn slim geweest en hebben aangepast versimpeld plan gemaakt. Voortuin is al mooi en die gaan we nog lekker opleuken en achtertuin gaan we heel basaal aanpakken dit jaar en dan volgend jaar pas grote dingen planten (ik wil een olijfboompje) en gras leggen en zo. Nu gaan we dus in voortuin voornamelijk snoeien en ik ga lavendel planten en wat mooie bloeiende planten in potten en achter de enorme hortensia achterin verplanten en daar een fietsenhokje maken, een perk wat er al is omspitten en er dingen zaaien (we hebben wortel, spinazie, ruccola en peultjes) en een tomatenplantje planten en wat potten met bloeiende planten op het terras en een grote houten bak vol kruiden (Sage, Rosemary & thyme, zoals in t liedje en Peterselie).
Chica en ik wilde blij aan de slag maar de hoosbui gooit roet in t eten dus zitten we nu allebei met onze laptop (Zij heeft er een van Dora ) te spelen
Die Theemuts
Hier eeen regenmiddag..het goot net echt zo hard. We zijn naar tuincentrum geweest en hebben allemaal zaden en plantjes gekocht. We zijn slim geweest en hebben aangepast versimpeld plan gemaakt. Voortuin is al mooi en die gaan we nog lekker opleuken en achtertuin gaan we heel basaal aanpakken dit jaar en dan volgend jaar pas grote dingen planten (ik wil een olijfboompje) en gras leggen en zo. Nu gaan we dus in voortuin voornamelijk snoeien en ik ga lavendel planten en wat mooie bloeiende planten in potten en achter de enorme hortensia achterin verplanten en daar een fietsenhokje maken, een perk wat er al is omspitten en er dingen zaaien (we hebben wortel, spinazie, ruccola en peultjes) en een tomatenplantje planten en wat potten met bloeiende planten op het terras en een grote houten bak vol kruiden (Sage, Rosemary & thyme, zoals in t liedje en Peterselie).
Chica en ik wilde blij aan de slag maar de hoosbui gooit roet in t eten dus zitten we nu allebei met onze laptop (Zij heeft er een van Dora ) te spelen
zaterdag 3 april 2010 om 20:16
Dora-laptop
Leuk van tuinplannen Inad!
En nee, Erwtenmoeder wilde het niet weten. Mijn vader wist het dus ook niet, maar toen hij hier een aantal weken geleden de kinderkamer blauw kwam schilderen, zei hij: 'zeg Erwtje, klopt deze kleur eigenlijk?' . Hij weet het dus wel, maar zegt niets tegen m'n moeder.
Wij waren op kraamvisite bij heel schattig babietje , toen beetje lamlendig (maagzuur, keelpijn, hoofdpijn, moe, kribbig) en nu dus lekker in joggingbroek relaxen
Leuk van tuinplannen Inad!
En nee, Erwtenmoeder wilde het niet weten. Mijn vader wist het dus ook niet, maar toen hij hier een aantal weken geleden de kinderkamer blauw kwam schilderen, zei hij: 'zeg Erwtje, klopt deze kleur eigenlijk?' . Hij weet het dus wel, maar zegt niets tegen m'n moeder.
Wij waren op kraamvisite bij heel schattig babietje , toen beetje lamlendig (maagzuur, keelpijn, hoofdpijn, moe, kribbig) en nu dus lekker in joggingbroek relaxen
Peas on earth!